Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Rzecznik Prasowy / PR Manager
Odpowiedzialny za całość działań PR, w tym media relations, crisis management, public affairs. Rzecznik prasowy. Raportuję bezpośrednio do Prezesa Zarządu.
Wybrane, zrealizowane dotychczas projekty w GG:
1. Współpraca z WOŚP i innymi instytucjami, osobami – przyznawanie specjalnych numerów GG (w tym UKE, RPO, redakcje, wydawnictwa, celebryci).
2. Współpraca z Prezydentem Lechem Wałęsą w zakresie prowadzenia bloga/mikrobloga, doradztwo w zakresie nowych technologii
3. Przeprowadzenie trzech edycji ogólnopolskiej akcji edukacyjnej w sieci Gadu Dyktando, we współpracy z Dyktandem Katowickim i MEN – promowanie poprawnej polszczyzny (w tym we współpracy z prof. Jerzym Bralczykiem).
4. Unikatowy projekt łączności przez komunikator GG z Międzynarodową Stacją Kosmiczną (ISS) we współpracy z Mirosławem Hermaszewskim; otrzymanie nagrody branżowej „Złoty Spinacz” w obleganej kategorii Eventy (2008 r.).
Wybrane, zrealizowane dotychczas projekty w GG:
1. Współpraca z WOŚP i innymi instytucjami, osobami – przyznawanie specjalnych numerów GG (w tym UKE, RPO, redakcje, wydawnictwa, celebryci).
2. Współpraca z Prezydentem Lechem Wałęsą w zakresie prowadzenia bloga/mikrobloga, doradztwo w zakresie nowych technologii
3. Przeprowadzenie trzech edycji ogólnopolskiej akcji edukacyjnej w sieci Gadu Dyktando, we współpracy z Dyktandem Katowickim i MEN – promowanie poprawnej polszczyzny (w tym we współpracy z prof. Jerzym Bralczykiem).
4. Unikatowy projekt łączności przez komunikator GG z Międzynarodową Stacją Kosmiczną (ISS) we współpracy z Mirosławem Hermaszewskim; otrzymanie nagrody branżowej „Złoty Spinacz” w obleganej kategorii Eventy (2008 r.).
Rzecznik Prasowy / PR Manager
Zakres obowiązków:
- organizowanie i nadzorowanie projektów marketingowych (kalendarze firmowe, ogłoszenia prasowe, reklamy, outdoor, współpraca z agencjami reklamowymi i izbami handlowymi),
- organizacja obecności firmy na międzynarodowych targach BUDMA w Poznaniu,
- organizacja publikacji marketingowych (folder, ulotki, prospekty),
- współpraca z prasą branżową – budownictwo, architektura,
- dbanie o treści na stronie internetowej, współpraca z informatykami,
- media relations (przygotowywanie artykułów prasowych dotyczących działalności przedsiębiorstwa, w tym modernizacji),
- kontakty ze związkami zawodowymi, lokalną społecznością, władzami samorządowymi,
- założenie i wydawanie magazynu informacyjnego dla klientów,
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami oraz instytucjami,
- opracowywanie i wdrażanie strategii w sytuacjach kryzysowych
(zwolnienia grupowe, ochrona środowiska naturalnego),
- doradztwo PR podczas wdrażania i realizacji projektu outplacement.
- organizowanie i nadzorowanie projektów marketingowych (kalendarze firmowe, ogłoszenia prasowe, reklamy, outdoor, współpraca z agencjami reklamowymi i izbami handlowymi),
- organizacja obecności firmy na międzynarodowych targach BUDMA w Poznaniu,
- organizacja publikacji marketingowych (folder, ulotki, prospekty),
- współpraca z prasą branżową – budownictwo, architektura,
- dbanie o treści na stronie internetowej, współpraca z informatykami,
- media relations (przygotowywanie artykułów prasowych dotyczących działalności przedsiębiorstwa, w tym modernizacji),
- kontakty ze związkami zawodowymi, lokalną społecznością, władzami samorządowymi,
- założenie i wydawanie magazynu informacyjnego dla klientów,
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami oraz instytucjami,
- opracowywanie i wdrażanie strategii w sytuacjach kryzysowych
(zwolnienia grupowe, ochrona środowiska naturalnego),
- doradztwo PR podczas wdrażania i realizacji projektu outplacement.
Szkolenia i kursy
LCCI Business English
Zainteresowania
Podbój kosmosu, nowe technologie, muzyka Pink Floyd, L. van Beethovena, dobre książki. Pływanie.
Inne
Absolwent Wydziału Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.
Laureat nagrody branżowej PR "Złote Spinacze".
Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations PSPR.
Laureat nagrody branżowej PR "Złote Spinacze".
Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations PSPR.
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Dziennik Internautów
Dyskusje o DI oraz komunikaty DI - dla użytkowników, miłośników, klientów, krytyków oraz pracowników Dziennika Internautów (di.com.pl)
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
KULT, KNŻ,KAZIK
Jak sama nazwa wskazuje - grupa poswięcona wymianie poglądów na temat twórczości Kazika Staszewskiego :)
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?