Umiejętności
Assessment Center
Analiza biznesowa
Coaching
Analiza kredytowa
Ryzyko kredytowe
Bankowość inwestycyjna
Mentoring
Microsoft Office
Jakość obsługi
Rekrutacja
Bankowość detaliczna
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie czasem
bankowość korporacyjna
Zarządzanie ludźmi
Ubezpieczenia
zarzadzanie klientem
doradctwo klienta
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Menadżer ds. Sprzedaży Faktoringu
- aktywne pozyskiwanie Klientów w zakresie produktów faktoringowych,
- strukturyzacja transakcji i negocjacje cenowe,
- budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
- rozwój sprzedaży w powierzonym regionie, z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów (sprzedaż własna, sieć pośredników i brokerów finansowych, placówki partnerskie w ramach Grupy Kapitałowej),
- organizowanie lokalnych przedsięwzięć promocyjnych i aktywny udział w dedykowanych konferencjach branżowych i targach,
- terminowe realizowanie wyznaczonych zadań i raportowanie wyników,
- szkolenia dla pracowników, pośredników i brokerów finansowych, placówki partnerskie w ramach Grupy Kapitałowej wraz z pozostałymi kanałami sprzedaży,
-Budowanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami Banku i pozyskiwanie nowych Klientów do współpracy w zakresie produktów finansowania,
-Uczestnictwo w procesie uruchamiania i realizacji transakcji faktoringowych,
- Analiza finansowa.
- strukturyzacja transakcji i negocjacje cenowe,
- budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
- rozwój sprzedaży w powierzonym regionie, z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów (sprzedaż własna, sieć pośredników i brokerów finansowych, placówki partnerskie w ramach Grupy Kapitałowej),
- organizowanie lokalnych przedsięwzięć promocyjnych i aktywny udział w dedykowanych konferencjach branżowych i targach,
- terminowe realizowanie wyznaczonych zadań i raportowanie wyników,
- szkolenia dla pracowników, pośredników i brokerów finansowych, placówki partnerskie w ramach Grupy Kapitałowej wraz z pozostałymi kanałami sprzedaży,
-Budowanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami Banku i pozyskiwanie nowych Klientów do współpracy w zakresie produktów finansowania,
-Uczestnictwo w procesie uruchamiania i realizacji transakcji faktoringowych,
- Analiza finansowa.
dyrektor oddziału banku
- zarządzanie oddziałem banku detalicznego zarówno w obszarze sprzedażowym, jak i operacyjnym,
- realizacja planu sprzedaży usług i produktów bankowych i inwestycyjnych w segmencie klienta indywidualnego, a także małych i średnich firm,
- odpowiedzialność za przestrzeganie procedur obowiązujących w bankowości detalicznej i dotyczących bezpieczeństwa operacyjnego,
- rekrutacja, szkolenie, zarządzanie i motywowanie podległego zespołu doradców,
- współpraca z działem ryzyka, zajmującym się opiniowaniem wnioskowanego finansowania,
- zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów,
bezpośredni kontakt i obsługa kluczowych klientów,
- realizacja planu sprzedaży usług i produktów bankowych i inwestycyjnych w segmencie klienta indywidualnego, a także małych i średnich firm,
- odpowiedzialność za przestrzeganie procedur obowiązujących w bankowości detalicznej i dotyczących bezpieczeństwa operacyjnego,
- rekrutacja, szkolenie, zarządzanie i motywowanie podległego zespołu doradców,
- współpraca z działem ryzyka, zajmującym się opiniowaniem wnioskowanego finansowania,
- zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów,
bezpośredni kontakt i obsługa kluczowych klientów,
Starszy Specjalista ds. Małych Przedsiębiorstw (Senior Small Enterprises Relationship Manager)
- aktywna komunikacja z klientami oraz poszukiwanie rozwiązań na zaistniałe problemy lub wątpliwości,
- opracowywanie indywidualnych rozwiązań dla klientów
- kontrola obsługi zadłużenia, spłat rat kapitałowych,
odsetek lub gaszenie limitów kredytowych,
- negocjacje i renegocjacje warunków współpracy,
- przygotowywanie dokumentów związanych z całokształtem obsługi,
- zarządzanie powierzonym portfelem klientów banku
poprzez pogłębianie relacji,
- pozyskiwanie nowych klientów, budowanie portfela klientów, tworzenie z nimi trwałych relacji.
- opracowywanie indywidualnych rozwiązań dla klientów
- kontrola obsługi zadłużenia, spłat rat kapitałowych,
odsetek lub gaszenie limitów kredytowych,
- negocjacje i renegocjacje warunków współpracy,
- przygotowywanie dokumentów związanych z całokształtem obsługi,
- zarządzanie powierzonym portfelem klientów banku
poprzez pogłębianie relacji,
- pozyskiwanie nowych klientów, budowanie portfela klientów, tworzenie z nimi trwałych relacji.
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Bankowych(Doradca średnich i małych przedsiębiorstw)
Mellon Poland Sp. Z o.o. (Sprzedaż produktów na rzecz Polbank EFG)
Oddział Regionalne Biuro Sprzedaży Sopot
- aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych,
- sprzedaż kredytów dla firm poparta dobrymi wynikami,
- sprzedaż ubezpieczeń PZU SA, Generali, Compensa,
- sprzedaż terminali do akceptacji kart płatniczych,
- przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych,
- szkolenie nowych pracowników,
- zarządzanie grupą sprzedażową,
- obsługa po sprzedażowa.
- aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych,
- sprzedaż kredytów dla firm poparta dobrymi wynikami,
- sprzedaż ubezpieczeń PZU SA, Generali, Compensa,
- sprzedaż terminali do akceptacji kart płatniczych,
- przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych,
- szkolenie nowych pracowników,
- zarządzanie grupą sprzedażową,
- obsługa po sprzedażowa.
Szkolenia i kursy
„Trening Kompetencji Menedżerskich”
Enterpreno
„Badania stylów myślenia i działania”
Human Synergistics International
„Techniki sprzedaży Small Business Banking”
Polbank EFG S.A.
„Sprzedaż aktywna”
Rekrutacja i Rozwój Zawodowy – Ergatis
Enterpreno
„Badania stylów myślenia i działania”
Human Synergistics International
„Techniki sprzedaży Small Business Banking”
Polbank EFG S.A.
„Sprzedaż aktywna”
Rekrutacja i Rozwój Zawodowy – Ergatis
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Call Center
Konsultanci
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Inżynieria
Automatyka
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
skoki spadochronowe, wykonanych 260
Organizacje
Aeroklub Orląt - Sekcja Spadochronowa - szkolenie uczniów skoczków,
Licencja "C" Aeroklub Polski
Licencja "C" Aeroklub Polski
Inne
- znajomość zagadnień finansowych i prawnych związanych z rynkiem kapitałowym oraz działalnością małych przedsiębiorstw, - łatwości w budowaniu i podtrzymywaniu długofalowej relacji z Klientem, - wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, - umiejętność zarządzania i motywowania podległych pracowników, - wiedzą z zakresu procedur obowiązujących w oddziale detalicznym banku, - znajomość wewnętrznych regulacji dotyczących ryzyka obowiązujących w banku i zasad analizy finansowej, Prawo Jazdy kategoria A, B ( od 1998 r. ), Obsługa komputera, Windows XP/Vista/7/8, pakiet MS Office
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.