Doświadczenie zawodowe
Młodszy Kierownik ds. Kluczowych Klientów ( Junior Key Account Manager )
Orangina
Opieka nad klientami sieciowymi na terenie Polski zachodniej i północnej (opolszczyzna, dolnośląskie, wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie ) ustalanie aktywności promocyjnych, prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktu, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych, aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu, firmy (zwłaszcza z działem marketingu),
Regionalny Kierownik Sprzedaży ( RSM)
Zarządzanie grupą przedstawicieli handlowych detal , horeca oraz hurt. Rozwijanie umiejętności sprzedażowych przedstawicieli handlowych podczas wspólnych prac w terenie , przeprowadzanie szkoleń , warsztatów , motywowanie , bieżące monitorowanie i analiza wyników , rekrutacja , raportowanie , rozwój osobisty , przeprowadzanie cotygodniowych spotkań 1/1 z PH w celu bieżącej analizy wyników , wyznaczanie zadań i rozliczanie , budowanie zgranego i zmotywowanego zespołu
(11 PH)
(11 PH)
Kierownik ds Sprzedaży (Territory Development Manager)
Zarządzanie i rozwijanie sprzedaży i dystrybucji w podległym regionie ,w kanałach :detalicznych mało i średnio formatowych, gastronomicznych oraz hurtowych, realizowanie wyznaczonego planu sprzedaży, kierowanie, rekrutacja, budowanie oraz szkolenie podległego zespołu sprzedaży ,poszukiwanie nowych możliwości handlowych, realizacja standardów egzekucji sprzedaży w sklepach, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów.
Przedstawiciel Handlowy
Pozyskiwanie nowych i obsługa dotychczasowych klientów, realizacja strategii sprzedażowych i marketingowych, kształtowanie wizerunku firmy. Zarządzanie bazą klientów detalicznych, gastronomicznych i hurtowych, rozliczanie należności.
Szkolenia i kursy
06/2011
Skuteczna Sprzedaż
Budowanie relacji z klientem, psychologiczne aspekty sprzedaży, skuteczna komunikacja interpersonalna.
15-16.11/2011
Akademia Sprzedaży
Coaching ,Feedback & Strategic Thinking
PepsiCo select - rekrutacja
09-10.03.2015
Sztuki negocjacji perswazyjnej sprzedaży
Warunki skuteczności języka perswazji, zasady doboru argumentów, oddziaływanie na emocje odbiorcy,
Modele językowe i kluczowe słowa NIE/ALE/SPRÓBUJ
Skuteczna Sprzedaż
Budowanie relacji z klientem, psychologiczne aspekty sprzedaży, skuteczna komunikacja interpersonalna.
15-16.11/2011
Akademia Sprzedaży
Coaching ,Feedback & Strategic Thinking
PepsiCo select - rekrutacja
09-10.03.2015
Sztuki negocjacji perswazyjnej sprzedaży
Warunki skuteczności języka perswazji, zasady doboru argumentów, oddziaływanie na emocje odbiorcy,
Modele językowe i kluczowe słowa NIE/ALE/SPRÓBUJ
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe