Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Program manager-Business Development Manager
Be Poland Think, Solve & Execute Sp. z o.o.
• Realizacja kluczowych projektów związanych w nową strategią w kanałach on-linowych
• Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami
• Zarządzanie relacjami z dostawcami usług
• Contract Management
• Poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu w sektorze finansowym
• Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami
• Zarządzanie relacjami z dostawcami usług
• Contract Management
• Poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu w sektorze finansowym
p.o. Dyrektora Zarządzającego Pionu informatyki
• Nadzór nad funkcjonowaniem Pionu Informatyki (Departament Informatyki I Departament Rozwoju aplikacji)
• Nadzór nad realizacją portfela projektów
• Nadzór nad realizacją budżetu Pionu Informatyki
• Opracowanie strategii rozwoju IT
• Raportowanie do Prezesa Zarządu Banku Pocztowego.
Wybrane osiągnięcia:
• Opracowanie strategii rozwoju Pionu IT na lata 2013-2016
• Restrukturyzacja Pionu IT
• Wdrożenie procesu zarządzania zmianą w Banku.
• Nadzór nad realizacją portfela projektów
• Nadzór nad realizacją budżetu Pionu Informatyki
• Opracowanie strategii rozwoju IT
• Raportowanie do Prezesa Zarządu Banku Pocztowego.
Wybrane osiągnięcia:
• Opracowanie strategii rozwoju Pionu IT na lata 2013-2016
• Restrukturyzacja Pionu IT
• Wdrożenie procesu zarządzania zmianą w Banku.
Dyrektor Departamentu informatyki
• Utrzymanie Centralnego Systemu Banku
• Utrzymanie portfela aplikacji wspierających działalność Banku (miedzy innymi rozwiązania Bankowości Internetowej, FrontEnd - system obsługi klientów).
• Utrzymanie infrastruktury teleinformatycznej: zarządzanie budżetem w ramach obszaru
• Nadzór nad architektura oraz zarządzenie pracami departamentu (ponad 45 osób)
• Raportowanie do Prezesa Zarządu Banku Pocztowego.
Wybrane osiągnięcia:
• Zwiększenie dostępności systemów IT - spadek ilości awarii o 30%
• Redukcja kosztów utrzymania IT
• wdrożenie nowego katalogu usług
• Utrzymanie portfela aplikacji wspierających działalność Banku (miedzy innymi rozwiązania Bankowości Internetowej, FrontEnd - system obsługi klientów).
• Utrzymanie infrastruktury teleinformatycznej: zarządzanie budżetem w ramach obszaru
• Nadzór nad architektura oraz zarządzenie pracami departamentu (ponad 45 osób)
• Raportowanie do Prezesa Zarządu Banku Pocztowego.
Wybrane osiągnięcia:
• Zwiększenie dostępności systemów IT - spadek ilości awarii o 30%
• Redukcja kosztów utrzymania IT
• wdrożenie nowego katalogu usług
Dyrektor Departamentu Usług Technologicznych IT
• Utrzymanie infrastruktury teleinformatycznej (3 data center, 1000+ serwerów, 400 TB storage,
400 placówek banku i 200 ubezpieczyciela)
• Opracowanie strategii IT w obszarze wsparcia użytkowników oraz infrastruktury teleinformatycznej: zarządzanie budżetem w ramach obszaru (ponad 100 mln PLN)
• Zarządzanie portfelem projektów technologicznych
• Nadzór nad Helpdesk IT oraz zarządzenie pracami departamentu (ponad 100 pracowników)
• Raportowanie do członków zarządów Kredyt Banku, Warty oraz CIO grupy KBC
Wybrane osiągnięcia:
• Restrukturyzacja działu i budowa standardów usług IT – redukcja kosztów utrzymania infrastruktury IT o 20% Y2Y
• Wdrożenie filozofii LEAN: skrócenie czasu dostarczanych usług (o 30%) i wdrażanych projektów (o 15%)
• Opracowanie i wdrożenie systemu KPI: zwiększenie wydajności o 18% Y2Y przy zmniejszeniu poziomu zatrudnienia o 10%
400 placówek banku i 200 ubezpieczyciela)
• Opracowanie strategii IT w obszarze wsparcia użytkowników oraz infrastruktury teleinformatycznej: zarządzanie budżetem w ramach obszaru (ponad 100 mln PLN)
• Zarządzanie portfelem projektów technologicznych
• Nadzór nad Helpdesk IT oraz zarządzenie pracami departamentu (ponad 100 pracowników)
• Raportowanie do członków zarządów Kredyt Banku, Warty oraz CIO grupy KBC
Wybrane osiągnięcia:
• Restrukturyzacja działu i budowa standardów usług IT – redukcja kosztów utrzymania infrastruktury IT o 20% Y2Y
• Wdrożenie filozofii LEAN: skrócenie czasu dostarczanych usług (o 30%) i wdrażanych projektów (o 15%)
• Opracowanie i wdrożenie systemu KPI: zwiększenie wydajności o 18% Y2Y przy zmniejszeniu poziomu zatrudnienia o 10%
Program Manager
Wybrane projekty:
• Nadzór nad uruchomieniem zapasowego centrum przetwarzania danych (stworzenie Data Center o powierzchni ponad 400m2, zwirtualizowanie ponad 90% serwerów)
• Relokacja systemów informatycznych do nowo budowanego Data Center dla Europy Centralnej:
program w ramach Grupy KBC (Węgry, Czechy, Słowacja, Polska)
Zakres odpowiedzialności:
- Nadzór oraz zarządzanie programem w celu dostarczenia rozwiązania zgodnego ze specyfikacją w określonym terminie i budżecie.
- Planowanie zasobów, zarządzanie budżetem, czasem, ryzykiem oraz zespołami projektowymi i programowymi (12 Project managerów).
- Zarządzanie jakością w projekcie poprzez planowanie i kontrolę realizowanych prac oraz produktów projektu.
- Raportowanie statusu programu do członków zarządów Kredyt Banku i Warty oraz CIO grupy KBC
• Nadzór nad uruchomieniem zapasowego centrum przetwarzania danych (stworzenie Data Center o powierzchni ponad 400m2, zwirtualizowanie ponad 90% serwerów)
• Relokacja systemów informatycznych do nowo budowanego Data Center dla Europy Centralnej:
program w ramach Grupy KBC (Węgry, Czechy, Słowacja, Polska)
Zakres odpowiedzialności:
- Nadzór oraz zarządzanie programem w celu dostarczenia rozwiązania zgodnego ze specyfikacją w określonym terminie i budżecie.
- Planowanie zasobów, zarządzanie budżetem, czasem, ryzykiem oraz zespołami projektowymi i programowymi (12 Project managerów).
- Zarządzanie jakością w projekcie poprzez planowanie i kontrolę realizowanych prac oraz produktów projektu.
- Raportowanie statusu programu do członków zarządów Kredyt Banku i Warty oraz CIO grupy KBC
Project Leader
Zrealizowane projekty:
- Uruchomienie zapasowego Data Center oraz budowa rozwiązań DRC dla krytycznych aplikacji biznesowych dla Grupy kapitałowej KBC Polska.
- Wdrożenie systemu CRM dla obszaru obsługi Klienta Korporacyjnego
- Migracja centralnego systemu Banku Profile na nową platformę sprzętową.
- Uruchomienie zapasowego Data Center oraz budowa rozwiązań DRC dla krytycznych aplikacji biznesowych dla Grupy kapitałowej KBC Polska.
- Wdrożenie systemu CRM dla obszaru obsługi Klienta Korporacyjnego
- Migracja centralnego systemu Banku Profile na nową platformę sprzętową.
Project Manager - Ekspert IT
Zrealizowane projekty:
- Uczestnictwo w projekcie „Bitwa o Anglię” (Wejście Banku na rynek brytyjski poprzez uruchomienie centrum kredytowego w Londynie oraz wdrożenie wspólnej oferty z NatWest na rynku brytyjski) – lider obszaru IT
- Uruchomienie Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego (budowa Call Center dla klientów korporacyjnych) – kierownik projektu
- Budowa nowego systemu dealingowego dla ponad 40 stanowisk dealerskich– kierownik projektu
- Uczestnictwo w projekcie „Bitwa o Anglię” (Wejście Banku na rynek brytyjski poprzez uruchomienie centrum kredytowego w Londynie oraz wdrożenie wspólnej oferty z NatWest na rynku brytyjski) – lider obszaru IT
- Uruchomienie Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego (budowa Call Center dla klientów korporacyjnych) – kierownik projektu
- Budowa nowego systemu dealingowego dla ponad 40 stanowisk dealerskich– kierownik projektu
Specjalista Informatyk Wydziału Rozwoju Centrala Centrum Informatyki
• Opracowanie standardów rozwiązań głosowych dla infrastruktury telefonicznej i VoIP
- Opracowanie standardów szyfrowania danych w sieci WAN
- Zarządzanie infrastrukturą do monitorowania sieci WAN
- Nadzór nad kosztami usług transmisji danych oraz rozmów telefonicznych
- Nadzór nad kosztami telefonii GSM
- Nadzór nad infrastrukturą telefoniczną w centrali banku. Monitorowanie i optymalizacja kosztów telefonicznych
- Przygotowywanie standardów usług teleinformatycznych,
- Przygotowanie SIWZ do procedur przetargowych,
- Opracowywanie projektów wdrażania nowych usług teleinformatycznych,
Osiągnięcia:
- Opracowanie koncepcji i wdrożenie usługi szyfrowania danych w sieci WAN Banku (ponad 1200 placówek i 5 ośrodków przetwarzania danych)
- Wdrożenia systemu videokonferencyjnego – kierownik projektu
- Uruchomienie Mobilnych Punktów Sprzedaży (budowa 80 punktów sprzedaży zlokalizowanych w galeriach handlowych) – kierownik projektu,
- Wdrożenie usługi VoIP w sieci szkieletowej
- Opracowanie standardów szyfrowania danych w sieci WAN
- Zarządzanie infrastrukturą do monitorowania sieci WAN
- Nadzór nad kosztami usług transmisji danych oraz rozmów telefonicznych
- Nadzór nad kosztami telefonii GSM
- Nadzór nad infrastrukturą telefoniczną w centrali banku. Monitorowanie i optymalizacja kosztów telefonicznych
- Przygotowywanie standardów usług teleinformatycznych,
- Przygotowanie SIWZ do procedur przetargowych,
- Opracowywanie projektów wdrażania nowych usług teleinformatycznych,
Osiągnięcia:
- Opracowanie koncepcji i wdrożenie usługi szyfrowania danych w sieci WAN Banku (ponad 1200 placówek i 5 ośrodków przetwarzania danych)
- Wdrożenia systemu videokonferencyjnego – kierownik projektu
- Uruchomienie Mobilnych Punktów Sprzedaży (budowa 80 punktów sprzedaży zlokalizowanych w galeriach handlowych) – kierownik projektu,
- Wdrożenie usługi VoIP w sieci szkieletowej
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
golf, nurkowanie
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Rekrutacja i selekcja
Dla tych którzy chcą się podzielić doświadczeniami z przeprowadzanych bądź odbywanych rozmów kwalifikacyjnych