Jarosław Startek

Jarosław Startek

Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju, Bussines Expert, ComputerNet
Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Umiejętności

Umiejętności analityczne Zarządzanie Sprzedażą obsługa komputera Zarządzanie projektami Zarządzanie zespołem wdrażanie pracownika do pracy Wdrażanie strategii komunikacji

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

COMPUTERNET
Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju
- nadzorowanie realizacji celów sprzedażowych
- dbałość o rentowność firmy
- odpowiedzialność za budżet, optymalizacja kosztów
- polityka zakupowa
- zarządzanie zespołem sprzedażowym (Przedstawiciele Handlowi)
- utrzymywanie odpowiednich relacji ze strategicznymi Klientami
- zarządzałem i rozliczyłem projekty, na które dostaliśmy dofinansowanie z Unii Europejskiej
- dodatkowo zajmuję się wspieraniem inicjatyw rozwoju pracowniczego, konstruowaniem i wprowadzaniem ocen pracowniczych a także coaching Pracowników
TERG S.A.
Area Sales Manager
- zarządzałem Regionem - woj. warmińsko-mazurskie, podlaskie, część kujawsko-pomorskiego, pomorskiego i mazowieckiego
- odpowiadałem za realizację celów sprzedażowych oraz za wyniki Regionu
- odpowiadałem za wsparcie przy otwarciach nowych sklepów lub sklepów po remoncie – szkolenie personelu, zatowarowanie, wizualizacja, podejmowanie decyzji o akcjach pod otwarcia sklepów
- współdecydowałem w sprawie zmian wizualizacyjnych na sklepach
- oceniałem pracę podległych osób / tworzyłem i wprowadzałem plany rozwojowe
- przeprowadzałem kontrole sklepów pod kątem znajomości procedur i zarządzeń oraz ich przestrzeganie
- przeprowadzałem spotkania, zebrania oraz szkolenia z Kierownikami Sklepów oraz z Załogą Sklepów
- kontaktowałem się z Przedstawicielami firm producentów sprzętu RTV i AGD
NEONET S.A.
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
- zarządzałem podległym Regionem woj. warmińsko-mazurskie, mazowieckie, podlaskie, pomorskie i
kujawsko-pomorskie
- zarządzałem Zespołem Handlowców (RKS, PH, KS, Sprzedawcy )
- zapewniałem efektywne funkcjonowanie sklepów w Regionie
- odpowiadałem za wyniki sprzedażowe
- odpowiadałem za rozwój sieci poprzez poszukiwanie nowych lokalizacji, wsparcie przy otwarciach nowych sklepów lub sklepów po remoncie
- odpowiadałem za wizualizację sklepów / merchadising / dostępność towarów
- przeprowadzałem kontrole sklepów pod kątem znajomości procedur i zarządzeń oraz SOK
- odpowiadałem za optymalizację kosztów w Regionie zgodnie z założonymi celami
- dbałem o wysokie standardy i jakość obsługi Klienta / SOK
- administrowałem i kontrolowałem budżet regionalny i marketingowy
- przeprowadziłem restrukturyzację czterech Regionów pod względem ich podziału terytorialnego
- organizowałem szkolenia branżowe oraz wprowadziłem cykliczne spotkania z RKS, KS oraz ze Sprzedawcami
Kolporter Sieci Handlowe Sp. z o.o.
dyrektor oddziału
- zarządzałem siecią sprzedaży na wyznaczonym terenie (rozwój i optymalizacja sieci sprzedaży)
- odpowiadałem za realizację planów sprzedaży, projektowanie budżetu i polityki produktowej
- zarządzałem i szkoliłem ekipę handlową
- odpowiadałem za zarządzanie i kontrolę nad gospodarką magazynową oraz dystrybucję towarów
- nawiązywałem, budowałem i utrzymywałem kontakty z Klientami strategicznymi
- odpowiadałem za wdrażanie nowych produktów (art. spożywcze)
- odpowiadałem za wprowadzenie nowych usług – transkasa, płatności masowe, akceptacja kart płatniczych, dystrybucję doładowań do telefonów – karty i terminale
- uczestniczyłem w szeregu szkoleniach, seminariach, naradach i zebraniach
Exploris
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
-zarządzałem sprzedażą, projektowałem wraz z Zarządem system operacyjny dla Spółki i dla poszczególnych hoteli i ośrodków (dla potrzeb szczegółowej zarządczej analizy wyników - rzis p&l )
- zarządzałem 8 kompleksami hotelowymi (szkoleniowo-wypoczynkowymi - 2,3,4 gwiazdkowe)
odpowiadałem za całość funkcjonowania hoteli i ośrodków, za ich wyniki finansowe, za profesjonalne
przygotowanie ich do obsługi klienta, za dotrzymywanie standardów i procedur
-pomogłem w opracowaniu systemu motywacyjnego dla Spółki, współtworzyłem strategię i politykę
handlową Spółki a także jej politykę cenową
-przygotowywałem plany marketingowe, uczestniczyłem w opracowywaniu budżetu i ustalaniu planu
inwestycyjnego dla poszczególnych kompleksów hotelowych
-odpowiadałem za utrzymanie efektywnej sieci sprzedaży czy też obsługę kluczowych klientów
Logo
kierownik restauracji
Hotel Star - dadaj
-odpowiedzialny byłem za gospodarkę magazynową
- zajmowałem się polityką zakupową
- aranżowałem imprezy, spotkania i cały proces obsługi takiej imprezy
- organizowałem i rozliczałem wesela, eventy, firmowe spotkani integracyjne
- rekrutowałem pracowników na kelnerów, barmanów, recepcjonistów / zwłaszcza do pracy w sezonie

Szkolenia i kursy

Standardy Obsługi Klienta, zarządzanie zmianą, zarządzanie zespołem pracowników, trening umiejętności menagerskich - trening przywództwa dla liderów, praktyczne aspekty pracy menadżera, Akademia Bezpiecznej Jazdy Tomasza Kuchara

Edukacja

Logo
Zarządzanie Funduszami Unijnymi, studia podyplomowe
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Logo
Finanse i Rachunkowość, studia podyplomowe
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Logo
ekonomia - zarządzanie i marketing, magisterskie
Uniwersytet w Białymstoku

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Inne
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą