Jarosław Kaźmierczak

Jarosław Kaźmierczak

Informatyk- administrator, wsparcie użytkownika
Łódź, łódzkie

Umiejętności

pomoc techniczna

Doświadczenie zawodowe

Sąd Rejonowy
Informatyk
Sąd Rejonowy
- utrzymanie poprawności funkcjonowania sieci informatycznej (zarządzanie routerami oraz konfigurowalnymi switchami),
- zarządzanie i administracja serwerami oraz zaimplementowanym usługami (Active Directory, DHCP, DNS, WSUS, WDS, serwer wydruku),
- znajomość SQL na poziomie użytkownika zaawansowanego,
- administracja serwerem antywirusowym Kaspersky Anti-Virus oraz zarządzanie klientami,
- konfiguracja oraz weryfikacja kopii bezpieczeństwa,
- instalacja oraz utrzymanie poprawności funkcjonowania aplikacji,
- zarządzanie kontami domenowymi użytkowników (Active Directory),
- zarządzanie kontami i uprawnieniami użytkowników w systemach właściwych dla pracowników Sądownictwa (SAWA, Kurator 2, Należności Sądowe, LEX, Ewidencja Majątku, BOI),
- obsługa aplikacji: AbbyFine Reader, Statlook,
- zarządzanie skrzynkami pocztowymi na serwerach zewnętrznych 24registry.com dla użytkowników,
- wsparcie informatyczne dla 250 użytkowników,
- konfigurowanie oraz wparcie dla jednostek klienckich,
- konfiguracja urządzeń drukujących,
-ewidencja środków trwałych (informatycznych),
- zarządzanie naprawami sprzętu w serwisach zewnętrznych,
Sąd Rejonowy
Informatyk
Sąd Rejonowy
- utrzymanie poprawności funkcjonowania sieci informatycznej (zarządzanie routerami, konfigurowalnymi switchami oraz firewallem brzegowym),
- zarządzanie i administracja serwerami oraz zaimplementowanym usługami (Active Directory, DHCP, DNS, WSUS, WDS),
- znajomość SQL na poziomie użytkownika zaawansowanego,
- administracja serwerem antywirusowym NOD32 oraz zarządzanie klientami,
- konfiguracja kopii bezpieczeństwa,
- instalacja oraz utrzymanie poprawności funkcjonowania aplikacji,
- zarządzanie kontami domenowymi użytkowników (Active Directory),
- zarządzanie kontami i uprawnieniami użytkowników w systemach właściwych dla pracowników Sądownictwa,
- obsługa aplikacji: Ewida 3,7, ManageEngine ServiceDesk Plus Professional, AbbyFine Reader,
- zarządzanie skrzynkami pocztowymi na serwerach zewnętrznych Home.pl dla 200 użytkowników oraz na serwerze wewnętrznym hMailServer dla 600 użytkowników,
- wsparcie informatyczne dla 600 użytkowników,
- konfigurowanie oraz wparcie dla jednostek klienckich,
- konfiguracja urządzeń drukujących,
- ewidencja środków trwałych (informatycznych),
- zarządzanie naprawami sprzętu w serwisach zewnętrznych,
Sygnity S.A.
Konsultant ServiceDesk
- instalowanie oraz utrzymanie poprawności funkcjonowania aplikacji,
- zarządzanie kontami domenowymi użytkowników (Active Directory),
- zarządzanie zaimplementowanymi usługami sieciowymi (DHCP, DNS)
- zarządzanie skrzynkami pocztowymi, skrzynkami funkcyjnymi oraz listami dystrybucyjnymi użytkowników (Exchange 2000 i 2003),
- zarządzanie kontami i uprawnieniami użytkowników w systemach właściwych dla klientów korporacyjnych firmy ComputerLand Serwis Sp. z o.o.

Szkolenia i kursy

• Microsoft #20411: Administracja Windows Server 2012
• Inżynier Systemowy (Microsoft #2278, #2279, #2282)
• Microsoft #2152: Implementing Microsoft Windows 2000 Professional and Server
• Microsoft #2153: Implementing Microsoft Windows 2000 Network Infrastructure
• Microsoft #2154: Implementing and Administering Microsoft Windows 2000 Directory Services
• Microsoft #2278: Planning and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure
• Microsoft #2279: Planning, Implementing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Active Directory
Infrastructure
• Microsoft #2282: Designing a Microsoft Windows Server 2003 Actice Directory and Network Infrastructure
• kurs Novell: Course 606, TCP/IP for Networking Professionals
• Centrum Technik Sieciowych Sp. z o.o. w Warszawie: McAfee Anti – Virus 8.0i & ePolicy Orchestrator 3.6 (warsztaty produktowe)
• NLP Neuroedukacja Sp. z o.o. – Program rozwoju kompetencji komunikacyjnych

Edukacja

Logo
Informatyka, magisterskie
Politechnika Łódzka
Logo
Informatyka, inżynierskie
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Inne

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Office System
Office System
Pakiet Microsoft Office 2007/2010 i SharePoint Server 2007/2010 od strony użytkownika i administratora.
Administratorzy Windows
Administratorzy Windows
Grupa dla administratorów pracujących z systemami Windows
ALLEGRO
ALLEGRO
grupa trudniących się sprzedażą na Allegro.pl
Bazy Danych
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera. A tu mamy wielu hakerów wśr&oac
Data Recovery
Data Recovery
Odzyskiwanie i kasowanie danych, problematyka computer forensics
e-learning
e-learning
Elearning jest wyzwaniem dla trenerow, nauczycieli i uczacych sie. Tutaj podyskutujemy o wszystkich za i przeciw.
ebooki
ebooki
Grupa dla czytających ebooki. Bez spamu i reklam.
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Fotografia cyfrowa
Fotografia cyfrowa
Grupa o fascynującym świecie fotografii cyfrowej, makrofotografii i komputerowej obróbce obrazów.
GIMP
GIMP
Grupa skupiająca użytkowników GIMP'a