Umiejętności
Certyfikat ITIL v3
Microsoft Certified IT Professional
MCSA Windows Server 2012
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
IT Support Team Leader
- wsparcie i szkolenie personelu zespołu wsparcia bezpośredniego,
- nadzór nad relacjami zespołu wsparcia bezpośredniego z klientami,
- prowadzenie projektów w zakresie zadań zespołu wsparcia bezpośredniego,
- koordynacja działań z innymi zespołami w firmie,
- proponowanie i wdrażanie rozwiązań poprawiających jakość i efektywność działań zespołu wsparcia bezpośredniego.
- nadzór nad relacjami zespołu wsparcia bezpośredniego z klientami,
- prowadzenie projektów w zakresie zadań zespołu wsparcia bezpośredniego,
- koordynacja działań z innymi zespołami w firmie,
- proponowanie i wdrażanie rozwiązań poprawiających jakość i efektywność działań zespołu wsparcia bezpośredniego.
Technik IT
- wsparcie użytkowników infrastruktury i systemów komputerowych,
- diagnostyka i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów,
- instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń zgodnie z procedurami.
- diagnostyka i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów,
- instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń zgodnie z procedurami.
Specjalista ds. obsługi informatycznej Klienta/Sp. ds. Serwisu (IT HelpDesk)
- Podłączanie, instalacja i konfiguracja sprzętu informatyczno-biurowego,
- wsparcie informatyczne klienta, zdalne i lokalne,
- opieka informatyczna nad klientem i siecią lokalną.
- wsparcie informatyczne klienta, zdalne i lokalne,
- opieka informatyczna nad klientem i siecią lokalną.
Specjalista wielozadaniowy
- Prowadzenie testów wskazanego oprogramowania oraz raportowanie błędów systemów,
- obsługa Biura Obsługi Klientów oraz bieżąca obsługa formalna i organizacyjna platformy hostingowej (m. in. wystawianie faktur, usuwanie błędów, zakładanie domen, stron www, kont pocztowych z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi),
- tworzenie, prowadzenie, modyfikowanie, uaktualnianie dokumentacji wskazanych systemów,
- wsparcie w prowadzeniu prac wdrożeniowych wskazanych systemów komputerowych,
- telefoniczne wsparcie klientów końcowych w zakresie wdrażanych przez spółkę aplikacji,
- wspieranie działu handlowego przy przygotowaniu ofert, zamówień, wycen i materiałów handlowych,
- inne prace wspierające przy przygotowaniu materiałów promocyjnych, szkoleniowych, wdrożeniowych, projektowych.
- obsługa Biura Obsługi Klientów oraz bieżąca obsługa formalna i organizacyjna platformy hostingowej (m. in. wystawianie faktur, usuwanie błędów, zakładanie domen, stron www, kont pocztowych z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi),
- tworzenie, prowadzenie, modyfikowanie, uaktualnianie dokumentacji wskazanych systemów,
- wsparcie w prowadzeniu prac wdrożeniowych wskazanych systemów komputerowych,
- telefoniczne wsparcie klientów końcowych w zakresie wdrażanych przez spółkę aplikacji,
- wspieranie działu handlowego przy przygotowaniu ofert, zamówień, wycen i materiałów handlowych,
- inne prace wspierające przy przygotowaniu materiałów promocyjnych, szkoleniowych, wdrożeniowych, projektowych.
Praktyka zawodowa - Tester/Dokumentator
- Testowanie wskazanych systemów informatycznych, aplikacji, platform hostingowych,
- raportowanie błędów,
- raportowanie i analiza wyników przeprowadzanych testów,
- prowadzenie dokumentacji technicznej wskazanych systemów informatycznych.
- raportowanie błędów,
- raportowanie i analiza wyników przeprowadzanych testów,
- prowadzenie dokumentacji technicznej wskazanych systemów informatycznych.
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Grupy
Euro 2012 Polska Ukraina Poland Ukraine
EURO 2012. Grupa osób zainteresowanych Mistrzostwami Europy Euro 2012. Wielki sukces POLSKI i UKRAINY! Jesteśmy w grze!