Umiejętności
IFS ERP
Microsoft Excel
Microsoft Word
SAP
Prawo jazdy kat B
rysunek techniczny
urządzenia biurowe
CNC obsługa i programowanie
Subiekt GT,
Trans.eu
urządzenia pomiarowe
suwnice z poziomu roboczego w tym bezprzewodowo
LibreCAD
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
- Obsługa klientów w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień w oparciu o ustalone standardy
- Awizacja dostaw do klientów
- Planowanie/optymalizacja zamówień typu PM – przesunięcia międzymagazynowe
- Zarządzanie zapasem magazynowym wyrobów gotowych
- Współpraca z Regionalnymi BOKami, Działem Handlowym, Działem Należności oraz Produkcją w celu optymalizacji dostaw
- Obsługa systemu Axapta 2012
- Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i obsługa reklamacji
- Udział w ustalaniu oraz wdrażaniu strategii łańcucha dostaw
- Awizacja dostaw do klientów
- Planowanie/optymalizacja zamówień typu PM – przesunięcia międzymagazynowe
- Zarządzanie zapasem magazynowym wyrobów gotowych
- Współpraca z Regionalnymi BOKami, Działem Handlowym, Działem Należności oraz Produkcją w celu optymalizacji dostaw
- Obsługa systemu Axapta 2012
- Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i obsługa reklamacji
- Udział w ustalaniu oraz wdrażaniu strategii łańcucha dostaw
Planista materiałowy i reklamacji
- Przypisywanie materiałów niezbędnych dla realizacji zleceń produkcyjnych, przygotowywanie dyspozycji wydania materiałów na produkcję
- Tworzenie w zleceniach produkcyjnych zapotrzebowania na materiały niezbędne dla poszczególnych etapów produkcji
- Współpraca z mistrzami produkcji w zakresie sterowania produkcją
- Kontrolowanie w systemie IFS ilości i prawidłowości materiałów do realizacji produkcji w stosunku do założonego planu
- Zarządzanie kartami niezgodności w obszarze zakładu
- Wpisywanie zgłoszeń reklamacyjnych do systemu IFS oraz nadzór ich przebiegiem
- Tworzenie w zleceniach produkcyjnych zapotrzebowania na materiały niezbędne dla poszczególnych etapów produkcji
- Współpraca z mistrzami produkcji w zakresie sterowania produkcją
- Kontrolowanie w systemie IFS ilości i prawidłowości materiałów do realizacji produkcji w stosunku do założonego planu
- Zarządzanie kartami niezgodności w obszarze zakładu
- Wpisywanie zgłoszeń reklamacyjnych do systemu IFS oraz nadzór ich przebiegiem
Asystent spedytora
- Obsługa zleceń transportowych i spedycyjnych
- Obsługa klientów w transporcie międzynarodowym i krajowym
- Obsługa klientów w transporcie międzynarodowym i krajowym
Stażysta w dziale obsługi klienta zagranicznego
- Obsługa klientów w zakresie przyjmowania, ewidencjonowania i realizacji zamówień w systemie SAP
- Prowadzenie korespondencji drogą mailową, faksową i telefoniczną z klientami zagranicznymi
- Koordynowanie przepływu informacji pomiędzy klientem a poszczególnymi działami firmy
- Analiza stanów magazynowych w systemie WMS
- Sporządzanie raportów i zestawień w MS Excel
- Prowadzenie korespondencji drogą mailową, faksową i telefoniczną z klientami zagranicznymi
- Koordynowanie przepływu informacji pomiędzy klientem a poszczególnymi działami firmy
- Analiza stanów magazynowych w systemie WMS
- Sporządzanie raportów i zestawień w MS Excel
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji
Zainteresowania
- Muzyka, gra na gitarze
- Literatura i film fantasy
- Literatura i film fantasy
Inne
- Znajomość oprogramowania SAP, IFS, Subiekt GT, MS Excel,
- Umiejętność czytania rysunków technicznych,
- Prawo jazdy kat. B
- Uprawnienia obsługi suwnicy z poziomu roboczego i zdalnie
- Umiejętność czytania rysunków technicznych,
- Prawo jazdy kat. B
- Uprawnienia obsługi suwnicy z poziomu roboczego i zdalnie