Umiejętności
Budżetowanie
Rozliczanie kosztów
Analiza danych
Praca w zespole
ms word
Dekretowanie i księgowanie dokumentów
MS PowerPoint
MS Excel (Funkcje zaawansowane, tabele przestawne)
Księgowanie faktur, raportów kasowych, wyciągów bankowych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. księgowości materiałowej i kosztów
Dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych, raportów kasowych i not księgowych.
Analiza kont księgowych z zakresu rozrachunków z kontrahentami, pracownikami, materiałów, towarów, produktów, kosztów wg rodzaju, kosztów wg miejsc powstawania, rozliczeń międzyokresowych, kosztów i przychodów pozostałej działalności operacyjnej oraz finansowej, rezerw
Analiza i weryfikacja dokumentów magazynowych i nadzór nad obrotem magazynowym.
Przygotowywanie pism, not księgowych, zestawień i innych dokumentów w programie MS Word i MS Excel.
Wykorzystywanie arkusza kalkulacyjnego do dokonywania bieżących rozliczeń i analiz, np. rozliczanie produkcji, rozchodu wyrobów i towarów metodą FIFO, wycen bilansowych.
Czynny udział we wdrażaniu systemu Comarch ERP Optima.
Analiza kont księgowych z zakresu rozrachunków z kontrahentami, pracownikami, materiałów, towarów, produktów, kosztów wg rodzaju, kosztów wg miejsc powstawania, rozliczeń międzyokresowych, kosztów i przychodów pozostałej działalności operacyjnej oraz finansowej, rezerw
Analiza i weryfikacja dokumentów magazynowych i nadzór nad obrotem magazynowym.
Przygotowywanie pism, not księgowych, zestawień i innych dokumentów w programie MS Word i MS Excel.
Wykorzystywanie arkusza kalkulacyjnego do dokonywania bieżących rozliczeń i analiz, np. rozliczanie produkcji, rozchodu wyrobów i towarów metodą FIFO, wycen bilansowych.
Czynny udział we wdrażaniu systemu Comarch ERP Optima.
specjalista ds. controllingu
Budżetowanie oraz analiza odchyleń od budżetu.
Analiza rentowności sprzedaży w podziale na konkretne produkty.
Sporządzanie rachunku wyników na potrzeby wewnętrzne jednostki.
Prognozowanie wyników finansowych spółki.
Sporządzanie analiz ad-hoc.
Sporządzanie prezentacji i zestawień w MS PowerPoint.
Analiza rentowności sprzedaży w podziale na konkretne produkty.
Sporządzanie rachunku wyników na potrzeby wewnętrzne jednostki.
Prognozowanie wyników finansowych spółki.
Sporządzanie analiz ad-hoc.
Sporządzanie prezentacji i zestawień w MS PowerPoint.
Szkolenia i kursy
- Podatek VAT w praktyce (40 godzin) - organizowany przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, Oddział w Lublinie,
- Szkolenie w zakresie MSSF (12 dni) organizowane przez Centrum ds. Reformy Sprawozdawczości Finansowej Banku Światowego,
- Szkolenie w zakresie MSSF (12 dni) organizowane przez Centrum ds. Reformy Sprawozdawczości Finansowej Banku Światowego,
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Organizacje
Od 2010-03 do 2011-03 działalność w organizacji studenckiej AIESEC
Inne
Obecnie jestem w trakcie postępowania kwalifikacyjnego dla kandydatów na biegłych rewidentów.