Szkolenia i kursy
Adres:
Telefon:
E-mail:
Wykształcenie:
2005 – Uprawnienia konsularne, potwierdzone zdanym egzaminem w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.
2005 – European Institute of Administration(EIPA/IEAP) Maastricht,Holandia –
seminarium szkoleniowe ,,Communications in the New Europe’’
2005 - Certyfikat Bezpieczeństwa UE(EU Security Clearance Certyficate)
2005 - Poświadczenie ABW o dopuszczeniu do informacji niejawnych, z klauzulą ,,ściśle tajne”.
2004 -Wyższa Szkoła Humanistyczna im.Aleksandra Gieysztora – szkolenie nt.,,Zapobieganie i walka z sytuacjami kryzysowymi na szczeblach :regionalnym , ogólnonarodowym i ogólnounijnym’’
2004 – Centrum Szkolenia Samorządu i Administracji – szkolenie nt. ,,Instytucje Unii
Europejskiej :organizacja i działalność”
2003 –Krajowa Szkoła Administracji Publicznej – szkolenie nt.,,Tworzenia wizerunku urzędu i autoprezentacji”
2002 –Złożenie egzaminu dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa .
2001 - Szkolenie menadżerskie – Rozwój Kadry Menadżerskiej p.t. „Kierowanie i samosterowność” prowadzone przez United Change Companies ITO Individuum Team Organisation Personalmanagement GmbH Wien.
2000 – Kurs dla kandydatów na członków Rad Nadzorczych – Międzynarodowa Fundacja Rozwoju Rynku Kapitałowego i Przekształceń Własnościowych w
Rzeczpospolitej Polskiej – Centrum Prywatyzacji .
1999 – 2000 – Studium Menadżerskie mini MBA – Polsko – Amerykańskie Centrum Zarządzania – Uniwersytet Łódzki i University of Maryland .
1991 – Seminarium zawodowe nt.zarządzania , marketingu ,funkcjonowania rynku ka-
pitałowego w Polsce ; Fresno State University , California , USA – na zaproszenie
American Barr Association .
1991 – Seminarium zawodowe nt. zarządzania, marketingu i współpracy europejskiej „Europe After 1991” – Dusseldorf, Niemcy – na zaproszenie Pana Helmuta Beckera, prezesa Związku Small Businessu Niemiec.
1990 – Udział w seminariach i szkoleniu menadżerskim dotyczącym ekonomiki firm, zarządzania, marketingu, finansów, technik aktywnej sprzedaży oraz technik negocjacji, „Europa – Japonia” w Monte Carlo – Monaco, organizacja– „Star Micronics Japan”.
1987 – Kurs seminaryjny nt. realizacji TV, zarządzania i produkcji w Łódzkiej Szkole Filmowej.
1978 – 1983 – Szkoła Główna Planowania i Statystyki /SGH/, wydz. Ekonomiki Handlu Zagranicznego, mgr ekonomii.
1973 – 1975 – Uniwersytet Lubelski im. Marii Curie-Skłodowskiej, studia na wydz. matematyki i fizyki – dwa lata.
Doświadczenie zawodowe:
1984 – Laureat konkursu speakerskiego Polskiego Radia oraz konkursu dziennikarsko – prezenterskiego zorganizowanego przez Telewizję Polską – karty: mikrofonowa i ekranowa.
1984 – 1991 – Dziennikarz TV polskiej na stanowisku publicysty. Redakcja ekonomiczna dziennika „Wiadomości”. Realizacja krótkich form /newsy/, a także dłuższych reportaży. Nagrody za najlepszy temat tygodnia i miesiąca. Prezenter i lektor dzienników, tzw. redaktor boczny, a także samodzielne przygotowywanie i redagowanie dzienników.
1990 – 1991 – Twórca i realizator magazynu ekonomicznego TVP – „Przedsiębiorczość”.
1989 – 1990 - Stanowisko Marketing Menadżera, PR i reklamy w dziale warszawskim amerykańskiej firmy „Multi Investment International Marketing” – USA. W ww. Firmie zostałem zatrudniony jako jedna z pierwszych osób pochodzenia polskiego. W okresie organizacji Firmy zajmowałem się problematyką badania rynku krajowego, a także kontaktami z otoczeniem zewnętrznym i public relations.
