Janusz Szczęch

District Mgr ŚLąsk(Śląskie,Opolskie, Łódzkie) FoodCare Sp. z o.o.
Opole, opolskie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

FoodCare Sp. z o.o.
Lider projektu
Przygotowanie i prowadzenie projektu pt." Przegląd kompetencji pracowników działu sprzedaży"
1. Przygotowanie planu realizacji projektu
2. Wdrożenie projektu
3. Przeprowadzenie przeglądu kompetencji pracowników dź.sprzedaży
4. Przygotowanie podsumowania przeglądu w postaci prezentacji
5. Przedstawienie podsumowania dyr.operacyjnemu
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Cechujące Pana Janusza: sumienność, zaangażowanie i odpowiedzialność były zawsze gwarancją rzetelnie wykonanej pracy. Dzięki wykazywanej kreatywności, zdolnościom organizacyjnym oraz umiejętności sprawnego działania w sytuacjach stresowych Pan Janusz Szczęch z powodzeniem pełnił powierzone mu funkcje. Pan Janusz Szczęch był głęboko zaangażowany w działalność firmy i identyfikującym się z nią. Posiadane zdolności interpersonalne sprawiają, że Pan Janusz Szczęch stanowi doskonałą wizytówkę firmy zarówno w kontaktach z klientami jak i współpracownikami.
Logo
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
PB Group - Premium Beverages Sp. z o.o.
Zarządzanie grupą PH i ASm, Coaching, Kontakty z dystrybutorami i kluczowymi sieciami regionu Łódzko-opolskiego. Pozyskiwanie nowych klientów(dystrybutorzy i sieci), kontrola wydaków marketingowych, planowanie sprzedaży,
Logo
Key Account Manager
Drinks&Food GmbH
Udział w projekcie pozwalającym wprowadzić produkty alkoholowe niemieckiego producenta na rynek woj.opolskiego, śląskiego, łódzkiego, dolnośląskiego.
Pozyskiwanie klientów sieciowych do współpracy
Negocjacje warunków handlowych
Utrzymywanie relacji handlowych
Poszerzanie asortymentu w zakresie oferowanych produktów
Kontrola realizacji płatności
Kontakty handlowe z oddziałami dystrybutora produktów Drinks&Food GmbH
Koordynacja działań handlowych PH Dystrybutora
FoodCare Sp. z o.o.
District Manager Śląsk
Planowanie sprzedaży dla grupy PH, Dystrybut
Działania rozwojowe w rynku lokalnych sieci polskich,
Działania od sprzedażowe w ramach współpracy z dystrybutorami
Udział w targach branżowych(organizacja,oferta, sprzedaż)
Coaching PH,
Dbałość o realizację budżet marketingowy,
Budowanie relacji z klientami,
Działania w ramach rozwoju sprzedaży w obszarach NND, MS,
Monitoring efektywności tras PH
Organizacja cyklicznych spotkań z zespołem – podsumowanie bieżących osiągnięć, plany na przyszłość
Coca-Cola HBC Polska
Dyrektor Centrum Sprzedaży
1) Zarządzanie Centrum Spredaży, w tym planowanie roczne i realizacji budżetu, odpowiedzialność za P&L
a) monitorowanie, analizowanie i poprawa wszystkich odpowiednich Krytycznych Mierników Biznesu
b) przygotowanie, wprowadzenie i monitorowanie działań naprawczych
2) Dostawa najlepszej jakości usługi dla nowych i istniejących klientów na obszarze działania
3) Zapewnienie wzrostu sprzedaży
a) zarządzanie narzędziami sprzedażowymi prowadzącymi do osiągnięcia rentownej sprzedaży
b)określanie planu działań pro sprzedażowych i promocyjnych w obszarze pozyskiwanych klientów wespół z działem marketingu
c) monitorowanie(badanie rynku) terminów ważności produktów i pobieranie próbek
d) wspieranie, coaching podległego personelu
e) weryfikacja oferty dla klientów (przy użyciu P&L), podpisywanie umów zgodnie z pełnomocnictwem
f) monitorowanie działań konkurentów (ze świadomością ich największych klientów w regionie, określenia planu: nawiązania współpracy))
g) monitowanie poziomu cen produktów w zakresie egzekucji i poziomu względem bieżącej oferty
h) monitorowanie i kontrola jakości działań coaching’owych prowadzonych przez ASM
i) wizyty u klientów
j) zapewnia rentownej sprzedaży poprzez wprowadzenie i egzekucję standardów kanałowych
4) Zapewnienie efektywności w zakresie podniesienia efektywności dystrybucja w obszarze działania
a) monitorowanie wszystkich tras PH, w kontekście czasu, ilości i jakości punktów, logistyki
b) przygotowywanie rerouting’ów tras wespół z analitykami sprzedaży i logistyki
c) analiza niezrealizowanych dostaw (przyczyny, skutki, działania naprawcze)
d) planowanie i nadzór stanów magazynowych produktów w kontekście realizacji planów sprzedażowych
f) monitorowanie bazy klientów w kontekście efektywności wizyt PH , podejmowanie działań skutkujących podsinieniem skuteczności sprzedaży
g) okresowe spotkania kierowników funkcyjnych- przegląd obecnej sytuacji, punkty krytyczne, dalsze działania na przyszłość
h) monitoring i analiza P&L Centrum Sprzedaży
5) Zarządzanie ludźmi
a) wyznacza celów , monitorowanie działań i rozliczanie wyników pracy podległych kierowników
b) organizowanie cyklicznych spotkań podsumowujących bieżące wyniki pracy
c) rekrutacja , wprowadzanie nowych pracowników do organizacji
d) trening, coaching i kontrola, przy udziale działu HR, pozwalające opracować bieżący plan rozwoju podległych pracowników
e) omawianie z zespołem dotyczących ich działań z poprzedniego dnia (ich cele dzienne, sprzedażowe i poza sprzedażowe, wynik bieżący promocji, koncentracja na kluczowych miernikach realizacji budżetu miesięcznego)
f) przygotowywanie arkuszy premiowych
g) przeglądu wydajność pracowników i ich miesięcznych celów
6) Współpraca z działami wspierającymi w zakresie wdrażania nowych procedur, zmian organizacyjnych
a) prezentacje wprowadzanych zmian organizacyjnych
b) wdrażanie nowych standardów sprzedaży
c) planowanie ścieżki rozwoju dla określonej grupy pracowników
d) planowanie i organizacja rocznych przeglądów realizacji celów
Tomek Włodarkiewicz
Tomek Włodarkiewicz · podwładny
wystawiono
Janusz to sympatyczna, pełna pasji osoba. W skrócie: "Maszyna do Sukcesu"
Rafał Bednarczyk
Rafał Bednarczyk · podwładny
wystawiono
Janusza cechują sumienność, zaangażowanie i odpowiedzialność zawsze gwarantują rzetelnie wykonanie pracy. Dzięki wykazywanej kreatywności, zdolnościom organizacyjnym oraz umiejętności sprawnego działania w sytuacjach stresowych Janusz z powodzeniem pełnił powierzone mu funkcje. Duża samodzielność w realizacji działań czynią Janusza idealnym pracownikiem, głęboko zaangażowanym w działalność firmy i identyfikującym się z nią. Posiadane zdolności interpersonalne sprawiają, że stanowi doskonałą wizytówkę firmy zarówno w kontaktach z klientami jak i współpracownikami.
Daniel Kubiczek
Daniel Kubiczek · podwładny
wystawiono
Człowiek z bardzo dużym doświadczeniem menagerskim, zawsze pomocny. Szukający rozwiązań a nie problemów.
Coca-Cola HBC Polska
p.o. Dyrektora Centrum Sprzedaży
Michał M.
Michał M. · podwładny
wystawiono
Miałem okazję pracować z prawdziwym profesjonalistą, jakim niewątpliwie jest Janusz. Jego szerokie doświadczenie oraz znakomite podejście do pracownika składały się na wiele wspólnych sukcesów. Charyzmatyczna postać, potrafiąca motywować do trudnych zadań, tak jak wieku się nawet nie śniło, że można.
Marcin Ozga
Marcin Ozga · współpracownik
wystawiono
Janusz jest osobą energiczną, komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuje kontakty interpersonalne. Powierzone zadania wykonuje z należytym zaangażowaniem, systematycznie i dokładnie. Potrafi pracować pod presją czasu, sprawdza się w sytuacjach stresowych, zawsze zachowując spokój. Świetnie motywuje współpracowników stawia sobie ambitne cele, które następnie realizuje w 100% zawsze służy dobrą radą i pomocą. Praca z Januszem była dla mnie bardzo budująca.
Coca-Cola HBC Polska
Regional SalesTraining & Coaching Manager
1. tworzenie programów szkoleniowych dla PH i kadry zarządzającej średniego szczebla,
2. udział w projektach – wprowadzenie nowego pracownika na stanowisko pracy,
3. wprowadzenie Cappy soków na rynek;
4. projekt coaching’owy,
5. negocjacje handlowe prowadzenie szkoleń, treningów,
6. prowadzenie bazy danych w LN Coaching dla całej kadry,
7. lider projektu w kontekście egzekucji standardów w punkcie sprzedaży pt:” Miasta i Miasteczka”
8. lider projektu „Coaching na Trasie PH – Train the trainers”,
9. zarządzanie zespołem trenerów w regionie,
10. prowadzenie spotkań podsumowujących bieżące i roczne działania w ramach regionu i poszczególnych trenerów,
11. organizacja szkoleń klasowych i prowadzenie ich w ramach planu określonego i skoordynowanego z działami sprzedaży i personalnym
12. uczestnictwo w konferencjach międzynarodowych działu szkoleń w CCHBC ,
13. planowanie kosztów szkoleń w ramach arkusza P&L
14. działania wespół z działem sprzedaży prowadzące do określenia grupy ”Talentów”
15. planowanie i prowadzenie cykli coaching’owych w ramach obszarów regionu
Agata Kuźniewicz
Agata Kuźniewicz · podwładny
wystawiono
Janusza wspominam jako bardzo dobrego przełożonego,pełnego pasji i uczciwości człowieka.Oczekiwał wykonywania zadań z pełną perfekcją i profesjonalizmem.Dużo się od niego nauczyłam-nie tylko podejścia do biznesu,ale także do ludzi,olbrzymi szacunek.

Szkolenia i kursy

• Efektywne kierowanie grupą handlowców - Kalkstein Corporate Traning
• Profesjonalne prezentacje - Kalkstein Corporate Training
• Coaching - Coca – Cola
• Skuteczne Zarządzanie - Incontext Polska Training and Consultancy
• Dimension of Professional Selling - Carew International & Coca - Cola
(Wymiary sprzedaży profesjonalnej)
• Selekcja ukierunkowana - Development Dimensions & Coca – Cola
• Negocjacje handlowe – Coca – Cola
• Wywieranie wpływu w pracy managera – Futura Studio Włodzimierz Gołdziński
• Prowadzenie aktywnego szkolenia – Trening Partners
• Sztuka aktorska w pracy trenera – AkTren acting for business
• Coaching i Counselling – Ośrodek Szkolenia Handlowców

Edukacja

Logo
Zarządzanie przedsiębiorstwem, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

Czytanie książek, jazda na rowerze, gotowanie,