Jarosław Kawka

Regionalny Menadżer ds. Sprzedaży Faktoringu, Idea Money S.A.
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Assessment Center Analiza biznesowa Coaching Analiza kredytowa Ryzyko kredytowe Bankowość inwestycyjna Mentoring Microsoft Office Jakość obsługi Rekrutacja Bankowość detaliczna Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie czasem bankowość korporacyjna Zarządzanie ludźmi Ubezpieczenia zarzadzanie klientem doradctwo klienta

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Idea Money S.A.
Regionalny Menadżer ds. Sprzedaży Faktoringu
- aktywne pozyskiwanie Klientów w zakresie produktów faktoringowych,
- strukturyzacja transakcji i negocjacje cenowe,
- budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
- rozwój sprzedaży w powierzonym regionie, z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów (sprzedaż własna, sieć pośredników i brokerów finansowych, placówki partnerskie w ramach Grupy Kapitałowej),
- organizowanie lokalnych przedsięwzięć promocyjnych i aktywny udział w dedykowanych konferencjach branżowych i targach,
- terminowe realizowanie wyznaczonych zadań i raportowanie wyników,
- szkolenia dla pracowników, pośredników i brokerów finansowych, placówki partnerskie w ramach Grupy Kapitałowej wraz z pozostałymi kanałami sprzedaży,
-Budowanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami Banku i pozyskiwanie nowych Klientów do współpracy w zakresie produktów finansowania,
-Uczestnictwo w procesie uruchamiania i realizacji transakcji faktoringowych,
- Analiza finansowa.
Bank BNP Paribas
dyrektor oddziału banku
- zarządzanie oddziałem banku detalicznego zarówno w obszarze sprzedażowym, jak i operacyjnym,
- realizacja planu sprzedaży usług i produktów bankowych i inwestycyjnych w segmencie klienta indywidualnego, a także małych i średnich firm,
- odpowiedzialność za przestrzeganie procedur obowiązujących w bankowości detalicznej i dotyczących bezpieczeństwa operacyjnego,
- rekrutacja, szkolenie, zarządzanie i motywowanie podległego zespołu doradców,
- współpraca z działem ryzyka, zajmującym się opiniowaniem wnioskowanego finansowania,
- zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów,
bezpośredni kontakt i obsługa kluczowych klientów,
Bank BNP Paribas
Starszy Specjalista ds. Małych Przedsiębiorstw (Senior Small Enterprises Relationship Manager)
- aktywna komunikacja z klientami oraz poszukiwanie rozwiązań na zaistniałe problemy lub wątpliwości,
- opracowywanie indywidualnych rozwiązań dla klientów
- kontrola obsługi zadłużenia, spłat rat kapitałowych,
odsetek lub gaszenie limitów kredytowych,
- negocjacje i renegocjacje warunków współpracy,
- przygotowywanie dokumentów związanych z całokształtem obsługi,
- zarządzanie powierzonym portfelem klientów banku
poprzez pogłębianie relacji,
- pozyskiwanie nowych klientów, budowanie portfela klientów, tworzenie z nimi trwałych relacji.
Logo
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Bankowych(Doradca średnich i małych przedsiębiorstw)
Mellon Poland Sp. Z o.o. (Sprzedaż produktów na rzecz Polbank EFG)
Oddział Regionalne Biuro Sprzedaży Sopot
- aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych,
- sprzedaż kredytów dla firm poparta dobrymi wynikami,
- sprzedaż ubezpieczeń PZU SA, Generali, Compensa,
- sprzedaż terminali do akceptacji kart płatniczych,
- przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych,
- szkolenie nowych pracowników,
- zarządzanie grupą sprzedażową,
- obsługa po sprzedażowa.

Szkolenia i kursy

„Trening Kompetencji Menedżerskich”
Enterpreno
„Badania stylów myślenia i działania”
Human Synergistics International
„Techniki sprzedaży Small Business Banking”
Polbank EFG S.A.
„Sprzedaż aktywna”
Rekrutacja i Rozwój Zawodowy – Ergatis

Edukacja

Logo
Zarzadzanie, magisterskie
Akademia Morska w Gdyni
Logo
Automatyka i rRobotyka, inżynierskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Bankowość
Zarządzanie bankowością
Call Center
Konsultanci
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Inżynieria
Automatyka
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

skoki spadochronowe, wykonanych 260

Organizacje

Aeroklub Orląt - Sekcja Spadochronowa - szkolenie uczniów skoczków,
Licencja "C" Aeroklub Polski

Inne

- znajomość zagadnień finansowych i prawnych związanych z rynkiem kapitałowym oraz działalnością małych przedsiębiorstw, - łatwości w budowaniu i podtrzymywaniu długofalowej relacji z Klientem, - wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, - umiejętność zarządzania i motywowania podległych pracowników, - wiedzą z zakresu procedur obowiązujących w oddziale detalicznym banku, - znajomość wewnętrznych regulacji dotyczących ryzyka obowiązujących w banku i zasad analizy finansowej, Prawo Jazdy kategoria A, B ( od 1998 r. ), Obsługa komputera, Windows XP/Vista/7/8, pakiet MS Office

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.