Umiejętności
język rosyjski - średniozaawansowany
Język włoski (podstawy)
Język angielski w biznesie
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Head of Business Development & Strategic Partnerships
Rydoo (dawna iAlbatros Poland SA)
• Odpowiedzialny za partnerów strategicznych - TMCs, air, car rental & rail providers
• Wsparcie udzielane partnerom TMC w sprzedaży bezpośredniej
(szkolenia z aplikacji Rydoo, prezentacja jej kompleksowych funkcjonalności, spotkania z kluczowymi klientami)
• Nadzór procesu roll-out, realizowanego przez projekt managerów i ekspertów ds produktu
Osiągnięcia:
• wynegocjowanie i podpisanie porozumienia o współpracy strategicznej z partnerem TMC w regionie CEE
• wdrożenie serii projektów roll-out przy współpracy z projekt managerem
• Wsparcie udzielane partnerom TMC w sprzedaży bezpośredniej
(szkolenia z aplikacji Rydoo, prezentacja jej kompleksowych funkcjonalności, spotkania z kluczowymi klientami)
• Nadzór procesu roll-out, realizowanego przez projekt managerów i ekspertów ds produktu
Osiągnięcia:
• wynegocjowanie i podpisanie porozumienia o współpracy strategicznej z partnerem TMC w regionie CEE
• wdrożenie serii projektów roll-out przy współpracy z projekt managerem
Head of Purchasing & Hotels Relationship
• zarządzanie zespołem 7 kontraktorów hotelowych i 9 specjalistów ds. kontentu
(Polska, Francja, Włochy, Tunezja)
• bezpośrednie kontraktowanie i zarządzanie: GDS providers, agregatorzy i hurtownicy hotelowi, wybrane sieci hotelowe i obiekty indywidualne
• selekcja, negocjacje i wdrożenie rozwiązań w kategorii channel management providers
• wdrożenie i nadzór korporacyjnych programów hotelowych (preselekcja, negocjacje, renegocjacje, zakontraktowanie).
• stały rozwój narzędzia – wsparcie praktyczne działu rozwoju produktu - “hands-on experience”
• regularny benchmarking.
Osiągnięcia:
• wzrost liczby kontraktów własnych z 300 do 1250 hoteli.
• wdrożenie 2 nowych channel managers, 3 hurtowników hotelowych i 3 agregatorów hotelowych.
• wprowadzenie kompleksowej struktury pokoi dla precyzyjnego mapowania z typami udostępnianymi przez dostawców.
• wdrożenie kompleksowej struktury kodów cen, odpowiadającej potrzebom bezpośredniego kontraktowania stawek
• wprowadzenie data base providera (GIATA) celem efektywnej deduplikacji i regularnego importu kodów obiektów
• współtworzenie z działem produktu własnej platformy przetargowej iAlbatros iRFP i nadzór fazy pilotażowej
• przygotowanie i wdrożenie programu hotelowego w Paryżu dla globalnego klienta - od koncepcji do implementacji.
• zbudowanie zespołu Content Team (merging, merge correctness, benchmarking)
(Polska, Francja, Włochy, Tunezja)
• bezpośrednie kontraktowanie i zarządzanie: GDS providers, agregatorzy i hurtownicy hotelowi, wybrane sieci hotelowe i obiekty indywidualne
• selekcja, negocjacje i wdrożenie rozwiązań w kategorii channel management providers
• wdrożenie i nadzór korporacyjnych programów hotelowych (preselekcja, negocjacje, renegocjacje, zakontraktowanie).
• stały rozwój narzędzia – wsparcie praktyczne działu rozwoju produktu - “hands-on experience”
• regularny benchmarking.
Osiągnięcia:
• wzrost liczby kontraktów własnych z 300 do 1250 hoteli.
• wdrożenie 2 nowych channel managers, 3 hurtowników hotelowych i 3 agregatorów hotelowych.
• wprowadzenie kompleksowej struktury pokoi dla precyzyjnego mapowania z typami udostępnianymi przez dostawców.
• wdrożenie kompleksowej struktury kodów cen, odpowiadającej potrzebom bezpośredniego kontraktowania stawek
• wprowadzenie data base providera (GIATA) celem efektywnej deduplikacji i regularnego importu kodów obiektów
• współtworzenie z działem produktu własnej platformy przetargowej iAlbatros iRFP i nadzór fazy pilotażowej
• przygotowanie i wdrożenie programu hotelowego w Paryżu dla globalnego klienta - od koncepcji do implementacji.
