Jarosław Mróz

Specjalista ds. Finansów lub Specjalista ds. Rachunkowości
Tarnowskie Góry, śląskie

Umiejętności

Internet ms word System Windows Prawo jazdy kategorii B Excel Microsoft CorelDraw Graphics Suite X13 Język angielski – bardzo dobra znajomość w mowie i piśmie Uprawnienia kierowcy operatora wózków jezdniowych wszystkich typów (elektryczny, gazowy, spalinowy) Uprawnienia do wymiany butli z gazem propan-butan w wózkach zasilanych gazem efektywne planowanie zadań

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości
Recepcjonista
Obsługa rejestracji podczas wydarzenia. Realizacja innych zadań powierzonych przez organizatorów. Dyspozycyjność, odpowiedzialność i zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność zwięzłego przekazywania informacji, zdolności organizacyjne, odporność na stres, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w grupie, komunikatywna znajomość j. angielskiego.
Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.
Osoba do obsługi punktów rejestracyjnych Światowego Forum Miejskiego
Obsługa punktów rejestracyjnych/ informacyjnych/ akredytacyjnych w trakcie trwania Światowego Forum Miejskiego WUF11, które odbyło się 26 – 30 czerwca 2022 roku w Katowicach. Dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta. Rejestracja nowych uczestników. Akredytacja uczestników wstępnie zarejestrowanych w systemie. Udzielanie informacji uczestnikom. Wydawanie pakietów powitalnych dla uczestników konferencji. Kierowanie uczestników do sal konferencyjnych. Obsługa sal konferencyjnych i dystrybucja zestawów słuchawkowych.
Logo
Konsultant Telefoniczny ds. Odnawialnych Źródeł Energii
SUNEXPERT Sp. z o.o. Sp. k.
Umawianie spotkań handlowych z doradcami energetycznymi w największym i jedynym w Polsce projekcie abonamentowym na instalacje fotowoltaiczne. Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie poprawnych stosunków z klientami. Prawidłowe przedstawianie produktu. Komunikatywność. Umiejętność pracy w zespole. Elokwencja. Rzetelność. Kreatywność.
Logo
Specjalista ds. Sprzedaży Call Center
ADD PROJEKT Sp. z o.o.
Doradztwo i dobór optymalnych rozwiązań dla Klientów. Obsługa Klientów zgodnie ze standardem obowiązującym w firmie. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Wytrwałość w dążeniu do celu. Zaangażowanie oraz samodyscyplina. Chęć podnoszenia swoich kwalifikacji.
Liberty Poland S.A.
Specjalista ds. obsługi klienta
Obsługa Klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu w nowoczesnym Punkcie Sprzedaży. Obsługa systemu raportowo-sprzedażowego Spółki. Wspieranie bieżących działań sprzedażowych. Bieżąca komunikacja z siecią sprzedaży i firmami współpracującymi. Obsługa mailowych skrzynek interwencyjnych. Sporządzanie analiz sprzedażowych. Wprowadzanie i aktualizacja danych w bazach.
MAKSIMUM Sp. z o.o. HOLDING S.K.A.
Telefoniczny Konsultant ds. Sprzedaży
Utrzymanie oraz pozyskanie Klienta. Doradztwo i dobór optymalnych rozwiązań dla Klientów sieci Plus. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Logo
Specjalista ds. Handlu
AXIS SERVICES Sp. z o.o.
Prowadzenie rozmów i negocjacji z dostawcami, również w językach obcych. Dokonywanie zakupów i realizowanie celów handlowych, zgodnie z ustalonymi procedurami. Przygotowywanie dokumentów handlowych. Monitorowanie realizacji zamówień.
SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu Sp. z o.o.
Pracownik Biurowy, obsługa klienta
Kontakt z klientem mający na celu dopasowanie oferty do potrzeb, wprowadzanie danych do systemu. Praca przy komputerze na wewnętrznych programach.
Canal + platforma
Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta
Telefoniczna obsługa Klientów w zakresie korzystania z usługi nc+. Dosprzedaż usług dodatkowych. Wsparcie techniczne. Realizacja celów zgodnie z wyznaczonymi wskaźnikami sprzedaży, jakości oraz efektywności.
Gerda Broker Sp. z o.o.
Młodszy Analityk
Profesjonalna obsługa klienta i doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez Firmę. Budowanie własnej bazy Klientów. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy poprzez wysoką jakość obsługi.
Logo
Asystent Key Account Managera
