Doświadczenie zawodowe
National Sales Manager
• Kreowanie i realizacja strategii sprzedaży firmy
• Współtworzenie budżetu sprzedaży, realizacja ustalonych celów
• Organizacja pracy i zarządzanie Działem Sprzedaży
• Zapewnienie realizacji planów sprzedażowych
• Negocjacje warunków oraz zawieranie umów handlowych
• Współtworzenie budżetu sprzedaży, realizacja ustalonych celów
• Organizacja pracy i zarządzanie Działem Sprzedaży
• Zapewnienie realizacji planów sprzedażowych
• Negocjacje warunków oraz zawieranie umów handlowych
Field Force Manager
• Zapewnienie realizacji planów sprzedażowych
• Budowanie i zarządzanie zespołem handlowców na terenie Polski w rynku nowoczesnym;
• Współpraca z dystrybutorami
• Zarządzanie sieciami: Żabka Polska, Leclerc, Hale Warszawa
Planowanie budżetu rocznego, opracowywanie strategii sprzedażowych i marketingowych prowadzenie negocjacji, aktywne budowanie sprzedaży.
• Budowanie i zarządzanie zespołem handlowców na terenie Polski w rynku nowoczesnym;
• Współpraca z dystrybutorami
• Zarządzanie sieciami: Żabka Polska, Leclerc, Hale Warszawa
Planowanie budżetu rocznego, opracowywanie strategii sprzedażowych i marketingowych prowadzenie negocjacji, aktywne budowanie sprzedaży.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Zarządzanie grupą Przedstawicieli Handlowych w rynku tradycyjnym;
• Współpraca z sieciami lokalnymi na terenie woj. Mazowieckiego i Łódzkiego;
• Realizacja targetów wartościowych i dystrybucyjnych we współpracy z dystrybutorami firmy.
• Zarządzanie Przedstawicielami dystrybutora na wyznaczonym obszarze.
• Współpraca z sieciami lokalnymi na terenie woj. Mazowieckiego i Łódzkiego;
• Realizacja targetów wartościowych i dystrybucyjnych we współpracy z dystrybutorami firmy.
• Zarządzanie Przedstawicielami dystrybutora na wyznaczonym obszarze.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
• Zapewnienie realizacji planów sprzedaży ilościowych i wartościowych Regionu, określonych w budżecie sprzedaży;
• Realizacja planów sprzedaży trzech grup zawodowych - PH, Reg. Koordynator ds. Rozwoju Rynku, Reg. Koordynator ds. Klientów Strategicznych, poprzez wyznaczanie zadań, motywowanie, szkolenie, kontrolę wykonywanych zadań;
• Podejmowanie działania w zakresie pozyskania, obsługi i utrzymania klienta strategicznego;
• Wyznaczanie celów handlowych Kierownikowi Jednostki Obsługi Klienta, oraz monitorowanie wskaźników miesięcznych, kwartalnych, półrocznych określonych w budżecie;
• Odpowiedzialność za realizację projektów marketingowych firmy w Regionie;
• Zarządzanie bazą danych;
• Uczestnictwo w projektach wsparcia sprzedaży;
• Szkolenia produktowe i sprzedażowe dostawców.
• Realizacja planów sprzedaży trzech grup zawodowych - PH, Reg. Koordynator ds. Rozwoju Rynku, Reg. Koordynator ds. Klientów Strategicznych, poprzez wyznaczanie zadań, motywowanie, szkolenie, kontrolę wykonywanych zadań;
• Podejmowanie działania w zakresie pozyskania, obsługi i utrzymania klienta strategicznego;
• Wyznaczanie celów handlowych Kierownikowi Jednostki Obsługi Klienta, oraz monitorowanie wskaźników miesięcznych, kwartalnych, półrocznych określonych w budżecie;
• Odpowiedzialność za realizację projektów marketingowych firmy w Regionie;
• Zarządzanie bazą danych;
• Uczestnictwo w projektach wsparcia sprzedaży;
• Szkolenia produktowe i sprzedażowe dostawców.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
• Zwiększenie sprzedaży produktów kosmetycznych( Gillette,OralB, Pantene, Wella - rynek tradycyjny na obszarze Warszawy, Płocka, Ciechanowa.
• Rozwinięcie zasięgu sprzedaży,
• Aktywny udział w tworzeniu i wykorzystaniu budżetów,
• Współpraca z działami P&G – realizacja projektów,
• Zarządzanie przedstawicielami handlowymi,rekrutacja
• Zarządzanie bazą danych, administracja,
• Wyznaczanie i nadzór nad realizacją planów sprzedażowych,
• Zarządzanie i kontrola nad udzielaniem rabatów,
• Uczestnictwo w procesie tworzenia budżetów, podziale i kontroli wykorzystania,
• Rozwinięcie zasięgu sprzedaży,
• Aktywny udział w tworzeniu i wykorzystaniu budżetów,
• Współpraca z działami P&G – realizacja projektów,
• Zarządzanie przedstawicielami handlowymi,rekrutacja
• Zarządzanie bazą danych, administracja,
• Wyznaczanie i nadzór nad realizacją planów sprzedażowych,
• Zarządzanie i kontrola nad udzielaniem rabatów,
• Uczestnictwo w procesie tworzenia budżetów, podziale i kontroli wykorzystania,
Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów
Masterfoods Polska Sp. z o.o.
• Współpraca z hipermarketami i supermarketami sieci międzynarodowych,
• Zarządzanie budżetem, gromadzenie i wymiana informacji z innymi działami firmy,
• Organizowanie, negocjowanie i kontrola przebiegu promocji ogólnopolskich i lokalnych,
• Zarządzanie i szkolenie grupy merchandiserów:
• Realizacja planów sprzedażowych i ekspozycyjnych,
• Rozwój współpracy z klientami detalicznymi i hurtowymi,
• Opracowywanie i wdrażanie planów rozwoju klientów sieciowych,
• Zarządzanie powierzonym budżetem,
• Zarządzanie budżetem, gromadzenie i wymiana informacji z innymi działami firmy,
• Organizowanie, negocjowanie i kontrola przebiegu promocji ogólnopolskich i lokalnych,
• Zarządzanie i szkolenie grupy merchandiserów:
• Realizacja planów sprzedażowych i ekspozycyjnych,
• Rozwój współpracy z klientami detalicznymi i hurtowymi,
• Opracowywanie i wdrażanie planów rozwoju klientów sieciowych,
• Zarządzanie powierzonym budżetem,
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą