Jarosław Łukasiński

Rollout Engineer
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Sii sp. z o.o.
Konsultant w VOLVO IT
Dell Sp. z o.o.
Technical Support Specialist Client Pro Support
PRINCIPAL DUTIES AND RESPONSIBILITIES

* Provides first-level technical support on Dell supplied client products
* Identifies and resolves issues affecting customer client systems
* Uses troubleshooting techniques and tools to identify technical defects/issues
* Assumes a proactive role in technical support call avoidance by identifying known problems and documenting resolutions
* Actively supports the customer in all aspects through to problem resolution, keeping the customer informed and updated throughout life of incident
* Engaging necessary support staff to resolve escalations in as short a timeframe as possible
* Attends required technical training sessions and makes effective use of assigned lab time
Ericsson Sp. z o.o
IT Service Desk Operator
Responsible for:
- handle support and order of voice services (primarily MD110 and MX-1) to end users
- handle tender work for extensions on existing PABXs around the world
- change and order handling of existing WAN
- support to other Network Operation Centers worldwide with certain tools administration
- participate in projects for new customers to some extent
- Voice Quality Measurement Systems
Plastic Omnium Auto Exteriors Sp. z o.o.
Inżynier utrzymania ruchu
Nadzór, obsługa stacji oraz konserwacja:
- stacji uszczelkowania
- wtryskarek Husky, Krauss Maffei
- robotów przemysłowych Kuka oraz ABB.
Orange Polska S.A.
Praktykant w dziale technicznym

Szkolenia i kursy

ITIL Intermediate, Lifecycle Stream: Service Transition (ST)
SEP – Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1kV,
Zaawansowany kurs obsługi programu AutoCAD 2007,
Ericsson MX-ONE (TSW & TSE) Basics,
Voice Quality Measurement System based on Radcom Omni-Q monitoring solution - on job training in Ericsson Head quarter in Kista (Stockholm),
ITIL Foundation Certification in IT Service Management (ITIL Foundation v3)
VOBS - Praca z trudnym klientem (szkolenie firmy ALTKOM)
Aastra MX-One Telephony Server v4.0 Update (szkolenie firmy DAMOVO)

Edukacja

Logo
Elektronika i telekomunikacja, magisterskie
Politechnika Śląska w Gliwicach

Specjalizacje

IT - Administracja
Zarządzanie usługami

Zainteresowania

Piłka nożna
Elektronika
Modelarstwo
Pływanie

Inne

Prawo jazdy kat. B
Umiejętność pracy w grupie
Komunikatywność, otwartość na zmiany, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, skrupulatność, punktualność

Grupy

CCNA CCNP
CCNA CCNP
Dla tych co się interesują CISCO
Certyfikaty IT
Certyfikaty IT
Jakie certyfikaty warto zrobić w branży IT.
Ericsson Polska
Ericsson Polska
Grupa zrzeszająca byłych, obecnych a może również przyszłych pracowników firmy.
IT i tele - certyfikacja
IT i tele - certyfikacja
Certyfikacja na rynku IT i tele
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
RYNEK IT
RYNEK IT
Firmy i specjaliści rynku IT
SCOTWORK. Cały świat negocjacji
SCOTWORK. Cały świat negocjacji
NEGOCJACJE TO NASZ KONIK! SCOTWORK to największa na świecie firma konsultingowa, już od 1975 roku specjalizująca się w poprawie wyników i doskonaleniu umiejętności negocjacyjnych.
Sieci Komputerowe
Sieci Komputerowe
Wszystko o szeroko pojętej tematyce sieci komputerowych.
TELEKOMUNIKACJA
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;