Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Business Intelligence
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Controlling - inspiracje i dyskusje
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Controlling - inspiracje i dyskusje
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Controlling - inspiracje i dyskusje
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Controlling - inspiracje i dyskusje
-
1. 21 czerwca 2010 wyślę Panu/Pani login i hasło dostępu do bezpłatnej, 30 dniowej aplikacji Adaptive Plannig.
2. 22 i 23 czerwca 2010 będzie mogła Pan/Pani poświęcić chwilę czasu na zapoznanie się z programem. W tym czasie zachęcam w pierwszej kolejności do obejrzenia Demo, zapoznania się z podręcznikami Szybki Start oraz innymi materiałami dostępnymi w sekcji Podręczniki oraz Szkolenia video. Podręczniki są o tyle przyjazne, że krok po kroku opisują wybrane zagadnienia, co dodatkowo jest zilustrowane zrzutem z przykładowego modelu.
3. 25 i 26 czerwca 2010 przygotowaliśmy seminaria on-line. Nasz konsultant Pan Adam Sikora zapozna Państwa z sekcją Administracja. Po tym szkoleniu będzie Pan/Pani potrafił/potrafiła (zakres szkolenia wkrótce).
4. W okresie 28 czerwca - 22 lipca 2010 przygotowaliśmy jednogodzinne seminaria on-line, które przeprowadzimy w godzinach 14:00-15:00. W tym czasie będą mogli Państwo zadawać pytania. Program Webex, na którym będziemy prowadzić seminaria umożliwia udostępnianie ekranów, także będziemy mogli zobaczyć z czym Państwo mają problem i od razu wyjaśnić wszelkie wątpliwości. Dodatkowo będziemy dostępni na Skype - solver.controlling oraz pod adresem mailowym budzet@solver.pl
5. Liczymy, że do 22 lipca 2010 podejmą Państwo decyzję o zakupie licencji, tak aby w dniach 3,4,5 sierpnia 2010 w godzinach 10:00-12:00 przeprowadzić seminaria on-line dla końcowych użytkowników.
Uwaga: Aby zalogować się na wybraną sesję należy (do ewentualnej zmiany/wykreślenia):
1. Wejść na stronę solver1.webex.com
2. Kliknąć "join" przy wybranej sesji
3. Zalogować się wpisując swoje imię i nazwisko, adres e-mial, oraz hasło: solver2011
4. Jeśli pojawi się okno "Audio Conference" klinąc na "Use Computer Headset" a następnie "Call Using Computer", dzięki temu będą mogli Państwo ustawić poziom dźwięku głośników i mikrofonu.
5. Aby włączyć mikrofon należy zaznaczyć okno Mute przy symbolu mikrofonu. W każdej chwili można go odznaczyć i dołączyć się do dyskusji.
W przypadku dodatkowych pytań/wątpliwości pozostaję do dyspozycji.
--
Kamila Szczęsna -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy MTB i kolarstwo