Jarosław Łuczak

Szef Działu Rozwoju Sieci Detalicznej, GRENE Sp. z o.o.
Brzeźno, wielkopolskie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grene sp. z o.o.
Szef Działu Rozwoju Sieci
- prezentowanie oferty franczyzowej sklepów zgłaszającym się kandydatom
- wizyty i opiniowanie zgłaszanych lokalizacji
- przygotowanie modeli finansowych i umów franczyzowych
- projektowanie sklepów - aranżacja wewnętrzna i zewnętrzna
- przygotowanie harmonogramu otwarcia franczyzowych sklepów rolniczo-techniczne w całej Polsce
- nadzór i koordynacja działań poszczególnych zasobów zewnętrznych i wewnętrznych biorących udział w procesie otwarcia sklepów
- współpraca z dostawcami regałów i wyposażenia sklepów
- rozwój, poprawa wizerunku sklepów rolniczo-technicznych GRENE
- bardzo częste wyjazdy służbowe związane z intensywnym rozwojem sieci
- nadzór nad działem Franczyzy
- nadzór nad działem Szkoleń
Grene sp. z o.o.
Szef Marketingu i Rozwoju Sieci Detalicznej
Odpowiedzialność za wszelkie działania marketingowe:
- odpowiedzialność za wizerunek marki GRENE we wszystkich aspektach - cel: utrzymanie pozycji lidera w branży
- produkcja materiałów marketingowych: katalogi, gazetki, ulotki
- zarządzanie kampaniami marketingowymi w dwóch kanałach dystrybucji (B2B i B2C)
- zarządzanie i promocja marek własnych
- współpraca z działami marketingu w innych krajach
- organizacja targów
- działania PR w prasie i Internecie
- opracowywanie strategii działań
- opracowywanie budżetu marketingowego i nadzór nad jego wykonaniem (2009 - 2012)

Odpowiedzialność za rozwój sieci sklepów detalicznych:
- otwarcia i modernizacja sklepów w sieci własnej
- poprawa wizerunku sklepów
- zebezpieczanie i dystrybucja materiałów marketingowych i elementów wyposażenia
- rozwój wyposażenia i narzędzi ekspozycji w sklepach

Ponadto:
- zarządzanie 10 osobowym zespołem
- Szef projektu wdrożenia multikanałowej platformy e-commerce: sklepy hurtowe i detaliczne
Grene sp. z o.o.
Menedżer Rozwoju Sieci Detalicznej
- projektowanie sklepów - aranżacja wewnętrzna i zewnętrzna
- kalkulacja kosztów otwarcia i modernizacji istniejących sklepów
- przygotowanie harmonogramu otwarcia sklepów rolniczo-techniczne w całej Polsce
- nadzór i koordynacja działań poszczególnych działów biorących udział w procesie otwarcia sklepu
- modernizacja istniejących sklepów - wymiana wyposażenia i poprawa wyglądu
- współpraca z dostawcami regałów i wyposażenia sklepów
- zabezpieczenie wyposażenia dla sieci sklepów pod bieżące potrzeby
- rozwój, poprawa wizerunku sklepów rolniczo-technicznych GRENE
- zarządzanie zespołem wizualizatorów sieci
- bardzo częste wyjazdy służbowe związane z intensywnym rozwojem sieci
Grene sp. z o.o.
Grafik komputerowy/ Menadżer Kreatywny
- projektowanie, przygotowanie do druku materiałów marketingowych
- wysokonakładowa gazetka reklamowa - zebranie materiałów, projekt, przygotowanie do druku (Agora Piła) i dystrybucja przez Pocztę Polską i magazyny branżowe
- zlecanie i nadzór nad realizacją zleconych prac do firm zewnętrznych (drukarnie, agencje reklamowe)
- przygotowanie i organizacja targów od A do Z
- tworzenie reklam i współpraca w zakresie reklamy z wszystkimi ogólnopolskimi magazynami branżowymi
- opieka i rozwój firmowej strony internetowej
- sklep internetowy od A do Z (projekt, instalacja i modyfikacja skryptu osCommerce, uruchomienie, opieka administracyjna, rozwój)
Logo
Grafik Komputerowy
Studio Graficzne PIK

Szkolenia i kursy

- Asertywny kupiec - Intensywne negocjacje kupieckie - Ośrodek Szkoleń i Informacji "EFFECT"
- Skuteczne Zarządzanie Zespołem - Milado Centrum Rozwoju Personalnego
- Strategia Komunikacji Marketingowej - Marketing Communication Academy
- Narzędzia Komunikacji bezpośredniej - Marketing Communication Academy
- Narzędzia Komunikacji Marketingowej - Directus - Maciej Tesławski
- Google Analytics - Conversion
- Google Website Optimizer - Conversion
- Usability stron internetowych - Ideacto, MaxRoy.com, Tomasz Karwatka
- Merchandising w Sklepie Detalicznym - Catman
- Efektywne metody zarządzania formatami sieciowymi - Informedia Polska
- Doskonalenie techniki jazdy - Szkoła Auto, Tomasz Płaczek
- Quark Xpress - NT Group

Edukacja

Logo
Informatyka, magisterskie
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Logo
Informatyka, inżynierskie
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Zainteresowania

- powróciłem do nieporadnej gry na gitarze co sprawia mi wiele radości,
- w nowym domu odkryłem, że pielęgnacja roślin i projektowania ogrodu sprawia mi wiele satysfakcji

Inne

Pozostałe umiejętności:
- znajomość technik poligraficznych: skład i przygotowanie
- projektowanie materiałów drukowanych w oparciu o CI lub kreacja materiałów od podstaw
- tworzenie marek i strategii komunikacji
- projektowanie logotypów, CI, wzorów opakowań i etykiet
- tworzenie i redagowanie treści na strony internetowe
- przygotowanie "briefów" dla agencji reklamowych
- fotografia cyfrowa
- znajomość języka HTML, CSS, SQL (proste zapytania)
- projektowanie stron internetowych
- projektowanie sklepów internetowych
- Doskonała znajomość takich programów i pakietów jak: Corel Draw, Photoshop, InDesign, Dreamweaver, Microsoft Office

Cechuje mnie:
otwartość umysłu, zaangażowanie, sumienność, dążenie do perfekcyjnego wykonania zadania, pracowitość, pozytywne nastawienie (szklanka do połowy pełna)

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
GLION
GLION
Grupa użytkowników goldenline w największych społecznościach biznesowych na świecie.
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing rolniczy i produktów regionalnych
Marketing rolniczy i produktów regionalnych
Innowacyjne i skuteczne rozwiązania dla marek, produktów, firm oraz producentów rolnych i produktów regionalnych, a także otoczenia tego rynku. Marketing, strategia, finanse i UE. Wymiana doświadczeń.
Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Programy Lojalnościowe
Programy Lojalnościowe
Wszystko o programach lojalnościowych B2C i B2B.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Sukces tkwi w wiedzy i umiejętnościach
Sukces tkwi w wiedzy i umiejętnościach
Grupa zrzeszająca wszystkich tych, którzy uważają, że własna wiedza i umiejętności to klucz do sukcesu.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.