Jarosław Marcinkowski

Kierownik Zespołu Sprzedażowego, Provident Polska SA
Śrem, wielkopolskie

Umiejętności

Otwartość Prawo jazdy kat B komunikatywność Obsługa komputera / umiejętności techniczne Odwaga i chęć podejmowania nowych wyzwań Wysoka kultura osobista i biznesowa Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i prezentacji bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji wysoka motywacja do pracy Nastawienie na osiąganie założonych celów 15 lat doświadczenia w zarządzaniu rozproszonym zespołem sprzedażowym

Doświadczenie zawodowe

PROVIDENT POLSKA S.A.
Kierownik Zespołu Sprzedażowego
Zarządzanie rozproszoną strukturą sprzedażową w Regionie,
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
Zapewnienie odpowiednich sił sprzedażowych (rekrutacja i wdrożenie) do realizacji celów,
Dbałość o przestrzeganie procedur wewnętrznych,
Odpowiedzialność za obszary audytowe,
Współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów biznesowych,
Rozwój kompetencji podległych Kierowników oraz Doradców,
Analiza wyników i identyfikacja obszarów rozwojowych,
Ocena podległych Kierowników oraz Doradców,
Organizacja pracy podległych biur.
PROVIDENT POLSKA S.A.
Kierownik Rejonu ds. Operacyjnych
Zarządzanie podległym Rejonem w celu osiągnięcia zakładanych celów sprzedażowych,
Rozwój i rekrutacja Doradców klienta oraz podległych Kierowników.
PROVIDENT POLSKA S.A.
KIEROWNIK REGIONALNY DS OPERACYJNYCH
Zarządzanie strukturą sprzedażową,
Realizacja zakładanych celów sprzedażowych,
Rozwój umiejętności menadżerskich w podległej strukturze,
Analiza wyników i identyfikowanie obszarów rozwojowych,
Współpraca z Działami wspierającymi,
Uczestnictwo w procesie budżetowania oraz odpowiedzialność za realizację budżetu.
PROVIDENT POLSKA S.A.
Kierownik Wsparcia Operacyjnego
Przegląd procesów i standardów pracy w Oddziałach firmy ze słabymi wynikami sprzedażowymi i zbiórkowymi,
Przegląd kadr w jednostce,
Analiza i identyfikacja obszarów do poprawy,
Wprowadzenie planów naprawczych w celu poprawy wyników sprzedażowych.
PROVIDENT POLSKA S.A.
p.o. Kierownika Regionalnego ds. Operacyjnych
Zarządzanie strukturą sprzedażową,
Realizacja zakładanych celów sprzedażowych,
Rozwój umiejętności menadżerskich w podległej strukturze,
Analiza wyników i identyfikowanie obszarów rozwojowych,
Współpraca z Działami wspierającymi,
Uczestnictwo w procesie budżetowania.
PROVIDENT POLSKA S.A.
Kierownik Rejonu ds. Operacyjnych
Zarządzanie podległym Rejonem w celu osiągnięcia zakładanych celów sprzedażowych,
Rozwój i rekrutacja Doradców klienta oraz podległych Kierowników.
PROVIDENT POLSKA S.A.
Kierownik ds. Rozwoju
Zarządzanie podległymi Doradcami Klienta,
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
Rozwój umiejętności Doradcy,
Zaspokojenie potrzeb klientów,
Sprzedaż bezpośrednia.
Logo
Kierownik Zakładu Oczyszczania Miasta
PGKiM w Śremie
Zarządzanie zespołem podległych pracowników w celu realizacji stawianych zadań,
Naliczanie wynagrodzeń podległych pracowników,
Identyfikacja obszarów wymagających usprawnień,
Kontrola pracy podległych pracowników oraz dbanie o jakościowe wykonywanie ich obowiązków.
Logo
Własna działaność gospodarcza
Własna działalność gospodarcza
Ubezpieczenia indywidualne,
Otwarte fundusze emerytalne,
Fundusze inwestycyjne,
Kredyty hipoteczne,
Ubezpieczenia zdrowotne.
Servipol S.A.
Administrator obiektu i koordynator Polityki Jakości ISO
Odpowiedzialność za przestrzeganie terminów przeglądów gwarancyjnych instalacji w obiekcie,
Rozliczanie faktur za media,
Kontrola nad ochroną obiektu,
Dbałość za terminowe wdrożenie zmian w procedurach ISO
Logo
Referent ds. Pośrednictwa Pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Współpraca z pracodawcami w celu poszukiwania miejsc pracy dla osób bezrobotnych,
Współpraca z bezrobotnymi w celu poszukania im miejsca pracy,
Nadzór nad stażami absolwenckimi.

Szkolenia i kursy

Efektywne prowadzenie prezentacji i spotkań,
Szkolenia sprzedażowe,
Budowanie i zarządzanie zespołem,
Akademia Biznesmena,
Odzyskiwanie należności i negocjacje z klientem,
Budowanie zaangażowania zespołu,
Rozmowa w oparciu o elementy coachingu

Edukacja

Logo
Technik elektronik, średnie
Technikum Elektroniczne W Śremie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Public Relations
Wewnętrzny PR
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Inne

Osiągnięcia zawodowe:
Wzrost parametrów operacyjnych w zarządzanych Oddziałach,
Relokacja do wskazanych Regionów w celu poprawy wyników,
Realizacja celu rocznego na Nowego Klienta w 2016 i 2017 roku,
Tytuł najlepszego Kierownika Regionalnego ds. Operacyjnych za 2013 rok
Jeden z najwyższych poziomów obsługi klienta w Polsce na podstawie badania „Tajemniczy Klient”,
Wysokie oceny kompetencji potwierdzone ocenami rocznymi wystawionymi przez przełożonego,
Wysoki poziom kompetencji potwierdzony badaniem „360 stopni” dla menadżerów wyższego szczebla,
Wysoki poziom zarządzania zgłoszeniami z infolinii potwierdzony badaniem „Doskonałość w Obsłudze” na przestrzeni 2016 i 2017 roku.