Umiejętności
Marketing
Microsoft Office
Negocjacje
Planowanie strategiczne
Strategia biznesowa
Analiza biznesowa
Strategia marketingowa
Prawo jazdy kat B
Biznes plany
Umiejętności analityczne
Analiza konkurencji
Angielski
Analiza rynku i konkurencji
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
członek zarządu
Fundacja Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc
Współzałożyciel i członek zarządu Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc.
Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc to społeczność ekspertów, think-tank z zakresu marketingu miejsc, działający na rzecz rozwoju miast, regionów i krajów. Instytut wspiera rozwój dziedziny marketingu terytorialnego, bada, uczy, doradza i pracuje nad doskonaleniem metod marketingowych w służbie zrównoważonego rozwoju miejsc.
Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc to społeczność ekspertów, think-tank z zakresu marketingu miejsc, działający na rzecz rozwoju miast, regionów i krajów. Instytut wspiera rozwój dziedziny marketingu terytorialnego, bada, uczy, doradza i pracuje nad doskonaleniem metod marketingowych w służbie zrównoważonego rozwoju miejsc.
koordynator studiów podyplomowych "Mechanizmy funkcjonowania strefy euro"
Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych
koordynator studiów podyplomowych na WNE UW poświęconych tematyce strefy euro (projekt dofinansowany przez NBP)
współredaktor naukowy podręcznika "Mechanizmy funkcjonowania strefy euro"
wykładowca
współredaktor naukowy podręcznika "Mechanizmy funkcjonowania strefy euro"
wykładowca
koordynator i wykładowca st. podypl. "MARKETING TERYTORIALNY - promocja rozwoju regionów i miast"
Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych
zainicjowanie pierwszych w Polsce studiów podyplomowych dot. kompleksowego podejścia do marketingu terytorialnego - studia pn. "MARKETING TERYTORIALNY - promocja rozwoju regionów i miast"
koordynacja procesu sprawnego przebiegu studiów podyplomowych
prowadzenie zajęć dla słuchaczy studiów - m.in. "Marketing terytorialny: cele, obszary, narzędzia"; "Konkurencyjność krajów: teoria i empiria"
koordynacja procesu sprawnego przebiegu studiów podyplomowych
prowadzenie zajęć dla słuchaczy studiów - m.in. "Marketing terytorialny: cele, obszary, narzędzia"; "Konkurencyjność krajów: teoria i empiria"
członek komisji ds. promocji WNE UW
Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych
praca na rzecz kompleksowej promocji Wydziału Nauk Ekonomicznych m.in. poprzez następujące działania:
kreowanie pozytywnego wizerunku Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, zwłaszcza jego prestiżu naukowego i dydaktycznego wśród krajowych i zagranicznych uczelni oraz instytucji naukowych
zapewnienie należytego dostępu do informacji na temat Uczelni, jej działalności i oferty edukacyjnej
promowanie osiągnięć naukowych pracowników i studentów Wydziału
organizację i nadzór nad akcją promocyjno-informacyjną wśród młodzieży szkół średnich oraz wśród studentów innych uczelni, poprzez organizację warsztatów ekonomicznych dla uczniów szkół średnich oraz udział w targach edukacyjnych
kreowanie atrakcyjnego wizerunku studentów i absolwentów WNE UW na rynku pracy, utrzymywanie korzystnych relacji z partnerami biznesowymi
kreowanie pozytywnego wizerunku Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, zwłaszcza jego prestiżu naukowego i dydaktycznego wśród krajowych i zagranicznych uczelni oraz instytucji naukowych
zapewnienie należytego dostępu do informacji na temat Uczelni, jej działalności i oferty edukacyjnej
promowanie osiągnięć naukowych pracowników i studentów Wydziału
organizację i nadzór nad akcją promocyjno-informacyjną wśród młodzieży szkół średnich oraz wśród studentów innych uczelni, poprzez organizację warsztatów ekonomicznych dla uczniów szkół średnich oraz udział w targach edukacyjnych
kreowanie atrakcyjnego wizerunku studentów i absolwentów WNE UW na rynku pracy, utrzymywanie korzystnych relacji z partnerami biznesowymi
Doradca Prezesa
Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego
w okresie 10.2006 - 07.2007 stanowisko: konsultant naukowy
od 08.2007: doradca prezesa zarządu
główne zadania:
doradztwo w zakresie rozwoju Fundacji
koordynator Programu "Polski Sukces - Dokonania i Perspektywy"
koordynator Konkursu "Teraz Polska Promocja" - na najlepszą pracę magisterską dot. promocji Polski
przykładowe zadania:
planowanie i merytoryczna kontrola nad organizacją konferencji, seminariów i szkoleń - m.in. cykliczne konferencje "Promocja Polski", "Polska Innowacyjna"
zainicjowanie, opracowanie założeń i koordynacja przebiegu ogólnopolskiego konkursu na najlepszą pracę magisterską dot. promocji polskiej gospodarki
współpraca z Członkami Klubu "Teraz Polska", organizacjami studenckimi - m.in. szkolenia nt. marketingu terytorialnego
kierownictwo w projekcie badawczym "Teraz Polska Promocja" - badania wizerunku Polski i polskiej marki narodowej na respondentach krajowych i zagranicznych
od 08.2007: doradca prezesa zarządu
główne zadania:
doradztwo w zakresie rozwoju Fundacji
koordynator Programu "Polski Sukces - Dokonania i Perspektywy"
koordynator Konkursu "Teraz Polska Promocja" - na najlepszą pracę magisterską dot. promocji Polski
przykładowe zadania:
planowanie i merytoryczna kontrola nad organizacją konferencji, seminariów i szkoleń - m.in. cykliczne konferencje "Promocja Polski", "Polska Innowacyjna"
zainicjowanie, opracowanie założeń i koordynacja przebiegu ogólnopolskiego konkursu na najlepszą pracę magisterską dot. promocji polskiej gospodarki
współpraca z Członkami Klubu "Teraz Polska", organizacjami studenckimi - m.in. szkolenia nt. marketingu terytorialnego
kierownictwo w projekcie badawczym "Teraz Polska Promocja" - badania wizerunku Polski i polskiej marki narodowej na respondentach krajowych i zagranicznych
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
InwestorEDU.pl
Unikatowa platforma e-learningowa powstała dzięki współpracy SEG, kancelarii prawnych oraz grupy Etendard. Projekt skierowany do spółek giełdowych, inwestorów i osób zainteresowanych prawnymi aspekta
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów
Magnetyzmu Polskich Miast
Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Miejsc
dla wszystkich zaiteresowanych marketingiem, w tym promocja miast, wsi, regionow oraz Polski na swiecie
marketing miejsc
strategiczne zarządzanie konkurencyjnością obszarów terytorialnych, a w tym: promocja miejsc
marter
Grupa zrzeszająca studentów i wykładowców kierunku "Marketing terytorialny. Promocja miast i regionów", rocznik 2009/10
Nasze Miasteczko.PL
Staruje nowy projekt Nasze Miasteczko.PL. To przedsięwzięcie telewizyjno-internetowe, dość pionierskie na naszym rynku. Jako autor i producent tego projektu chętnie poznam Wasze opinie.