Umiejętności
Reklama
Linie lotnicze
Rozwój działalności
Strategia biznesowa
Umiejętności komunikacyjne
Strategia kreatywna
CRM
Digital Communication
Digital Marketing
E-biznes
E-commerce
eSales
Zarządzanie
Marketing
Automatyzacja marketingu
Negocjacje
Reklama online
Marketing internetowy
PPC
Project Management
SEM
SEO
Social Media
Social Media Marketing
Web Analytics
e-marketing
Zarządzanie zespołem
Pozycjonowanie
E-mail marketing
AdWords - Reklama
Analityka webowa
Reklama internetowa
webusability
PPC Campaigns
PPC affiliate
team managemant
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Wykładowca e-Marketingu na studiach podyplomowych
- wykładowca w zakresie reklamy internetowej, analityki webowej oraz marketing automation
- opiekun i mentor dla słuchaczy studiów podyplomowych w trakcie pisania prac końcowych
- koordynator i coach w programie Google Online Marketing Challenge na studiach dziennych,
- opiekun i mentor dla słuchaczy studiów podyplomowych w trakcie pisania prac końcowych
- koordynator i coach w programie Google Online Marketing Challenge na studiach dziennych,
Head of Marketing Automation & Lead Management (B2B)
- opracowywanie strategii komunikacji marketingowej w obszarze B2B oraz Lead Generation
w ujęciu krótko- i długookresowym
- wybór, wdrożenie i zarządzanie systemem Marketing Automation w obszarze B2B
- wykorzystywanie CRM (Oracle Siebel) do zarządzania procesem obsługi leadów oraz danych z CRM do kampanii digital/online
- zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za obszar contenet marketingu,
- tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy
- nadzór nad przygotowywaniem i realizacją budżetu marketingowego
- współpracę z agencjami i partnerami zewnętrznymi
- projektowanie i wdrażanie projektów wspierających sprzedaż
- zarządzanie customer experience klientów biznesowych
- zarządzanie webinarami i tradycyjnymi eventami
- zarządzanie 9-osobowym zespołem ekspertów
w ujęciu krótko- i długookresowym
- wybór, wdrożenie i zarządzanie systemem Marketing Automation w obszarze B2B
- wykorzystywanie CRM (Oracle Siebel) do zarządzania procesem obsługi leadów oraz danych z CRM do kampanii digital/online
- zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za obszar contenet marketingu,
- tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy
- nadzór nad przygotowywaniem i realizacją budżetu marketingowego
- współpracę z agencjami i partnerami zewnętrznymi
- projektowanie i wdrażanie projektów wspierających sprzedaż
- zarządzanie customer experience klientów biznesowych
- zarządzanie webinarami i tradycyjnymi eventami
- zarządzanie 9-osobowym zespołem ekspertów
eCommerce Manager
Neckermann Polska Biuro Podróży (Part of Thomas Cook Group)
- zwiększenie współczynnika konwersji strony neckermann.pl o 83% w okresie 04-08.2014, co przyniosło wzrost przychodu firmy o 200%;
- wdrożenie wspólnego dla Polski, Czech i Węgier narzędzia CRM (Sales Force) wraz z licznymi integracjami (wdrożenie w toku);
- wdrożenie grupowego systemu zarządzania treścią (CMS), co znacznie ułatwiło edycję treści na stronie
i w katalogach drukowanych;
- wdrożenie i zarządzanie programem partnerskim prowadzonym na kilku równoległych platformach (Optimise, Zanox, Adtraction, Salesmaedia itd.), co pozwoliło na zwiększenie obecności reklamowej w Internecie bez ponoszenia kosztów reklamy oraz przyniosło wielomilionowy przychód. Dane pochodzące z różnych platform afiliacyjnych są poddawane deduplikacji i szczegółowo analizowana jest atrybucja konwersji dla wszystkich kanałów, nie tylko afiliacyjnych. Wdrażane są liczne działania promocyjne w efektywnościowym modelu CPS.
- wdrożenie systemu klasy marketing automation wspierającego pozyskiwanie leadów sprzedażowych.
- planowanie i realizacja kampanii reklamowej w mediach online i tradycyjnych (TV, outdoor) w czerwcu 2015. Monitoring efektów kampanii i wpływu kampanii offline na sprzedaż we wszystkich kanałach (online oraz w biurach własnych, franczyzowych i w sieci agencyjnej).