• zbudowanie zespołu Content Team (merging, merge correctness, benchmarking)
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
Grand Hotel Tiffi
1. Pre-opening:
o wdrożenie sales & marketing planu w fazie pre-opening'u
o plan sprzedaży (segmenty docelowe; kanały dustrybucji; stworzenie zespołu S&M - zatrudnienie i wyznaczenie targetów; stworzenie struktury stawek hotelowych i określenie polityki oraz budżetu sprzedaży)
o marketing (brand book, drukowane materiały marketingowe, sesje zdjęciowe, strona internetowa, budżet)
o reklama - media-plan
o strategia komunikacji i PR
o sprzedaż bezpośrednia – targeting potencjalnych klientów (korpo, publicznych, tour operatorów, agencji MICE)
o nadzór nad realizacją przez zespół sprzedażowy, udział w spotkaniach z wybranymi klientami
o wdrożenie sales & marketing planu w fazie pre-opening'u
o plan sprzedaży (segmenty docelowe; kanały dustrybucji; stworzenie zespołu S&M - zatrudnienie i wyznaczenie targetów; stworzenie struktury stawek hotelowych i określenie polityki oraz budżetu sprzedaży)
o marketing (brand book, drukowane materiały marketingowe, sesje zdjęciowe, strona internetowa, budżet)
o reklama - media-plan
o strategia komunikacji i PR
o sprzedaż bezpośrednia – targeting potencjalnych klientów (korpo, publicznych, tour operatorów, agencji MICE)
o nadzór nad realizacją przez zespół sprzedażowy, udział w spotkaniach z wybranymi klientami
Director of Sales & Marketing
Hotel Willa Port Art & Business
1. Pre-opening:
o wdrożenie sales & marketing planu w fazie pre-opening'u
o plan sprzedaży (segmenty docelowe; kanały dustrybucji; stworzenie zespołu S&M - zatrudnienie i wyznaczenie targetów; stworzenie struktury stawek hotelowych i określenie polityki oraz budżetu sprzedaży)
o marketing (brand book, drukowane materiały marketingowe, sesje zdjęciowe, strona internetowa, budżet)
o reklama - media-plan
o strategia komunikacji i PR
o sprzedaż bezpośrednia – targeting potencjalnych klientów (korpo, publicznych, tour operatorów, agencji MICE) i nadzór nad realizacją przez zespół sprzedażowy, udział w spotkaniach z wybranymi klientami
2. Post-opening:
o zarządzanie sześcioosobowym zespołem Sales & Marketing
o revenue management
o sprzedaż bezpośrednia - key accounts
o wdrożenie sales & marketing planu w fazie pre-opening'u
o plan sprzedaży (segmenty docelowe; kanały dustrybucji; stworzenie zespołu S&M - zatrudnienie i wyznaczenie targetów; stworzenie struktury stawek hotelowych i określenie polityki oraz budżetu sprzedaży)
o marketing (brand book, drukowane materiały marketingowe, sesje zdjęciowe, strona internetowa, budżet)
o reklama - media-plan
o strategia komunikacji i PR
o sprzedaż bezpośrednia – targeting potencjalnych klientów (korpo, publicznych, tour operatorów, agencji MICE) i nadzór nad realizacją przez zespół sprzedażowy, udział w spotkaniach z wybranymi klientami
2. Post-opening:
o zarządzanie sześcioosobowym zespołem Sales & Marketing
o revenue management
o sprzedaż bezpośrednia - key accounts
Director of Sales & Marketing
Jan III Sobieski Hotel
Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem jednego z największych hoteli w Warszawie w standardzie ****. Tworzenie strategii sprzedaży i budżetu akceptowanego przez zarząd operatora, firmy Vienna International.
Realizacja przyjętego budżetu i założeń strategicznych wraz z piętnastoosobowym zespołem.
Reprezentowanie Hotelu na międzynarodowych imprezach branżowych.
Realizacja przyjętego budżetu i założeń strategicznych wraz z piętnastoosobowym zespołem.
Reprezentowanie Hotelu na międzynarodowych imprezach branżowych.
Sales Manager
InterContinental Warsaw
Przygotowanie hotelu ***** do otwarcia na rynku krótkoterminowych pobytów biznesowych, imprez/spotkań MICE oraz średnio- i długoterminowego najmu ekskluzywnych apartamentów mieszkalnych w segmentach "corpo" i "government" (agendy rządowe i ambasady).
Opieka nad i pozyskiwanie nowych klientów z ww. segmentów po otwarciu hotelu.
Opieka nad i pozyskiwanie nowych klientów z ww. segmentów po otwarciu hotelu.
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc