Umiejętności
Internet
ms word
System Windows
Prawo jazdy kategorii B
Excel Microsoft
CorelDraw Graphics Suite X13
Język angielski – bardzo dobra znajomość w mowie i piśmie
Uprawnienia kierowcy operatora wózków jezdniowych wszystkich typów (elektryczny, gazowy, spalinowy)
Uprawnienia do wymiany butli z gazem propan-butan w wózkach zasilanych gazem
efektywne planowanie zadań
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Recepcjonista
Obsługa rejestracji podczas wydarzenia. Realizacja innych zadań powierzonych przez organizatorów. Dyspozycyjność, odpowiedzialność i zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność zwięzłego przekazywania informacji, zdolności organizacyjne, odporność na stres, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w grupie, komunikatywna znajomość j. angielskiego.
Osoba do obsługi punktów rejestracyjnych Światowego Forum Miejskiego
Obsługa punktów rejestracyjnych/ informacyjnych/ akredytacyjnych w trakcie trwania Światowego Forum Miejskiego WUF11, które odbyło się 26 – 30 czerwca 2022 roku w Katowicach. Dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta. Rejestracja nowych uczestników. Akredytacja uczestników wstępnie zarejestrowanych w systemie. Udzielanie informacji uczestnikom. Wydawanie pakietów powitalnych dla uczestników konferencji. Kierowanie uczestników do sal konferencyjnych. Obsługa sal konferencyjnych i dystrybucja zestawów słuchawkowych.
Konsultant Telefoniczny ds. Odnawialnych Źródeł Energii
SUNEXPERT Sp. z o.o. Sp. k.
Umawianie spotkań handlowych z doradcami energetycznymi w największym i jedynym w Polsce projekcie abonamentowym na instalacje fotowoltaiczne. Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie poprawnych stosunków z klientami. Prawidłowe przedstawianie produktu. Komunikatywność. Umiejętność pracy w zespole. Elokwencja. Rzetelność. Kreatywność.
Specjalista ds. Sprzedaży Call Center
ADD PROJEKT Sp. z o.o.
Doradztwo i dobór optymalnych rozwiązań dla Klientów. Obsługa Klientów zgodnie ze standardem obowiązującym w firmie. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Wytrwałość w dążeniu do celu. Zaangażowanie oraz samodyscyplina. Chęć podnoszenia swoich kwalifikacji.
Specjalista ds. obsługi klienta
Obsługa Klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu w nowoczesnym Punkcie Sprzedaży. Obsługa systemu raportowo-sprzedażowego Spółki. Wspieranie bieżących działań sprzedażowych. Bieżąca komunikacja z siecią sprzedaży i firmami współpracującymi. Obsługa mailowych skrzynek interwencyjnych. Sporządzanie analiz sprzedażowych. Wprowadzanie i aktualizacja danych w bazach.
Doradca ds. Obsługi Klienta
Telefoniczna obsługa Klienta (połączenia przychodzące) - udzielanie informacji nt. zawartych polis, zgłoszonych szkód, dostępnych ubezpieczeń, rejestracja szkód i zapytań Klientów, współpracę z zespołem oraz pracownikami innych działów firmy. Przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz informowanie o statusie realizacji. Odpowiedzialność, dokładność i systematyczność, bardzo dobra dykcja, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, swoboda w obsłudze komputera, umiejętność efektywnej współpracy w grupie.
Specjalista ds. Wprowadzania Danych
Wprowadzanie danych z dokumentów do dedykowanego systemu informatycznego. Edycja danych zgodnie z wytycznymi. Kontakt ze współpracownikami z Holandii w j. angielskim. Dobra organizacja pracy zorientowana na cele. Spostrzegawczość i dokładność. Dobra znajomość obsługi komputera. Chęć do nauki. Komunikatywność. Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Doradca Klienta
Obsługa komputera - biegła znajomość pakietu MS Office, efektywne planowanie zadań, szybkie uczenie się, wysoka kultura osobista i komunikatywność, znajomość dokumentacji kredytowej oraz doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych (chwilówki, kredyty gotówkowe, samochodowe, leasing), aktywne pozyskiwanie klientów. Bieżąca obsługa klienta w oddziale firmy, przygotowywanie raportów sprzedaży, nadzór nad reklamą oddziału w mediach, kontakt telefoniczny z klientami (na potrzeby oddziału).
Telefoniczny Doradca Klienta
CORGO Sp. z o.o.
Bieżąca obsługa infolinii wychodzącej. Weryfikacja baz danych, pozyskiwanie klientów. Nawiązywanie pozytywnych relacji z potencjalnymi klientami, telefoniczne udzielanie informacji. Entuzjazm i łatwość w nawiązywaniu kontaktów, chęć zdobywania nowej wiedzy i umiejętności, dobra dykcja, dobra umiejętność obsługi komputera. Sprzedaż telefoniczna produktu AIG i profesjonalna obsługa klientów. Realizacja zadań sprzedażowych w oparciu o wysoką jakość obsługi klienta. Budowanie długotrwałej współpracy z klientem. Obsługa zapytań oraz profesjonalne doradztwo handlowe.
Pracownik Call Center
Wprowadzanie i utrzymanie standardów handlowych. Sprzedaż telefoniczna innowacyjnego produktu sieci Plus i profesjonalna obsługa klientów. Realizacja zadań sprzedażowych w oparciu o wysoką jakość obsługi klienta. Budowanie długotrwałej współpracy z klientem. Obsługa zapytań oraz profesjonalne doradztwo handlowe.
Starszy Inspektor
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Bytomiu
Wiedza z zakresu realizacji projektów unijnych poprawy gospodarki wodno-ściekowej na terenie woj. śląskiego realizowanych w oparciu o procedury kontraktowe FIDIC. Logistyka realizacji procesu. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, spotkaniami i kompletacją dokumentacji projektowej. Przygotowywanie ofert przetargowych, zapytań ofertowych. Obliczanie stawek przetargowych, sprawdzanie kosztorysów. Nadzór nad oczyszczalnią ścieków.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Zainteresowania
Jestem kreatywny i odpowiedzialny. Interesuję się fotografią cyfrową i klasyczną oraz grafiką komputerową. Jestem osobą, która łatwo przystosowuje się do nowych warunków pracy i angażuje się w pracę, także zespołową.