INTER PROJEKT S.A.
Rozładunek kontenerów i obsługa wysyłek; pomoc produkcji w dziale technicznym.
TUiR WARTA S.A.
Doradca ds. Obsługi Klienta
Telefoniczna obsługa Klienta (połączenia przychodzące) - udzielanie informacji nt. zawartych polis, zgłoszonych szkód, dostępnych ubezpieczeń, rejestracja szkód i zapytań Klientów, współpracę z zespołem oraz pracownikami innych działów firmy. Przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz informowanie o statusie realizacji. Odpowiedzialność, dokładność i systematyczność, bardzo dobra dykcja, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, swoboda w obsłudze komputera, umiejętność efektywnej współpracy w grupie.
Geosolution Sp. z o.o.
Specjalista ds. Wprowadzania Danych
Wprowadzanie danych z dokumentów do dedykowanego systemu informatycznego. Edycja danych zgodnie z wytycznymi. Kontakt ze współpracownikami z Holandii w j. angielskim. Dobra organizacja pracy zorientowana na cele. Spostrzegawczość i dokładność. Dobra znajomość obsługi komputera. Chęć do nauki. Komunikatywność. Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
PROMETEUSZ KREDYTY Sp. z o.o.
Doradca Klienta
Obsługa komputera - biegła znajomość pakietu MS Office, efektywne planowanie zadań, szybkie uczenie się, wysoka kultura osobista i komunikatywność, znajomość dokumentacji kredytowej oraz doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych (chwilówki, kredyty gotówkowe, samochodowe, leasing), aktywne pozyskiwanie klientów. Bieżąca obsługa klienta w oddziale firmy, przygotowywanie raportów sprzedaży, nadzór nad reklamą oddziału w mediach, kontakt telefoniczny z klientami (na potrzeby oddziału).
Logo
Telefoniczny Doradca Klienta
CORGO Sp. z o.o.
Bieżąca obsługa infolinii wychodzącej. Weryfikacja baz danych, pozyskiwanie klientów. Nawiązywanie pozytywnych relacji z potencjalnymi klientami, telefoniczne udzielanie informacji. Entuzjazm i łatwość w nawiązywaniu kontaktów, chęć zdobywania nowej wiedzy i umiejętności, dobra dykcja, dobra umiejętność obsługi komputera. Sprzedaż telefoniczna produktu AIG i profesjonalna obsługa klientów. Realizacja zadań sprzedażowych w oparciu o wysoką jakość obsługi klienta. Budowanie długotrwałej współpracy z klientem. Obsługa zapytań oraz profesjonalne doradztwo handlowe.
Liberty Poland S.A.
Pracownik Call Center
Wprowadzanie i utrzymanie standardów handlowych. Sprzedaż telefoniczna innowacyjnego produktu sieci Plus i profesjonalna obsługa klientów. Realizacja zadań sprzedażowych w oparciu o wysoką jakość obsługi klienta. Budowanie długotrwałej współpracy z klientem. Obsługa zapytań oraz profesjonalne doradztwo handlowe.
Logo
Telehandlowiec
TRANSACTA Sp. z o.o.
Sprzedaż produktów w dziale telemarketingu, doradztwo w zakresie doboru odpowiedniej oferty dla Klienta.
VOBIS
Konsultant ds. Obsługi Stanowiska Cyfry+
Sprzedaż produktów i usług telewizji cyfrowej Cyfra+, doradztwo w zakresie doboru odpowiedniej oferty dla Klienta.
Logo
Starszy Inspektor
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Bytomiu
Wiedza z zakresu realizacji projektów unijnych poprawy gospodarki wodno-ściekowej na terenie woj. śląskiego realizowanych w oparciu o procedury kontraktowe FIDIC. Logistyka realizacji procesu. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, spotkaniami i kompletacją dokumentacji projektowej. Przygotowywanie ofert przetargowych, zapytań ofertowych. Obliczanie stawek przetargowych, sprawdzanie kosztorysów. Nadzór nad oczyszczalnią ścieków.
Solver
Młodszy Koordynator ds. Inwestycji
Logistyka realizacji procesu. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, spotkaniami, legalizacją projektów. Umawianie spotkań, negocjacje handlowe. Sporządzanie umów.

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Wydział Zamiejscowy w Chorzowie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Księgowość
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami

Zainteresowania

Jestem kreatywny i odpowiedzialny. Interesuję się fotografią cyfrową i klasyczną oraz grafiką komputerową. Jestem osobą, która łatwo przystosowuje się do nowych warunków pracy i angażuje się w pracę, także zespołową.