Umiejętności
Strategia biznesowa
Cross-functional Team Leadership
Analiza rynku
Przemysł farmaceutyczny
Sprzedaż leków
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Sales
Efektywność Sprzedaży
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie strategiczne
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Dystrybucji
Farma Projekt - Recordati Group
Dyrektor Działu Dystrybucji
1. Zarządzanie łańcuchem dostaw:
• Zakupy
• Plan produkcji
• Logistyka wewnętrzna: spedycja międzynarodowa i krajowa, praca magazynu handlowego
• Dystrybucja farmaceutyczna
2. Realizacja budżetu sprzedaży EF firmy, negocjacje z klientami kluczowymi
3. Tworzenie, realizacja, controling budżetów dystrybucyjnych w oparciu o strategię marketingowo-sprzedażową
4. Współpraca z Działem R&D w zakresie wprowadzania nowych produktów na rynek.
5. Elementy controlingu finansowego, współpraca z Działem Finansów w zakresie poprawy cash flow i przygotowania dodatkowych źródeł finansowania.
6. Tworzenie i realizacja polityki firmy z zakresie współpracy z klientami sieciowymi.
7. Współtworzenie i wdrożenie koncepcji kompleksowego oddziaływania na rynek apteczny, ”triady aptecznej”. Produkty OTC/suplementy diety, generyki Rx.
8. Zarządzanie zespołem podległych pracowników: Dział Sprzedaży Krajowej, Dział Gospodarki Magazynowej i Ekspedycji, zespół KAM, zespół Przedstawicieli Sieciowych, zespół Call Center.
1. Zarządzanie łańcuchem dostaw:
• Zakupy
• Plan produkcji
• Logistyka wewnętrzna: spedycja międzynarodowa i krajowa, praca magazynu handlowego
• Dystrybucja farmaceutyczna
2. Realizacja budżetu sprzedaży EF firmy, negocjacje z klientami kluczowymi
3. Tworzenie, realizacja, controling budżetów dystrybucyjnych w oparciu o strategię marketingowo-sprzedażową
4. Współpraca z Działem R&D w zakresie wprowadzania nowych produktów na rynek.
5. Elementy controlingu finansowego, współpraca z Działem Finansów w zakresie poprawy cash flow i przygotowania dodatkowych źródeł finansowania.
6. Tworzenie i realizacja polityki firmy z zakresie współpracy z klientami sieciowymi.
7. Współtworzenie i wdrożenie koncepcji kompleksowego oddziaływania na rynek apteczny, ”triady aptecznej”. Produkty OTC/suplementy diety, generyki Rx.
8. Zarządzanie zespołem podległych pracowników: Dział Sprzedaży Krajowej, Dział Gospodarki Magazynowej i Ekspedycji, zespół KAM, zespół Przedstawicieli Sieciowych, zespół Call Center.
Kierownik Grupy ds. Kluczowych Klientów
Realizacja planów sprzedażowych firmy, kwartalnych i rocznych.
Zarządzanie łańcuchem dystrybucyjnym (krajowym i zagranicznym): fabryka-dystrybutorzy/przedhurt farmaceutyczny-podhurt-apteki.
Budżetowanie i rozliczanie promocji - produkty Rx i OTC.
Kontraktowanie i realizacja celów sprzedażowych w kluczowych sieciach i grupach aptecznych.
Zarządzanie zespołem pracowników.
Zarządzanie łańcuchem dystrybucyjnym (krajowym i zagranicznym): fabryka-dystrybutorzy/przedhurt farmaceutyczny-podhurt-apteki.
Budżetowanie i rozliczanie promocji - produkty Rx i OTC.
Kontraktowanie i realizacja celów sprzedażowych w kluczowych sieciach i grupach aptecznych.
Zarządzanie zespołem pracowników.
Kierownik Działu ds. Kluczowych Klientów
Realizacja planów sprzedażowych firmy, kwartalnych, cyklicznych i rocznych.
