Wypowiedzi

  • Jaroslaw Kozak
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Oferty współpracy i reklama - 2014
    17.01.2014, 14:09

    To prawda wszystko zależy od tego jaki efekt chcemy osiągnąć w jednym wypadku sprawdzi się skanowanie a w innym lepiej będzie wymodelować obiekt w całości.

    My drukujemy w półwodnym-siarczanie-wapnia (przypomina gips). Wytrzymałość naciskowa to około 400kg na cm3. Materiał nie jest elastyczny. Wytrzymałość temperaturowa to 1100C .

    Co do kontaktu z płynami to materiału nie należy kąpać ale spokojnie wytrzyma standardowe wilgotności w pomieszczeniach. Z tym, że u nas dostępne są różne formy galwanizacji (metalizowanie, lakierowanie itp.) a to zabezpiecza przed płynami. Dla przykładu wykonywaliśmy prototypy talerzy na potrzeby branży filmowej ( https://www.facebook.com/photo.php?fbid=561350467280288... )

  • Jaroslaw Kozak
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Oferty współpracy i reklama - 2014
    17.01.2014, 12:23

    Dotychczas produkcja gadżetów przestrzennych rozbijała się głównie o kubki, pendrivy, smycze, koszulki, torebki itd.
    Nie chciałbym żeby ten temat miał charakter reklamowy ale chyba trochę nie da się tego uniknąć.
    Jestem właścicielem firmy zajmującej się drukiem 3D (przestrzennym) w bardzo zaawansowanej technologi. Możemy uzyskiwać skomplikowane kształty w 6mln kolorów. Daję to całą gamę możliwości od zeskanowania żywej osoby i wydrukowania jej figurki do wydruków produktów i materiałów promocyjnych ograniczonych głównie przez wyobraźnie :-) . Zaufał nam już Platige Image i Kellogg's oraz wielu innych. Na światowym rynku z tej formy wytwarzania materiałów promocyjnych korzysta już CocaCola czy Volkswagen.

    Jako, że świadomość o druku 3D jest wciąż dość niska i buduje się ona głównie na podstawie obserwacji popularnych w mediach niezaawansowanych maszyn na których wydruki nie wyglądają dość spektakularnie. To chciałbym pokazać prawdziwe możliwości tej technologii.

    Dla przykładu link do galerii dla branży marketingowej na naszej stronie http://rapidcrafting.com/galeria-marketing/

    Piszcie, pytajcie, lubcie i hejtujcie :-) a może znajdziemy przestrzeń na wspólny zarobek.

  • Jaroslaw Kozak
    Wpis na grupie GADŻETY REKLAMOWE w temacie Druk przestrzenny, nowa forma wykonywania produktów...
    17.01.2014, 12:03

    Dotychczas produkcja gadżetów przestrzennych rozbijała się głównie o kubki, pendrivy, smycze, koszulki, torebki itd.
    Nie chciałbym żeby ten temat miał charakter reklamowy ale chyba trochę nie da się tego uniknąć.
    Jestem właścicielem firmy zajmującej się drukiem 3D (przestrzennym) w bardzo zaawansowanej technologi. Możemy uzyskiwać skomplikowane kształty w 6mln kolorów. Daję to całą gamę możliwości od zeskanowania żywej osoby i wydrukowania jej figurki do wydruków produktów i materiałów promocyjnych ograniczonych głównie przez wyobraźnie :-) . Zaufał nam już Platige Image i Kellogg's oraz wielu innych. Na światowym rynku z tej formy wytwarzania materiałów promocyjnych korzysta już CocaCola czy Volkswagen.

    Jako, że świadomość o druku 3D jest wciąż dość niska i buduje się ona głównie na podstawie obserwacji popularnych w mediach niezaawansowanych maszyn na których wydruki nie wyglądają dość spektakularnie. To chciałbym pokazać prawdziwe możliwości tej technologii.

    Dla przykładu link do galerii dla branży marketingowej na naszej stronie http://rapidcrafting.com/galeria-marketing/

    Piszcie, pytajcie, lubcie i hejtujcie :-) a może znajdziemy przestrzeń na wspólny zarobek.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do