Umiejętności
Project Management
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Analiza biznesowa
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Komunikacja Marketingowa
Zarządzanie produktem
Modele Biznesowe
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Rozwoju Produktów
Analiza Rynku: monitoring rynku, identyfikacja trendów rynkowych i konsumenckich w zakresie powierzonych produktów,
Zarządzanie produktem: budowanie i rozwój porfolio produktowego przygotowanie i wdrożenie koncepcji produktowych, kreowanie popytu i strategii cenowych, zawartość merytoryczna.
Zarządzanie wartością: sporządzanie planów marketingowych służących do realizacji docelowych zysków, kreowanie, tworzenie i wdrażanie działań promocyjnych,
Przygotowanie oraz całościowe i kompleksowe przeprowadzenie procesu wdrożenia produktu/usługi na rynek (naming, branding, price, position etc.)
Odpowiedzialność za generowanie przychodów w ramach tworzonych produktów i procesu wdrażana do sprzedaży
Współpraca wewnętrzna: ze wszystkimi działami firmy, organizowanie zespołów produktowych i koordynowanie ich pracy
Zarządzanie produktem: budowanie i rozwój porfolio produktowego przygotowanie i wdrożenie koncepcji produktowych, kreowanie popytu i strategii cenowych, zawartość merytoryczna.
Zarządzanie wartością: sporządzanie planów marketingowych służących do realizacji docelowych zysków, kreowanie, tworzenie i wdrażanie działań promocyjnych,
Przygotowanie oraz całościowe i kompleksowe przeprowadzenie procesu wdrożenia produktu/usługi na rynek (naming, branding, price, position etc.)
Odpowiedzialność za generowanie przychodów w ramach tworzonych produktów i procesu wdrażana do sprzedaży
Współpraca wewnętrzna: ze wszystkimi działami firmy, organizowanie zespołów produktowych i koordynowanie ich pracy
Kierownik Zespołu Rozwoju Produktów
- Kierowanie Zespołem Product Managerów oraz Specjalistów ds. Utrzymania Produktów - odpowiedzialność za rozwój i utrzymanie produktów,
- Definiowanie i wdrażanie zmian informatycznych i biznesowych produktów
- Ścisła współpraca z Działem IT,
- Tworzenie uzasadnień biznesowych i wniosków na zarząd dotyczących wprowadzanych zmian,
- Odpowiedzialność za marżowość produktów, analiza kosztów, rentowności produktów, rentowności poszczególnych kanałów dystrybucji, definiowanie cenników standardowych i indywidualnych,
- Modelowanie procesów dla Klientów Custom,
- Ścisła współpraca z obszarem sprzedaży i marketingu podczas całego cyklu życia produktów, wyliczanie poziomu marżowości, akceptacja materiałów, wspierających sprzedaż, przygotowanie ofert handlowych dla największych Klientów,
- Zarządzanie projektami (w roli kierownika projektu), w metodologii kaskadowej i zwinnej, zarządzanie około 40 osobowym zespołem projektowym,
- Analiza rynku i potrzeb odbiorców w zakresie wdrażanych produktów,
- Przygotowanie road-mapy dla produktów z zarządzanego portfela
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi,
- Akceptowanie dokumentacji biznesowej (np. Regulaminów, Umów Produktowych, Cenników).
- Definiowanie i wdrażanie zmian informatycznych i biznesowych produktów
- Ścisła współpraca z Działem IT,
- Tworzenie uzasadnień biznesowych i wniosków na zarząd dotyczących wprowadzanych zmian,
- Odpowiedzialność za marżowość produktów, analiza kosztów, rentowności produktów, rentowności poszczególnych kanałów dystrybucji, definiowanie cenników standardowych i indywidualnych,
- Modelowanie procesów dla Klientów Custom,
- Ścisła współpraca z obszarem sprzedaży i marketingu podczas całego cyklu życia produktów, wyliczanie poziomu marżowości, akceptacja materiałów, wspierających sprzedaż, przygotowanie ofert handlowych dla największych Klientów,
- Zarządzanie projektami (w roli kierownika projektu), w metodologii kaskadowej i zwinnej, zarządzanie około 40 osobowym zespołem projektowym,
- Analiza rynku i potrzeb odbiorców w zakresie wdrażanych produktów,
- Przygotowanie road-mapy dla produktów z zarządzanego portfela
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi,
- Akceptowanie dokumentacji biznesowej (np. Regulaminów, Umów Produktowych, Cenników).
Product Manager
Wdrażanie nowych produktów, opracowywanie analiz ich opłacalności,
Udział w opracowaniu i realizacji strategii sprzedażowej, marketingowej i promocyjnej dla produktu,
Opracowywanie i nadzór nad realizacją planu wdrożenia modyfikacji istniejących produktów,
Udział w tworzeniu polityki cenowej oraz analiza rentowności produktu,
Udział w tworzeniu regulaminów produktów,
Opracowywanie raportów i analiz dotyczących produktów,
Opracowywanie i realizację działań mających na celu rozwój i wzrost sprzedaży produktów,
Współpraca z agencjami marketingowymi.
Udział w opracowaniu i realizacji strategii sprzedażowej, marketingowej i promocyjnej dla produktu,
Opracowywanie i nadzór nad realizacją planu wdrożenia modyfikacji istniejących produktów,
Udział w tworzeniu polityki cenowej oraz analiza rentowności produktu,
Udział w tworzeniu regulaminów produktów,
Opracowywanie raportów i analiz dotyczących produktów,
Opracowywanie i realizację działań mających na celu rozwój i wzrost sprzedaży produktów,
Współpraca z agencjami marketingowymi.
Product Manager
Tworzenie koncepcji, rozwój i wdrażanie nowych produktów na rynek
Koordynacja działań marketingowych istniejących produktów
Nadzór nad działaniami sprzedażowymi i promocyjnymi
Tworzenie oraz realizacja założeń budżetowych
Wyznaczanie zadań i koordynowanie pracy podległych pracowników
Organizacja szkoleń i konferencji
Koordynacja działań marketingowych istniejących produktów
Nadzór nad działaniami sprzedażowymi i promocyjnymi
Tworzenie oraz realizacja założeń budżetowych
Wyznaczanie zadań i koordynowanie pracy podległych pracowników
Organizacja szkoleń i konferencji
Product Manager
Zarządzanie produktami firmy: leki RX
Tworzenie strategii marketingowych
Opracowywanie materiałów marketingowych (ulotki, gadżety)
Kreowanie wizerunku produktu
Prowadzenie szkoleń produktowych dla przedstawicieli
Współpraca z agencjami reklamowymi oraz prasą branżową
Utrzymywanie relacji z KOL`ami
Tworzenie strategii marketingowych
Opracowywanie materiałów marketingowych (ulotki, gadżety)
Kreowanie wizerunku produktu
Prowadzenie szkoleń produktowych dla przedstawicieli
Współpraca z agencjami reklamowymi oraz prasą branżową
Utrzymywanie relacji z KOL`ami
Przedstawiciel Handlowy
Sprzedaż produktów firmy
Obsługa klientów sieciowych
Realizacja celów sprzedażowych
Obsługa klientów sieciowych
Realizacja celów sprzedażowych
Szkolenia i kursy
Business Model Masterclass - Innovatika
Finanse dla nie finansistów - PwC
Microsoft Project Management
Zarządzanie projektami w praktyce
Zwinne metodologie zarządzania projektami (w roli Product Ownera i Scrum Mastera)
Rekrutacja i selekcja pracowników
Zarządzanie zespołem
Google adwords zaawansowany
Finanse dla nie finansistów - PwC
Microsoft Project Management
Zarządzanie projektami w praktyce
Zwinne metodologie zarządzania projektami (w roli Product Ownera i Scrum Mastera)
Rekrutacja i selekcja pracowników
Zarządzanie zespołem
Google adwords zaawansowany
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
podróże, sport, motoryzacja, komputery, marketing internetowy
Inne
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
ambicja
kreatywność
umiejętność analitycznego myślenia
umiejętność w pracy pod presją czasu i wyniku
determinacja w dążeniu do celu
wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu
bardzo dobra znajomość branży medycznej i farmaceutycznej
ambicja
kreatywność
umiejętność analitycznego myślenia
umiejętność w pracy pod presją czasu i wyniku
determinacja w dążeniu do celu
wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu
bardzo dobra znajomość branży medycznej i farmaceutycznej
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.