Umiejętności
AutoCAD
Utrzymanie budynku
planowanie biznesu
Zarządzanie zmianą
zarządzanie budowami
Redukcja kosztów
Projektowanie
Analiza finansowa
Zarządzanie
Negocjacje
Optymalizacja procesów
Project Management
Zarządzanie nieruchomościami
Przywództwo w zespole
5S
Zarządzanie zespołem
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
Kosztorysowanie
Projektowanie AutoCAD
Nieruchomości i proces inwestycyjny - Real Estate & Construction
Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
Zakres obowiązków:
■ kompleksowe utrzymanie nieruchomości i wprowadzanie udogodnień,
■ reprezentowanie interesów organizacji,
■ planowanie i realizację powierzonych projektów,
■ definiowanie zadań projektowych, wraz z określeniem wymagań zasobów,
■ dbanie by wszystkie projekty są zgodne z założeniami początkowymi, terminami i budżetami,
■ dbanie o dobre relacje z klientami, kontrolowanie działań podwykonawców,
■ opracowanie zakresu i celu projektu, obejmujące wszystkie zainteresowane strony oraz zapewnienie wykonalności technicznej projektu,
■ reagowanie na dynamiczne zmiany w otoczeniu projektu,
■ tworzenie i utrzymanie kompleksowej dokumentacji projektowej,
■ kompleksowe utrzymanie nieruchomości i wprowadzanie udogodnień,
■ reprezentowanie interesów organizacji,
■ planowanie i realizację powierzonych projektów,
■ definiowanie zadań projektowych, wraz z określeniem wymagań zasobów,
■ dbanie by wszystkie projekty są zgodne z założeniami początkowymi, terminami i budżetami,
■ dbanie o dobre relacje z klientami, kontrolowanie działań podwykonawców,
■ opracowanie zakresu i celu projektu, obejmujące wszystkie zainteresowane strony oraz zapewnienie wykonalności technicznej projektu,
■ reagowanie na dynamiczne zmiany w otoczeniu projektu,
■ tworzenie i utrzymanie kompleksowej dokumentacji projektowej,
Facility Manager
Zakres obowiązków:
■ kompleksowe utrzymanie nieruchomości i wprowadzanie udogodnień,
■ bieżąca konserwacja urządzeń w instalacjach: wodociągowej, centralnego ogrzewania, wentylacji, wody lodowej oraz energetyki budynku,
■ zwiększanie wartości aktywów LSAS, aktywizacja nieruchomości Spółki,
■ monitorowania mediów, tworzenia narzędzi do optymalizacji i zmniejszenia zużycia energii w procesach organizacji – wybór najlepszej drogi oszczędzania,
■ naprawy i remonty bieżące w zakresie budowlanym oraz instalacji urządzeń infrastruktury,
■ nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości na terenie nieruchomości, oraz w budynkach LSAS,
■ stworzenia sprawnego systemu zarządzania budynkiem BMS, integracji urządzeń i systemów instalacyjnych budynków, kontroli dostępowej, instalacji CCTV etc.,
■ prezentacja powierzchni przeznaczonej do wynajęcia/wydzierżawienia,
■ organizacja i nadzór nad serwisami oraz służbami związanymi z prawidłową eksploatacją Nieruchomości (serwisy techniczne dedykowane dla branżowych instalacji, bieżące remonty, ochrona, sprzątanie, gospodarka odpadami),
■ bieżące doradztwo dla Zarządu LSAS w zakresie spraw dotyczących nieruchomości,
■ nadzorowanie nad ewidencją dokumentacji nieruchomości, w tym obiektów budowlanych, do których posiadania obligują przepisy prawa;
■ reprezentowanie LSAS przed urzędami oraz organami państwowymi, w tym przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego w zakresie związanych z realizacją umów,
■ przygotowywanie harmonogramów planowanych przeglądów technicznych i obowiązkowych kontroli Nieruchomości, w tym obiektów budowlanych oraz nadzór nad ich realizacją,
Udział w ważniejszych projektach:
● modernizacja instalacji klimatyzacji budynków, w tym uzasadnioną ekonomicznie wymianę agregatów wody lodowej,
● redukcja zapotrzebowania na energię elektryczną i C.O. w budynkach LSAS. Przy niewielkich inwestycjach uzyskano znaczące rezultaty. Optymalizacja oświetlenia parkingu i hal magazynowych doprowadziło do redukcji zużycia energii średnio o 12000kW/mc. Modernizacja istniejących nagrzewnic skróciło czas pracy urządzeń potrzebnych do ogrzania pomieszczeń,
● zmiana systemu płatnego parkowania (ok. 1000miejsc postojowych) na terenie Głównego Terminala. Uszczelnienie parkingu i zmiana schematu postępowania wobec kierowców doprowadziło do bardzo dużego wzrostu przychodu. Przychód dla Organizacji wzrósł o 64%, przy jednoczesnym spadku kosztów obsługi o 57%.
● przenoszenie działów operacyjnych spółki do budynków własnych. Optymalizacja kosztów działalności przez rezygnację z opłat za najem powierzchni obcych (dział obsługi płytowej, warsztaty pojazdów obsługi lotniska),
■ kompleksowe utrzymanie nieruchomości i wprowadzanie udogodnień,
■ bieżąca konserwacja urządzeń w instalacjach: wodociągowej, centralnego ogrzewania, wentylacji, wody lodowej oraz energetyki budynku,
■ zwiększanie wartości aktywów LSAS, aktywizacja nieruchomości Spółki,
■ monitorowania mediów, tworzenia narzędzi do optymalizacji i zmniejszenia zużycia energii w procesach organizacji – wybór najlepszej drogi oszczędzania,
■ naprawy i remonty bieżące w zakresie budowlanym oraz instalacji urządzeń infrastruktury,
■ nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości na terenie nieruchomości, oraz w budynkach LSAS,
■ stworzenia sprawnego systemu zarządzania budynkiem BMS, integracji urządzeń i systemów instalacyjnych budynków, kontroli dostępowej, instalacji CCTV etc.,
■ prezentacja powierzchni przeznaczonej do wynajęcia/wydzierżawienia,
■ organizacja i nadzór nad serwisami oraz służbami związanymi z prawidłową eksploatacją Nieruchomości (serwisy techniczne dedykowane dla branżowych instalacji, bieżące remonty, ochrona, sprzątanie, gospodarka odpadami),
■ bieżące doradztwo dla Zarządu LSAS w zakresie spraw dotyczących nieruchomości,
■ nadzorowanie nad ewidencją dokumentacji nieruchomości, w tym obiektów budowlanych, do których posiadania obligują przepisy prawa;
■ reprezentowanie LSAS przed urzędami oraz organami państwowymi, w tym przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego w zakresie związanych z realizacją umów,
■ przygotowywanie harmonogramów planowanych przeglądów technicznych i obowiązkowych kontroli Nieruchomości, w tym obiektów budowlanych oraz nadzór nad ich realizacją,
Udział w ważniejszych projektach:
● modernizacja instalacji klimatyzacji budynków, w tym uzasadnioną ekonomicznie wymianę agregatów wody lodowej,
● redukcja zapotrzebowania na energię elektryczną i C.O. w budynkach LSAS. Przy niewielkich inwestycjach uzyskano znaczące rezultaty. Optymalizacja oświetlenia parkingu i hal magazynowych doprowadziło do redukcji zużycia energii średnio o 12000kW/mc. Modernizacja istniejących nagrzewnic skróciło czas pracy urządzeń potrzebnych do ogrzania pomieszczeń,
● zmiana systemu płatnego parkowania (ok. 1000miejsc postojowych) na terenie Głównego Terminala. Uszczelnienie parkingu i zmiana schematu postępowania wobec kierowców doprowadziło do bardzo dużego wzrostu przychodu. Przychód dla Organizacji wzrósł o 64%, przy jednoczesnym spadku kosztów obsługi o 57%.
● przenoszenie działów operacyjnych spółki do budynków własnych. Optymalizacja kosztów działalności przez rezygnację z opłat za najem powierzchni obcych (dział obsługi płytowej, warsztaty pojazdów obsługi lotniska),
Kierownik Działu Utrzymania Ruchu
LOT Catering / DO&CO Poland
Zakres obowiązków:
■ utrzymanie obiektów i urządzeń (konserwacja urządzeń, naprawy i remonty
planowe i bieżące, pielęgnacja otoczenia, utrzymanie porządku),
■ prowadzenie projektu rozbudowy zakładu w Warszawie,
■ zarządzanie powierzchnią (inwentaryzacja, organizacja powierzchni),
■ zarządzanie systemami technologicznymi budynku,
■ projektowanie architektoniczno-budowlane,
■ przeprowadzenie okresowych przeglądów i napraw,
■ nadzorowanie prawidłowości pracy urządzeń podlegających UDT,
■ gospodarowanie nieruchomościami organizacji,
■ pełnienie dozoru nad eksploatacją i remontami urządzeń energetycznych,
■ kontrola kosztów mediów, optymalizacja wydatków,
Udział w ważniejszych projektach:
● prowadzenie projektu rozbudowy Zakładu w Warszawie
● negocjacje umowy na dostawę ciepłą, kierowanie pracami nowym systemem C.O. i C.W.U. w Zakładzie w Warszawie
■ utrzymanie obiektów i urządzeń (konserwacja urządzeń, naprawy i remonty
planowe i bieżące, pielęgnacja otoczenia, utrzymanie porządku),
■ prowadzenie projektu rozbudowy zakładu w Warszawie,
■ zarządzanie powierzchnią (inwentaryzacja, organizacja powierzchni),
■ zarządzanie systemami technologicznymi budynku,
■ projektowanie architektoniczno-budowlane,
■ przeprowadzenie okresowych przeglądów i napraw,
■ nadzorowanie prawidłowości pracy urządzeń podlegających UDT,
■ gospodarowanie nieruchomościami organizacji,
■ pełnienie dozoru nad eksploatacją i remontami urządzeń energetycznych,
■ kontrola kosztów mediów, optymalizacja wydatków,
Udział w ważniejszych projektach:
● prowadzenie projektu rozbudowy Zakładu w Warszawie
● negocjacje umowy na dostawę ciepłą, kierowanie pracami nowym systemem C.O. i C.W.U. w Zakładzie w Warszawie
Inżynier budowy / Kierownik budowy i Kosztorysant
Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych TENO
Zakres obowiązków:
■ prowadzenie budowy i nadzór nad powierzonymi odcinkami robót,
■ prowadzenie dokumentacji budowlanej organizacja i koordynacja prac podległych pracowników,
■ współpraca z podwykonawcami,
■ wykonywanie przedmiarów i kosztorysów ofertowych i powykonawczych,
■ sporządzanie dokumentacji kadrowej, płacowej i ZUS,
■ nadzorowanie robót żelbetowych oraz montaż konstrukcji stalowych,
■ odpowiedzialność za roboty wykończeniowe, w tym za roboty murowe, tynkarskie, posadzkowe, malarskie, zabudowy GK,
■ prowadzenie dokumentacji budowy
Udział w ważniejszych projektach:
● dostosowanie Gmachu Mechaniki PW do potrzeb osób niepełnosprawnych – budowa nowego wejścia, pochylni, schodów,
● prace remontowe w obiektach publicznych i zabytkowych.
■ prowadzenie budowy i nadzór nad powierzonymi odcinkami robót,
■ prowadzenie dokumentacji budowlanej organizacja i koordynacja prac podległych pracowników,
■ współpraca z podwykonawcami,
■ wykonywanie przedmiarów i kosztorysów ofertowych i powykonawczych,
■ sporządzanie dokumentacji kadrowej, płacowej i ZUS,
■ nadzorowanie robót żelbetowych oraz montaż konstrukcji stalowych,
■ odpowiedzialność za roboty wykończeniowe, w tym za roboty murowe, tynkarskie, posadzkowe, malarskie, zabudowy GK,
■ prowadzenie dokumentacji budowy
Udział w ważniejszych projektach:
● dostosowanie Gmachu Mechaniki PW do potrzeb osób niepełnosprawnych – budowa nowego wejścia, pochylni, schodów,
● prace remontowe w obiektach publicznych i zabytkowych.
Asystent projektanta konstrukcji / Projektant konstrukcji i Kosztorysant
Pracownia Obsługi Inwestorów Pro-Invest Sp z o.o.
Zakres obowiązków:
■ sporządzanie projektów budowlanych i wykonawczych,
■ nadzór nad wykonawstwem i realizacją projektów biura,
■ wykonywanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
■ sporządzenie opinii oraz ekspertyz budowlanych pod nadzorem rzeczoznawcy budowlanego,
■ weryfikacja merytoryczna obejmująca poprawność zastosowanych podstaw wyceny, rodzajów materiału i sprzętu, zastosowanych współczynników do robocizny, materiału i sprzętu,
■ prowadzenie nadzorów autorskich w trakcie realizacji prac budowlanych,
Udział w ważniejszych projektach:
● Marynarska Point Warszawa,
● projekt kina czterosalowego z częścią usługowo-handlową « NOVEKINO » w Siedlcach,
● przeglądy techniczne budynków w bezpośredniej strefie oddziaływania budowy II odcinaka Metra Warszawskiego,
● projekt budynku biurowego z częścią socjalną « POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH »,
● Stadion Narodowy w Warszawie – wykonanie projektu trzonów żelbetowych w szalunkach ślizgowych,
● Lubartowskie Centrum Kultury Europejskiej,
● projekt rozbudowy i modernizacji Szpitala Dziedzięcego im. Księżnej Anny na ulicy Karowej.
■ sporządzanie projektów budowlanych i wykonawczych,
■ nadzór nad wykonawstwem i realizacją projektów biura,
■ wykonywanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
■ sporządzenie opinii oraz ekspertyz budowlanych pod nadzorem rzeczoznawcy budowlanego,
■ weryfikacja merytoryczna obejmująca poprawność zastosowanych podstaw wyceny, rodzajów materiału i sprzętu, zastosowanych współczynników do robocizny, materiału i sprzętu,
■ prowadzenie nadzorów autorskich w trakcie realizacji prac budowlanych,
Udział w ważniejszych projektach:
● Marynarska Point Warszawa,
● projekt kina czterosalowego z częścią usługowo-handlową « NOVEKINO » w Siedlcach,
● przeglądy techniczne budynków w bezpośredniej strefie oddziaływania budowy II odcinaka Metra Warszawskiego,
● projekt budynku biurowego z częścią socjalną « POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH »,
● Stadion Narodowy w Warszawie – wykonanie projektu trzonów żelbetowych w szalunkach ślizgowych,
● Lubartowskie Centrum Kultury Europejskiej,
● projekt rozbudowy i modernizacji Szpitala Dziedzięcego im. Księżnej Anny na ulicy Karowej.
Brygadzista / Inżynier budowy
ALDER
Zakres obowiązków:
■ przygotowanie procesu rozpoczęcia budowy,
■ przygotowanie planu zamówień materiałów, urządzeń i innych związanych z budową,
■ przygotowanie harmonogramu prac,
■ koordynacja prac podwykonawców i sił własnych na budowie,
■ ścisła współpraca z kierownikiem kontraktu,
■ nadzorowanie robót budowlanych i wykończeniowych,
Udział w ważniejszych projektach:
● budynek mieszkalny wielorodzinny o wysokim standardzie wykończenia,
● gmach Mechaniki PW, wykonanie nowego szybu windowego wraz z montażem,
■ przygotowanie procesu rozpoczęcia budowy,
■ przygotowanie planu zamówień materiałów, urządzeń i innych związanych z budową,
■ przygotowanie harmonogramu prac,
■ koordynacja prac podwykonawców i sił własnych na budowie,
■ ścisła współpraca z kierownikiem kontraktu,
■ nadzorowanie robót budowlanych i wykończeniowych,
Udział w ważniejszych projektach:
● budynek mieszkalny wielorodzinny o wysokim standardzie wykończenia,
● gmach Mechaniki PW, wykonanie nowego szybu windowego wraz z montażem,
Asystent architekta
m2architekci
Zakres obowiązków:
■ nadzór nad wykonawstwem i realizacją projektów biura,
■ uczestnictwo w sporządzaniu projektów koncepcyjnych, budowlanych i wykonawczych,
■ sporządzanie dokumentacji graficznej projektów architektonicznych na etapie projektowym i wykonawczym,
■ wykonywanie zadań zleconych przez architekta,
Udział w ważniejszych projektach:
● udział w konkursie na projekt Centrum Nauki « Kopernik »,
● współpraca przy projekcie Rewaloryzacji Pakru Skaryżewskiego.
■ nadzór nad wykonawstwem i realizacją projektów biura,
■ uczestnictwo w sporządzaniu projektów koncepcyjnych, budowlanych i wykonawczych,
■ sporządzanie dokumentacji graficznej projektów architektonicznych na etapie projektowym i wykonawczym,
■ wykonywanie zadań zleconych przez architekta,
Udział w ważniejszych projektach:
● udział w konkursie na projekt Centrum Nauki « Kopernik »,
● współpraca przy projekcie Rewaloryzacji Pakru Skaryżewskiego.
Szkolenia i kursy
◊ Studium Podyplomowe ‘’Wycena nieruchomości ‘’.
◊ Finanse i rachunkowość od podstaw.
◊ Uczestnictwo w seminarium « Budownictwo zrównoważone w Polsce ».
◊ Inspektor nadzoru inwestorskiego w procesie budowlanymi.
◊ Uczestnictwo w XXII FORUM Izby Projektowania Budowlanego.
◊ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przygotowanie oraz zastosowanie w praktyce.
◊ Kierownik budowy lub robót budowlanych w procesie budowlanym.
◊ Kosztorysowanie Robót Budowlanych.
◊ Technika kotwienia i wymiarowanie zamocowań – HILTI.
◊ JORDAHL –zbrojenie na przebicie, połączenia zbrojeń.
◊ Nowoczesne hydroizolacje i systemy odwodnień budowli – ADAE.
◊ Finanse i rachunkowość od podstaw.
◊ Uczestnictwo w seminarium « Budownictwo zrównoważone w Polsce ».
◊ Inspektor nadzoru inwestorskiego w procesie budowlanymi.
◊ Uczestnictwo w XXII FORUM Izby Projektowania Budowlanego.
◊ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przygotowanie oraz zastosowanie w praktyce.
◊ Kierownik budowy lub robót budowlanych w procesie budowlanym.
◊ Kosztorysowanie Robót Budowlanych.
◊ Technika kotwienia i wymiarowanie zamocowań – HILTI.
◊ JORDAHL –zbrojenie na przebicie, połączenia zbrojeń.
◊ Nowoczesne hydroizolacje i systemy odwodnień budowli – ADAE.
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Architektura/Projektowanie
Budownictwo
Mieszkaniowe/Przemysłowe
Budownictwo
Zarządzanie budownictwem
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
Narciarstwo, Gry planszowe (szachy, GO, Carcassonne etc.), Nurkowanie (licencja nurkowa Federacji CMAS), Sporty motorowe (patent motorowodny, prawo jazdy kat. A)
Organizacje
☺ członek Mazowieckiej Okręgowiej Izby Inżynierów Budownictwa nr ew. : MAZ/BO/0621/11
☺ Honorowy dawca krwi i szpiku
☺ Honorowy dawca krwi i szpiku
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Eksploatacja Nieruchomości
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką nieruchomości mająca na celu rozpowszechnianie wiedzy i wspomaganie osób zajmujących się gospodarowaniem nieruchomościami.
Facility Manager
Grupa dla wszystkich Facility Managerów, a także dla osób zainteresowanych tematyką Facility Management.
Nieruchomości w Warszawie
Mieszkania, domy, działki, pokoje, sprzedaż i wynajem - jednym słowem ogłoszenia oraz dyskusje o nieruchomościach w Warszawie.
Praca w branży budowlanej
Inżynierowie, przedstawiciele handlowi oraz inne stanowiska w branży budowlanej - wszelkie informacje związane z pracą
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.