Umiejętności
Angielski
Event Management
zarządzanie marketingiem
Social Media
Strategic Communications
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
PR Manager
Zakres obowiązków:
1. public relations, w tym media relations,
2. współpraca z uczelniami wyższymi,
3. content marketing,
4. social media,
5. do listopada 2013 r., także odpowiedzialność za wizerunek eventów FP: Deadline24, WUD Silesia, DPTO, FDD, Quality Excites,
6. akcje specjalne, np. http://bit.ly/odwrócona_okłada_Dziennik_Zachodni,
7. employer branding,
1. public relations, w tym media relations,
2. współpraca z uczelniami wyższymi,
3. content marketing,
4. social media,
5. do listopada 2013 r., także odpowiedzialność za wizerunek eventów FP: Deadline24, WUD Silesia, DPTO, FDD, Quality Excites,
6. akcje specjalne, np. http://bit.ly/odwrócona_okłada_Dziennik_Zachodni,
7. employer branding,
Współpraca
Nagrody
2010 – udział jako ekspert w pracach grupy roboczej e-usługi w ramach Zespołu ds. Wdrażania i Monitoringu Strategi Społeczeństwa Informacyjnego Województwa Śląskiego,
2009 – współpracowałem z agencją Imago PR, która za działania antykryzysowe dla firmy Profi otrzymała statuetkę Złotego Spinacza.
2009 – współpracowałem z agencją Imago PR, która za działania antykryzysowe dla firmy Profi otrzymała statuetkę Złotego Spinacza.
główny specjalista ds. promocji
Politechnika Śląska
Obecne obowiązki to:
- promocja Politechniki Śląskiej w Internecie [wydarzenia, publikacje on-line, serwisy www Politechniki Śląskiej, interaktywne przedsięwzięcia jak YouTube, Facebook, reklama kontekstowa],
- wydawanie newslettera Politechniki Śląskiej i przygotowywanie informacji prasowych dla rzecznika,
- zarządzanie stroną www Politechniki Śląskiej i koordynacja witryn całej uczelni oraz jednostek [w tym modernizacja serwisu rekrutacja.polsl.pl],
- realizacją takich wydarzeń [na poziomie całej uczelni] jak:
- Śląska Noc Naukowców,
- Konsorcjum Śląskich Uczelni,
- projekty międzynarodowe,
- promocja w Internecie,
- promocja Politechniki Śląskiej w Internecie [wydarzenia, publikacje on-line, serwisy www Politechniki Śląskiej, interaktywne przedsięwzięcia jak YouTube, Facebook, reklama kontekstowa],
- wydawanie newslettera Politechniki Śląskiej i przygotowywanie informacji prasowych dla rzecznika,
- zarządzanie stroną www Politechniki Śląskiej i koordynacja witryn całej uczelni oraz jednostek [w tym modernizacja serwisu rekrutacja.polsl.pl],
- realizacją takich wydarzeń [na poziomie całej uczelni] jak:
- Śląska Noc Naukowców,
- Konsorcjum Śląskich Uczelni,
- projekty międzynarodowe,
- promocja w Internecie,
Kierownik Działu Promocji
Politechnika Śląska
- opracowanie katalogu działań promocyjnych oraz public relations,
- stworzenie systemu obiegu informacji na uczelni do celów promocyjnych,
- realizacja projektów międzynarodowych,
- zarządzanie zespołem wdrażającym nową witrynę www dla uczelni,
- kreowanie wydarzeń,
- dbanie o wizerunek firmy w portalach społecznościowych,
- marketing w Internecie,
- stworzenie systemu obiegu informacji na uczelni do celów promocyjnych,
- realizacja projektów międzynarodowych,
- zarządzanie zespołem wdrażającym nową witrynę www dla uczelni,
- kreowanie wydarzeń,
- dbanie o wizerunek firmy w portalach społecznościowych,
- marketing w Internecie,
główny inspektor ds. promocji i monitoringu
- promocja projektu SEKAP,
- współpraca z 40 partnerami projektu w celu jego promocji,
- media relations,
- wdrożenie i zarządzanie witryną www,
- udział jako ekspert w Strategia Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego "Śląskie mocne informacją",
- lobbing w sprawie rozwiązań promujących budowę społeczeństwa informacyjnego.
- współpraca z 40 partnerami projektu w celu jego promocji,
- media relations,
- wdrożenie i zarządzanie witryną www,
- udział jako ekspert w Strategia Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego "Śląskie mocne informacją",
- lobbing w sprawie rozwiązań promujących budowę społeczeństwa informacyjnego.
Dział Promocji NOSPR
Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach
Specjalista ds. promocji Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach. Główne zadania:
- zarządzanie projektami międzynarodowymi: Pociąg do muzyki Kilara z Wojciechem Kilarem [Polska-Ukraina] oraz Muzyczna Podróż Morska z Jerzym Maksymiukiem [Polska-Łotwa-Estonia-Finlandia],
- wdrożenie nowej strony internetowej i zarządzanie jej treścią,
- wprowadzenie nowej corporate identity,
- pierwsza w Polsce aukcja internetowa abonamentów NOSPR,
- promocja NOSPR w Ameryce Południowej,
- nadzór nad wydawnictwami firmowymi,
- współpraca z mediami,
- zarządzanie projektami międzynarodowymi: Pociąg do muzyki Kilara z Wojciechem Kilarem [Polska-Ukraina] oraz Muzyczna Podróż Morska z Jerzym Maksymiukiem [Polska-Łotwa-Estonia-Finlandia],
- wdrożenie nowej strony internetowej i zarządzanie jej treścią,
- wprowadzenie nowej corporate identity,
- pierwsza w Polsce aukcja internetowa abonamentów NOSPR,
- promocja NOSPR w Ameryce Południowej,
- nadzór nad wydawnictwami firmowymi,
- współpraca z mediami,
copywriter
Opracowywanie reklam i akcji promocyjnych wg. briefu dostarczanych przez klientów.
Dział Promocji WPKiW S.A.
06.2002 – 08.2003 – gł. specjalista działu promocji, biuro prasowe Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku w Chorzowie.
Główne zadania:
- I Ogólnopolski Zimowy Konkurs Lepienia Rzeczy Dziwnych ze Śniegu
- nadzór nad wydawnictwami firmowymi
- współpraca z mediami
04.2002 – rzecznik prasowy WPKiW w Chorzowie
05.2001 – gł. specjalista ds. public relations WPKiW w Chorzowie. Główne zadania:
- pierwsze w Polsce publiczne ważenie słoni oraz nosorożców
- nadzór nad wydawnictwami firmowymi
- współpraca z mediami.
Główne zadania:
- I Ogólnopolski Zimowy Konkurs Lepienia Rzeczy Dziwnych ze Śniegu
- nadzór nad wydawnictwami firmowymi
- współpraca z mediami
04.2002 – rzecznik prasowy WPKiW w Chorzowie
05.2001 – gł. specjalista ds. public relations WPKiW w Chorzowie. Główne zadania:
- pierwsze w Polsce publiczne ważenie słoni oraz nosorożców
- nadzór nad wydawnictwami firmowymi
- współpraca z mediami.
Szkolenia i kursy
2002 – udział w seminarium „Funkcje komunikacji społecznej”
2000/2001 – studia podyplomowe public relations w Szkole Przedsiębiorczości Akademii Ekonomicznej w Krakowie [obrona pracy w toku],
10.2001 – szkolenie „System zarządzania jakością wg normy ISO 9000:2000”
1999 – studium „Komunikacja interpersonalna i negocjacje” Fundacji dla Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
09.1999 – udział w konferencji nt. rolnictwa ekologicznego organizowanej przez FAO w Bari we Włoszech
1999 – uzyskanie tytułu magistra nauk politycznych na Uniwersytecie Śląskiem
1998 – ukończony kurs Trening Trenerów organizowany przez Fundację im. Friedricha Eberta oraz Uniwersytet Rutgers [USA].
2000/2001 – studia podyplomowe public relations w Szkole Przedsiębiorczości Akademii Ekonomicznej w Krakowie [obrona pracy w toku],
10.2001 – szkolenie „System zarządzania jakością wg normy ISO 9000:2000”
1999 – studium „Komunikacja interpersonalna i negocjacje” Fundacji dla Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
09.1999 – udział w konferencji nt. rolnictwa ekologicznego organizowanej przez FAO w Bari we Włoszech
1999 – uzyskanie tytułu magistra nauk politycznych na Uniwersytecie Śląskiem
1998 – ukończony kurs Trening Trenerów organizowany przez Fundację im. Friedricha Eberta oraz Uniwersytet Rutgers [USA].
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Podróże do ciekawych miejsc na świecie. W 1998 r. zorganizowałem wyprawę trekkingową do Mongolii i Chin, w 1999 r. do Syrii, w 2001 r. na Saharę Zachodnią i do Maroka. W 1997 r. uczestniczyłem w spływie katamaranowym w Rosji za kołem podbiegunowym. Od 1997 r. do 2002 uprawiałem japońską sztukę walki aikido.
Organizacje
1994 – do dzisiaj - członkostwo w Polskim Klubie Ekologicznym
Inne
2010 – udział jako ekspert w pracach grupy roboczej e-usługi w ramach Zespołu ds. Wdrażania i Monitoringu Strategi Społeczeństwa Informacyjnego Województwa Śląskiego,
2009 – współpracowałem z agencją Imago PR, która za działania antykryzysowe dla firmy Profi otrzymała statuetkę Złotego Spinacza.
1994-1995 – współtworzyłem Kwartalnik Literacki Ariergarda. Oprócz pracy dziennikarskiej współpracowałem w zakresie promocji czasopisma.
1990 – licealna nagroda za indywidualność i zainteresowanie literaturą
2009 – współpracowałem z agencją Imago PR, która za działania antykryzysowe dla firmy Profi otrzymała statuetkę Złotego Spinacza.
1994-1995 – współtworzyłem Kwartalnik Literacki Ariergarda. Oprócz pracy dziennikarskiej współpracowałem w zakresie promocji czasopisma.
1990 – licealna nagroda za indywidualność i zainteresowanie literaturą
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Future Processing
Future Processing to dynamicznie rozwijająca się firma technologiczna działająca na globalnym rynku oprogramowania. Jesteśmy zespołem wysokiej klasy specjalistów, posiadających wiedzę i doświadczenie
I n f . r o w e r o w a
Rower jako środek lokomocji - grupa dla osób, które poruszają się rowerem po mieście lub okolicy - oraz dla tych, którzy to umożliwiają.
Inne tematy, niż w grupach "Turystyka rowerowa" or
komunikacja online
Grupa poświęcona szeroko rozumianej komunikacji przez Internet z naciskiem na praktyczne wykorzystanie technologii transmisji online.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów