Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
realizacja celów sprzedaży w zakresie OZE; sprzedaż własna; sprzedaż do klienta indywidualnego i firm; budowa pośredniej sieci sprzedaży B2B; rozwój zespołu sprzedażowego poprzez szkolenia oraz coaching; rekomendowanie zmian w systemie prowizyjnym; utrzymywanie relacji z Klientami; monitorowanie konkurencji; modyfikacje produktów; opracowywanie strategii sprzedaży.
Regionalny Manager Sprzedaży
Realizacja celów sprzedaży w zakresie OZE - fotovoltaika, pompy ciepła, owietlenie LED, rekuperacja; sprzedaż do klienta indywidualnego i firm; budowa pośredniej sieci sprzedaży B2B; rozwój zespołów sprzedażowych poprzez szkolenia oraz coaching; rekomendowanie zmian w systemie prowizyjnym; utrzymywanie relacji z Klientami; monitorowanie konkurencji; modyfikacje produktów; opracowywanie strategii sprzedaży.
Regionalny Manager Sprzedaży
Realizacja celów sprzedaży, budowa pośredniej sieci sprzedaży B2B; budowanie i utrzymywanie relacji z Partnerami Handlowymi; rozwój zespołów sprzedażowych poprzez szkolenia oraz coaching; rekomendowanie zmian w systemie prowizyjnym; utrzymywanie relacji z Klientami; weryfikacja realizacji zapisów Umowy Partnerskiej; monitorowanie konkurencji; modyfikacje produktów; opracowywanie strategii sprzedaży.
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
Realizacja celów sprzedaży [profesjonalizacja struktury zespołów sprzedażowych poprzez indywidualny rozwój handlowców]; zarządzanie 8 biurami sprzedaży mobilnej; planowanie i realizacja budżetu podległej sieci sprzedaży; rozwój zespołu poprzez szkolenia oraz coaching; realizacja procesów selekcji i rekrutacji; optymalizacja podległej sieci sprzedaży; modyfikacje systemu motywacyjnego, wdrażanie standardów pracy i kontrola ich stosowania; zarządzanie gospodarką magazynową i logistyką; budowanie kryteriów dla tworzenia i dystrybucji baz sprzedażowych.
Dyrektor Sprzedaży
dystrybucja i realizacja celów sprzedaży [systematyczny wzrost volumenu sprzedaży i awans regionu z 4 na 1-2 miejsce w Polsce]; zarządzanie 47 salonami sprzedaży bezpośredniej; organizacja pracy dwóch oddziałów Call Center; rozwój zespołu poprzez szkolenia oraz coaching; realizacja procesów selekcji i rekrutacji; optymalizacja podległej sieci sprzedaży; wdrażanie standardów pracy i kontrola ich stosowania; rekomendowanie zmian w procesach sprzedaży; inicjowanie i realizacja budżetu regionalnych kampanii marketingowych; zarządzanie gospodarką magazynową i logistyką; budowanie kryteriów dla tworzenia i dystrybucji baz sprzedażowych.
Kierownik Działu Zarządzania Kanałami Sprzedaży
Realizacja, podział oraz dystrybucja celów sprzedażowych dla kanałów aktywnych [wzrost realizacji celów sprzedaży o 30% w perspektywie 1,5 roku]; opracowanie, wdrożenie i egzekwowanie zapisów nowej Umowy Partnerskiej; tworzenie strategii rozwoju kanałów; budowanie i utrzymywanie relacji z Partnerami Handlowymi; rozwijanie kanału sprzedaży poprzez optymalizację sieci sprzedaży; opiniowanie zmian w systemie szkoleń; opracowywanie standardów pracy oraz systemów motywacyjnych; rekomendowanie zmian w systemie prowizyjnym; przygotowanie kampanii sprzedażowych i marketingowych; modyfikacje procedur oraz procesów sprzedaży.
Koordynator ds. Sprzedaży Pośredniej
Referencje Regionalnego Kierownika Sprzedaży Pośredniej i Marketingu.
Realizacja celów sprzedaży [przez kolejne 7 m-cy najlepsze wyniki sprzedaży w Polsce]; coaching Kierowników Biur Handlowych; koordynowanie procesu szkoleń wstępnych oraz produktowych; rekrutacja managerów Biur Handlowych; współpraca i budowanie relacji z Partnerami Handlowymi; kontrola i audyty Biur Handlowych; wsparcie w procesowaniu zamówień; weryfikacja realizacji zapisów Umowy Partnerskiej; pośrednictwo w zakresie współpracy Partnerów Handlowych z innymi komórkami TP S.A.; odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesów sprzedaży i stosowanie procedur.
Realizacja celów sprzedaży [przez kolejne 7 m-cy najlepsze wyniki sprzedaży w Polsce]; coaching Kierowników Biur Handlowych; koordynowanie procesu szkoleń wstępnych oraz produktowych; rekrutacja managerów Biur Handlowych; współpraca i budowanie relacji z Partnerami Handlowymi; kontrola i audyty Biur Handlowych; wsparcie w procesowaniu zamówień; weryfikacja realizacji zapisów Umowy Partnerskiej; pośrednictwo w zakresie współpracy Partnerów Handlowych z innymi komórkami TP S.A.; odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesów sprzedaży i stosowanie procedur.
Kierownik Salonu Sprzedaży
Realizacja celów sprzedaży [wielokrotne sukcesy sprzedażowe w regionie północnym]; coaching; zarządzanie sprzedażą aktywną pośrednią i bezpośrednią na podległym terenie; rekrutacja oraz wdrożenie i szkolenie członków zespołu; utrzymywanie relacji z Klientami; realizacja standardu wizualizacji i obsługi Klienta w Salonie Sprzedaży; realizacja standardów pracy; gospodarka magazynowa i logistyka.
Kierownik ds. Rozwoju
realizacja celów sprzedażowych; rekrutacja; zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych [tworzenie struktur oddziałów w województwie zachodniopomorskim]; szkolenia wdrożeniowe, produktowe i z technik sprzedaży; coaching; budowanie relacji z Klientem; kontrola przestrzegania procedur; organizacja lokalnych działań marketingowych; kontrola prawidłowości przepływu pieniędzy.
Dyrektor Oddziału
Centrum Edukacyjne DLC Sp. z o.o.
Realizacja celów sprzedaży, zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych, odpowiedzialność za budżet oddziału, rekrutacja, szkolenia wstępne oraz produktowe i z technik sprzedaży, zatowarowanie i logistyka, weryfikacja przestrzegania procedur sprzedażowych, modyfikacje systemu motywacyjnego i prowizyjnego, nadzór nad pracą działu kadr i HR, rekomendacje do budowania strategii.
Szkolenia i kursy
- Program szkoleniowy dla kierowników ds. rozwoju:
Komunikacja interpersonalna, kierowanie, zarządzanie czasem, kontrola i zarządzanie wynikami, motywacja, asertywność, negocjacje, techniki sprzedaży, prowadzenie prezentacji, obsługa klienta (2000 r);
- Acceptus - program rozwojowy „Zarządzanie sprzedażą”
(2002 r);
- Acceptus - program rozwojowy „Przedsiębiorczość” (2003 r)
- Specialist & Friends – szkolenie „Merchandising w Telepunkcie”(2003 r);
- Acceptus – program rozwojowy „Obsługa Klienta” (2003 r);
- Acceptus – program rozwojowy „Coaching I” (2003 r)
- Intytut Rozwoju Biznesu – szkolenie „Psychologia Szefa” (2004 r)
- Intytut Rozwoju Biznesu – szkolenie „Finanse dla Niefinansistów” (2004 r);
- Acceptus – program rozwojowy „Coaching II” (2004 r);
- House of Skills - szkolenie - „Zarządzanie Relacjami” (2005 r);
- House of Skills - program szkoleniowy – „Skuteczny Menedżer” (2007 r);
moduły: planowanie pracy, organizowanie, orientacja na wynik, delegowanie, motywowanie, dbałość o rozwój zawodowy pracowników;
- Management Training & Development Center - „Podstawy Zarządzania Projektami” Certyfikat (2007 r);
- TP S.A. – szkolenie „Etyka” (2008 r);
- House of Skills - szkolenie - „Motywowanie” (2009 r)
Komunikacja interpersonalna, kierowanie, zarządzanie czasem, kontrola i zarządzanie wynikami, motywacja, asertywność, negocjacje, techniki sprzedaży, prowadzenie prezentacji, obsługa klienta (2000 r);
- Acceptus - program rozwojowy „Zarządzanie sprzedażą”
(2002 r);
- Acceptus - program rozwojowy „Przedsiębiorczość” (2003 r)
- Specialist & Friends – szkolenie „Merchandising w Telepunkcie”(2003 r);
- Acceptus – program rozwojowy „Obsługa Klienta” (2003 r);
- Acceptus – program rozwojowy „Coaching I” (2003 r)
- Intytut Rozwoju Biznesu – szkolenie „Psychologia Szefa” (2004 r)
- Intytut Rozwoju Biznesu – szkolenie „Finanse dla Niefinansistów” (2004 r);
- Acceptus – program rozwojowy „Coaching II” (2004 r);
- House of Skills - szkolenie - „Zarządzanie Relacjami” (2005 r);
- House of Skills - program szkoleniowy – „Skuteczny Menedżer” (2007 r);
moduły: planowanie pracy, organizowanie, orientacja na wynik, delegowanie, motywowanie, dbałość o rozwój zawodowy pracowników;
- Management Training & Development Center - „Podstawy Zarządzania Projektami” Certyfikat (2007 r);
- TP S.A. – szkolenie „Etyka” (2008 r);
- House of Skills - szkolenie - „Motywowanie” (2009 r)
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Podróże, sport – pływanie, kitesurfing, jazda konna, jazda na nartach, sporty powietrzne.
Inne
Znajomość obsługi komputera (MS Office, Power Point, People Soft); prawo jazdy kategorii B (od 1982 r.)
Grupy
DYREKTORZY HANDLOWI DYREKTORZY SPRZEDAŻY
Grupa zrzeszająca Dyrektorów Handlowych , Dyrektorów Sprzedaży i Managerów odpowiedzialnych za sprzedaż.
Działalność grupy ma na celu nawiązanie kontaktów biznesowych , oraz wymianę doświadczeń.
Pro
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
KiteSurfing
Dla wszystkich, którym ten sport zawrócił w głowie oraz dla tych którzy dopiero to przeżyją ;-)
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami!
-miejsce spotkań "Łowców Talentów"
-informacje o ciekawych wakatach
-informacje od kandydatów będących do wzięcia
Daj się poznać!
SCOTWORK. Cały świat negocjacji
NEGOCJACJE TO NASZ KONIK!
SCOTWORK to największa na świecie firma konsultingowa, już od 1975 roku specjalizująca się w poprawie wyników i doskonaleniu umiejętności negocjacyjnych.
Zarządzanie Sprzedażą
Klub menedżerów sprzedaży. Forum dyskusyjne dyrektorów i menedżerów sprzedaży. Kierowanie zespołem handlowców, motywowanie sprzedawców, realizacja targetów, szkolenie i coaching, aktywizacja rynku.