Zarządzanie łańcuchem dystrybucyjnym: fabryka-dystrybutorzy farmaceutyczni-kanał dystrybucyjny-apteki.
Budżetowanie i rozliczanie promocji - produkty OTC/suplementy diety, wybrane Rx.
Kontraktowanie i realizacja celów sprzedażowych w kluczowych sieciach i grupach aptecznych.
Zarządzanie zespołem pracowników.
Zarządzanie łańcuchem dystrybucyjnym: fabryka-dystrybutorzy farmaceutyczni-kanał dystrybucyjny-apteki.
Budżetowanie i rozliczanie promocji - produkty OTC/suplementy diety, wybrane Rx.
Kontraktowanie i realizacja celów sprzedażowych w kluczowych sieciach i grupach aptecznych.
Zarządzanie zespołem pracowników.
Dyrektor Działu Dystrybucja/Kierownik Działu ds. Kluczowych Klientów
Dyrektor Sprzedaży FH GALCHEM (Farma-Projekt Group) –
rewitalizacja modelu sprzedaży portfolio surowce farmaceutyczne, w tym API, , rozszerzenie
oferty na usługi w zakresie dokumentacji rejestracyjnej i produkcyjnej
Dyrektor Działu Dystrybucji
1. Zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM):
• Zakupy
• Plan produkcji
• Logistyka wewnętrzna: spedycja międzynarodowa i krajowa, praca magazynu handlowego
• Dystrybucja farmaceutyczna
2. Realizacja budżetu sprzedaży EF, firmy i zadań kontraktowych (FSP Galena), negocjacje z klientami kluczowymi
3. Tworzenie, realizacja, controling budżetów dystrybucyjnych w oparciu o strategię marketingowo-sprzedażową
4. Współpraca z Działem R&D w zakresie wprowadzania nowych produktów na rynek.
5. Elementy controlingu finansowego, współpraca z Działem Finansów w zakresie poprawy cash flow i przygotowania dodatkowych źródeł finansowania.
6. Tworzenie i realizacja polityki firmy z zakresie współpracy z klientami sieciowymi.
7. Współtworzenie i wdrożenie koncepcji kompleksowego oddziaływania na rynek apteczny, ”triady aptecznej”. Produkty OTC/suplementy diety, portfolio Rx.
8. Zarządzanie zespołem podległych pracowników: Dział Sprzedaży Krajowej, Dział Gospodarki Magazynowej i Ekspedycji, zespół KAM, zespół Przedstawicieli Sieciowych.
Kierownik Działu ds. Kluczowych Klientów.
Tworzenie firmy od poziomu start-up.
1. Stworzenie systemu dystrybucji na potrzeby firmy i zadań kontraktowych (FSP „Galena”).
2. Organizacja działu.
3. Realizacja planów sprzedażowych zgodnych z założeniami budżetowymi w zakresie
produktów FP i FSP „Galena” , negocjacje z klientami kluczowymi
4. Tworzenie budżetów dystrybucyjnych w oparciu o strategię marketingowo-sprzedażową
5. Zapewnienie stałej współpracy z kluczowymi klientami w celu realizacji strategii
sprzedażowej poprzez:
stałą kontrolę stanów magazynowych i sprzedaży klientów
gromadzenie i przekazywanie informacji o konkurencji,
wprowadzanie, kontrolowanie i rozliczanie akcji promocyjnych prowadzonych na szczeblu krajowym i regionalnym,
zapewnienie dostępności promowanych leków w kanale fabryka-dystrybutor-apteka.
reagowanie na sytuacje kryzysowe
6. Zarządzanie zespołem KAM.
rewitalizacja modelu sprzedaży portfolio surowce farmaceutyczne, w tym API, , rozszerzenie
oferty na usługi w zakresie dokumentacji rejestracyjnej i produkcyjnej
Dyrektor Działu Dystrybucji
1. Zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM):
• Zakupy
• Plan produkcji
• Logistyka wewnętrzna: spedycja międzynarodowa i krajowa, praca magazynu handlowego
• Dystrybucja farmaceutyczna
2. Realizacja budżetu sprzedaży EF, firmy i zadań kontraktowych (FSP Galena), negocjacje z klientami kluczowymi
3. Tworzenie, realizacja, controling budżetów dystrybucyjnych w oparciu o strategię marketingowo-sprzedażową
4. Współpraca z Działem R&D w zakresie wprowadzania nowych produktów na rynek.
5. Elementy controlingu finansowego, współpraca z Działem Finansów w zakresie poprawy cash flow i przygotowania dodatkowych źródeł finansowania.
6. Tworzenie i realizacja polityki firmy z zakresie współpracy z klientami sieciowymi.
7. Współtworzenie i wdrożenie koncepcji kompleksowego oddziaływania na rynek apteczny, ”triady aptecznej”. Produkty OTC/suplementy diety, portfolio Rx.
8. Zarządzanie zespołem podległych pracowników: Dział Sprzedaży Krajowej, Dział Gospodarki Magazynowej i Ekspedycji, zespół KAM, zespół Przedstawicieli Sieciowych.
Kierownik Działu ds. Kluczowych Klientów.
Tworzenie firmy od poziomu start-up.
1. Stworzenie systemu dystrybucji na potrzeby firmy i zadań kontraktowych (FSP „Galena”).
2. Organizacja działu.
3. Realizacja planów sprzedażowych zgodnych z założeniami budżetowymi w zakresie
produktów FP i FSP „Galena” , negocjacje z klientami kluczowymi
4. Tworzenie budżetów dystrybucyjnych w oparciu o strategię marketingowo-sprzedażową
5. Zapewnienie stałej współpracy z kluczowymi klientami w celu realizacji strategii
sprzedażowej poprzez:
stałą kontrolę stanów magazynowych i sprzedaży klientów
gromadzenie i przekazywanie informacji o konkurencji,
wprowadzanie, kontrolowanie i rozliczanie akcji promocyjnych prowadzonych na szczeblu krajowym i regionalnym,
zapewnienie dostępności promowanych leków w kanale fabryka-dystrybutor-apteka.
reagowanie na sytuacje kryzysowe
6. Zarządzanie zespołem KAM.
Kierownik Zespołu KAM/KAM w Dziale OTC
Kierownik Zespołu KAM. Zadania:
1. Opracowanie zasad współpracy kontraktowej z Dystrybutorami Strategicznymi w systemie rocznym.
2. Negocjacja kontraktów rocznych, zakres linie Rx i OTC (poza MM i Hospital)
3. Realizacja planów sprzedażowych zgodnych z założeniami budżetowymi.
4. Tworzenie i realizacja budżetów dystrybucyjnych w oparciu o strategię marketingowo-sprzedażową
5. Zapewnienie stałej współpracy z kluczowymi klientami w celu realizacji strategii
sprzedażowej.
6. Wprowadzanie, kontrolowanie i rozliczanie akcji promocyjnych prowadzonych na szczeblu
krajowym i regionalnym, zapewnienie dostępności promowanych leków w kanale fabryka-
dystrybutor-apteka.
7. Zarządzanie zespołem podległych pracowników.
KAM w dziale OTC. Podstawowe zadania:
1. Realizacja planu rocznego sprzedaży OTC
2. Wprowadzanie i rozliczanie promocji handlowych
3. Współpraca z PM OTC
4. Współpraca z działami Rx
5. Integracja działań Biura Handlowego i Działu Sprzedaży Krajowej ZF Polpharma
6. Reprezentowanie firmy wobec Dystrybutorów Strategicznych
Dodatkowo przygotowywanie rocznych budżetów sprzedaży Polpharma OTC, opracowywanie planów negocjacyjnych, wprowadzanie projektów nowych leków.
1. Opracowanie zasad współpracy kontraktowej z Dystrybutorami Strategicznymi w systemie rocznym.
2. Negocjacja kontraktów rocznych, zakres linie Rx i OTC (poza MM i Hospital)
3. Realizacja planów sprzedażowych zgodnych z założeniami budżetowymi.
4. Tworzenie i realizacja budżetów dystrybucyjnych w oparciu o strategię marketingowo-sprzedażową
5. Zapewnienie stałej współpracy z kluczowymi klientami w celu realizacji strategii
sprzedażowej.
6. Wprowadzanie, kontrolowanie i rozliczanie akcji promocyjnych prowadzonych na szczeblu
krajowym i regionalnym, zapewnienie dostępności promowanych leków w kanale fabryka-
dystrybutor-apteka.
7. Zarządzanie zespołem podległych pracowników.
KAM w dziale OTC. Podstawowe zadania:
1. Realizacja planu rocznego sprzedaży OTC
2. Wprowadzanie i rozliczanie promocji handlowych
3. Współpraca z PM OTC
4. Współpraca z działami Rx
5. Integracja działań Biura Handlowego i Działu Sprzedaży Krajowej ZF Polpharma
6. Reprezentowanie firmy wobec Dystrybutorów Strategicznych
Dodatkowo przygotowywanie rocznych budżetów sprzedaży Polpharma OTC, opracowywanie planów negocjacyjnych, wprowadzanie projektów nowych leków.
Szkolenia i kursy
Konferencje i szkolenia IMS Health.
Coroczne konferencje Nowhau.
Cooper Conferences konferencja “Import równoległy”
Szkolenie „Nowelizacja Prawa Farmaceutycznego”
Konferencje “Trade Marketing Farmaceutyczny” Movida Conferences.
Nowhau – „Trade Marketing”
Kongres ECU Marketing – “Potencjał rynku OTC”.
Konferencja “Magazynowanie i zarządzanie zapasami produktów farmaceutycznych”
Kongres Informedia Polska – “Strategic Key Account Management”.
Szkolenie – „Sprawozdanie finansowe i ryzyko działalności”.
Szkolenie – „Systemy wynagradzania”.
Coroczne konferencje Nowhau.
Cooper Conferences konferencja “Import równoległy”
Szkolenie „Nowelizacja Prawa Farmaceutycznego”
Konferencje “Trade Marketing Farmaceutyczny” Movida Conferences.
Nowhau – „Trade Marketing”
Kongres ECU Marketing – “Potencjał rynku OTC”.
Konferencja “Magazynowanie i zarządzanie zapasami produktów farmaceutycznych”
Kongres Informedia Polska – “Strategic Key Account Management”.
Szkolenie – „Sprawozdanie finansowe i ryzyko działalności”.
Szkolenie – „Systemy wynagradzania”.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
brydż sportowy, kino, fantastyka naukowa, podróże, tenis i siatkówka
Organizacje
Polski Związek Brydża Sportowego
Inne
Jestem osobą niepalącą.
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
eHealth
Tematem przewodnim grupy jest szeroko pojęty e-Biznes branży farmaceutycznej. Ta dziedzina nabiera na znaczeniu w Polsce, więc nie sposób jej nie komentować na forum.
Hurt farmaceutyczny
Grupa dla kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla zarządzającej hurtowniami farmaceutycznymi . Forum do wymiany doświadczeń, wiedzy i poglądów.
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Pharma Market
Grupa dla osób związanych z rynkiem farmaceutycznym. Wymiana informacji, nowości w branży oraz informacji z rynku. Nowości firmy DOCS International. Osoby z ukrytym profilem nie będą akceptowan
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Profesjonaliści Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych
Grupa skupiająca wyłącznie profesjonalistów - osoby pracujące obecnie w (innowacyjnych) firmach farmaceutycznych.
Wymiana doświadczeń i poglądów dotyczących rynku farmaceutycznego.
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.