Jarosław Jankowiak

Kierownik Rozwoju Produktów
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Project Management Zarządzanie zespołem Sprzedaż Analiza biznesowa Strategia marketingowa Marketing internetowy Komunikacja Marketingowa Zarządzanie produktem Modele Biznesowe

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Medical Tribune Polska Sp. z o.o.
Kierownik Rozwoju Produktów
Analiza Rynku: monitoring rynku, identyfikacja trendów rynkowych i konsumenckich w zakresie powierzonych produktów,
Zarządzanie produktem: budowanie i rozwój porfolio produktowego przygotowanie i wdrożenie koncepcji produktowych, kreowanie popytu i strategii cenowych, zawartość merytoryczna.
Zarządzanie wartością: sporządzanie planów marketingowych służących do realizacji docelowych zysków, kreowanie, tworzenie i wdrażanie działań promocyjnych,
Przygotowanie oraz całościowe i kompleksowe przeprowadzenie procesu wdrożenia produktu/usługi na rynek (naming, branding, price, position etc.)
Odpowiedzialność za generowanie przychodów w ramach tworzonych produktów i procesu wdrażana do sprzedaży
Współpraca wewnętrzna: ze wszystkimi działami firmy, organizowanie zespołów produktowych i koordynowanie ich pracy
Envelo - Poczta Polska Usługi Cyfrowe
Kierownik Zespołu Rozwoju Produktów
- Kierowanie Zespołem Product Managerów oraz Specjalistów ds. Utrzymania Produktów - odpowiedzialność za rozwój i utrzymanie produktów,
- Definiowanie i wdrażanie zmian informatycznych i biznesowych produktów
- Ścisła współpraca z Działem IT,
- Tworzenie uzasadnień biznesowych i wniosków na zarząd dotyczących wprowadzanych zmian,
- Odpowiedzialność za marżowość produktów, analiza kosztów, rentowności produktów, rentowności poszczególnych kanałów dystrybucji, definiowanie cenników standardowych i indywidualnych,
- Modelowanie procesów dla Klientów Custom,
- Ścisła współpraca z obszarem sprzedaży i marketingu podczas całego cyklu życia produktów, wyliczanie poziomu marżowości, akceptacja materiałów, wspierających sprzedaż, przygotowanie ofert handlowych dla największych Klientów,
- Zarządzanie projektami (w roli kierownika projektu), w metodologii kaskadowej i zwinnej, zarządzanie około 40 osobowym zespołem projektowym,
- Analiza rynku i potrzeb odbiorców w zakresie wdrażanych produktów,
- Przygotowanie road-mapy dla produktów z zarządzanego portfela
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi,
- Akceptowanie dokumentacji biznesowej (np. Regulaminów, Umów Produktowych, Cenników).
Totalizator Sportowy
Product Manager
Wdrażanie nowych produktów, opracowywanie analiz ich opłacalności,
Udział w opracowaniu i realizacji strategii sprzedażowej, marketingowej i promocyjnej dla produktu,
Opracowywanie i nadzór nad realizacją planu wdrożenia modyfikacji istniejących produktów,
Udział w tworzeniu polityki cenowej oraz analiza rentowności produktu,
Udział w tworzeniu regulaminów produktów,
Opracowywanie raportów i analiz dotyczących produktów,
Opracowywanie i realizację działań mających na celu rozwój i wzrost sprzedaży produktów,
Współpraca z agencjami marketingowymi.
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Product Manager
Tworzenie koncepcji, rozwój i wdrażanie nowych produktów na rynek
Koordynacja działań marketingowych istniejących produktów
Nadzór nad działaniami sprzedażowymi i promocyjnymi
Tworzenie oraz realizacja założeń budżetowych
Wyznaczanie zadań i koordynowanie pracy podległych pracowników
Organizacja szkoleń i konferencji
Invicta Sp. z o.o.
Key Account
Rozwój sprzedaży w oparciu o kanały businessowe
Organizacja szkoleń dla lekarzy i położnych
Opracowywanie i nadzór nad działaniami marketingowymi skierowanymi do pacjentów
Nadzór nad działaniami call center
Budowanie pozytywnych relacji z partnerami
Celon Pharma S.A.
Product Manager
Zarządzanie produktami firmy: leki RX
Tworzenie strategii marketingowych
Opracowywanie materiałów marketingowych (ulotki, gadżety)
Kreowanie wizerunku produktu
Prowadzenie szkoleń produktowych dla przedstawicieli
Współpraca z agencjami reklamowymi oraz prasą branżową
Utrzymywanie relacji z KOL`ami
Colgate – Palmolive Poland SP. Z O.O.
Przedstawiciel Handlowy
Sprzedaż produktów firmy
Obsługa klientów sieciowych
Realizacja celów sprzedażowych

Szkolenia i kursy

Business Model Masterclass - Innovatika
Finanse dla nie finansistów - PwC
Microsoft Project Management
Zarządzanie projektami w praktyce
Zwinne metodologie zarządzania projektami (w roli Product Ownera i Scrum Mastera)
Rekrutacja i selekcja pracowników
Zarządzanie zespołem
Google adwords zaawansowany

Edukacja

Logo
Marketing internetowy, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Zarządzanie marketingowe, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

podróże, sport, motoryzacja, komputery, marketing internetowy

Inne

wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
ambicja
kreatywność
umiejętność analitycznego myślenia
umiejętność w pracy pod presją czasu i wyniku
determinacja w dążeniu do celu
wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu
bardzo dobra znajomość branży medycznej i farmaceutycznej

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
BHP, PPOŻ., PP, ZB;
BHP, PPOŻ., PP, ZB;
Społecznościowa grupa dyskusyjna o tematyce: BHP, PPOŻ., PP, ZB;
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką