Jarosław Nidzgorski

Customer Care Manager at Danone
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

bankowość Call Center Zarządzanie zmianą CRM Finanse Zarządzanie ryzykiem finansowym Marketing Microsoft Office Public Relations Bankowość detaliczna Zarządzanie relacjami z klientem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Danone sp. z o.o.
Customer Care Manager
Danone sp. z o.o.
Customer Care Manager TT i C&C
Danone sp. z o.o.
Kierownik Customer Service TT
Danone sp. z o.o.
Kierownik Back Office Proximity
Kontrola spływu należności od klienta wewnętrznego. Sporządzanie raportów miesięcznych należności, procedur/ instrukcji oraz analiza i udział w projektach wenętrznych z zakresu Proximity. Wsparcie i kierowanie 12 osobowym zespołem specjalistów odpowiedzialnych za księgowanie zapłat kierowców, analizę reklamacji z dostaw, utrzymanie stanów magazynowych kierowców oraz fakturowanie.
Danone sp. z o.o.
Back Office Supervisor
Kontrola oraz wsparcie procesu księgowania wpłat od klientów w dziale. Kontrola procesu raportowania należności wewnątrz Danone ( wskaźnik DSO) oraz wezwań do zapłaty do klientów. Utrzymanie bazy rezerw na złe należności. Sporządzanie raportów miesięcznych należności. Wsparcie zespołu w negocjacjach z klientem zewnętrznym. Sporządzanie okresowych raportów reklamacji faktur od klientów. Nadzór i kontrola procesu dystrybucji faktur do klientów. Uczestnictwo w projektach mających na celu obniżenie poziomu wskaźnika DSO. Aktywne uczestnictwo w projektach dostosowujących systemy informatyczne do zmieniających się warunków współpracy i oczekiwań klientów.
Danone sp. z o.o.
Koordynator Działu Należności
Opieka nad przebiegiem procesu wzajemnych rozliczeń finansowych z klientami Danone w kanale Modern Trade. Księgowanie wpłat od klientów. Negocjacje dotyczące należności przeterminowanych oraz wzajemnych rozliczeń z klientami z kanału Modern Trade. Koordynowanie procesu raportowania należności do sił sprzedaży w Dziale Należności Handlowych.

Szkolenia i kursy

2006 Kurs Momentum - Budowanie Świadomości Biznesowej pracowników; Door Poland Sp.z o.o.,
2005 Kurs Negocjacje z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Certyfikat House of Skills
2002 Certyfikat Dyplomowanego audytora wewnętrznego Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej II Stopnia.
2001 Kurs Ms Access podstawowy - Certyfikat Combidata Poland Sp. z o.o.

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Grupy

Danone Group
Danone Group
Forum Danone'owców byłych i obecnych.
ecareer
ecareer
Kariera w e-świecie.
SAP
SAP
Grupa dla użytkowników systemu SAP. Wymiana informacji i opinii.