Umiejętności
Kreatywność
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie strategiczne
Zarządzanie zespołem
sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
Nastawienie na podnoszenie efektywności
Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint
bierząca obsługa komputera
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Representative
Henkell Freixenet Polska
Regionalny Reprezentant Handlowy.
Teren łódzki.
Realizacja planów sprzedażowych i merchandisingowych, zarządzanie bazą klientów w regionie, realizowanie działań marketingowych i promocyjnych w wyznaczonym regionie, raportowanie wyników, prezentacje, współpraca z sieciami oraz z kluczowymi klientami, budowanie wizerunku i realizacja polityki Firmy.
Teren łódzki.
Realizacja planów sprzedażowych i merchandisingowych, zarządzanie bazą klientów w regionie, realizowanie działań marketingowych i promocyjnych w wyznaczonym regionie, raportowanie wyników, prezentacje, współpraca z sieciami oraz z kluczowymi klientami, budowanie wizerunku i realizacja polityki Firmy.
AREA SALES REPRESENTATIVE
Regionalny Przedstawiciel Handlowy ds. Hurtu, Sieci i Detalu. Teren łódzki.
Realizacja planów sprzedażowych i merchandisingowych, zarządzanie bazą klientów w regionie, realizowanie działań marketingowych i promocyjnych w wyznaczonym regionie, raportowanie wyników, prezentacje, współpraca z sieciami oraz z kluczowymi klientami, budowanie wizerunku i realizacja polityki Firmy.
Realizacja planów sprzedażowych i merchandisingowych, zarządzanie bazą klientów w regionie, realizowanie działań marketingowych i promocyjnych w wyznaczonym regionie, raportowanie wyników, prezentacje, współpraca z sieciami oraz z kluczowymi klientami, budowanie wizerunku i realizacja polityki Firmy.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
- zarządzanie grupą 9 przedstawicieli handlowych (coaching, rozwijanie kompetencji, delegowanie zadań, planowanie, motywowanie i rozwijanie w celu osiągania wyników)
- dbanie o standardy merchandisingowe w obsługiwanych przez podległy zespół sklepach
- rozwój współpracy z klientami detalicznymi (900 sklepów) oraz sieciami lokalnymi i ogólnopolskimi
- tworzenie programów promocyjnych, dystrybucyjnych i motywacyjnych
- poszukiwanie alternatywnych kanałów sprzedaży
- tworzenie i realizacja budżetu oraz jego kontrola i optymalne wykorzystanie
- analiza wskaźników AC Nielsena oraz osiąganie wyników zgodnych z założeniami firmy
- dbanie o standardy merchandisingowe w obsługiwanych przez podległy zespół sklepach
- rozwój współpracy z klientami detalicznymi (900 sklepów) oraz sieciami lokalnymi i ogólnopolskimi
- tworzenie programów promocyjnych, dystrybucyjnych i motywacyjnych
- poszukiwanie alternatywnych kanałów sprzedaży
- tworzenie i realizacja budżetu oraz jego kontrola i optymalne wykorzystanie
- analiza wskaźników AC Nielsena oraz osiąganie wyników zgodnych z założeniami firmy
Regionalny przedstawiciel handlowy
Obsługa klienta detalicznego na powierzonym rynku (łódzkie)
Aktywne pozyskiwanie klientów
Realizacja planów sprzedażowych, reprezentowanie Firmy.
Aktywne pozyskiwanie klientów
Realizacja planów sprzedażowych, reprezentowanie Firmy.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń