Jarosław Bubak

Manager HoReCa, B2B, Kanał tradycyjny , Kanał nowoczesny -Aktualnie otwarty na nowe wyzwania
Ostrołęka, mazowieckie

Umiejętności

B2B Przemysł spożywczy Gastronomia HORECA Microsoft Office Zarządzanie produktem Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Sprzedaż negocjacje handlowe Obsługa klienta sprzedaż hurtowa Manager sprzedaży (B2B, D2D) Zarządzanie Sprzedażą - Kluczowi Klienci Samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole. Produkty Profesjonalne Zarządzanie sprzedażą i kierowanie ludźmi. HoReCa/ Sieci

Języki

rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Działu Handlowego
Milkiland E.U.
Kierownik Działu Sprzedaży
Bieżące zarządzanie strukturami działu sprzedaży oraz optymalizacja kluczowych procesów operacyjnych.
Analiza rentowności sprzedaży, wyznaczanie kierunków sprzedaży
Realizacja zadań cyklowych poprzez zarządzanie osobami bezpośrednio podległymi – (30 osób)
Budowanie strategii rozwoju, planowanie budżetu oraz realizacji planów sprzedaży.
Systematyczna analiza rynku w tym potrzeb klientów i działań konkurencji
Nadzór nad realizacją celów strategicznych i operacyjnych firmy
Przygotowywanie tygodniowych raportów rentowności i wielkości sprzedaży dla zarządu
Masmal Dairy Sp.z o.o.
Krajowy Kierownik Sprzedaży d/s przemysłu cukierniczo-piekarniczego ( kanał HoReCa )
Bieżące zarządzenie działem HoReCa, nadzorowanie oraz optymalizacja kluczowych procesów operacyjnych;
Budowanie strategii rozwoju, planowanie budżetu oraz realizacji planów;
Budowanie dystrybucji i wizualizacji wyrobów na podległym obszarze działania
Realizacja zadań cyklowych poprzez zarządzanie osobami bezpośrednio podległymi
Realizacja celów sprzedażowych w podległym regionie
Regularna i efektywna praca z Przedstawicielami Handlowymi w terenie
Motywowanie oraz kontrola poprawności pracy i raportowania Przedstawicieli Handlowych
Optymalizacja funkcjonowania obszaru, jako wydzielonej części regionu w celu maksymalizacji działań sprzedażowych firmy
Systematyczna analiza rynku, w tym potrzeb klientów i działań konkurencji
Szkolenie i coaching podległych pracowników
Przygotowanie i udział w podejmowaniu decyzji dotyczących kierunków rozwoju sprzedaży;
Budowanie relacji biznesowych z klientami;
Nadzór nad realizacją celów strategicznych i operacyjnych firmy;
Współtworzenie kierunków rozwoju firmy i udział w podejmowaniu decyzji.
Szukanie możliwości produkcyjnych nowych produktów w firmie lub poza nią. ( wykorzystanie linii produkcyjnych innych firm )
Maciej Z.
Maciej Z. · współpracownik
wystawiono
Pan Jarosław Bubak, jako współpracownik reprezentujący dział sprzedaży, bardzo mocno kooperował z działem produkcji zarówno pod względem projektów dotyczących nowych pozycji asortymentowych jak i brał czynny udział w procesie planowania produkcji asortymentów będących już w regularnej sprzedaży. Wykazywał się przy tym wysokimi kompetencjami, rzetelnością oraz dużym zaangażowaniem osobistym przy jednoczesnym stosowaniu się do polityki i strategii firmy. Tym samym potwierdził swoją umiejętność funkcjonowania w środowisku dużego zakładu produkcyjnego. Pan Jarosław jest osobą energiczną, odpowiedzialną i przedsiębiorczą, którą wyróżniają duże zdolności organizacyjne. Z pełną odpowiedzialnością polecam jego osobę na stanowiska wymagające wyżej wymienionych cech.
