Umiejętności
Bancassurance
Key Account Relationship Management
Start-up Projects
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Wsparcie sprzedaży
Obsługa klienta
Zarządzanie Sprzedażą
Szkolenia produktowe
Szkolenia sprzedażowe
Wdrażanie produktu
ubezpieczenia majątkowe
Obsługa ubezpieczeń
wdrażanie nowych projektów
Raportowanie Zarządcze
Oferty sprzedażowe
Raportowanie korporacyjne
Monitoring rynku: analiza sytuacji rynkowej, badanie możliwości rozwoju, monitorowanie trendów rynkowych.
Produkty ubezpieczeniowe i inwestycyjne
Ubezpieczenie na Życie
Operacje biznesowe
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Sprzedaży i marketingu
Udział w tworzeniu nowej spółki ubezpieczeniowej oraz reorganizacja spółki istniejącej.
Zdefiniowanie i wdrożenie planów rozwoju, nowej strategii sprzedażowej, produktowej i wsparcia sprzedaży w ogólnopolskiej sieci dystrybucji (ponad 400 placówek) z uwzględnieniem istotnych zmian w regulacjach prawnych.
Zdefiniowanie i wdrożenie planów rozwoju, nowej strategii sprzedażowej, produktowej i wsparcia sprzedaży w ogólnopolskiej sieci dystrybucji (ponad 400 placówek) z uwzględnieniem istotnych zmian w regulacjach prawnych.
Dyrektor Departamentu Oferty Produktowej i Obsługi Bancassurance
Zakres odpowiedzialności: nowe produkty i modyfikacje istniejących, oferty handlowe, wsparcie sprzedaży, obsługa, raporty i analizy
Zarządzane wydziały w ramach departamentu: Aktuariat produktowy – wyceny ryzyk/underwriting, Rozwój Produktów, Ofertowanie, Obsługa - roszczenia i wdrożenia, IT – wsparcie analityczne, systemy i raporty
Najważniejsze osiągnięcia:
Utworzenie nowego obszaru biznesowego w strukturach tradycyjnej firmy ubezpieczeniowej.
Zapewnienie najwyższych standardów dotyczących: time to market, elastyczności produktowej, elastyczności operacyjnej w warunkach dużej, międzynarodowej organizacji.
Sukcesy w sprzedaży produktów nowych w ofercie Towarzystwa w warunkach silnej konkurencji rynkowej.
Zakwalifikowanie się i ukończenie prestiżowego programu Axa Manager.
Zarządzane wydziały w ramach departamentu: Aktuariat produktowy – wyceny ryzyk/underwriting, Rozwój Produktów, Ofertowanie, Obsługa - roszczenia i wdrożenia, IT – wsparcie analityczne, systemy i raporty
Najważniejsze osiągnięcia:
Utworzenie nowego obszaru biznesowego w strukturach tradycyjnej firmy ubezpieczeniowej.
Zapewnienie najwyższych standardów dotyczących: time to market, elastyczności produktowej, elastyczności operacyjnej w warunkach dużej, międzynarodowej organizacji.
Sukcesy w sprzedaży produktów nowych w ofercie Towarzystwa w warunkach silnej konkurencji rynkowej.
Zakwalifikowanie się i ukończenie prestiżowego programu Axa Manager.
