Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Lider projektu
Przygotowanie i prowadzenie projektu pt." Przegląd kompetencji pracowników działu sprzedaży"
1. Przygotowanie planu realizacji projektu
2. Wdrożenie projektu
3. Przeprowadzenie przeglądu kompetencji pracowników dź.sprzedaży
4. Przygotowanie podsumowania przeglądu w postaci prezentacji
5. Przedstawienie podsumowania dyr.operacyjnemu
1. Przygotowanie planu realizacji projektu
2. Wdrożenie projektu
3. Przeprowadzenie przeglądu kompetencji pracowników dź.sprzedaży
4. Przygotowanie podsumowania przeglądu w postaci prezentacji
5. Przedstawienie podsumowania dyr.operacyjnemu
podwładny
wystawiono
Cechujące Pana Janusza: sumienność, zaangażowanie i odpowiedzialność były zawsze gwarancją rzetelnie wykonanej pracy. Dzięki wykazywanej kreatywności, zdolnościom organizacyjnym oraz umiejętności sprawnego działania w sytuacjach stresowych Pan Janusz Szczęch z powodzeniem pełnił powierzone mu funkcje. Pan Janusz Szczęch był głęboko zaangażowany w działalność firmy i identyfikującym się z nią. Posiadane zdolności interpersonalne sprawiają, że Pan Janusz Szczęch stanowi doskonałą wizytówkę firmy zarówno w kontaktach z klientami jak i współpracownikami.
Key Account Manager
Drinks&Food GmbH
Udział w projekcie pozwalającym wprowadzić produkty alkoholowe niemieckiego producenta na rynek woj.opolskiego, śląskiego, łódzkiego, dolnośląskiego.
Pozyskiwanie klientów sieciowych do współpracy
Negocjacje warunków handlowych
Utrzymywanie relacji handlowych
Poszerzanie asortymentu w zakresie oferowanych produktów
Kontrola realizacji płatności
Kontakty handlowe z oddziałami dystrybutora produktów Drinks&Food GmbH
Koordynacja działań handlowych PH Dystrybutora
Pozyskiwanie klientów sieciowych do współpracy
Negocjacje warunków handlowych
Utrzymywanie relacji handlowych
Poszerzanie asortymentu w zakresie oferowanych produktów
Kontrola realizacji płatności
Kontakty handlowe z oddziałami dystrybutora produktów Drinks&Food GmbH
Koordynacja działań handlowych PH Dystrybutora
District Manager Śląsk
Planowanie sprzedaży dla grupy PH, Dystrybut
Działania rozwojowe w rynku lokalnych sieci polskich,
Działania od sprzedażowe w ramach współpracy z dystrybutorami
Udział w targach branżowych(organizacja,oferta, sprzedaż)
Coaching PH,
Dbałość o realizację budżet marketingowy,
Budowanie relacji z klientami,
Działania w ramach rozwoju sprzedaży w obszarach NND, MS,
Monitoring efektywności tras PH
Organizacja cyklicznych spotkań z zespołem – podsumowanie bieżących osiągnięć, plany na przyszłość
Działania rozwojowe w rynku lokalnych sieci polskich,
Działania od sprzedażowe w ramach współpracy z dystrybutorami
Udział w targach branżowych(organizacja,oferta, sprzedaż)
Coaching PH,
Dbałość o realizację budżet marketingowy,
Budowanie relacji z klientami,
Działania w ramach rozwoju sprzedaży w obszarach NND, MS,
Monitoring efektywności tras PH
Organizacja cyklicznych spotkań z zespołem – podsumowanie bieżących osiągnięć, plany na przyszłość
Dyrektor Centrum Sprzedaży
1) Zarządzanie Centrum Spredaży, w tym planowanie roczne i realizacji budżetu, odpowiedzialność za P&L
a) monitorowanie, analizowanie i poprawa wszystkich odpowiednich Krytycznych Mierników Biznesu
b) przygotowanie, wprowadzenie i monitorowanie działań naprawczych
2) Dostawa najlepszej jakości usługi dla nowych i istniejących klientów na obszarze działania
3) Zapewnienie wzrostu sprzedaży
a) zarządzanie narzędziami sprzedażowymi prowadzącymi do osiągnięcia rentownej sprzedaży
b)określanie planu działań pro sprzedażowych i promocyjnych w obszarze pozyskiwanych klientów wespół z działem marketingu
c) monitorowanie(badanie rynku) terminów ważności produktów i pobieranie próbek
d) wspieranie, coaching podległego personelu
e) weryfikacja oferty dla klientów (przy użyciu P&L), podpisywanie umów zgodnie z pełnomocnictwem
f) monitorowanie działań konkurentów (ze świadomością ich największych klientów w regionie, określenia planu: nawiązania współpracy))
g) monitowanie poziomu cen produktów w zakresie egzekucji i poziomu względem bieżącej oferty
h) monitorowanie i kontrola jakości działań coaching’owych prowadzonych przez ASM
i) wizyty u klientów
j) zapewnia rentownej sprzedaży poprzez wprowadzenie i egzekucję standardów kanałowych
4) Zapewnienie efektywności w zakresie podniesienia efektywności dystrybucja w obszarze działania
a) monitorowanie wszystkich tras PH, w kontekście czasu, ilości i jakości punktów, logistyki
b) przygotowywanie rerouting’ów tras wespół z analitykami sprzedaży i logistyki
c) analiza niezrealizowanych dostaw (przyczyny, skutki, działania naprawcze)
d) planowanie i nadzór stanów magazynowych produktów w kontekście realizacji planów sprzedażowych
f) monitorowanie bazy klientów w kontekście efektywności wizyt PH , podejmowanie działań skutkujących podsinieniem skuteczności sprzedaży
g) okresowe spotkania kierowników funkcyjnych- przegląd obecnej sytuacji, punkty krytyczne, dalsze działania na przyszłość
h) monitoring i analiza P&L Centrum Sprzedaży
5) Zarządzanie ludźmi
a) wyznacza celów , monitorowanie działań i rozliczanie wyników pracy podległych kierowników
b) organizowanie cyklicznych spotkań podsumowujących bieżące wyniki pracy
c) rekrutacja , wprowadzanie nowych pracowników do organizacji
d) trening, coaching i kontrola, przy udziale działu HR, pozwalające opracować bieżący plan rozwoju podległych pracowników
e) omawianie z zespołem dotyczących ich działań z poprzedniego dnia (ich cele dzienne, sprzedażowe i poza sprzedażowe, wynik bieżący promocji, koncentracja na kluczowych miernikach realizacji budżetu miesięcznego)
f) przygotowywanie arkuszy premiowych
g) przeglądu wydajność pracowników i ich miesięcznych celów
6) Współpraca z działami wspierającymi w zakresie wdrażania nowych procedur, zmian organizacyjnych
a) prezentacje wprowadzanych zmian organizacyjnych
b) wdrażanie nowych standardów sprzedaży
c) planowanie ścieżki rozwoju dla określonej grupy pracowników
d) planowanie i organizacja rocznych przeglądów realizacji celów
a) monitorowanie, analizowanie i poprawa wszystkich odpowiednich Krytycznych Mierników Biznesu
b) przygotowanie, wprowadzenie i monitorowanie działań naprawczych
2) Dostawa najlepszej jakości usługi dla nowych i istniejących klientów na obszarze działania
3) Zapewnienie wzrostu sprzedaży
a) zarządzanie narzędziami sprzedażowymi prowadzącymi do osiągnięcia rentownej sprzedaży
b)określanie planu działań pro sprzedażowych i promocyjnych w obszarze pozyskiwanych klientów wespół z działem marketingu
c) monitorowanie(badanie rynku) terminów ważności produktów i pobieranie próbek
d) wspieranie, coaching podległego personelu
e) weryfikacja oferty dla klientów (przy użyciu P&L), podpisywanie umów zgodnie z pełnomocnictwem
f) monitorowanie działań konkurentów (ze świadomością ich największych klientów w regionie, określenia planu: nawiązania współpracy))
g) monitowanie poziomu cen produktów w zakresie egzekucji i poziomu względem bieżącej oferty
h) monitorowanie i kontrola jakości działań coaching’owych prowadzonych przez ASM
i) wizyty u klientów
j) zapewnia rentownej sprzedaży poprzez wprowadzenie i egzekucję standardów kanałowych
4) Zapewnienie efektywności w zakresie podniesienia efektywności dystrybucja w obszarze działania
a) monitorowanie wszystkich tras PH, w kontekście czasu, ilości i jakości punktów, logistyki
b) przygotowywanie rerouting’ów tras wespół z analitykami sprzedaży i logistyki
c) analiza niezrealizowanych dostaw (przyczyny, skutki, działania naprawcze)
d) planowanie i nadzór stanów magazynowych produktów w kontekście realizacji planów sprzedażowych
f) monitorowanie bazy klientów w kontekście efektywności wizyt PH , podejmowanie działań skutkujących podsinieniem skuteczności sprzedaży
g) okresowe spotkania kierowników funkcyjnych- przegląd obecnej sytuacji, punkty krytyczne, dalsze działania na przyszłość
h) monitoring i analiza P&L Centrum Sprzedaży
5) Zarządzanie ludźmi
a) wyznacza celów , monitorowanie działań i rozliczanie wyników pracy podległych kierowników
b) organizowanie cyklicznych spotkań podsumowujących bieżące wyniki pracy
c) rekrutacja , wprowadzanie nowych pracowników do organizacji
d) trening, coaching i kontrola, przy udziale działu HR, pozwalające opracować bieżący plan rozwoju podległych pracowników
e) omawianie z zespołem dotyczących ich działań z poprzedniego dnia (ich cele dzienne, sprzedażowe i poza sprzedażowe, wynik bieżący promocji, koncentracja na kluczowych miernikach realizacji budżetu miesięcznego)
f) przygotowywanie arkuszy premiowych
g) przeglądu wydajność pracowników i ich miesięcznych celów
6) Współpraca z działami wspierającymi w zakresie wdrażania nowych procedur, zmian organizacyjnych
a) prezentacje wprowadzanych zmian organizacyjnych
b) wdrażanie nowych standardów sprzedaży
c) planowanie ścieżki rozwoju dla określonej grupy pracowników
d) planowanie i organizacja rocznych przeglądów realizacji celów
wystawiono
Janusza cechują sumienność, zaangażowanie i odpowiedzialność zawsze gwarantują rzetelnie wykonanie pracy. Dzięki wykazywanej kreatywności, zdolnościom organizacyjnym oraz umiejętności sprawnego działania w sytuacjach stresowych Janusz z powodzeniem pełnił powierzone mu funkcje. Duża samodzielność w realizacji działań czynią Janusza idealnym pracownikiem, głęboko zaangażowanym w działalność firmy i identyfikującym się z nią. Posiadane zdolności interpersonalne sprawiają, że stanowi doskonałą wizytówkę firmy zarówno w kontaktach z klientami jak i współpracownikami.
p.o. Dyrektora Centrum Sprzedaży
wystawiono
Miałem okazję pracować z prawdziwym profesjonalistą, jakim niewątpliwie jest Janusz. Jego szerokie doświadczenie oraz znakomite podejście do pracownika składały się na wiele wspólnych sukcesów. Charyzmatyczna postać, potrafiąca motywować do trudnych zadań, tak jak wieku się nawet nie śniło, że można.
wystawiono
Janusz jest osobą energiczną, komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuje kontakty interpersonalne. Powierzone zadania wykonuje z należytym zaangażowaniem, systematycznie i dokładnie. Potrafi pracować pod presją czasu, sprawdza się w sytuacjach stresowych, zawsze zachowując spokój. Świetnie motywuje współpracowników stawia sobie ambitne cele, które następnie realizuje w 100% zawsze służy dobrą radą i pomocą. Praca z Januszem była dla mnie bardzo budująca.
Regional SalesTraining & Coaching Manager
1. tworzenie programów szkoleniowych dla PH i kadry zarządzającej średniego szczebla,
2. udział w projektach – wprowadzenie nowego pracownika na stanowisko pracy,
3. wprowadzenie Cappy soków na rynek;
4. projekt coaching’owy,
5. negocjacje handlowe prowadzenie szkoleń, treningów,
6. prowadzenie bazy danych w LN Coaching dla całej kadry,
7. lider projektu w kontekście egzekucji standardów w punkcie sprzedaży pt:” Miasta i Miasteczka”
8. lider projektu „Coaching na Trasie PH – Train the trainers”,
9. zarządzanie zespołem trenerów w regionie,
10. prowadzenie spotkań podsumowujących bieżące i roczne działania w ramach regionu i poszczególnych trenerów,
11. organizacja szkoleń klasowych i prowadzenie ich w ramach planu określonego i skoordynowanego z działami sprzedaży i personalnym
12. uczestnictwo w konferencjach międzynarodowych działu szkoleń w CCHBC ,
13. planowanie kosztów szkoleń w ramach arkusza P&L
14. działania wespół z działem sprzedaży prowadzące do określenia grupy ”Talentów”
15. planowanie i prowadzenie cykli coaching’owych w ramach obszarów regionu
2. udział w projektach – wprowadzenie nowego pracownika na stanowisko pracy,
3. wprowadzenie Cappy soków na rynek;
4. projekt coaching’owy,
5. negocjacje handlowe prowadzenie szkoleń, treningów,
6. prowadzenie bazy danych w LN Coaching dla całej kadry,
7. lider projektu w kontekście egzekucji standardów w punkcie sprzedaży pt:” Miasta i Miasteczka”
8. lider projektu „Coaching na Trasie PH – Train the trainers”,
9. zarządzanie zespołem trenerów w regionie,
10. prowadzenie spotkań podsumowujących bieżące i roczne działania w ramach regionu i poszczególnych trenerów,
11. organizacja szkoleń klasowych i prowadzenie ich w ramach planu określonego i skoordynowanego z działami sprzedaży i personalnym
12. uczestnictwo w konferencjach międzynarodowych działu szkoleń w CCHBC ,
13. planowanie kosztów szkoleń w ramach arkusza P&L
14. działania wespół z działem sprzedaży prowadzące do określenia grupy ”Talentów”
15. planowanie i prowadzenie cykli coaching’owych w ramach obszarów regionu
Szkolenia i kursy
• Efektywne kierowanie grupą handlowców - Kalkstein Corporate Traning
• Profesjonalne prezentacje - Kalkstein Corporate Training
• Coaching - Coca – Cola
• Skuteczne Zarządzanie - Incontext Polska Training and Consultancy
• Dimension of Professional Selling - Carew International & Coca - Cola
(Wymiary sprzedaży profesjonalnej)
• Selekcja ukierunkowana - Development Dimensions & Coca – Cola
• Negocjacje handlowe – Coca – Cola
• Wywieranie wpływu w pracy managera – Futura Studio Włodzimierz Gołdziński
• Prowadzenie aktywnego szkolenia – Trening Partners
• Sztuka aktorska w pracy trenera – AkTren acting for business
• Coaching i Counselling – Ośrodek Szkolenia Handlowców
• Profesjonalne prezentacje - Kalkstein Corporate Training
• Coaching - Coca – Cola
• Skuteczne Zarządzanie - Incontext Polska Training and Consultancy
• Dimension of Professional Selling - Carew International & Coca - Cola
(Wymiary sprzedaży profesjonalnej)
• Selekcja ukierunkowana - Development Dimensions & Coca – Cola
• Negocjacje handlowe – Coca – Cola
• Wywieranie wpływu w pracy managera – Futura Studio Włodzimierz Gołdziński
• Prowadzenie aktywnego szkolenia – Trening Partners
• Sztuka aktorska w pracy trenera – AkTren acting for business
• Coaching i Counselling – Ośrodek Szkolenia Handlowców
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inne
Zainteresowania
Czytanie książek, jazda na rowerze, gotowanie,