Umiejętności
Karty kredytowe
Szkolenia pracowników
French
Obsługa kluczowych klientów
Programy lojalnościowe
Koordynacja projektu
Zarządzanie relacjami
Zarządzanie Sprzedażą
Partnerstwo strategiczne
Sprzedaż
Partneskie Karty Kredytowe
Języki
francuski
ojczysty
polski
ojczysty
Doświadczenie zawodowe
Regional Sales Manager - Regionalny Kierownik Sprzedaży
Oney - Banque Accord / Groupe Auchan
- Zarządzam dwupoziomową strukturą w branży usług finansowo – ubezpieczeniowych na terenie województwa mazowieckiego i podlaskiego
- Realizuję cele sprzedażowe i wskaźniki wydajności (KPI),
- Ściśle współpracuję z sieciami handlowymi (Auchan, Leroy Merlin, Norauto, Bricoman)
- Planuję i realizuję działania handlowe i marketingowe na terenie podległego regionu
- Rekrutuję, szkolę i przeprowadzam coachingi dla podległych pracowników
- Prowadzę zebrania i spotkania handlowe
- Zarządzam dwupoziomową strukturą w branży usług finansowo – ubezpieczeniowych na terenie województwa mazowieckiego i podlaskiego
- Realizuję cele sprzedażowe i wskaźniki wydajności (KPI),
- Ściśle współpracuję z sieciami handlowymi (Auchan, Leroy Merlin, Norauto, Bricoman)
- Planuję i realizuję działania handlowe i marketingowe na terenie podległego regionu
- Rekrutuję, szkolę i przeprowadzam coachingi dla podległych pracowników
- Prowadzę zebrania i spotkania handlowe
Manager d.s Programu Rabatowego Oney Profit
Oney - Banque Accord / Groupe Auchan
- Zarządzałem Programem Rabatowym dla posiadaczy kart kredytowych Auchan i Leroy Merlin.
- Przygotowałem koncepcję i zarys programu oraz prowadziłem nadzór prac nad powstaniem dedykowanej strony internetowej.
- Planowałem i koordynowałem kompleksową komunikacją marketingową programu
- Zarządzałem stroną internetową programu i całą komunikacją, akcjami czasowymi i stałymi.
- Pozyskiwałem Partnerów ogólnopolskich do współpracy stałej jak i okazjonalnej w ramach Programu Rabatowego, negocjując warunki współpracy, (ponad 50 partnerów w programie)
- Zarządzałem budżetem Programu Rabatowego
- Planowałem, organizowałem i przeprowadzałem akcje czasowych
- Zarządzałem Programem Rabatowym dla posiadaczy kart kredytowych Auchan i Leroy Merlin.
- Przygotowałem koncepcję i zarys programu oraz prowadziłem nadzór prac nad powstaniem dedykowanej strony internetowej.
- Planowałem i koordynowałem kompleksową komunikacją marketingową programu
- Zarządzałem stroną internetową programu i całą komunikacją, akcjami czasowymi i stałymi.
- Pozyskiwałem Partnerów ogólnopolskich do współpracy stałej jak i okazjonalnej w ramach Programu Rabatowego, negocjując warunki współpracy, (ponad 50 partnerów w programie)
- Zarządzałem budżetem Programu Rabatowego
- Planowałem, organizowałem i przeprowadzałem akcje czasowych
Partnership Programs Development Manager - Kierownik d/s Koordynacji Programów Partnerskich
- Stworzyłem, we współpracy z działem marketingu, od podstaw, Program Partnerski dla posiadaczy kart kredytowych banku przeprowadzając analizę istniejących programów partnerskich na rynku, opisując koncepcję i zarys programu oraz nadzorując prace nad powstaniem dedykowanej strony internetowej (we współpracy z agencją).
- Planowałem i koordynowałem kompleksową komunikacją marketingową programu współpracując z grafikami i zatwierdzając projekty materiałów komunikacyjnych.
- Realizowałem plany sprzedażowe na poziomie 105% - 130% aktywnie pozyskując wyselekcjonowanych partnerów, budując trwałe relacje między innymi poprzez przygotowanie specjalnych kampanii rabatowych dla potencjalnych partnerów.
- Zarządzałem budżetem programu rabatowego monitorując wydatki.
- Planowałem i koordynowałem kompleksową komunikacją marketingową programu współpracując z grafikami i zatwierdzając projekty materiałów komunikacyjnych.
- Realizowałem plany sprzedażowe na poziomie 105% - 130% aktywnie pozyskując wyselekcjonowanych partnerów, budując trwałe relacje między innymi poprzez przygotowanie specjalnych kampanii rabatowych dla potencjalnych partnerów.
- Zarządzałem budżetem programu rabatowego monitorując wydatki.
Sales Project Manager - Kierownik Projektów Sprzedaży
- Brałem udział w procesie przygotowującym połączenie Cetelem Banku i Sygma Banku, analizując produkty oferowane przez obydwie instytucje pod względem ich rentowności oraz atrakcyjności i rekomendując zarządowi najlepsze rozwiązania.
- Zapewniłem realizację trzech projektów migracyjnych (migracja kart kredytowych, kredytów konsumpcyjnych i zamknięcie sprzedaży kredytów samochodowych) jako kierownik trzech zespołów przygotowując specyfikację, organizując pracę (ok 30 osób), monitorując rezultaty kolejnych etapów i nadzorując prowadzenie testów.
- Doprowadziłem do uruchomienia nowej produkcji według nowych standardów i procedur nadzorując wdrażanie przez IT zmian na produkcji, monitorując postępy prac projektowych i analizując oraz korygując pojawiające się problemy.
- Zapewniłem realizację trzech projektów migracyjnych (migracja kart kredytowych, kredytów konsumpcyjnych i zamknięcie sprzedaży kredytów samochodowych) jako kierownik trzech zespołów przygotowując specyfikację, organizując pracę (ok 30 osób), monitorując rezultaty kolejnych etapów i nadzorując prowadzenie testów.
- Doprowadziłem do uruchomienia nowej produkcji według nowych standardów i procedur nadzorując wdrażanie przez IT zmian na produkcji, monitorując postępy prac projektowych i analizując oraz korygując pojawiające się problemy.
Coordination Manager for Credit Card Market- Kierownik d/s Koordynacji Rynku Kart Kredytowych
- Uczestniczyłem w przetargach dla dużych sieci handlowych poprzez opracowanie ofert produktowych, negocjowanie warunków, we współpracy z Key Accountem.
- Tworzyłem strategię rozwoju i plany sprzedażowe dla poszczególnych Cobrandowych Kart Kredytowych, miedzy innymi budując pakiety lojalnościowe i wprowadzałem programy aktywizacji kart oraz transakcyjności będąc odpowiedzialnym za portfel ponad 1,2 miliona kart kredytowych.
- Wspierałem dyrektorów regionalnych (12) w zakresie realizacji celów sprzedażowych w obszarze kart kredytowych systematycznie informując ich o nowych produktach i kampaniach promocyjnych oraz rozliczając plany sprzedażowe.
- Zwiększyłem poziom aktywności kart o > 20% (TRP w karcie)poprzez zainicjowanie i wdrożenie nowego modelu sprzedaży kredytów w karcie kredytowej opartego o limity kredytowe.
- Współpracowałem z Master Cardem w zakresie promocji i rozliczania budżetów oraz uczestnicząc w budowie programu szkoleniowego dla pracowników banku w zakresie mechanizmów związanych ze zwiększeniem lojalności, transakcyjności i aktywności na portfelu kart kredytowych.
- Tworzyłem strategię rozwoju i plany sprzedażowe dla poszczególnych Cobrandowych Kart Kredytowych, miedzy innymi budując pakiety lojalnościowe i wprowadzałem programy aktywizacji kart oraz transakcyjności będąc odpowiedzialnym za portfel ponad 1,2 miliona kart kredytowych.
- Wspierałem dyrektorów regionalnych (12) w zakresie realizacji celów sprzedażowych w obszarze kart kredytowych systematycznie informując ich o nowych produktach i kampaniach promocyjnych oraz rozliczając plany sprzedażowe.
- Zwiększyłem poziom aktywności kart o > 20% (TRP w karcie)poprzez zainicjowanie i wdrożenie nowego modelu sprzedaży kredytów w karcie kredytowej opartego o limity kredytowe.
- Współpracowałem z Master Cardem w zakresie promocji i rozliczania budżetów oraz uczestnicząc w budowie programu szkoleniowego dla pracowników banku w zakresie mechanizmów związanych ze zwiększeniem lojalności, transakcyjności i aktywności na portfelu kart kredytowych.
RELATIONSHIP MANAGER
- Wdrożyłem karty kredytowe MasterCard Carrefour oraz karty tymczasowe u największego partnera banku (32 hipermarkety oraz 74 supermarkety) poprzez stworzenie koncepcji działu zajmującego się obsługą tego klienta, zapewnienie nadzoru nad przygotowaniem systemu rozliczeniowego, opracowanie pakietu korzyści i procesów komunikacyjnych.
