Jarosław Putaj

Project Sales Manager - Grohe AG

Wypowiedzi

  • Jarosław Putaj
    Wpis na grupie CRM w temacie Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
    30.12.2007, 19:40

    Witam,

    Ja polecam Microsoft CRM 3.0 (po nowym roku pojawi się nowa wersja) - jest ona jednym z najbardziej popoularnych na naszym rynku systmów klasy CRM - w dodatku pracuje w znanym środowisku, jest intuicyjny w obsłudze i nie wymaga specjalistycznych szkoleń.Jarosław Putaj edytował(a) ten post dnia 30.12.07 o godzinie 19:42

  • Jarosław Putaj
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Doświadczenia z Nextirą
    27.12.2007, 20:07

    Witam,
    Jeżeli chodzi o alternatywnego dostawcę to jest spółka ICM Polska (partner Alcatela).

  • Jarosław Putaj
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Przedstawiamy się
    24.11.2007, 10:22

    Witam,

    Nie pracowałem w Call Center :( ale od prawie dwóch lat pracuje w firmie,która zajmuje sie projektowanie i wdrażaniem rozwiązań tego typu. W dotychczasowej pracy miałem do czynienia z wieloma projektami dotyczącymi Call Center - małe od 5 agentów jak i również do kilkuset.

    Pozdrawiam:
    JarekJarosław Putaj edytował(a) ten post dnia 24.11.07 o godzinie 10:26

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do