- Neckermann wygrał konkurs Ekomersy 2016 za spójność doświadczenia zakupowego w różnych kanałach sprzedaży. Ekomersy to jeden z najbardziej uznanych konkursów w polskiej branży eCommerce, mający na celu wyróżnienie najlepszych firm, produktów i usług wspierających sprzedaż w Internecie. Nagroda to efekt kompleksowych działań, które przełożyły się na wzrost liczby wypełnionych formularzy rezerwacji (o 521% w ciągu pierwszego półrocza 2016), a także wzrost liczby kontaktów z infolinią (198%) i wzrost średniej wartości rezerwacji o 7%.
- wdrożenie wspólnego dla Polski, Czech i Węgier narzędzia CRM (Sales Force) wraz z licznymi integracjami (wdrożenie w toku);
- wdrożenie grupowego systemu zarządzania treścią (CMS), co znacznie ułatwiło edycję treści na stronie
i w katalogach drukowanych;
- wdrożenie i zarządzanie programem partnerskim prowadzonym na kilku równoległych platformach (Optimise, Zanox, Adtraction, Salesmaedia itd.), co pozwoliło na zwiększenie obecności reklamowej w Internecie bez ponoszenia kosztów reklamy oraz przyniosło wielomilionowy przychód. Dane pochodzące z różnych platform afiliacyjnych są poddawane deduplikacji i szczegółowo analizowana jest atrybucja konwersji dla wszystkich kanałów, nie tylko afiliacyjnych. Wdrażane są liczne działania promocyjne w efektywnościowym modelu CPS.
- wdrożenie systemu klasy marketing automation wspierającego pozyskiwanie leadów sprzedażowych.
- planowanie i realizacja kampanii reklamowej w mediach online i tradycyjnych (TV, outdoor) w czerwcu 2015. Monitoring efektów kampanii i wpływu kampanii offline na sprzedaż we wszystkich kanałach (online oraz w biurach własnych, franczyzowych i w sieci agencyjnej).
- Neckermann wygrał konkurs Ekomersy 2016 za spójność doświadczenia zakupowego w różnych kanałach sprzedaży. Ekomersy to jeden z najbardziej uznanych konkursów w polskiej branży eCommerce, mający na celu wyróżnienie najlepszych firm, produktów i usług wspierających sprzedaż w Internecie. Nagroda to efekt kompleksowych działań, które przełożyły się na wzrost liczby wypełnionych formularzy rezerwacji (o 521% w ciągu pierwszego półrocza 2016), a także wzrost liczby kontaktów z infolinią (198%) i wzrost średniej wartości rezerwacji o 7%.
eCommerce Manager
- strategia kampanii reklamowych on-line, w tym CPC Google AdWords, Facebook, RTB
- rozwój sprzedaży poprzez sieci afiliacyjne w oparciu o Zanox
- stworzenie oraz wdrożenie strategii usług dodatkowych (m.in. ubezpieczenia, oferowane pasażerom wraz z zakupem biletu lotniczego), już w pierwszym miesiącu sprzedaży ubezpieczeń sprzedano 580 polis ubezpieczeniowych wraz z biletami lotniczymi
- wdrożenie narzędzia klasy marketing automation – SALESmanago, co zdecydowanie ułatwiło proces zakupu usług dodatkowych
- rozwój sprzedaży poprzez sieci afiliacyjne w oparciu o Zanox
- stworzenie oraz wdrożenie strategii usług dodatkowych (m.in. ubezpieczenia, oferowane pasażerom wraz z zakupem biletu lotniczego), już w pierwszym miesiącu sprzedaży ubezpieczeń sprzedano 580 polis ubezpieczeniowych wraz z biletami lotniczymi
- wdrożenie narzędzia klasy marketing automation – SALESmanago, co zdecydowanie ułatwiło proces zakupu usług dodatkowych
Doradca Zarządu
Air Poland Sp z o.o.
Współpraca przy projekcie uruchomienia regularnych rejsów rozkładowych, a w szczególności wybór systemu rezerwacyjnego dostosowanego do hybrydowego charakteru linii lotniczej, uwzględniającego dystrybucję zarówno przez własne kanały (call center i internet), jak i poprzez GDS.
Project Manager - Poland
gowebTrade
Doświadczenie w branży finansowej zdobywałem reprezentując na polskim rynku duńską firmę GoWebTrade, zajmującą się forex, na rzecz której wykonywałem liczne zadania: od prowadzenia działań e-marketingowych, przez negocjacje i nadzór nad realizacją umów przez polskich podwykonawców (portale ogólnotematyczne i branżowe, platformy afiliacyjne itd.) aż do doradztwa w zakresie call center i rekrutacji na polskim rynku.
- CPC - Google AdWords, GDN (Google Display Network), remarketing, inne sieci jak Facebook Ads lub LinkedIn Ads
- analiza rynku dobór optymalnych narzędzi marketingowych
- programy afiliacyjne – współpraca z 3 polskimi platformami afiliacyjnymi, koordynacja działań, wstępna weryfikacja leadów, weryfikacja prowizji
- negocjacje długoterminowych kontraktów z wiodącymi polskimi portalami i najwazniejszymi stronami internetowymi z branzy finansowej
- działania w mediach społecznościowych - Facebook, Tweeter, G+, blip.pl a także lokalne polskie platformy (NK.pl, profeo.pl, goldenline.pl)
- zaangażowany w prace nad pozycjonowaniem strony (SEO) - link building oraz negocjacje z portalami finansowymi mające na celu wymianę linków
- doradztwo w zakresie call center, w tym opracowanie i wdrożenie rozwiązania bazującego na telefonii VoIP w celu utworzenia w Kopenhadze call center, w którym pracowało 6 polski-języcznych konsultanów obsługujących klientów z rynku polskiego.
- CPC - Google AdWords, GDN (Google Display Network), remarketing, inne sieci jak Facebook Ads lub LinkedIn Ads
- analiza rynku dobór optymalnych narzędzi marketingowych
- programy afiliacyjne – współpraca z 3 polskimi platformami afiliacyjnymi, koordynacja działań, wstępna weryfikacja leadów, weryfikacja prowizji
- negocjacje długoterminowych kontraktów z wiodącymi polskimi portalami i najwazniejszymi stronami internetowymi z branzy finansowej
- działania w mediach społecznościowych - Facebook, Tweeter, G+, blip.pl a także lokalne polskie platformy (NK.pl, profeo.pl, goldenline.pl)
- zaangażowany w prace nad pozycjonowaniem strony (SEO) - link building oraz negocjacje z portalami finansowymi mające na celu wymianę linków
- doradztwo w zakresie call center, w tym opracowanie i wdrożenie rozwiązania bazującego na telefonii VoIP w celu utworzenia w Kopenhadze call center, w którym pracowało 6 polski-języcznych konsultanów obsługujących klientów z rynku polskiego.
Dyrektor Zarządzający
Międzynarodowa Konferencja e-Travel Forum
Od 2007 roku organizowałem konferencję e-Travel Forum poświęconą zagadnieniom eCommerce w branży turystycznej. Odpowiadam za negocjacje ze sponsorami oraz wszelkie działania promocyjne nastawione na pozyskanie uczestników i mówców. Koordynuję także całość prac organizacyjnych poprzedzających konferencję. Poszczególne, doroczne edycje konferencji przyciągały liczne grono uczestników (od 200 do nawet 400 osób). Liczni zagraniczni mówcy podnoszą rangę imprezy. Wstęp dla przedstawicieli kadry menadżerskiej hoteli i biur podróży był bezpłatny, a dni dzielone są tematycznie. Dzięki temu omawiane na konferencji zagadnienia koncentrowały się na tematach istotnych z punktu widzenia poszczególnych grup uczestników. Łączna frekwencja w trakcie obu dni konferencji w 2013 roku osiągnęła blisko 500 osób. W dniu poświęconym hotelom odwiedziło nas 233 gości, a w dniu dla biur podróży - 228. Frekwencja w 2014 roku osiągnęła zaś 350 osób.
Doradca
Air Italy s.p.a.
Doradztwo dla włoskiej niskokosztowej linii lotniczej Air Italy wchodzącej na polski rynek. Identyfikacja kanałów dystrybucji, kluczowych graczy (OTA - on-line travel agencies), lokalnych integratorów ofert i firm świadczących usługi IT dla kluczowych portali sprzedających bilety lotnicze on-line.