Dyrektor Departamentu Handlowego (2007 – 2009) Dyrektor Departamentu Bancassurance (1998 - 2007)
Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A. Cardif Assurances Risques Divers S.A. Oddział w
Zakres odpowiedzialności:
• Bancassurance, Ubezpieczenia grupowe dla zakładów pracy, Ubezpieczenia Indywidualne, Telemarketing
• Zarządzany zespół: Zespół Obsługi Kluczowych Klientów (8), Zespół Wsparcia Sprzedaży (7), Telemarketing (80)
Dyrektor Departamentu Bancassurance (1998 - 2007)
Odpowiedzialny za poszczególne fazy rozpoczęcia i rozwoju biznesu:
• Faza korporacyjna – międzynarodowa wymiana doświadczeń, udział w tworzeniu i późniejszych działaniach międzynarodowej wspólnoty handlowej C2C i marketingowej MACS
• Faza rynkowa – osiągnięcie i utrzymanie pozycji lidera rynku
• Faza rozwoju – budowa i szkolenie Zespołu Obsługi Kluczowych Klientów, rozwój oferty produktowej
• Faza wdrożeniowa – negocjacje, oferty, raportowanie, budowa i szkolenie zespołów wsparcia sprzedaży i administracji
• Faza startowa – definicje ryzyk i produktów, dokumentacja – umowy i warunki ubezpieczenia, procesy rozliczeniowe, procesy obsługi kontraktów i roszczeń
Najważniejsze osiągnięcia:
• Uzyskanie blisko 50% udziału w rynku ubezpieczeń na rzecz kredytobiorców w Polsce
• 160 milionów € rocznego przypisu składki
• 1st Worldwide Award GE – projekt i realizacja najlepszego programu PPI w ramach globalnej sieci GE
• Know-how lidera rynku, 15 letnie doświadczenie ubezpieczeniowe
• Udział w tworzeniu doskonałego wizerunku firmy:
• profesjonalizm w tworzeniu i rozwoju programów ubezpieczeniowych poparty bogatym doświadczeniem
• uniwersalne i szyte na miarę rozwiązania produktowe i obsługowe, doskonałe wsparcie dla partnerów biznesowych
• budowanie zespołowego ducha etyki, wysokiej kultury pracy i obsługi klienta
Cardif International
Aktywny/Założycielski wkład w budowanie organizacji i jej działaniach (międzynarodowe spotkania założycielskie, seminaria, warsztaty, wymiana doświadczeń):
• C2C (BNP Paribas Assurance Commercial Community)
• MACS (BNP Paribas Assurance Marketing Community)
• Bancassurance, Ubezpieczenia grupowe dla zakładów pracy, Ubezpieczenia Indywidualne, Telemarketing
• Zarządzany zespół: Zespół Obsługi Kluczowych Klientów (8), Zespół Wsparcia Sprzedaży (7), Telemarketing (80)
Dyrektor Departamentu Bancassurance (1998 - 2007)
Odpowiedzialny za poszczególne fazy rozpoczęcia i rozwoju biznesu:
• Faza korporacyjna – międzynarodowa wymiana doświadczeń, udział w tworzeniu i późniejszych działaniach międzynarodowej wspólnoty handlowej C2C i marketingowej MACS
• Faza rynkowa – osiągnięcie i utrzymanie pozycji lidera rynku
• Faza rozwoju – budowa i szkolenie Zespołu Obsługi Kluczowych Klientów, rozwój oferty produktowej
• Faza wdrożeniowa – negocjacje, oferty, raportowanie, budowa i szkolenie zespołów wsparcia sprzedaży i administracji
• Faza startowa – definicje ryzyk i produktów, dokumentacja – umowy i warunki ubezpieczenia, procesy rozliczeniowe, procesy obsługi kontraktów i roszczeń
Najważniejsze osiągnięcia:
• Uzyskanie blisko 50% udziału w rynku ubezpieczeń na rzecz kredytobiorców w Polsce
• 160 milionów € rocznego przypisu składki
• 1st Worldwide Award GE – projekt i realizacja najlepszego programu PPI w ramach globalnej sieci GE
• Know-how lidera rynku, 15 letnie doświadczenie ubezpieczeniowe
• Udział w tworzeniu doskonałego wizerunku firmy:
• profesjonalizm w tworzeniu i rozwoju programów ubezpieczeniowych poparty bogatym doświadczeniem
• uniwersalne i szyte na miarę rozwiązania produktowe i obsługowe, doskonałe wsparcie dla partnerów biznesowych
• budowanie zespołowego ducha etyki, wysokiej kultury pracy i obsługi klienta
Cardif International
Aktywny/Założycielski wkład w budowanie organizacji i jej działaniach (międzynarodowe spotkania założycielskie, seminaria, warsztaty, wymiana doświadczeń):
• C2C (BNP Paribas Assurance Commercial Community)
• MACS (BNP Paribas Assurance Marketing Community)
Departament ubezpieczeń Grupowych i Instytucji Finansowych - Senior Specialist Financial Institution
Odpowiedzialny za wszystkie działania w dziedzinie Bancassurance oraz oferty i wdrożenia grupowych ubezpieczeń pracowniczych.
Najważniejsze osiągnięcia:
Wdrożenie pierwszych w Polsce programów ubezpieczeń Bancassurance.
Najważniejsze osiągnięcia:
Wdrożenie pierwszych w Polsce programów ubezpieczeń Bancassurance.
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Ubezpieczenia
Inne