Jarosław Jeziorski

Kierownik Działu Współpracy z Sektorem Publicznym
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B2C Sprzedaż bezpośrednia Zarządzanie innowacjami Urządzenia mobilne Negocjacje New Business Development Public Safety

Doświadczenie zawodowe

Netia S.A.
Dyrektor Rynku Klientów Kluczowych Administracja Publiczna
• Kierowanie podległym zespołem KAM i odpowiedzialność za wykonanie planów i realizację budżetu
• Zarządzanie polityką sprzedaży dla sektora Public
• Budowanie portfela usług we współpracy partnerami zewnętrznymi
• Współtworzenie strategii dla B2B
• Analiza potencjału i przewag rynkowych, budowanie new business
Netia S.A.
Kierownik Zespołu Sprzedaży Rynek Klientów Kluczowych
• Kierowanie podległym zespołem KAM i odpowiedzialność za wykonanie planów i realizację budżetu
• Zarządzanie polityką sprzedaży w ramach podległego obszaru KK
• Rozwój kompetencji zespołu
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Działu Współpracy z Sektorem Publicznym
Polkomtel Sp. z o. o.
• Współtworzenie struktur B2B, rekrutacja KAM, określenie kierunków rozwoju, opisanie procedur dla sektora Public w pionie sprzedaży
• Realizacja zadań i celów nałożonych przez Zarząd spółki
• Planowanie, rozwój i zarządzanie działem podległych KAM
• Planowanie, obrona i realizacja budżetu działu
• Raportowanie działań na styku z B2C oraz pozostałymi rynkami B2B, budowa strategii departamentu sprzedaży
• Uruchomienie nowych linii przychodowych, działania projektowe

SŁR: Projekt uruchomiony na podstawie rozporządzenia PRM z dnia 16 września 2010r w sprawie szczegółowych zasad wykonywania działalności telekomunikacyjnej w Sieci Łączności Rządowej
E-tornister: Projekt cyfryzacji podręczników szkolnych dla gimnazjalistów, budowa platformy komunikacji: uczeń/rodzice/nauczyciele/szkoła
Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu: Projekt realizowany na bazie środków unijnych, dostawa usługi i sprzętu dla „wykluczonych”, współpraca: gmina-operat
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Sprzedaży
Polkomtel S. A.
• Planowanie i realizacja przychodów w największych grupach klienckich
• Kreowanie strategii departamentu sprzedaży KK
• Realizacja projektów specjalnych
• Budowanie ośrodka eksperckiego, w tym uruchomienie platformy informacyjnej, podczas przygotowań RP do „prezydencji” oraz Euro 2012
• Współpraca z ośrodkami rządowymi i samorządowymi
• Określenie zasad i procedur w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego dla operatora i służb bezpieczeństwa państwa
• Definiowanie i katalogowanie procesów oraz SLA obsługi Klientów
• Kierowanie lub współtworzenie projektów ogólnopolskich:

SPEED: Projekt mobilnej odprawy podróżnych na granicy wschodniej RP
CATEL: Projekt organizacji technicznej dla bezpiecznej strefy (budynku)
KSIP: Projekt dostępu do Krajowego Systemu Informacji Policyjnej
SŁR: Projekt uruchomiony na podstawie rozporządzenia PRM z dnia 16 września 2010r w sprawie szczegółowych zasad wykonywania działalności telekomunikacyjnej w Sieci Łączności Rządowej - BC, założenia, uruchomienie
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Zespołu Współpracy Sektorowej - sektor transport/logistyka/spedycja/przemysł
Polkomtel S.A.
• Kreowanie zasad i odpowiedzialność w zakresie polityki sektorowej spółki w sektorze transportu/logistyki/spedycji oraz przemysłu
• Budowanie portfela dedykowanych produktów dla branży
• Nadzór nad realizacją celów dla zespołu KAM i KS
• Redefiniowanie potrzeb telekomunikacyjnych sektora (usługi transmisji danych, sieci MPLS, usługi konwergencji, nowe technologie)
• Weryfikacja oraz zarządzanie ofertą skierowaną do klientów ponadregionalnych, budowanie zespołów sprzedażowych i projektowych
• Tworzenie założeń dla systemów motywacyjnych dla sił B2B
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik ds Klientów Kluczowych
Polkomtel S. A.
Polkomtel Sp. z o. o.
Doradca Klienta VIP
Polkomtel S.A.
Polkomtel Sp. z o. o.
Konsultant Telemarketingu i Informacji Handlowej
Polkomtel

Szkolenia i kursy

Certyfikat dostępu do informacji niejawnych (poziom ścisle tajne)
Prawo Zamówień Publicznych
Trening praktyk biznesu
Zarządzanie projektami wg PMI-PMBOK

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
aranżacja wnętrz
aranżacja wnętrz
aranżacja swojego własnego "M", najnowsze trendy, wasze pomysły
Aston Martin i Bentley
Aston Martin i Bentley
*********************
CABRIO
CABRIO
Forum dla wszystkich lubiących wiatr we włosach.
Jazz Cafe
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.
Last Minute
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.
moda męska
moda męska
moda męska odmieniona przez wszystkie przypadki
Narty
Narty
Dla tych co lubią narty w każdej formie
Plus
Plus
Strona dla osób związanych z Polkomtel S.A., pracowników Plusa oraz osób wykonujących prace na rzecz Polkomtel S.A., użytkowników sieci Plus oraz dla zainteresowanych tym tematem
Przetargi
Przetargi
Zapraszam do wymiany informacji na temat pozyskania informacji na temat zamówień publicznych i nie tylko w skali kraju oraz UE.
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.