Janusz Udziela

Dyrektor Handlowy
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor, Prezes, Naczelnik Wydziału, Kierownik, Specjalista, właściciel firmy
x
Doświadczenie zawodowe:

2014 - obecnie - Viking - produkcja łodzi aluminiowych i wyprawy wędkarskie - stała współpraca - Dyrektor Handlowy - Generalny Manager ds. promocji i sprzedaży aluminiowych łodzi wędkarskich i specjalistycznych.

2012 - 2014- Wydawnictwo "Morski Łowca" - jedyny w Polsce specjalistyczny kwartalnik traktujący wyłącznie o wędkarstwie morskim i oceanicznym i propagujący etykę wędkarską i wszelkie dozwolone metody wędkowania na tych akwenach - stała współpraca - Dyrektor Handlowy - odpowiedzialność za promocję i sprzedaż kwartalnika w Polsce,

2012 - 2014 - Grauvell PL – stała współpraca - Dyrektor Handlowy – promocja i sprzedaż w Polsce sprzętu wędkarskiego hiszpańskiej firmy Grauvell Fishing S.A.;

2008 – 2011 – JanKom – własna działalność – handel „ e-” i stacjonarny, doradztwo w zakresie organizacji, zarządzania i marketingu;

2011 – MK Kadry – ¼ etatu - Dyrektor ds. promocji zatrudnienia 50+.- promocja, rekrutacja;

2008 – 2008 - Spółdzielnia Mieszkaniowa „Wola” – Specjalista-koordynator - restrukturyzacja administracji – cel: usprawnienie obsługi mieszkańców, zwiększenie skuteczności windykacji oraz poprawy efektywności najmu lokali użytkowych;

2008 - 2008 - Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Żoliborz Centralny” - Prezes Zarządu Spółdzielni – kierowanie całością spraw Spółdzielni, współpraca z organami samorządowymi;

2005 - 2006 - M&M air cargo service Polska S.A. - Kierownik Działu Szkoleń Grupy M&M Polska – kreowanie i odpowiedzialność za całokształt problematyki Szkoleniowej w firmie;

2002 - 2004 - Ubezpieczenia – m. In. Amplico Life, Filar S.A. - Kierownik Zespołu doradców – rekrutacja pracowników, szkolenia i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych;

1999 - 2001 - Urząd Dzielnicy Śródmieście Gminy Warszawa Centrum – Naczelnik 78-osobowego Wydziału Administracyjno-Budżetowego – planowanie, koordynacja, nadzór inwestycji w zasobach własnych Urzędu, odpowiedzialność za zamówienia publiczne, budżet i finanse, administrowanie mieniem, kierowanie gospodarką magazynową transportem, odpowiedzialność za bezpieczeństwo i ochronę Urzędu oraz za Archiwum Urzędu - w tym akt tajnych;

1993 - 1999 - własna firma handlowo–usługowa, w tym Biuro Turystyczne oraz współpraca z Hewlett Packard w zakresie sprzedaży specjalistycznego sprzętu medycznego, przygotowywanie kontraktów i współpraca ze środowiskiem medycznym;

1992 - 1992 - Canampol Traiding Ltd w Warszawie - Dyrektor ds. Sprzedaży – rekrutacja pracowników, budowa sieci sprzedaży materiałów budowlanych;

1971 – 1992 - (zgodnie z listą): - Wydział Oświaty i Wychowania Urzędu Dzielnicowego Warszawa Żoliborz,- Biuro Projektowo -Technologiczne „Techmaprojekt” Gdańsk O/Warszawa, - Ośrodek Elektronicznego Przetwarzania Danych MHWiU, - Centralny Ośrodek Informatyki Drogownictwa w Warszawie (Kierownik Sekcji Organizacji Przetwarzania Danych– kierowanie zespołem pracowniczym), - ZOTMM „Mera- Elwro-Service” O/W-wa, - Główny Urząd Statystyczny –Ośrodek Elektronicznego Przetwarzania Danych;

Szkolenia i kursy

Odbyte kursy i szkolenia:

2004 - szkolenia managerskie, m. in.: techniki i psychologia sprzedaży, identyfikacja potrzeb klienta, sposoby prezentacji produktów, zasady zawierania umów majątkowych, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem, techniki negocjacyjne, asertywność, socjotechnika w kontakcie z klientem, psychologia i techniki rekrutacyjne, kierowanie i zarządzanie zespołem pracowniczym techniki
zarządzania i komunikowania, kształtowanie odporności na stres, umiejętność motywowania zespołu, coaching, marketing;

2003 - świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego w zakresie zarządzania nieruchomościami - kurs 145–godzinny, uwzględniający wymagania programowe ustalone przez Prezesa Urzędu Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast;

2000 - dyplom Ministerstwa Skarbu Państwa, potwierdzający złożenie egzaminu i posiadanie kwalifikacji i uprawnień do pełnienia funkcji Członka Rad Nadzorczych w Spółkach Skarbu Państwa;

2000 - pakiet szkoleń i seminariów, dot. problematyki zamówień publicznych;

1999 - certyfikat ukończenia seminarium dot. zastosowań Kodeksu Postępowania Administracyjnego; - dyplom szkolenia bhp i p-poż. dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla;

1996 - licencja PUNU (obecnie KNUiFE) dająca uprawnienie do wykonywania zawodu doradcy ubezpieczeniowego;

Edukacja

Logo
Socjologia - Zarządzanie Zasobami, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem, Warszawa

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Zainteresowania

Hobby:

- psychologia, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki autyzmu, Zespołu Aspergera i Touretta oraz motywów postępowania; turystyka i sport; wędkarstwo, nurkowanie – snorkeling, akwarystyka, kynologia,;

Organizacje

Działalność pozazawodowa:

1984 - 1995 oraz 2000 - obecnie - członek Rad Nadzorczych i Rad Mieszkańców Warszawskich Spółdzielni Mieszkaniowych, w tym: Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, Warszawskiej Spółdzielni Budowlano Mieszkaniowej „Chomiczówka” i
Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Żoliborz Centralny”. Przewodniczenie i vice przewodniczenie Radom Nadzorczym, Komisjom Rady: technicznej, organizacyjnej i statutowej, przewodniczenie Walnym Zgromadzeniom Członków oraz innym
organom statutowym Spółdzielni (Rada Osiedla, Rada Kolonii);

1987 – 1989 - Nauczycielska Spółdzielnia Budowlano — Mieszkaniowa „Edukacja” (Spółdzielnia w organizacji) - Prezes Zarządu Spółdzielni – funkcja pełniona społecznie – tworzenie struktur, organizacja Spółdzielni;

2006 - 2009 - Sekretarz Rady Fundacji „Jesteś Człowiekiem – Pomóż”, działającej w obszarze ochrony zdrowia, w szczególności w zakresie walki z rakiem piersi kobiet, pomocy chorym na cukrzycę i pomocy dotkniętym autyzmem.

Inne

Wykształcenie / Edukacja - uzupełnienie informacji:

2011 - wyższe - Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem - Wydział Socjologii- specjalność: zarządzanie zasobami;

1987 - niepełne wyższe - Uniwersytet Warszawski – 3 lata studiów prawniczych na Wydziale Prawa i Administracji;

1984 - pomaturalne pedagogiczne - dyplom Studium Pedagogicznego;

1972- pomaturalne techniczne - dyplom technik elektronik;


Osiągnięcia zawodowe:

1982/2011 – uniwersalność i doświadczenie w zarządzaniu, rekrutacji i sprzedaży różnych rodzajów produktów: (w tym kolejno:
- produkowanych przez siebie w latach 80-tych metronomów muzycznych, materiałów budowlanych, usług turystycznych, aparatury diagnostyki medycznej, ubezpieczeń materialnych i na życie, szkoleń, nieruchomości, prasy, wyrobów tytoniowych, art. chemii gospodarczej, art. spożywczych, słodyczy i napojów);

2008 - sprawność zarządzania Spółdzielnią, w efekcie m. innymi: skuteczne negocjacje ze Związkami Zawodowymi w Spółdzielni, zakończone rejestracją Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy, opracowanie i wdrożenie adekwatnej do aktualnych potrzeb struktury organizacyjnej administracji, projekt organizacji Biura Obsługi mieszkańców ze szczególnym naciskiem na poprawę efektywności pracy administratorów, gospodarzy domów i pracowników obsługi technicznej, uporządkowanie prawne nieruchomości gruntowych Spółdzielni WSM ŻC, zwiększenie skuteczności windykacji zadłużeń i poprawa efektywności najmu lokali użytkowych;

2005 - zorganizowanie profesjonalnej sali szkoleniowej, cyklu szkoleń dla pracowników M&M z efektem poprawy jakości sprzedaży usług;

1999/2001 - skuteczność w budowie prestiżu Wydziału i sprawne zarządzanie kierowanym przez siebie Wydziałem w Urzędzie Dzielnicy Warszawa Śródmieście, efektywne zarządzanie budżetem Wydziału średnio w kwocie ca’ 3 mln zł rocznie) ;

2000 - uzyskanie uprawnień do pełnienia funkcji Członka Rad Nadzorczych w Spółkach Skarbu Państwa;


Umiejętności:

- obsługa komputera (pakiet Office, środowisko Windows); prawo jazdy kat. B i wieloletnia sprawność prowadzenia pojazdów;

- doświadczenie i sprawność w zarządzaniu firmą i kierowaniu dużymi zespołami pracowniczymi;

- praktyczna umiejętność zarządzania i administrowania personelem i mieniem, czytania i interpretacji aktów prawnych oraz sprawność w posługiwaniu się nimi, praktyczna znajomość zasad funkcjonowania przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach gospodarki rynkowej;

- doświadczenie w zakresie opracowywania i wdrażania wewnętrznych aktów prawnych, statutów i regulaminów oraz w zakresie tworzenia struktur i schematów organizacyjnych;

- doświadczenie w delegowaniu zadań;

- doświadczenie w profesjonalnej rekrutacji;

- praktyczna znajomość funkcjonowania i specyfiki instytucji Samorządowych;

- praktyczna znajomość spółdzielczości mieszkaniowej, w tym: prawnych aspektów zarządzania spółdzielnią, administrowania i gospodarowania zasobami, znajomość problematyki spraw członkowskich, problemów technicznych związanych z realizacją i planowaniem inwestycji, remontów i konserwacji, problematyki regulacji własności nieruchomości;

- ogólna orientacja w problematyce prawnej, budżetowej, finansowo- księgowej; technicznej,

- otwartość, umiejętność i odwaga podejmowania decyzji, elastyczność, zdolność i chęć pogłębiania wiedzy, determinacja w podejmowaniu nowych wyzwań, odpowiedzialność, dyspozycyjność, mobilność;

- sprawność w negocjacjach biznesowych, łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich i dbałość o utrzymywanie właściwych relacji;

- lojalność;


Referencje:
– kontakty telefoniczne udostępnię na życzenie .


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w obecnej pracy dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 923 ze zm.