Doradca Zarządu
Współpraca z zespołem obsługujacym portal aero.pl - doradztwo w zakresie optymalizacji call center, kampanii reklamowej (reklama AdWords, działania SEO itd.). Analiza danych Analytics i gemius Traffic. Analiza umów z dostawcami usług (linie lotnicze, GDS). Renegocjowanie umów z liniami lotniczymi w celu unikania kosztów obsługi kart kredytowych. Analiza i renegocjowanie umowy w zakresie obsługi IT systemów transakcyjnych, wprowadzenie umowy typu service level agreement.
Dyrektor Zarządzający
Partneris.pl to program afiliacyjny powstały na potrzeby Grupy Hotelowej Orbis (Accor). Przez ponad 3 lata Partneris tworzyło rozwiązania informatyczne i prowadziło bieżącą obsługę firm uczestniczących w programie partnerskim Orbisu. Platforma obsługiwała także kilkanaście mniejszych programów partnerskich.
Dyrektor Zarządzający
Net Solutions było agencją interaktywną zajmującą się e-marketingiem. Specjalizowało się w prowadzeniu kampanii reklamowych w linkach sponsorowanych (Google AdWords, Facebook itd.). Zajmowało się również usługą pozycjonowania w wynikach wyszukiwania Google i tworzeniem oprogramowania na zlecenie lub w modelu SaaS. Net Solutions organizowało szkolenia oraz konferencje.
- współpraca z Amadeus Polska Sp. z o.o. w zakresie szkoleń w zakresie e-commerce i e-marketingu w branży turystycznej – prowadzenie szkoleń i warsztatów dla wybranych klientów firmy Amadeus na polskim rynku
- pozycjonowanie (SEO)
- search engine marketing (SEM) - obsługa kampanii reklamowych w internecie, głównie w Google AdWords
- certyfikacja Google AdWords Seminar Trainer w okresie od lutego 2009 do marca 2012 - prowadzenie szkoleń na zlecenie Google Polska dla małych i średnich firm w całej Polsce
- doradztwo w zakresie webusabilty
- współpraca z Amadeus Polska Sp. z o.o. w zakresie szkoleń w zakresie e-commerce i e-marketingu w branży turystycznej – prowadzenie szkoleń i warsztatów dla wybranych klientów firmy Amadeus na polskim rynku
- pozycjonowanie (SEO)
- search engine marketing (SEM) - obsługa kampanii reklamowych w internecie, głównie w Google AdWords
- certyfikacja Google AdWords Seminar Trainer w okresie od lutego 2009 do marca 2012 - prowadzenie szkoleń na zlecenie Google Polska dla małych i średnich firm w całej Polsce
- doradztwo w zakresie webusabilty
Dyrektor ds. Marketingu i Lotniczych Systemów IT
airpolonia.com
Członek zespołu start-up (stworzenie business planu niskokosztowej linii lotniczej). Odpowiedzialny za wdrożenie systemu rezerwacyjnego dla linii lotniczej wraz ze sprzedażą online i przez call center oraz integrację systemu rezerwacyjnego i księgowego. Nadzorował działania promocyjne linii lotniczej i przeprowadził przetarg na agencję reklamową. Tworzył politykę sprzedaży z uwzględnieniem wielu kanałów sprzedaży oraz stworzył i zarządzał pracą działu Revenue Management.
eCommerce Manager
Stworzył dział eCommerce oraz zarządzał pracą 6-osobowego zespołu odpowiedzialnego za obecność linii lotniczej w internecie.
- brał udział w dwóch zakończonych sukcesem projektach migracji systemu rezerwacyjnego oraz towarzyszących systemów na rozwiązania dostarczone przez Atraxis i Amadeus
- doprowadził do wzrostu sprzedaży poprzez stronę internetową LOTu o 385% w 2001 roku w porównaniu do 2000
- nadzorował opracowanie pierwszego w Europie i czwartego na Świecie systemu rezerwacji biletów lotniczych w czasie rzeczywistym z funkcjonalnością dynamicznego udzielania rabatów od taryf opublikowanych (jeszcze przed wdrożeniem funkcjonalności Private Fares przez GDSy i ATPCO)
- opracował założenia i wdrożył aplikacje internetowego systemu lojalnościowego skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw “LOT dla Firm” oraz do kasjerów lotniczych w biurach podróży “LOT Kolekcjoner” – oba programy działają do chwili obecnej. Oba programy dostarczały dane do korporacyjnej hurtowni danych SAS w celu dalszej analizy i wspomagania procesu opracowywania ofert dla sił sprzedaży
- wdrożył sklep internetowy duty-free pozwalający na zamówienie towarów z dostawą na fotel w samolocie
- brał udział w dwóch zakończonych sukcesem projektach migracji systemu rezerwacyjnego oraz towarzyszących systemów na rozwiązania dostarczone przez Atraxis i Amadeus
- doprowadził do wzrostu sprzedaży poprzez stronę internetową LOTu o 385% w 2001 roku w porównaniu do 2000
- nadzorował opracowanie pierwszego w Europie i czwartego na Świecie systemu rezerwacji biletów lotniczych w czasie rzeczywistym z funkcjonalnością dynamicznego udzielania rabatów od taryf opublikowanych (jeszcze przed wdrożeniem funkcjonalności Private Fares przez GDSy i ATPCO)
- opracował założenia i wdrożył aplikacje internetowego systemu lojalnościowego skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw “LOT dla Firm” oraz do kasjerów lotniczych w biurach podróży “LOT Kolekcjoner” – oba programy działają do chwili obecnej. Oba programy dostarczały dane do korporacyjnej hurtowni danych SAS w celu dalszej analizy i wspomagania procesu opracowywania ofert dla sił sprzedaży
- wdrożył sklep internetowy duty-free pozwalający na zamówienie towarów z dostawą na fotel w samolocie
Specjalista ds. Reklamy i Promocji
- koordynator prac grupy powołanej w celu uruchomienia strony internetowej LOTu oraz systemu sprzedaży przez internet
- doradca ds. marketingu i koordynator ds. rozliczeń w spółce – córce LOTu – firmie EuroLOT
- zastępca redaktora naczelnego miesięcznika pokładowego PLL LOT “Kaleidoscope” dystrybuowanego bezpłatnie na pokładach samolotów
- nadzorował wszystkie kampanie reklamowe w mediach tradycyjnych i online`owych
- był odpowiedzialny za produkcję materiałów reklamowych (ATL i BTL), zakup mediów, współpracę z firmami badawczymi itd.
- nadzorował produkcję wysoko-budżetowego filmu wizerunkowego dla PLL LOT, który był nagrywany w Warszawie i w Nowym Jorku, wraz z logistyką ekipy filmowej. Film powstał we współpracy z agencją reklamową “Corporate Profiles DDB” oraz domu produkcyjnego “Central” i został uhonorowany prestiżową nagrodą Clio.
- doradca ds. marketingu i koordynator ds. rozliczeń w spółce – córce LOTu – firmie EuroLOT
- zastępca redaktora naczelnego miesięcznika pokładowego PLL LOT “Kaleidoscope” dystrybuowanego bezpłatnie na pokładach samolotów
- nadzorował wszystkie kampanie reklamowe w mediach tradycyjnych i online`owych
- był odpowiedzialny za produkcję materiałów reklamowych (ATL i BTL), zakup mediów, współpracę z firmami badawczymi itd.
- nadzorował produkcję wysoko-budżetowego filmu wizerunkowego dla PLL LOT, który był nagrywany w Warszawie i w Nowym Jorku, wraz z logistyką ekipy filmowej. Film powstał we współpracy z agencją reklamową “Corporate Profiles DDB” oraz domu produkcyjnego “Central” i został uhonorowany prestiżową nagrodą Clio.
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
transport lotniczy i biznesowe linie lotnicze, nowe technologie, e-learning, jazda na nartach, podróże, jazda konna, fotografia, samochody 4x4
Inne
Certyfikacja Google Partner, Google AdWords Certified Individual oraz Google Analytics Individual Qualification
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ATV QUAD
Quad (wym.: Kład) (inne nazwy: ATV skrót z ang. All-Terrain (motor), Vehicle (wszędołaz) - motocykl na czterech kołach, przeznaczony głównie do sportu i rekreacji.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
PROMOCJA POLSKI
Promocja gospodarcza, promocja kultury, marka Polski, marketing narodowy, . Zapraszamy specjalistów, studentów, artystów i przedstawicieli instytucji promujących Polskę.
Szkolenia EFS
Grupa dla wszystkich osób korzystających, organizujących i planujących skorzystać ze szkoleń współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS)
Warsaw Startup Mixer
Grupa promująca przedsiębiorczość wśród kreatywnych ludzi, zajmujących się tematyką nowych i innowacyjnych form biznesu.
Jesteś Startup'owcem ?
Masz ciekawy i innowacyjny pomysł na biznes?
Dołąc