Umiejętności
bankowość
Call Center
Zarządzanie zmianą
CRM
Finanse
Zarządzanie ryzykiem finansowym
Marketing
Microsoft Office
Public Relations
Bankowość detaliczna
Zarządzanie relacjami z klientem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Back Office Proximity
Kontrola spływu należności od klienta wewnętrznego. Sporządzanie raportów miesięcznych należności, procedur/ instrukcji oraz analiza i udział w projektach wenętrznych z zakresu Proximity. Wsparcie i kierowanie 12 osobowym zespołem specjalistów odpowiedzialnych za księgowanie zapłat kierowców, analizę reklamacji z dostaw, utrzymanie stanów magazynowych kierowców oraz fakturowanie.
Back Office Supervisor
Kontrola oraz wsparcie procesu księgowania wpłat od klientów w dziale. Kontrola procesu raportowania należności wewnątrz Danone ( wskaźnik DSO) oraz wezwań do zapłaty do klientów. Utrzymanie bazy rezerw na złe należności. Sporządzanie raportów miesięcznych należności. Wsparcie zespołu w negocjacjach z klientem zewnętrznym. Sporządzanie okresowych raportów reklamacji faktur od klientów. Nadzór i kontrola procesu dystrybucji faktur do klientów. Uczestnictwo w projektach mających na celu obniżenie poziomu wskaźnika DSO. Aktywne uczestnictwo w projektach dostosowujących systemy informatyczne do zmieniających się warunków współpracy i oczekiwań klientów.
Koordynator Działu Należności
Opieka nad przebiegiem procesu wzajemnych rozliczeń finansowych z klientami Danone w kanale Modern Trade. Księgowanie wpłat od klientów. Negocjacje dotyczące należności przeterminowanych oraz wzajemnych rozliczeń z klientami z kanału Modern Trade. Koordynowanie procesu raportowania należności do sił sprzedaży w Dziale Należności Handlowych.
Szkolenia i kursy
2006 Kurs Momentum - Budowanie Świadomości Biznesowej pracowników; Door Poland Sp.z o.o.,
2005 Kurs Negocjacje z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Certyfikat House of Skills
2002 Certyfikat Dyplomowanego audytora wewnętrznego Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej II Stopnia.
2001 Kurs Ms Access podstawowy - Certyfikat Combidata Poland Sp. z o.o.
2005 Kurs Negocjacje z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Certyfikat House of Skills
2002 Certyfikat Dyplomowanego audytora wewnętrznego Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej II Stopnia.
2001 Kurs Ms Access podstawowy - Certyfikat Combidata Poland Sp. z o.o.
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń