Umiejętności
Zarządzanie procesem biznesowym
Digital Marketing
Project Management
Project Team Management
Web Development
Zarządzanie IT
kreatywność
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
Strategia marketingowa
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie projektami programistycznymi
Prawo jazdy kat B
usprawnianie procesów
dyrektor zarządzający
Organizowanie eventów
zarządzanie mediami
Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
Zarządzanie obsługą klienta
Języki
angielski
dobry
migowy
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Wydziału Rozwoju i Wdrożeń
1. Rozwój i optymalizacja procesów Obsługi Klientów Indywidualnych
2. Określanie wymagań biznesowych do realizowanych projektów (OPEX)
3. Przygotowywanie rekomendacji w zakresie zmian w narzędziach obsługi Klienta, w tym ergonomii, aktualizacji i rozwoju narzędzi.
4. Analiza rynku, benchmarków, poszukiwanie najlepszych praktyk w obszarze rozwoju procesów obsługowych
5. Dostosowywanie procesów do zmian w wyniku wdrożenia nowych produktów do obsługi w organizacji (udział w procesie TTM)
6. Współpraca z innymi jednostkami w Orange Polska w celu zabezpieczenia realizacji wymagań biznesowych w zakresie procesów obsługowych Klientów Indywidualnych.
2. Określanie wymagań biznesowych do realizowanych projektów (OPEX)
3. Przygotowywanie rekomendacji w zakresie zmian w narzędziach obsługi Klienta, w tym ergonomii, aktualizacji i rozwoju narzędzi.
4. Analiza rynku, benchmarków, poszukiwanie najlepszych praktyk w obszarze rozwoju procesów obsługowych
5. Dostosowywanie procesów do zmian w wyniku wdrożenia nowych produktów do obsługi w organizacji (udział w procesie TTM)
6. Współpraca z innymi jednostkami w Orange Polska w celu zabezpieczenia realizacji wymagań biznesowych w zakresie procesów obsługowych Klientów Indywidualnych.
Kierownik Działu Procesów i Wdrożeń
1. Nadzór nad tworzeniem dokumentacji procesowej i poprawnym funkcjonowaniem architektury procesów w Podpionie. Nadzór nad inicjatywami dotyczącymi dokumentacji procesowej i usprawnienia procesów.
2. Konsolidacja wiedzy na temat stanu funkcjonowania procesów, w tym nadzór nad HRBA (model ABC) procesowym oraz obecnym stanem i trendem dla kluczowych mierników wydajności opisujących środowisko procesowe i jego efektywność w ramach struktur Obsługi Klienta Indywidualnego.
3. Zapewnienie komunikacji do komórek organizacyjnych na temat zmian w procesach oraz standardach realizacji działań w ramach procesów.
4. Koordynowanie i rekomendowanie inicjatyw usprawniających procesy dla struktur Obsługi Klienta Indywidualnego.
5. Udział w projektach rozwoju środowiska biznesowego i informatycznego w ramach podpionu.
2. Konsolidacja wiedzy na temat stanu funkcjonowania procesów, w tym nadzór nad HRBA (model ABC) procesowym oraz obecnym stanem i trendem dla kluczowych mierników wydajności opisujących środowisko procesowe i jego efektywność w ramach struktur Obsługi Klienta Indywidualnego.
3. Zapewnienie komunikacji do komórek organizacyjnych na temat zmian w procesach oraz standardach realizacji działań w ramach procesów.
4. Koordynowanie i rekomendowanie inicjatyw usprawniających procesy dla struktur Obsługi Klienta Indywidualnego.
5. Udział w projektach rozwoju środowiska biznesowego i informatycznego w ramach podpionu.
Ekspert ds.Wsparcia Operacji w Wydziale Architektury Procesów
1. Uzgadnianie przepływów/granic procesów oraz odpowiedzialności zgodnie z metodologią procesową.
2. Tworzenie i utrzymywanie repozytorium dokumentacji procesowej. Bieżąca weryfikacja i publikacja powstającej dokumentacji, szkolenia dla nowych autorów dokumentów.
3. Podejmowanie działań naprawczych w procesach na podstawie zidentyfikowanych nieprawidłowości.
4. Zapewnienie zgodności standardów - utrzymanie, weryfikacja treści, aktualizacja standardów. Tworzenie i opiniowanie szablonów dokumentów na potrzeby obszarów.
2. Tworzenie i utrzymywanie repozytorium dokumentacji procesowej. Bieżąca weryfikacja i publikacja powstającej dokumentacji, szkolenia dla nowych autorów dokumentów.
3. Podejmowanie działań naprawczych w procesach na podstawie zidentyfikowanych nieprawidłowości.
4. Zapewnienie zgodności standardów - utrzymanie, weryfikacja treści, aktualizacja standardów. Tworzenie i opiniowanie szablonów dokumentów na potrzeby obszarów.
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Sztuczna inteligencja, robotyka, humanoidy, jeździectwo
Organizacje
Amnesty International Polska, Towarzystwo Rozwoju Rodziny, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Fundacja Orange.
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i