Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista w Biurze Rozwoju Rynku i Marketingu
Obowiązki: Pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie dobrych relacji z Klientami kluczowymi, monitoring potencjału przyszłych klientów na rynku trójmiejskim, opracowywanie propozycji przedsięwzięć rozwojowych, administracja bazą danych o klientach i projektach, opracowanie danych do "Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Miasto Gdynia", opracowywanie danych do "Analizy prac termomodernizacyjnych i działań prooszczędnościowych na terenie Trójmiasta" na potrzeby Krajowej Agencji Poszanowania Energii
Specjalista w Biurze Sprzedaży
zarządzanie 7 osobowym zespołem pracowników, współpraca z klientami B2B m.in.: koordynacja procesu sprzedaży, udział w negocjacjach oraz redakcja projektów umów, opracowanie oraz coroczna aktualizacja procedur zgodnych z Systemem Zarządzania Jakością ISO, lider zespołu wdrożeniowego (5 osób) modułu Sprzedaż w procesie wprowadzania systemu SAP, lider zespołu wdrożeniowego Strefy Klienta (4 osoby) działającej na witrynie ECW S.A., współautor Standardów Obsługi Klienta, prowadzenie szkoleń dla klientów B2B oraz szkoleń wewnętrznych z zakresów standardów obsługi klienta
Szkolenia i kursy
09.2009 - Komunikacja w firmie – Nowe motywacje Sp. z o.o.
04.2008-02.2009 - Szkolenie przygotowujące do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej - Towarzystwo Oświatowe Profil
10.2008 - Efektywność energetyczna i zarządzanie energią – Federacja Związków Pracodawców Energetyki Polskiej
08.2008 - Autoprezentacja i Prezentacja w biznesie – Global Business Center
11.2007 - Microsoft Office SharePoint Server 2007 – Combidata Poland
02.2007 - Krajowy plan redukcji emisji – szanse i zagrożenia - Federacja Związków Pracodawców Energetyki Polskiej
11.2006 - Profesjonalna obsługa klienta – INTEGRA
06.2006 - Handel emisjami na rynku polskim i międzynarodowym – Centrum Edukacji
04.2006 - Sztuka przekonywania z elementami negocjacji – Cegos Polska Sp. z o.o.
02.2006 - Rynek handlu uprawnieniami do emisji – Ecofys Polska sp. z o.o.
04.2005 - Marketing B2B w praktyce – Francuski Instytut Gospodarki Polska sp. z o.o.
03.2004 - Sztuka negocjacji – Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów
01.2004 - System Zarządzania Jakością wg wymagań normy ISO 9001:2000 – SGS Polska Sp. z o.o.
04.2008-02.2009 - Szkolenie przygotowujące do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej - Towarzystwo Oświatowe Profil
10.2008 - Efektywność energetyczna i zarządzanie energią – Federacja Związków Pracodawców Energetyki Polskiej
08.2008 - Autoprezentacja i Prezentacja w biznesie – Global Business Center
11.2007 - Microsoft Office SharePoint Server 2007 – Combidata Poland
02.2007 - Krajowy plan redukcji emisji – szanse i zagrożenia - Federacja Związków Pracodawców Energetyki Polskiej
11.2006 - Profesjonalna obsługa klienta – INTEGRA
06.2006 - Handel emisjami na rynku polskim i międzynarodowym – Centrum Edukacji
04.2006 - Sztuka przekonywania z elementami negocjacji – Cegos Polska Sp. z o.o.
02.2006 - Rynek handlu uprawnieniami do emisji – Ecofys Polska sp. z o.o.
04.2005 - Marketing B2B w praktyce – Francuski Instytut Gospodarki Polska sp. z o.o.
03.2004 - Sztuka negocjacji – Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów
01.2004 - System Zarządzania Jakością wg wymagań normy ISO 9001:2000 – SGS Polska Sp. z o.o.
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Narciarstwo carvingowe
Organizacje
od 11. 2008 do 31.01.2013 - HAYADA Polska S.C. – Dyrektor Handlu i Rozwoju - współwłaściciel
Obowiązki:stworzenie biznesu od podstaw, zarządzanie 5 osobowym zespołem pracowników, dbałość o wysoki poziom i jakość w obsłudze klienta, koordynacja wprowadzania nowych produktów i aktualizacja oferty, budowanie marki, analiza rynku i konkurencji.
od 04.2008 do 04.2010 - Elektrociepłownie Wybrzeże S.A. (EDF Group) - specjalista w Biurze Rozwoju Rynku i Marketingu
Obowiązki: Pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie dobrych relacji z Klientami kluczowymi, monitoring potencjału przyszłych klientów na rynku trójmiejskim, opracowywanie propozycji przedsięwzięć rozwojowych, administracja bazą danych o klientach i projektach, opracowanie danych do "Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Miasto Gdynia", opracowywanie danych do "Analizy prac termomodernizacyjnych i działań prooszczędnościowych na terenie Trójmiasta" na potrzeby Krajowej Agencji Poszanowania Energii
od 12.2003 do 04.2008 - Elektrociepłownie Wybrzeże S.A. (EDF Group) - specjalista w Biurze Sprzedaży
Obowiązki: zarządzanie 7 osobowym zespołem pracowników, współpraca z klientami B2B m.in.: koordynacja procesu sprzedaży, udział w negocjacjach oraz redakcja projektów umów, opracowanie oraz coroczna aktualizacja procedur zgodnych z Systemem Zarządzania Jakością ISO, lider zespołu wdrożeniowego (5 osób) modułu Sprzedaż w procesie wprowadzania systemu SAP, lider zespołu wdrożeniowego Strefy Klienta (4 osoby) działającej na witrynie ECW S.A., współautor Standardów Obsługi Klienta, prowadzenie szkoleń dla klientów B2B oraz szkoleń wewnętrznych z zakresów standardów obsługi klienta
od 06.1987 do 11.2003 - Elektrociepłownie Wybrzeże S.A. (EDF Group) - starszy operator nastawni blokowej,
Obowiązki: nadzór nad prawidłowym działaniem urządzeń i aparatury kontrolno-pomiarowej odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesu technologicznego
od 12.1981 do 05.1987 - Zespół Opieki Zdrowotnej w Gdańsku - sanitariusz
Obowiązki: działania pomocnicze z zakresu ratownictwa medycznego w zespołach wyjazdowych w dziale pomocy doraźnej
Obowiązki:stworzenie biznesu od podstaw, zarządzanie 5 osobowym zespołem pracowników, dbałość o wysoki poziom i jakość w obsłudze klienta, koordynacja wprowadzania nowych produktów i aktualizacja oferty, budowanie marki, analiza rynku i konkurencji.
od 04.2008 do 04.2010 - Elektrociepłownie Wybrzeże S.A. (EDF Group) - specjalista w Biurze Rozwoju Rynku i Marketingu
Obowiązki: Pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie dobrych relacji z Klientami kluczowymi, monitoring potencjału przyszłych klientów na rynku trójmiejskim, opracowywanie propozycji przedsięwzięć rozwojowych, administracja bazą danych o klientach i projektach, opracowanie danych do "Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Miasto Gdynia", opracowywanie danych do "Analizy prac termomodernizacyjnych i działań prooszczędnościowych na terenie Trójmiasta" na potrzeby Krajowej Agencji Poszanowania Energii
od 12.2003 do 04.2008 - Elektrociepłownie Wybrzeże S.A. (EDF Group) - specjalista w Biurze Sprzedaży
Obowiązki: zarządzanie 7 osobowym zespołem pracowników, współpraca z klientami B2B m.in.: koordynacja procesu sprzedaży, udział w negocjacjach oraz redakcja projektów umów, opracowanie oraz coroczna aktualizacja procedur zgodnych z Systemem Zarządzania Jakością ISO, lider zespołu wdrożeniowego (5 osób) modułu Sprzedaż w procesie wprowadzania systemu SAP, lider zespołu wdrożeniowego Strefy Klienta (4 osoby) działającej na witrynie ECW S.A., współautor Standardów Obsługi Klienta, prowadzenie szkoleń dla klientów B2B oraz szkoleń wewnętrznych z zakresów standardów obsługi klienta
od 06.1987 do 11.2003 - Elektrociepłownie Wybrzeże S.A. (EDF Group) - starszy operator nastawni blokowej,
Obowiązki: nadzór nad prawidłowym działaniem urządzeń i aparatury kontrolno-pomiarowej odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesu technologicznego
od 12.1981 do 05.1987 - Zespół Opieki Zdrowotnej w Gdańsku - sanitariusz
Obowiązki: działania pomocnicze z zakresu ratownictwa medycznego w zespołach wyjazdowych w dziale pomocy doraźnej
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.