Jarosław Porębski

KAM, Handlowiec B2B

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
projektant i instalator
Własna działalność
Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie scenografii i przygotowania eventów.
Ścisła współpraca i szereg zrealizowanych projektów z zakresu mapingu z firmą Onview.
Przygotowywanie i realizacja projektów dotyczących scenografii wizualnej.
Wykorzystanie technik projekcji analogowej do scenografii i mapingu
Torell Sp.j.
Handlowiec
Pozyskiwanie I obsługa klientów w zakresie Techniki biurowej i Poligrafii cyfrowej
Doradztwo i sprzedaż systemowych rozwiązań dla firm dotyczących obiegu dokumentów.
Sprzedaż urządzeń z grupy AV(projektory, monitory bezszwowe, monitory dotykowe), oraz rozwiązań z zakresu klimatyzacji
Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
PPKAM
Do moich obowiązków należało badanie rynku i określanie jego zapotrzebowania na urządzenia do druku produkcyjnego zarówno dla centrów druku dużych instytucji, wydawnictw książkowych oraz drukarń offsetowych i cyfrowych.
Zajmowałem się całym procesem sprzedaży, od poznania potrzeb rynku i klienta, poprzez stworzenie dogodnej dla klienta konfiguracji urządzeń głównych i ewentualnie peryferyjnych, załatwienie spraw leasingowych, instalacje i szkolenia z obsługi maszyny, do podpisania faktury.
Eurintrade (Poland) Ltd. Sp. z o. o.
Regionalny przedstawiciel Handlowy
W firmie tej odpowiadałem za rynek centralny i północno zachodni (Warszawa, Toruń, Bydgoszcz, Trójmiasto). Zajmowałem się zarówno pozyskiwaniem jak i utrzymywaniem kontaktu z klientami firmy.
Do moich obowiązków należało przygotowywanie ofert, negocjacje umów handlowych z klientem, informowanie o nowych produktach, wykonywanie założonego budżetu.
Logo
Konsultant ds. papierów graficznych
MAP
Do moich obowiązków należy opieka nad większymi klientami firmy takimi jak PAP, BP Print, wydawnictwa Amber, MAG, Pruszyński i inne. W skład obowiązków wchodzi negocjowanie umów handlowych, koordynacja zamówień między papiernią a klientem końcowym, informowanie o nowych produktach firmy, ofertowanie.
Logo
09.1999 – 09.2002 Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów 09.2002 – 02.2004 Dyrektor ds. Prod
Business Management Group (BMG – Zespół, BP Print)
Do moich obowiązków należała koordynacja zleceń kluczowych klientów firmy, takich jak Philip Morris, Kraft Foods, PZU Życie, Muzeum Narodowe w Warszawie, Toyota, Ford.
W zakresie koordynacji zawierają się nadzór nad zleceniami od etapu briefing’u klienta, tworzenie kosztorysów, uzgadnianie cen, przygotowanie mock-up’ów produkcyjnych, produkcję (druk, introligatornię) oraz zorganizowanie dostaw do klientów.
Po objęciu stanowiska dyrektora ds. Produkcji jestem odpowiedzialny za 22 osobowy zespół (pion produkcyjny oraz biuro obsługi klienta).

Szkolenia i kursy

 2009 Seria czterech szkoleń obejmujących techniki negocjacyjne i sprzedażowe
 2008 Warsztaty szkoleniowe Solutions Academy dotyczące efektywnych technik sprzedaży i autoprezentacji
 2006 Indywidualne szkolenie z zakresu negocjacji i sprzedaży
 2006 Warsztaty ”koło zakupów”. Poznawanie i generowanie potrzeb klienta

Prawo jazdy kat. A i B

Zainteresowania

 Motocykle – aktywne działania na forum klubu motocyklowego VFR-OWNERS
 Sporty ekstremalne (KRAV-MAGA, paintball, skutery wodne, nurkowanie)
 Literatura sensacyjna i kryminalna

Inne

MOCNE STRONY
 rozwinięte zdolności organizacyjne
 myślenie analityczne; łatwość wyciągania wniosków
 podzielność uwagi; umiejętność pracy nad wieloma zadaniami w tym samym czasie
 łatwość adaptacji do nowych warunków
 kreatywność w rozwiązywaniu problemów
 umiejętność pracy pod presją czasu
 łatwość w nawiązywaniu kontaktów