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
Miałem przyjemność rekrutować Pana Jarosława Bubak na stanowisko Regionalnego Kierownika Sprzedaży do firmy Masmal Dairy Sp z o o. Powierzone mu obowiązki zawsze były wykonane z dużym marginesem na plus a zaangażowanie w pracę oraz utożsamianie się z firmą zaowocowały tym że w niespełna rok czasu awansował na Krajowego Kierownika Sprzedaży działu Produktów Profesjonalnych. Duża wiedza praktyczna z którą się bardzo chętnie dzieli sprawiała że wśród kolegów był uważany za lidera na właściwym miejscu. Jego motto : ,, Pracuj tak jakby to był Twój biznes ,, odzwierciedla jego podejście do wykonywanej pracy.
Paweł B.
Paweł B. · podwładny
wystawiono
Jarek jako Krajowy Kierownik Sprzedaży zawsze reprezentował najwyższy poziom kompetencji i organizacji pracy. Doskonale realizował i koordynował powierzone mu projekty. Pełne zaangażowanie z jego strony powodowało, iż całkowicie utożsamiał się z firmą i zawsze wykonywał swoje obowiązki z największą starannością. Duża wiedza i praktyka z zakresu zarządzania zespołem pozwala Jarkowi na świetne budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z innymi pracownikami. Zawsze służy pomocą i fachowym doradztwem w zakresie prowadzenia procesu sprzedaży, negocjacji i radzenia sobie z różnego rodzaju obiekcjami klientów. Jarek jest bardzo dobrym organizatorem pracy i posiada umiejętność optymalnego delegowania zadań. Z pełną odpowiedzialnością polecam Jarka jako bardzo wartościowego, uczciwego i zawsze nastawionego na sukces pracownika.
Marek M.
Marek M. · przełożony
wystawiono
Pan Jarosław Bubak dał się poznać jako bardzo dobry organizator pracy własnej i własnego działu przyczyniając się w krótkim okresie czasu do znacznego wzrostu obrotu działu którego jest kierownikiem. Z nałożonych zadań służbowych wywiązuje się sprawnie i terminowo. Wyróżnia się umiejętnością podejmowania szybkich i trafnych decyzji.
Pan Jarosław Bubak cieszy się wysokim uznaniem i szacunkiem w środowisku w którym pracuje.
Umie właściwie kształtować zasady współżycia społecznego. Swoją bogatą wiedzę zawodową i doświadczenie chętnie przekazuje pracownikom młodym.
Strona etyczno - moralna bez zastrzeżeń.
Drosed S.A.
Regionalny Przedstawiciel Handlowy
• Prowadzenie negocjacji oraz rozmów handlowych
• Zarządzanie dwuosobowym zespołem przedstawicieli handlowych d/s detalu
• wdrażanie wyrobów do odbiorców hurtowych na terenie woj Mazowieckiego
• Szukanie kanałów dystrybucji w sieciach detalicznych skierowane na zwiększenie sprzedaży.
• Raportowanie oraz monitoring działań konkurencji.
• Ustalanie działań promocyjnych.
• Odpowiedzialność za terminowe spływy należności.
• Odpowiedzialność za realizację zamówień.
Logo
Regionalny Kierownik Sprzedaży
SML Ostrołęka
• Prowadzenie negocjacji oraz rozmów handlowych
• Budowanie strategii działalności firmy
• Wdrażanie nowych strategii dystrybucji produktów
• wdrażanie wyrobów SML do odbiorców hurtowych na terenie Polski centralno wschodniej
• Szukanie kanałów dystrybucji w sieciach detalicznych na wyroby SML Ostrołęka - skierowane na zwiększenie sprzedaży.
• Raportowanie oraz monitoring działań konkurencji.
• Ustalanie działań promocyjnych.
• Odpowiedzialność za terminowe spływy należności.
• Odpowiedzialność za realizację zamówień.
• Udział w spotkaniach targowych

Specjalista ds. klientów sieciowych na terenie całej Polski

• Prowadzenie negocjacji oraz rozmów handlowych
• Budowanie strategii działalności firmy
• Realizowanie programów promocyjnych wewnątrz hal sieciowych oraz hurtowni
• Odpowiedzialność za realizację zamówień
• Pozyskiwanie nowych klientów sieciowych
• Egzekucję standardów merchendisingu i widoczności produktów firmy
Witold Pankiewicz
Witold Pankiewicz · współpracownik
wystawiono
Gdy ktoś będzie szukał pracownika pełnego pomysłów , wierzącego w sukces firmy , gdy będzie poszukiwał pracownika z doświadczeniem to w tym człowieku go odnajdzie. Jarek to nie tylko pracownik to dobry duch w pracy.Przecież praca to po za wynikami środowisko.Pozdrawiam Jarku
Alicja Kwiatkowska
Alicja Kwiatkowska · współpracownik
wystawiono
Jarek uznał, że musi zmienić ścieżkę swojego życia
zawodowego :( rozumiemy i kibicujemy mu :) jest bardzo
wartościowym pracownikiem, jeśli coś jest niemożliwym wtedy
pojawia się Jarek. Ma obszerną wiedzę, z którą bardzo chętnie
się dzieli, zawsze chętny do pomocy - ale co znacznie
ważniejsze - jest wartościowym człowiekiem :)
Logo
Regionalny Kierownik Sprzedaży na północną Polskę
Spółdzielnia Mleczarska WART-Milk w Sieradzu
• Prowadzenie negocjacji rozmów handlowych
• Zarządzanie 10 osobowym zespołem przedstawicieli handlowych d/s detalu
• Wdrażanie nowych strategii dystrybucji produktów •Realizowanie programów promocyjnych wewnątrz hal sieciowych oraz hurtowni
• Odpowiedzialność za realizację zamówień oraz terminowy spływ należności
• Pozyskiwanie nowych klientów hurtowych
• Pozyskiwanie nowych klientów sieciowych
• Reprezentowanie firmy na podległym terenie oraz działaniach targowych
• Maksymalizacja sprzedaży.
• Wprowadzanie produktów do sieci handlowych polskich oraz zagranicznych.
• Uczestniczyłem w procesie decydowania strategicznego w obszarze kierunków rozwoju Spółdzielni Mleczarskiej Wart - Milk
• Referencje - Wart-Milk dyr. sprzedaży Joanna Wojciechowska tel: 605 - 316-543 lub tel: 043 828 67 04
Logo
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Głownie
• Zarządzanie trzy osobowym zespołem przedstawicieli handlowych d/s detalu
• Prowadzenie negocjacji z sieciami handlowymi
• Prowadzenie rozmów handlowych oraz negocjacji z odbiorcami hurtowymi
• Dbanie o realizację zamówień
• Pilnowanie spływu należności
• Organizowanie akcji promocyjno - degustacyjnych na sieciach handlowych
Fundacja Promocji Gmin Polskich
Członek zespołu redakcyjnego
• Sprzedaż powierzchni reklamowych do periodyku ,,Gmina,,
• Dbanie o relacje handlowo biznesowe z klientami
• Redagowanie artykułów sponsorowanych
• Udział w konferencjach organizowanych przez Fundację

Szkolenia i kursy

• Autoprezentacja, Techniki sprzedaży,
• Nowoczesna psychologia sprzedaży dla handlowców
• Prezentacje dla klienta
• Negocjacje

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

• fotografia
• motoryzacja
• humor absurdu
• pies, wędkarstwo
• historia Japonii
• rock,jazz,poważna

Organizacje

• WOPR
• PZW

Inne

UMIEJĘTNOŚCI:

• Prawo jazdy kat. B i C od 1991r. - czynne, duże doświadczenie w prowadzeniu samochodu
• Doskonała znajomość rynku hurtowego sektora spożywczo nabiałowego w południowo –centralno-wschodniej Polsce
• Bardzo dobra znajomość rynku sieciowego na terenie całej Polski
• Inicjatywa, energia w działaniu i zaangażowanie w pracę
• Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
• Bardzo dobre umiejętności prezentacji, negocjacyjne
• Umiejętność przeprowadzania analiz, badań rynkowych
• Obsługa komputera:
- pakiet Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), OpenOffice
- Microsoft Outlook, Lotus Notes, Thunderbird, Internet Explorer, Mozilla
- Obsługa programów: SAFO, WF-Mag średnio zaawansowany, Corel podstawy

Grupy

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Account Manager
Account Manager
Grupa skupiająca osoby pracujące jako Account Manager.
Bielany
Bielany
Grupa dla mieszkańców dzielnicy Bielany (Warszawa)
Chcę POMóC
Chcę POMóC
Grupa przeznaczona dla osób, które mogą i chcą pomóc BEZINTERESOWNIE innym.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
Miejsca mocy w Polsce
Miejsca mocy w Polsce
Miejsca mocy w Polsce i na świecie.
Miłośnicy amstaffów
Miłośnicy amstaffów
Miósnicy rasy psów -AMSTAFF
Mondeo Klub Polska
Mondeo Klub Polska
Grupa wszystkich miłośników motoryzacji, a w szczególności Forda Mondeo.
Praca w FMCG
Praca w FMCG
branża artykułów spożywczych, alkoholowych, tytniowych - oferty pracy, opinie, poglądy
Psy
Psy
Grupa dla wszystkich, którzy kochają czworonogi.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie Marką
Zarządzanie Marką
I wszystko co z nią związane.