Wypowiedzi
-
W takich "ciężkich przypadkach", tzn. trudne słowa kluczowe, najrozsądniej będzie pozycjonować sklep na frazy z long tail. Warto połączyć działania SEO z innymi elementami e-marketingu. Już powoli odchodzi się od takiego klasycznego podejścia, że SEO ma być jak ten przysłowiowy wół, który ma ciągnąć cały biznes, tylko powinno być to skorelowane z innymi działaniami.
-
Człowiek w końcu "zainstalował się" na tym całym GL, żeby w dobrym towarzystwie porozmawiać z dala od szeptanek... a tu dalej to samo... Moderacja, ruszcie d***y, co to ma być w ogóle?!
Jakieś linki wklejają gamonie...
Co do Twojego pytania...
Warto najpierw odpalić sobie taką testową kampanie AdWords, żeby sprawdzić sobie skuteczność wybranych słów kluczowych. Pokombinować z różnymi wyrażeniami, zobaczyć jaki jest realny ruch itp. Należałoby tak zrobić, ponieważ nie zawsze to co nam się WYDAJE jest prawdą.
Później, gdy masz już obeznanie w temacie, wiesz co działa, co zarabia pieniądze dla Ciebie, to wtedy możesz przyjąć standardowy schemat, czyli: Najtrudniejsze frazy dalej wyświetlają się przez AdWords, a te mniej konkurencyjne już są wypozycjonowanie. Później zdobywasz lepsze pozycje dla trudniejszych fraz, więc powoli możesz ( ale nie musisz ) rezygnować z wyświetlania ich również w AdWords. To wszystko zależy też od Twoich możliwości finansowych. Wiadomo, testy, wynajęcie agencji/freelancera kosztuje, a samemu nie ma sensu, żebyś się tym zajmowała jak słusznie zauważyłaś - po co teraz masz jeszcze uczyć się tych wszystkich rzeczy? :)