Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szef Działu Rozwoju Sieci
- prezentowanie oferty franczyzowej sklepów zgłaszającym się kandydatom
- wizyty i opiniowanie zgłaszanych lokalizacji
- przygotowanie modeli finansowych i umów franczyzowych
- projektowanie sklepów - aranżacja wewnętrzna i zewnętrzna
- przygotowanie harmonogramu otwarcia franczyzowych sklepów rolniczo-techniczne w całej Polsce
- nadzór i koordynacja działań poszczególnych zasobów zewnętrznych i wewnętrznych biorących udział w procesie otwarcia sklepów
- współpraca z dostawcami regałów i wyposażenia sklepów
- rozwój, poprawa wizerunku sklepów rolniczo-technicznych GRENE
- bardzo częste wyjazdy służbowe związane z intensywnym rozwojem sieci
- nadzór nad działem Franczyzy
- nadzór nad działem Szkoleń
- wizyty i opiniowanie zgłaszanych lokalizacji
- przygotowanie modeli finansowych i umów franczyzowych
- projektowanie sklepów - aranżacja wewnętrzna i zewnętrzna
- przygotowanie harmonogramu otwarcia franczyzowych sklepów rolniczo-techniczne w całej Polsce
- nadzór i koordynacja działań poszczególnych zasobów zewnętrznych i wewnętrznych biorących udział w procesie otwarcia sklepów
- współpraca z dostawcami regałów i wyposażenia sklepów
- rozwój, poprawa wizerunku sklepów rolniczo-technicznych GRENE
- bardzo częste wyjazdy służbowe związane z intensywnym rozwojem sieci
- nadzór nad działem Franczyzy
- nadzór nad działem Szkoleń
Szef Marketingu i Rozwoju Sieci Detalicznej
Odpowiedzialność za wszelkie działania marketingowe:
- odpowiedzialność za wizerunek marki GRENE we wszystkich aspektach - cel: utrzymanie pozycji lidera w branży
- produkcja materiałów marketingowych: katalogi, gazetki, ulotki
- zarządzanie kampaniami marketingowymi w dwóch kanałach dystrybucji (B2B i B2C)
- zarządzanie i promocja marek własnych
- współpraca z działami marketingu w innych krajach
- organizacja targów
- działania PR w prasie i Internecie
- opracowywanie strategii działań
- opracowywanie budżetu marketingowego i nadzór nad jego wykonaniem (2009 - 2012)
Odpowiedzialność za rozwój sieci sklepów detalicznych:
- otwarcia i modernizacja sklepów w sieci własnej
- poprawa wizerunku sklepów
- zebezpieczanie i dystrybucja materiałów marketingowych i elementów wyposażenia
- rozwój wyposażenia i narzędzi ekspozycji w sklepach
Ponadto:
- zarządzanie 10 osobowym zespołem
- Szef projektu wdrożenia multikanałowej platformy e-commerce: sklepy hurtowe i detaliczne
- odpowiedzialność za wizerunek marki GRENE we wszystkich aspektach - cel: utrzymanie pozycji lidera w branży
- produkcja materiałów marketingowych: katalogi, gazetki, ulotki
- zarządzanie kampaniami marketingowymi w dwóch kanałach dystrybucji (B2B i B2C)
- zarządzanie i promocja marek własnych
- współpraca z działami marketingu w innych krajach
- organizacja targów
- działania PR w prasie i Internecie
- opracowywanie strategii działań
- opracowywanie budżetu marketingowego i nadzór nad jego wykonaniem (2009 - 2012)
Odpowiedzialność za rozwój sieci sklepów detalicznych:
- otwarcia i modernizacja sklepów w sieci własnej
- poprawa wizerunku sklepów
- zebezpieczanie i dystrybucja materiałów marketingowych i elementów wyposażenia
- rozwój wyposażenia i narzędzi ekspozycji w sklepach
Ponadto:
- zarządzanie 10 osobowym zespołem
- Szef projektu wdrożenia multikanałowej platformy e-commerce: sklepy hurtowe i detaliczne
Menedżer Rozwoju Sieci Detalicznej
- projektowanie sklepów - aranżacja wewnętrzna i zewnętrzna
- kalkulacja kosztów otwarcia i modernizacji istniejących sklepów
- przygotowanie harmonogramu otwarcia sklepów rolniczo-techniczne w całej Polsce
- nadzór i koordynacja działań poszczególnych działów biorących udział w procesie otwarcia sklepu
- modernizacja istniejących sklepów - wymiana wyposażenia i poprawa wyglądu
- współpraca z dostawcami regałów i wyposażenia sklepów
- zabezpieczenie wyposażenia dla sieci sklepów pod bieżące potrzeby
- rozwój, poprawa wizerunku sklepów rolniczo-technicznych GRENE
- zarządzanie zespołem wizualizatorów sieci
- bardzo częste wyjazdy służbowe związane z intensywnym rozwojem sieci
- kalkulacja kosztów otwarcia i modernizacji istniejących sklepów
- przygotowanie harmonogramu otwarcia sklepów rolniczo-techniczne w całej Polsce
- nadzór i koordynacja działań poszczególnych działów biorących udział w procesie otwarcia sklepu
- modernizacja istniejących sklepów - wymiana wyposażenia i poprawa wyglądu
- współpraca z dostawcami regałów i wyposażenia sklepów
- zabezpieczenie wyposażenia dla sieci sklepów pod bieżące potrzeby
- rozwój, poprawa wizerunku sklepów rolniczo-technicznych GRENE
- zarządzanie zespołem wizualizatorów sieci
- bardzo częste wyjazdy służbowe związane z intensywnym rozwojem sieci
Grafik komputerowy/ Menadżer Kreatywny
- projektowanie, przygotowanie do druku materiałów marketingowych
- wysokonakładowa gazetka reklamowa - zebranie materiałów, projekt, przygotowanie do druku (Agora Piła) i dystrybucja przez Pocztę Polską i magazyny branżowe
- zlecanie i nadzór nad realizacją zleconych prac do firm zewnętrznych (drukarnie, agencje reklamowe)
- przygotowanie i organizacja targów od A do Z
- tworzenie reklam i współpraca w zakresie reklamy z wszystkimi ogólnopolskimi magazynami branżowymi
- opieka i rozwój firmowej strony internetowej
- sklep internetowy od A do Z (projekt, instalacja i modyfikacja skryptu osCommerce, uruchomienie, opieka administracyjna, rozwój)
- wysokonakładowa gazetka reklamowa - zebranie materiałów, projekt, przygotowanie do druku (Agora Piła) i dystrybucja przez Pocztę Polską i magazyny branżowe
- zlecanie i nadzór nad realizacją zleconych prac do firm zewnętrznych (drukarnie, agencje reklamowe)
- przygotowanie i organizacja targów od A do Z
- tworzenie reklam i współpraca w zakresie reklamy z wszystkimi ogólnopolskimi magazynami branżowymi
- opieka i rozwój firmowej strony internetowej
- sklep internetowy od A do Z (projekt, instalacja i modyfikacja skryptu osCommerce, uruchomienie, opieka administracyjna, rozwój)
Szkolenia i kursy
- Asertywny kupiec - Intensywne negocjacje kupieckie - Ośrodek Szkoleń i Informacji "EFFECT"
- Skuteczne Zarządzanie Zespołem - Milado Centrum Rozwoju Personalnego
- Strategia Komunikacji Marketingowej - Marketing Communication Academy
- Narzędzia Komunikacji bezpośredniej - Marketing Communication Academy
- Narzędzia Komunikacji Marketingowej - Directus - Maciej Tesławski
- Google Analytics - Conversion
- Google Website Optimizer - Conversion
- Usability stron internetowych - Ideacto, MaxRoy.com, Tomasz Karwatka
- Merchandising w Sklepie Detalicznym - Catman
- Efektywne metody zarządzania formatami sieciowymi - Informedia Polska
- Doskonalenie techniki jazdy - Szkoła Auto, Tomasz Płaczek
- Quark Xpress - NT Group
- Skuteczne Zarządzanie Zespołem - Milado Centrum Rozwoju Personalnego
- Strategia Komunikacji Marketingowej - Marketing Communication Academy
- Narzędzia Komunikacji bezpośredniej - Marketing Communication Academy
- Narzędzia Komunikacji Marketingowej - Directus - Maciej Tesławski
- Google Analytics - Conversion
- Google Website Optimizer - Conversion
- Usability stron internetowych - Ideacto, MaxRoy.com, Tomasz Karwatka
- Merchandising w Sklepie Detalicznym - Catman
- Efektywne metody zarządzania formatami sieciowymi - Informedia Polska
- Doskonalenie techniki jazdy - Szkoła Auto, Tomasz Płaczek
- Quark Xpress - NT Group
Edukacja
Zainteresowania
- powróciłem do nieporadnej gry na gitarze co sprawia mi wiele radości,
- w nowym domu odkryłem, że pielęgnacja roślin i projektowania ogrodu sprawia mi wiele satysfakcji
- w nowym domu odkryłem, że pielęgnacja roślin i projektowania ogrodu sprawia mi wiele satysfakcji
Inne
Pozostałe umiejętności:
- znajomość technik poligraficznych: skład i przygotowanie
- projektowanie materiałów drukowanych w oparciu o CI lub kreacja materiałów od podstaw
- tworzenie marek i strategii komunikacji
- projektowanie logotypów, CI, wzorów opakowań i etykiet
- tworzenie i redagowanie treści na strony internetowe
- przygotowanie "briefów" dla agencji reklamowych
- fotografia cyfrowa
- znajomość języka HTML, CSS, SQL (proste zapytania)
- projektowanie stron internetowych
- projektowanie sklepów internetowych
- Doskonała znajomość takich programów i pakietów jak: Corel Draw, Photoshop, InDesign, Dreamweaver, Microsoft Office
Cechuje mnie:
otwartość umysłu, zaangażowanie, sumienność, dążenie do perfekcyjnego wykonania zadania, pracowitość, pozytywne nastawienie (szklanka do połowy pełna)
- znajomość technik poligraficznych: skład i przygotowanie
- projektowanie materiałów drukowanych w oparciu o CI lub kreacja materiałów od podstaw
- tworzenie marek i strategii komunikacji
- projektowanie logotypów, CI, wzorów opakowań i etykiet
- tworzenie i redagowanie treści na strony internetowe
- przygotowanie "briefów" dla agencji reklamowych
- fotografia cyfrowa
- znajomość języka HTML, CSS, SQL (proste zapytania)
- projektowanie stron internetowych
- projektowanie sklepów internetowych
- Doskonała znajomość takich programów i pakietów jak: Corel Draw, Photoshop, InDesign, Dreamweaver, Microsoft Office
Cechuje mnie:
otwartość umysłu, zaangażowanie, sumienność, dążenie do perfekcyjnego wykonania zadania, pracowitość, pozytywne nastawienie (szklanka do połowy pełna)
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing rolniczy i produktów regionalnych
Innowacyjne i skuteczne rozwiązania dla marek, produktów, firm oraz producentów rolnych i produktów regionalnych, a także otoczenia tego rynku. Marketing, strategia, finanse i UE. Wymiana doświadczeń.
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Sukces tkwi w wiedzy i umiejętnościach
Grupa zrzeszająca wszystkich tych, którzy uważają, że własna wiedza i umiejętności to klucz do sukcesu.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.