Do zakresu moich obowiązków należały m. in. różnorodne formy marketingu, do kontaktów z mediami włącznie. Pracując w tej Firmie byłem współtwórcą agencji reklamy „Multi-Media”.
1990 – 1992 – Dyrektor ds. rozwoju oraz szef handlowy ds. samodzielnie realizowanych, największych kontraktów handlowych – „Multi Investment International Marketing”, USA. W czasie mojego zatrudnienia w ww. firmie przyczyniłem się do wzrostów jej obrotów handlowych o około 30%.
Zrealizowałem również samodzielnie kilka największych kontraktów tej Firmy.
Przygotowywałem także materiały prasowe, organizowałem konferencje z dziennikarzami, etc. oraz byłem edytorem materiałów i biuletynów informacyjno-promocyjnych.
1992 – 1993 – Prezes polskiej firmy marketingowo-handlowej „Perfecta”. Do zadań Firmy należało pośrednictwo handlowe, a także przedsięwzięcia o charakterze marketingowym i PR, jak np. kontakty na zlecenie z mediami, przygotowywanie materiałów i biuletynów prasowych, organizacja konferencji prasowych /m. in. dla firmy „Minolta” – Japonia/.
1993 – 1996 – Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny firm:
„Centrum Handlowo- Usługowe BEMOWO” Sp. z o.o. oraz „Polska Korporacja Handlu MBS” S.A. Pierwsza firma działając pod moim kierunkiem, jako tzw. developer, 19 grudnia 1995 roku , oddała do użytku jeden z większych wówczas kompleksów handlowych w kraju – „Centrum Handlowe BEMOWO”
1996 – Dyrektor ds. marketingu w Centralnym Towarzystwie Leasingowym S.A.. Kontakty i negocjacje z największymi klientami firmy, marketing oraz dodatkowo – sprzedaż.
1998 - Dyrektor Generalny – VADO – Przedstawicielstwo CTL S.A., a po zmianie nazwy, viceprezes Leasing Service, firmy brokersko-leasingowej.
Współpraca z największymi firmami leasingowymi na rynku polskim. Wyszukiwanie i selekcja klientów dla firm leasingowych, prezentacja ofert, udział w negocjacjach. Współpraca m. in. z BRE Leasing, Deutsche Financial Services, Sogelease, Citileasing, ING Lease, Bank Austria Creditanstalt Leasing.
2001 – Volksbank Leasing Polska S.A. – Dyrektor Departamentu Klientów Strategicznych oraz Dyrektor Przedstawicielstwa w Warszawie.
2002 - Europejski Fundusz Hipoteczny Sp.z o.o. Wiceprezes Zarządu, Dyr.ds.rozwoju i handlu .
2002 - 2003 Dyrektor Biura Prasowego Ministerstwa Finansów, Rzecznik Prasowy Wicepremiera i Ministra Finansów.
2003 - Pełnomocnik Ministra/Dyrektora Generalnego do spraw metod i narzędzi zarządzania , zastępca dyrektora Biura Kadr i Szkolenia w Ministerstwie Finansów.
2004 - 2005 Z-ca Dyrektora Sekretariatu Ministra Spraw Wewnetrznych i Administracji , rzecznik prasowy Wicepremiera oraz Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji .
2005 - 2007 Radca, Z-ca Ambasadora - Kierownika Ambasady RP w Dżakarcie, Indonezja.
2007 - 2008 Radca – Konsul. Kierownik Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Ankarze, Turcja.
Języki obce:
Język angielski – płynnie, egzamin państwowy.
Język rosyjski – dobrze, egzamin państwowy.
Prawo jazdy: TAK
Osobowość:
Lojalny, odpowiedzialny, silnie zorientowany na sukces zawodowy, nawet w długim horyzoncie czasowym.
Dodatkowe atuty: bardzo dobre doświadczenie w marketingu i PR, poparte wszechstronną wiedzą do sprawnego kierowania i zarządzania zespołami ludzkimi.
Doświadczenie w zakresie sprawnej sprzedaży i techniki negocjacji.
Hobby :
Muzyka klasyczna, pływanie, turystyka i wędkarstwo, szachy.
Jarosław Skowroński
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych , Dz .U. Nr133 poz . 883 )
Telefon:
E-mail:
Wykształcenie:
2005 – Uprawnienia konsularne, potwierdzone zdanym egzaminem w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.
2005 – European Institute of Administration(EIPA/IEAP) Maastricht,Holandia –
seminarium szkoleniowe ,,Communications in the New Europe’’
2005 - Certyfikat Bezpieczeństwa UE(EU Security Clearance Certyficate)
2005 - Poświadczenie ABW o dopuszczeniu do informacji niejawnych, z klauzulą ,,ściśle tajne”.
2004 -Wyższa Szkoła Humanistyczna im.Aleksandra Gieysztora – szkolenie nt.,,Zapobieganie i walka z sytuacjami kryzysowymi na szczeblach :regionalnym , ogólnonarodowym i ogólnounijnym’’
2004 – Centrum Szkolenia Samorządu i Administracji – szkolenie nt. ,,Instytucje Unii
Europejskiej :organizacja i działalność”
2003 –Krajowa Szkoła Administracji Publicznej – szkolenie nt.,,Tworzenia wizerunku urzędu i autoprezentacji”
2002 –Złożenie egzaminu dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa .
2001 - Szkolenie menadżerskie – Rozwój Kadry Menadżerskiej p.t. „Kierowanie i samosterowność” prowadzone przez United Change Companies ITO Individuum Team Organisation Personalmanagement GmbH Wien.
2000 – Kurs dla kandydatów na członków Rad Nadzorczych – Międzynarodowa Fundacja Rozwoju Rynku Kapitałowego i Przekształceń Własnościowych w
Rzeczpospolitej Polskiej – Centrum Prywatyzacji .
1999 – 2000 – Studium Menadżerskie mini MBA – Polsko – Amerykańskie Centrum Zarządzania – Uniwersytet Łódzki i University of Maryland .
1991 – Seminarium zawodowe nt.zarządzania , marketingu ,funkcjonowania rynku ka-
pitałowego w Polsce ; Fresno State University , California , USA – na zaproszenie
American Barr Association .
1991 – Seminarium zawodowe nt. zarządzania, marketingu i współpracy europejskiej „Europe After 1991” – Dusseldorf, Niemcy – na zaproszenie Pana Helmuta Beckera, prezesa Związku Small Businessu Niemiec.
1990 – Udział w seminariach i szkoleniu menadżerskim dotyczącym ekonomiki firm, zarządzania, marketingu, finansów, technik aktywnej sprzedaży oraz technik negocjacji, „Europa – Japonia” w Monte Carlo – Monaco, organizacja– „Star Micronics Japan”.
1987 – Kurs seminaryjny nt. realizacji TV, zarządzania i produkcji w Łódzkiej Szkole Filmowej.
1978 – 1983 – Szkoła Główna Planowania i Statystyki /SGH/, wydz. Ekonomiki Handlu Zagranicznego, mgr ekonomii.
1973 – 1975 – Uniwersytet Lubelski im. Marii Curie-Skłodowskiej, studia na wydz. matematyki i fizyki – dwa lata.
Doświadczenie zawodowe:
1984 – Laureat konkursu speakerskiego Polskiego Radia oraz konkursu dziennikarsko – prezenterskiego zorganizowanego przez Telewizję Polską – karty: mikrofonowa i ekranowa.
1984 – 1991 – Dziennikarz TV polskiej na stanowisku publicysty. Redakcja ekonomiczna dziennika „Wiadomości”. Realizacja krótkich form /newsy/, a także dłuższych reportaży. Nagrody za najlepszy temat tygodnia i miesiąca. Prezenter i lektor dzienników, tzw. redaktor boczny, a także samodzielne przygotowywanie i redagowanie dzienników.
1990 – 1991 – Twórca i realizator magazynu ekonomicznego TVP – „Przedsiębiorczość”.
1989 – 1990 - Stanowisko Marketing Menadżera, PR i reklamy w dziale warszawskim amerykańskiej firmy „Multi Investment International Marketing” – USA. W ww. Firmie zostałem zatrudniony jako jedna z pierwszych osób pochodzenia polskiego. W okresie organizacji Firmy zajmowałem się problematyką badania rynku krajowego, a także kontaktami z otoczeniem zewnętrznym i public relations.
Do zakresu moich obowiązków należały m. in. różnorodne formy marketingu, do kontaktów z mediami włącznie. Pracując w tej Firmie byłem współtwórcą agencji reklamy „Multi-Media”.
