Jarosław Ganiewski

Field Force Manager, Fiskars Polska
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Marketing Public Relations Sales Administration Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Fiskars Polska
Field Force Manager
W 2013 roku, zostałem zaproszony przez Zarząd Firmy do objęcia pełniącego obowiązki Lidera Zespołu, a już w 2014 awansowałem na Field Force Managera (kierownika sił sprzedaży) na całą Polskę. W pierwszej kolejności zbudowałem silny, sześcioosobowy zespół Regionalnych Kierowników Sprzedaży, których zdaniem była obsługa sklepów rynku nowoczesnego oraz sieci dystrybutorów hurtowych. W okresie silnego rozwoju sieci DIY, uruchomiliśmy na zasadzie outsourcingu serwis merchandisingowy, którym kierowałem i nadzowrowałem. W 2018 roku zostało mi powierzone uruchomienie projektu Boots On The Ground. Z pomocą firmy zewnętrznej zrekrutowałem zespół ośmiu Przedstawicieli Handlowych, dedykowanych obsłudze sklepów ogrodniczych oraz AGD na rynku tradycyjnym. Olbrzymi sukces przedsięwzięcia poskutkował zatrudnieniem kolejnych PH do obsługi wyłącznie sklepów z wyposażeniem domu i kuchni. Wszystkie projekty nadal funkcjonują i zdobywają coraz większe uznanie na innych europejskich rynkach Firmy Fiskars.
Midas Małgorzata Wesołowska
Dyrektor handlowy
Wyszukiwanie asortymentu w Chinach, obsługa rynku sprzedaży artykułów ogrodniczych, zarządzanie zespołem handlowców
Leroy Marlin Sp. z o.o.  Kierownik działu hadlowego w hipermarkecie
Kierownik działu ogród
Zarządzanie działem
Fiskars Polska
Regionalny Kierownik Sprzedaży
W 2001 roku, wraz ze współpracownikami rozpoczęliśmy proces budowy wizerunku firmy w Polsce. To wtedy pierwszy raz uruchomiliśmy, na początku roku tak zwane zatowarowanie przedsezonowe, które na stałe wpisało się do kalendarza handlowego i trwa do dziś. Na obsługiwanym przeze mnie terenie, od Przemyśla do Zgorzelca stworzyłem sieć dystrybucji rynku hurtowego, dbając jednocześnie o wysoki poziom merchandisingu w sklepach DIY.
We wzmożonym okresie promowania marki na rynku AGD, zatrudniałem dodatkowo dwóch Agentów Handlowych, którym zadaniem było pozyskiwanie do współpracy małych sklepów z artykułami wyposażenia domów/kuchni.
Swego rodzaju zwieńczeniem sukcesu było wymyślenie i wprowadzenie do obrotu lekkiej saperki do odgarniania śniegu, która znalazła uznanie konsumentów, a nawet znalazła się na planie filmu Marsjanin.

Projekty

Boots On The Ground
Boots On The Ground to projekt mający na celu zbudowanie marki Fiskars na tradycyjnym rynku ogrodniczym, a w dalszej perspektywie również AGD
Zakres obowiązków
W sierpniu 2018 roku nawiązałem współpracę z z firmą outsourcingową i za jej pośrednictwem zrekrutowałem oraz zatrudniłem ośmiu Przedstawicieli Handlowych. Ich zadaniem było zbudowanie sieci sklepów ogrodniczych, w których Fiskars będzie podstawową marką ręcznych narzędzi ogrodniczych.
Projekt okazał się potężnym sukcesem, trwa do dziś i został rozwinięty o zatrudnienie kolejnych czterech PH, tym razem dedykowanych do obsługi sklepów detalicznych AGD

Szkolenia i kursy

Budowanie zespołu – rozwijanie potencjału grupy luty 2011
Inwestycja w kadry III
Efektywna komunikacja w firmie luty 2011
Inwestycja w kadry III
Zarządzanie w oparciu o kompetencje luty 2011
Inwestycja w kadry III

Edukacja

Logo
Socjologia, licencjackie
WSZIB

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Turystyka górska, majsterkowanie