- Organizowałem migrację kart konkurencji w sklepach Hypernowa przejętych przez Carrefour przeprowadzając analizę korzyści w obydwu pakietach i szkoląc kasjerów i sprzedawców w technikach zachęcania klientów do wymiany kart oraz opracowując system motywacyjny dla personelu sklepów (konkursy).
- Uczestniczyłem w rozliczaniu systemów premiowych generując raporty z systemów bankowych i dostarczając dyrektorom regionalnym i dyrektorom hipermarketów informacje o poziomie zrealizowanych planów w zakresie wydawania kart.
- Przygotowałem kampanie marketingowe wraz z działem promocji i marketingu Carrefour.
- Przeprowadziłem skuteczną migrację ponad 85% portfela kart kredytowych na nowy i innowacyjny produkt – kartę Hyper C Master Card, po zakończonej współpracy z siecią Carrefour .
- Uczestniczyłem w spotkaniach z Dyrektorami sklepów przygotowując dane sprzedażowe związane ze sprzedażą kart kredytowych i kredytów, przedstawiałem kampanie marketingowe oraz nowo wprowadzane rozwiązania techniczne.
- Organizowałem migrację kart konkurencji w sklepach Hypernowa przejętych przez Carrefour przeprowadzając analizę korzyści w obydwu pakietach i szkoląc kasjerów i sprzedawców w technikach zachęcania klientów do wymiany kart oraz opracowując system motywacyjny dla personelu sklepów (konkursy).
- Uczestniczyłem w rozliczaniu systemów premiowych generując raporty z systemów bankowych i dostarczając dyrektorom regionalnym i dyrektorom hipermarketów informacje o poziomie zrealizowanych planów w zakresie wydawania kart.
- Przygotowałem kampanie marketingowe wraz z działem promocji i marketingu Carrefour.
- Przeprowadziłem skuteczną migrację ponad 85% portfela kart kredytowych na nowy i innowacyjny produkt – kartę Hyper C Master Card, po zakończonej współpracy z siecią Carrefour .
- Uczestniczyłem w spotkaniach z Dyrektorami sklepów przygotowując dane sprzedażowe związane ze sprzedażą kart kredytowych i kredytów, przedstawiałem kampanie marketingowe oraz nowo wprowadzane rozwiązania techniczne.
Regional Director - Dyrektor Regionalny
- Zarządzałem zespołem 120 osobowym sprzedażowym (inspektorzy handlowi, inspektorzy kredytowi i asystenci kredytowi) prowadząc rekrutacje, szkoląc i przeprowadzając coaching indywidualny. Zarządzałem zespołem sprzedażowym motywując i rozliczając pracowników oraz wnioskując o promocję, podwyżki, zmiany odpowiedzialności. W regionie 5 osób objęło stanowiska managerskie w ramach promocji i awansu do Centrali.
- Realizowałem cele sprzedażowe i dbając o odpowiedni poziom wskaźników Key wydajności (KPI),
- Współpracowałem ściśle z sieciami handlowymi (Carrefour, Leroy Merlin, Obi, Praktiker, Avans, MixElectronic, Neonet, Fotojoker, Go Sport, Decathlon, Abra, Conforama)
- Planowałem i realizowałem działania handlowe i marketingowe w regionie celem podniesienia wyników sprzedażowych
- Współpracowałem na terenie regionu z ponad 200 małymi lokalnymi sklepami oraz sieciami lokalnymi z branż pozwalających na udzielanie kredytów konsumpcyjnych i wydanie kart kredytowych.
- Zarządzany region obejmował województwa mazowieckie, lubelskie, podlaskie i łódzkie
- Realizowałem cele sprzedażowe i dbając o odpowiedni poziom wskaźników Key wydajności (KPI),
- Współpracowałem ściśle z sieciami handlowymi (Carrefour, Leroy Merlin, Obi, Praktiker, Avans, MixElectronic, Neonet, Fotojoker, Go Sport, Decathlon, Abra, Conforama)
- Planowałem i realizowałem działania handlowe i marketingowe w regionie celem podniesienia wyników sprzedażowych
- Współpracowałem na terenie regionu z ponad 200 małymi lokalnymi sklepami oraz sieciami lokalnymi z branż pozwalających na udzielanie kredytów konsumpcyjnych i wydanie kart kredytowych.
- Zarządzany region obejmował województwa mazowieckie, lubelskie, podlaskie i łódzkie
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.