Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Technical Support Specialist Client Pro Support
PRINCIPAL DUTIES AND RESPONSIBILITIES
* Provides first-level technical support on Dell supplied client products
* Identifies and resolves issues affecting customer client systems
* Uses troubleshooting techniques and tools to identify technical defects/issues
* Assumes a proactive role in technical support call avoidance by identifying known problems and documenting resolutions
* Actively supports the customer in all aspects through to problem resolution, keeping the customer informed and updated throughout life of incident
* Engaging necessary support staff to resolve escalations in as short a timeframe as possible
* Attends required technical training sessions and makes effective use of assigned lab time
* Provides first-level technical support on Dell supplied client products
* Identifies and resolves issues affecting customer client systems
* Uses troubleshooting techniques and tools to identify technical defects/issues
* Assumes a proactive role in technical support call avoidance by identifying known problems and documenting resolutions
* Actively supports the customer in all aspects through to problem resolution, keeping the customer informed and updated throughout life of incident
* Engaging necessary support staff to resolve escalations in as short a timeframe as possible
* Attends required technical training sessions and makes effective use of assigned lab time
IT Service Desk Operator
Responsible for:
- handle support and order of voice services (primarily MD110 and MX-1) to end users
- handle tender work for extensions on existing PABXs around the world
- change and order handling of existing WAN
- support to other Network Operation Centers worldwide with certain tools administration
- participate in projects for new customers to some extent
- Voice Quality Measurement Systems
- handle support and order of voice services (primarily MD110 and MX-1) to end users
- handle tender work for extensions on existing PABXs around the world
- change and order handling of existing WAN
- support to other Network Operation Centers worldwide with certain tools administration
- participate in projects for new customers to some extent
- Voice Quality Measurement Systems
Szkolenia i kursy
ITIL Intermediate, Lifecycle Stream: Service Transition (ST)
SEP – Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1kV,
Zaawansowany kurs obsługi programu AutoCAD 2007,
Ericsson MX-ONE (TSW & TSE) Basics,
Voice Quality Measurement System based on Radcom Omni-Q monitoring solution - on job training in Ericsson Head quarter in Kista (Stockholm),
ITIL Foundation Certification in IT Service Management (ITIL Foundation v3)
VOBS - Praca z trudnym klientem (szkolenie firmy ALTKOM)
Aastra MX-One Telephony Server v4.0 Update (szkolenie firmy DAMOVO)
SEP – Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1kV,
Zaawansowany kurs obsługi programu AutoCAD 2007,
Ericsson MX-ONE (TSW & TSE) Basics,
Voice Quality Measurement System based on Radcom Omni-Q monitoring solution - on job training in Ericsson Head quarter in Kista (Stockholm),
ITIL Foundation Certification in IT Service Management (ITIL Foundation v3)
VOBS - Praca z trudnym klientem (szkolenie firmy ALTKOM)
Aastra MX-One Telephony Server v4.0 Update (szkolenie firmy DAMOVO)
Specjalizacje
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
Piłka nożna
Elektronika
Modelarstwo
Pływanie
Elektronika
Modelarstwo
Pływanie
Inne
Prawo jazdy kat. B
Umiejętność pracy w grupie
Komunikatywność, otwartość na zmiany, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, skrupulatność, punktualność
Umiejętność pracy w grupie
Komunikatywność, otwartość na zmiany, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, skrupulatność, punktualność
Grupy
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
SCOTWORK. Cały świat negocjacji
NEGOCJACJE TO NASZ KONIK!
SCOTWORK to największa na świecie firma konsultingowa, już od 1975 roku specjalizująca się w poprawie wyników i doskonaleniu umiejętności negocjacyjnych.
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;