Umiejętności
Logistyka
zaopatrzenie
pomoc techniczna
Zarządzanie transportem
Zarządzanie magazynem
Magazynowanie
Prawo jazdy kategoria B.
Pozyskiwanie klientów strategicznych i sieciowych
kontrola jakości i efektywności podległego zespołu
Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint
Umiejętność analitycznego myślenia i planowania
Sprzedaż B2B negocjacie,
odporność na stres, kreatywność, komunikatywność
praktyczna znajomość obsługi komputera oraz obsługa urządzeń biurowych
zdolności organizacyjne oraz zdolność dotrzymywania terminów
umiejętność pracy samodzielnej jak również w zespole
uprawnienia na prowadzenie wózków widłowych elektrycznych i spalinowych
znajomość technik sprzedażowych i efektywne ich wykorzystywanie
Operatywność, kreatywność, umiejętność planowania oraz organizacji czasu pracy
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Farmaceutyczny
Lara Edyta Pawluśkiewicz/Seboradin
Kompleksowo zarządzam sprzedażą na poziomie detalicznym (apteki w tym sieci aptek centralne i lokalne) na terenie woj. mazowieckiego, Łodzi, Ostrołęki, Łomży oraz Białegostoku, buduję oraz utrzymuję relacje biznesowe z powierzoną bazą Klientów
Na bieżąco przeprowadzam analizę rynku, systematycznie pozyskuję nowe, atrakcyjne potencjałowo apteki i sieci apteczne oraz sklepy zielarsko medyczne
Przyjmuję i kontroluję zamówienia, współpracuję z hurtowniami farmaceutycznymi
Dostarczam materiały promocyjne, dbam o odpowiednią ekspozycję produktów w aptekach
Planuję i organizuję spotkania grupowe, prezentacje, spotkania z ekspertem, szkolenia
Realizuję cele sprzedażowe u określonej grupy Klientów na wyznaczonym terenie
Na bieżąco raportuję wyniki pracy oraz realizację założonych planów sprzedażowych do Regionalnego Kierownika Sprzedaży
Na bieżąco przeprowadzam analizę rynku, systematycznie pozyskuję nowe, atrakcyjne potencjałowo apteki i sieci apteczne oraz sklepy zielarsko medyczne
Przyjmuję i kontroluję zamówienia, współpracuję z hurtowniami farmaceutycznymi
Dostarczam materiały promocyjne, dbam o odpowiednią ekspozycję produktów w aptekach
Planuję i organizuję spotkania grupowe, prezentacje, spotkania z ekspertem, szkolenia
Realizuję cele sprzedażowe u określonej grupy Klientów na wyznaczonym terenie
Na bieżąco raportuję wyniki pracy oraz realizację założonych planów sprzedażowych do Regionalnego Kierownika Sprzedaży
Doradca techniczno-handlowy ds. serwisu GSM
Serwis telefonów GSM
Byłem odpowiedzialny za realizację podpisanych kontraktów (bieżąca współpraca z
podwykonawcami, optymalizacja kosztów, realizacja zleceń, budżetowanie
kontraktów, przygotowywanie projektów zastępczych itp.)
Kompleksowo obsługiwałem bieżących oraz aktywnie pozyskiwałem nowych klientów
Prowadziłem doradztwo techniczne dla klientów oraz umiejętnie i natychmiastowo
reagowałem na pojawiające się problemy
Przygotowywałem oferty dla Klientów i raporty z działań bieżących
Przeprowadzałem bieżącą analizę rynku oraz działań konkurencji
podwykonawcami, optymalizacja kosztów, realizacja zleceń, budżetowanie
kontraktów, przygotowywanie projektów zastępczych itp.)
Kompleksowo obsługiwałem bieżących oraz aktywnie pozyskiwałem nowych klientów
Prowadziłem doradztwo techniczne dla klientów oraz umiejętnie i natychmiastowo
reagowałem na pojawiające się problemy
Przygotowywałem oferty dla Klientów i raporty z działań bieżących
Przeprowadzałem bieżącą analizę rynku oraz działań konkurencji
Starszy Specjalista w sekcji usług dodanych
Aktywnie pozyskiwałem nowych klientów biznesowych i budowałem długotrwałe
relacje
Byłem odpowiedzialny za realizację wyników sprzedażowych
Prowadziłem doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań dla klienta
Analizowałem informacje dotyczące opłacalności danego projektu i
stanu wykorzystania sprzętu
Brałem udział w organizowaniu szkoleń produktowych dla sprzedawców
Analizowałem produkty i usługi konkurencji, sporządzałem raporty
Obsługiwałem pracowników infolinii oraz administratorów zaawansowanych usług
telekomunikacyjnych
relacje
Byłem odpowiedzialny za realizację wyników sprzedażowych
Prowadziłem doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań dla klienta
Analizowałem informacje dotyczące opłacalności danego projektu i
stanu wykorzystania sprzętu
Brałem udział w organizowaniu szkoleń produktowych dla sprzedawców
Analizowałem produkty i usługi konkurencji, sporządzałem raporty
Obsługiwałem pracowników infolinii oraz administratorów zaawansowanych usług
telekomunikacyjnych
Starszy Specjalista ds. hotline, specjalizacja techniczna
Byłem odpowiedzialny za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych
i jakościowych
Zarządzałem projektami sprzedażowymi
Prowadziłem prezentacje, przygotowywałem oferty, negocjowałem warunki
handlowe
Monitorowałem rynek i działania konkurencji
Relizowałem miesięczne plany sprzedażowe
Współpracowałem z liderami i kierownikami w celu podnoszenia wyników
Szkoliłem oraz pomagałem młodszym konsultantom w podnoszeniu ich kwalifikacji
Brałem udział w tworzeniu i wdrażaniu projektów oraz prezentacji wykorzystywanych
do rozwoju zawodowego pracowników firmy
i jakościowych
Zarządzałem projektami sprzedażowymi
Prowadziłem prezentacje, przygotowywałem oferty, negocjowałem warunki
handlowe
Monitorowałem rynek i działania konkurencji
Relizowałem miesięczne plany sprzedażowe
Współpracowałem z liderami i kierownikami w celu podnoszenia wyników
Szkoliłem oraz pomagałem młodszym konsultantom w podnoszeniu ich kwalifikacji
Brałem udział w tworzeniu i wdrażaniu projektów oraz prezentacji wykorzystywanych
do rozwoju zawodowego pracowników firmy
Specjalista ds. spedycji
Nadzorowałem tworzenie planów wysyłkowych oraz terminową realizację
zamówień
Zapewniałem sprawnie funkcjonujące zaplecze techniczno-informatyczne magazynu
wysyłkowego
Nadzorowałem i organizowałem pracę pracowników magazynowych
Tworzyłem harmonogramy pracy dla zespołu
Prowadziłem dokumentację magazynową, raportowałem o stanach magazynowych
kierownikowi produkcji
Współpracowałem z kierownikami regionalnymi oraz managerami produktu
Tworzyłem oraz uzupełniałem bazy danych
Koordynowałem funkcjonowanie magazynu z pracą działu produkcji, zakupów,
logistyki i dystrybucji
Rozliczałem i analizowałem reklamacje
Osiągnięcia:
Uznanie zespołu dla mojej osoby za zmysł organizacyjny i umiejętność kontaktu z
ludźmi
zamówień
Zapewniałem sprawnie funkcjonujące zaplecze techniczno-informatyczne magazynu
wysyłkowego
Nadzorowałem i organizowałem pracę pracowników magazynowych
Tworzyłem harmonogramy pracy dla zespołu
Prowadziłem dokumentację magazynową, raportowałem o stanach magazynowych
kierownikowi produkcji
Współpracowałem z kierownikami regionalnymi oraz managerami produktu
Tworzyłem oraz uzupełniałem bazy danych
Koordynowałem funkcjonowanie magazynu z pracą działu produkcji, zakupów,
logistyki i dystrybucji
Rozliczałem i analizowałem reklamacje
Osiągnięcia:
Uznanie zespołu dla mojej osoby za zmysł organizacyjny i umiejętność kontaktu z
ludźmi
specjalista ds. sprzedaży
Przedsięborstwo handlowe Koma
Realizowałem zlecenia oraz plany sprzedażowe
Monitorowałem stan zasobów, regularnie przygotowywałem zamówienia oraz
prowadziłem ich ewidencję
Przygotowywałem oferty handlowe
Analizowałem rynek i oferty konkurencji
Pozyskiwałem nowych Klientów oraz utrzymywałem kontakt z dotychczasowymi
Klientami
Przygotowywałem zestawienia do księgowości
Monitorowałem stan zasobów, regularnie przygotowywałem zamówienia oraz
prowadziłem ich ewidencję
Przygotowywałem oferty handlowe
Analizowałem rynek i oferty konkurencji
Pozyskiwałem nowych Klientów oraz utrzymywałem kontakt z dotychczasowymi
Klientami
Przygotowywałem zestawienia do księgowości
Szkolenia i kursy
-Cykl szkoleń wewnętrznych T-mobile z zakresu usług i produktów, komunikacji w
miejscu pracy oraz zarządzania czasem pracy
-Szkolenie techniczno-handlowe / organizator Massive Polska sp z o.o.
-Profesjonalna obsługa Klienta / organizator POINT Training & Consulting
-Budowa współpracującego zespołu; Komunikacja, a efektywna praca zespołowa;
-Kreatywność w pracy zespołowej / organizator Nautic SI
-Ms Excel working with spreadsheet / organizator Noble Prog szkolenia
informatyczne
miejscu pracy oraz zarządzania czasem pracy
-Szkolenie techniczno-handlowe / organizator Massive Polska sp z o.o.
-Profesjonalna obsługa Klienta / organizator POINT Training & Consulting
-Budowa współpracującego zespołu; Komunikacja, a efektywna praca zespołowa;
-Kreatywność w pracy zespołowej / organizator Nautic SI
-Ms Excel working with spreadsheet / organizator Noble Prog szkolenia
informatyczne
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Łańcuch dostaw
Magazynowanie
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
muzyka alternatywna, fotografia, sport (squash), malarstwo, majsterkowanie, wykonywanie drobnych prac remontowo-budowlanych.
Inne
W trakcie pracy w T-mobile zdobyłem tytuł najlepszego konsultanta roku w dziale obsługi Klienta (dyplom).
Jako pracownik firmy Nowa Era zyskałem uznanie zespołu dla mojej osoby za zmysł organizacyjny i umiejętność kontaktu z ludźmi.
Posiadam zarówno doświadczenie jak i predyspozycje osobowościowe do zarządzania zespołem. Jestem odpowiedzialny, operatywny i zorientowany na wyznaczony przez pracodawcę cel.
Posiadam umiejętność analitycznego myślenia oraz planowania.
Jako pracownik firmy Nowa Era zyskałem uznanie zespołu dla mojej osoby za zmysł organizacyjny i umiejętność kontaktu z ludźmi.
Posiadam zarówno doświadczenie jak i predyspozycje osobowościowe do zarządzania zespołem. Jestem odpowiedzialny, operatywny i zorientowany na wyznaczony przez pracodawcę cel.
Posiadam umiejętność analitycznego myślenia oraz planowania.