1990 – 1992 – Dyrektor ds. rozwoju oraz szef handlowy ds. samodzielnie realizowanych, największych kontraktów handlowych – „Multi Investment International Marketing”, USA. W czasie mojego zatrudnienia w ww. firmie przyczyniłem się do wzrostów jej obrotów handlowych o około 30%.
Zrealizowałem również samodzielnie kilka największych kontraktów tej Firmy.
Przygotowywałem także materiały prasowe, organizowałem konferencje z dziennikarzami, etc. oraz byłem edytorem materiałów i biuletynów informacyjno-promocyjnych.
1992 – 1993 – Prezes polskiej firmy marketingowo-handlowej „Perfecta”. Do zadań Firmy należało pośrednictwo handlowe, a także przedsięwzięcia o charakterze marketingowym i PR, jak np. kontakty na zlecenie z mediami, przygotowywanie materiałów i biuletynów prasowych, organizacja konferencji prasowych /m. in. dla firmy „Minolta” – Japonia/.
1993 – 1996 – Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny firm:
„Centrum Handlowo- Usługowe BEMOWO” Sp. z o.o. oraz „Polska Korporacja Handlu MBS” S.A. Pierwsza firma działając pod moim kierunkiem, jako tzw. developer, 19 grudnia 1995 roku , oddała do użytku jeden z większych wówczas kompleksów handlowych w kraju – „Centrum Handlowe BEMOWO”
1996 – Dyrektor ds. marketingu w Centralnym Towarzystwie Leasingowym S.A.. Kontakty i negocjacje z największymi klientami firmy, marketing oraz dodatkowo – sprzedaż.
1998 - Dyrektor Generalny – VADO – Przedstawicielstwo CTL S.A., a po zmianie nazwy, viceprezes Leasing Service, firmy brokersko-leasingowej.
Współpraca z największymi firmami leasingowymi na rynku polskim. Wyszukiwanie i selekcja klientów dla firm leasingowych, prezentacja ofert, udział w negocjacjach. Współpraca m. in. z BRE Leasing, Deutsche Financial Services, Sogelease, Citileasing, ING Lease, Bank Austria Creditanstalt Leasing.
2001 – Volksbank Leasing Polska S.A. – Dyrektor Departamentu Klientów Strategicznych oraz Dyrektor Przedstawicielstwa w Warszawie.
2002 - Europejski Fundusz Hipoteczny Sp.z o.o. Wiceprezes Zarządu, Dyr.ds.rozwoju i handlu .
2002 - 2003 Dyrektor Biura Prasowego Ministerstwa Finansów, Rzecznik Prasowy Wicepremiera i Ministra Finansów.
2003 - Pełnomocnik Ministra/Dyrektora Generalnego do spraw metod i narzędzi zarządzania , zastępca dyrektora Biura Kadr i Szkolenia w Ministerstwie Finansów.
2004 - 2005 Z-ca Dyrektora Sekretariatu Ministra Spraw Wewnetrznych i Administracji , rzecznik prasowy Wicepremiera oraz Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji .
2005 - 2007 Radca, Z-ca Ambasadora - Kierownika Ambasady RP w Dżakarcie, Indonezja.
2007 - 2008 Radca – Konsul. Kierownik Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Ankarze, Turcja.
Języki obce:
Język angielski – płynnie, egzamin państwowy.
Język rosyjski – dobrze, egzamin państwowy.
Prawo jazdy: TAK
Osobowość:
Lojalny, odpowiedzialny, silnie zorientowany na sukces zawodowy, nawet w długim horyzoncie czasowym.
Dodatkowe atuty: bardzo dobre doświadczenie w marketingu i PR, poparte wszechstronną wiedzą do sprawnego kierowania i zarządzania zespołami ludzkimi.
Doświadczenie w zakresie sprawnej sprzedaży i techniki negocjacji.
Hobby :
Muzyka klasyczna, pływanie, turystyka i wędkarstwo, szachy.
Jarosław Skowroński
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych , Dz .U. Nr133 poz . 883 )
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
INCENTIVE Indonezja
Przygoda, partnerstwo, integracja oraz wspaniala zabawa i przygoda. Wyjazdy wypoczynkowe, wyprawy i aktywne programy dla grup.
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
Polsko Indyjska Izba Gospodarcza
Polsko - Indyjska Izba Gospodarcza podjęła się prowadzenia działalności zmierzającej do realizacji współpracy biznesowej pomiędzy Polską i Indiami.
Realizacja plan rozwoju eksportu do Indii.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.