Jarosław Kurek

IT Support Team Leader
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Certyfikat ITIL v3 Microsoft Certified IT Professional MCSA Windows Server 2012

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PN Standard
IT Support Team Leader
- wsparcie i szkolenie personelu zespołu wsparcia bezpośredniego,
- nadzór nad relacjami zespołu wsparcia bezpośredniego z klientami,
- prowadzenie projektów w zakresie zadań zespołu wsparcia bezpośredniego,
- koordynacja działań z innymi zespołami w firmie,
- proponowanie i wdrażanie rozwiązań poprawiających jakość i efektywność działań zespołu wsparcia bezpośredniego.
PN Standard
Technik IT
- wsparcie użytkowników infrastruktury i systemów komputerowych,
- diagnostyka i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów,
- instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń zgodnie z procedurami.
Izba Celna w Warszawie
Informatyk UC 1
Newitech Sp. z o o.
Specjalista ds. obsługi informatycznej Klienta/Sp. ds. Serwisu (IT HelpDesk)
- Podłączanie, instalacja i konfiguracja sprzętu informatyczno-biurowego,
- wsparcie informatyczne klienta, zdalne i lokalne,
- opieka informatyczna nad klientem i siecią lokalną.
Newitech Sp. z o o.
Specjalista wielozadaniowy
- Prowadzenie testów wskazanego oprogramowania oraz raportowanie błędów systemów,
- obsługa Biura Obsługi Klientów oraz bieżąca obsługa formalna i organizacyjna platformy hostingowej (m. in. wystawianie faktur, usuwanie błędów, zakładanie domen, stron www, kont pocztowych z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi),
- tworzenie, prowadzenie, modyfikowanie, uaktualnianie dokumentacji wskazanych systemów,
- wsparcie w prowadzeniu prac wdrożeniowych wskazanych systemów komputerowych,
- telefoniczne wsparcie klientów końcowych w zakresie wdrażanych przez spółkę aplikacji,
- wspieranie działu handlowego przy przygotowaniu ofert, zamówień, wycen i materiałów handlowych,
- inne prace wspierające przy przygotowaniu materiałów promocyjnych, szkoleniowych, wdrożeniowych, projektowych.
Newitech Sp. z o o.
Praktyka zawodowa - Tester/Dokumentator
- Testowanie wskazanych systemów informatycznych, aplikacji, platform hostingowych,
- raportowanie błędów,
- raportowanie i analiza wyników przeprowadzanych testów,
- prowadzenie dokumentacji technicznej wskazanych systemów informatycznych.

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Euro 2012 Polska Ukraina Poland Ukraine
Euro 2012 Polska Ukraina Poland Ukraine
EURO 2012. Grupa osób zainteresowanych Mistrzostwami Europy Euro 2012. Wielki sukces POLSKI i UKRAINY! Jesteśmy w grze!