Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regional Sales Manager
•Udział w pracach dotyczących strategii firmy.
•Formułowanie prognoz i wyznaczanie strategii sprzedaży w regionie.
•Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych.
•Wyznaczanie zadań ilościowych i jakościowych dla podległych pracowników.
•Organizowanie i przeprowadzanie prezentacji oraz szkoleń dla podległych pracowników i klientów.
•Bezpośredni i stały udział w pracach marketingu.
•Zarządzanie budżetem promocyjnym (opracowywanie i realizacja).
•Przygotowywanie i nadzorowanie akcji promocyjnych na podległym terenie.
•Formułowanie prognoz i wyznaczanie strategii sprzedaży w regionie.
•Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych.
•Wyznaczanie zadań ilościowych i jakościowych dla podległych pracowników.
•Organizowanie i przeprowadzanie prezentacji oraz szkoleń dla podległych pracowników i klientów.
•Bezpośredni i stały udział w pracach marketingu.
•Zarządzanie budżetem promocyjnym (opracowywanie i realizacja).
•Przygotowywanie i nadzorowanie akcji promocyjnych na podległym terenie.
Sales Manager
•Analiza sytuacji rynkowej oraz inicjowanie rozwiązań zapewniających wzrost sprzedaży.
•Kontakty z dostawcami .
•Bezpośredni i stały kontakt z Klientami Preferowanymi.
•Wyznaczanie zadań ilościowych i jakościowych dla podległych pracowników.
•Formułowanie prognoz i realizowanie sprzedaży.
•Formułowanie założeń marketingowych i nadzorowanie wydatków.
•Zarządzanie budżetem sprzedażowym i marketingowym.
•Organizowanie i przeprowadzanie prezentacji oraz szkoleń dla podległych pracowników oraz klientów.
•Kontakty z dostawcami .
•Bezpośredni i stały kontakt z Klientami Preferowanymi.
•Wyznaczanie zadań ilościowych i jakościowych dla podległych pracowników.
•Formułowanie prognoz i realizowanie sprzedaży.
•Formułowanie założeń marketingowych i nadzorowanie wydatków.
•Zarządzanie budżetem sprzedażowym i marketingowym.
•Organizowanie i przeprowadzanie prezentacji oraz szkoleń dla podległych pracowników oraz klientów.
District Sales Manager
•Bezpośredni i stały kontakt z Klientami Preferowanymi.
•Bezpośredni i stały udział w pracach marketingu i trade marketingu.
•Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych.
•Formułowanie prognoz sprzedaży.
•Kontrola należności.
•Wyznaczanie zadań ilościowych i jakościowych dla podległych pracowników.
•Organizowanie i przeprowadzanie prezentacji oraz szkoleń dla podległych pracowników i dla pracowników świadczących usługi zewnętrzne (marchandiserów).
•Zarządzanie budżetem promocyjnym (opracowywanie i realizacja).
•Przygotowywanie i nadzorowanie akcji promocyjnych samodzielnie na podległym terenie oraz ogólnokrajowych przy udziale trade marketingu.
•Bezpośredni i stały udział w pracach marketingu i trade marketingu.
•Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych.
•Formułowanie prognoz sprzedaży.
•Kontrola należności.
•Wyznaczanie zadań ilościowych i jakościowych dla podległych pracowników.
•Organizowanie i przeprowadzanie prezentacji oraz szkoleń dla podległych pracowników i dla pracowników świadczących usługi zewnętrzne (marchandiserów).
•Zarządzanie budżetem promocyjnym (opracowywanie i realizacja).
•Przygotowywanie i nadzorowanie akcji promocyjnych samodzielnie na podległym terenie oraz ogólnokrajowych przy udziale trade marketingu.
Szkolenia i kursy
Szkolenia:
16-17.07.2007 EUROCONSULTING ( Zarządzanie ludźmi)
16-19.05.2007 HENKEL INTERNATIONAL SALES (Traine the Trainer) - Budapeszt
16-17.04.2007 FPL (Coaching pracownika)
09.2004 GRUPA TERAZ (Zarządzanie Klientem).
08.2004 GRUPA TERAZ (Motywacja).
06.2003 CEGOS (Sztuka skutecznej prezentacji).
03.2003 GREŃ COMMUNICATION (Manager Trenerem i Coachem).
12.2002 GREŃ COMMUNICATION (Przywództwo).
01.2002 ACHIEVE GLOBAL (Lider w każdym z nas)
01.2001 ACHIEVE GLOBAL (Strategia Współpracy z Klientem)
07.1999 ACHIEVE GLOBAL (Coaching)
03.1999 INTERNATIONAL DEVELOPMENT & TRAINING (Zarządzanie czasem)
05.1997 Zarządzanie rachunkami Key Account
16-17.07.2007 EUROCONSULTING ( Zarządzanie ludźmi)
16-19.05.2007 HENKEL INTERNATIONAL SALES (Traine the Trainer) - Budapeszt
16-17.04.2007 FPL (Coaching pracownika)
09.2004 GRUPA TERAZ (Zarządzanie Klientem).
08.2004 GRUPA TERAZ (Motywacja).
06.2003 CEGOS (Sztuka skutecznej prezentacji).
03.2003 GREŃ COMMUNICATION (Manager Trenerem i Coachem).
12.2002 GREŃ COMMUNICATION (Przywództwo).
01.2002 ACHIEVE GLOBAL (Lider w każdym z nas)
01.2001 ACHIEVE GLOBAL (Strategia Współpracy z Klientem)
07.1999 ACHIEVE GLOBAL (Coaching)
03.1999 INTERNATIONAL DEVELOPMENT & TRAINING (Zarządzanie czasem)
05.1997 Zarządzanie rachunkami Key Account
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Zainteresowania
majsterkowanie i motory
Inne
Inne zainteresowania:
sport rekreacyjny, turystyka, literatura sensacyjna
sport rekreacyjny, turystyka, literatura sensacyjna
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
To forum sluzy do dyskusji i wymiany informacji nt handlu miedzynarodowego. Glownym zalozeniem jest wymiana doswiadczen dla unikniecia bledow i oszustw, bedacych powszechnym elementem handlu w dobie I
b2b EXPORT IMPORT. Technologia, narzedzia
Oferty kupna, sprzedazy, exportu, importu, reperacji, konserwacji linii produkcyjnych wszelkiego rodzaju.
b2b FREIGHT SEA Spedycja morska
Tu prosze zamieszczac tylko ogloszenia o zapotrzebowaniu na transport morski lub oferty transportu morskiego
b2b HURT Kupię
Tu prosze zamieszczac ogloszenia dla firm handlujacych towarem hurtowo. Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
Ogloszenia powinny byc w miare precyzyjne i fachowe.
b2b HURT Sprzedam
Ogloszenia firm sprzedajacych hurtowo. Dla kupujacych Hurtem: www.goldenline.pl/forum/kupie-towar-w-ilosciach...
Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
b2b Reklama, gadżety, urządzenia, usługi
Oferty i zapotrzebowania na gadgety, materialy i urzadzenia reklamowe, uslugi
b2b CLO - POZWOLENIA - CERTYFIKATY customs, legal implications
Handel miedzynarodowy jest zwiazany ze znajomoscia przepisow, ograniczen, wymagan, do tego zmieniajacych sie w zaleznosci od sytuacji politycznej. Ta grupa ma sluzyc stworzeniu zrodla informacji.
MAM POMYSŁ NA BIZNES SZUKAM INWESTORA
Grupa mająca na celu kojarzenie pomysłodawców z potencjalnymi inwestorami.