Wypowiedzi
-
Witam,
Ja polecam Microsoft CRM 3.0 (po nowym roku pojawi się nowa wersja) - jest ona jednym z najbardziej popoularnych na naszym rynku systmów klasy CRM - w dodatku pracuje w znanym środowisku, jest intuicyjny w obsłudze i nie wymaga specjalistycznych szkoleń.Jarosław Putaj edytował(a) ten post dnia 30.12.07 o godzinie 19:42 -
Witam,
Jeżeli chodzi o alternatywnego dostawcę to jest spółka ICM Polska (partner Alcatela). -
Witam,
Nie pracowałem w Call Center :( ale od prawie dwóch lat pracuje w firmie,która zajmuje sie projektowanie i wdrażaniem rozwiązań tego typu. W dotychczasowej pracy miałem do czynienia z wieloma projektami dotyczącymi Call Center - małe od 5 agentów jak i również do kilkuset.
Pozdrawiam:
JarekJarosław Putaj edytował(a) ten post dnia 24.11.07 o godzinie 10:26