Umiejętności
bankowość
Zarządzanie zmianą
Coaching
Analiza kredytowa
Ryzyko kredytowe
Ryzyko finansowe
Negocjacje
Ryzyko Operacyjne
Rekrutacja
Bankowość detaliczna
SME Banking
Bankowość transakcyjna
Zarządzanie zespołem
Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Oddziału Operacyjnego
- odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i ekonomiczne,
- przygotowywanie koncepcji sprzedaży produktów i usług bankowych,
- dbanie o rozwój, szkolenia wspieranie i coaching pracowników,
- udział w projektach infromatycznych i szkoleniowych,
- dbałość o jakość portfela kredytowego,
- zarządzanie budżetem kosztów,
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami,
- przygotowywanie planów rozwoju mikroregionu,
- współpraca z lokalnymi partnerami (pośrednicy),
- przygotowywanie koncepcji sprzedaży produktów i usług bankowych,
- dbanie o rozwój, szkolenia wspieranie i coaching pracowników,
- udział w projektach infromatycznych i szkoleniowych,
- dbałość o jakość portfela kredytowego,
- zarządzanie budżetem kosztów,
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z Klientami,
- przygotowywanie planów rozwoju mikroregionu,
- współpraca z lokalnymi partnerami (pośrednicy),
Menedżer Sprzedaży MSP
• zarządzanie zespołem sprzedawców (nadawanie i rozliczanie celów sprzedażowych, monitorowanie poziomu realizacji celów sprzedażowych i aktywności sprzedażowej),
• planowanie i organizacja działań marketingowych w ramach wyznaczonego budżetu,
• monitoring i analiza wyników badania jakości obsługi klienta,
• przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych,
• kontakt z kluczowymi klientami,
• podejmowanie decyzji kredytowych w ramach nadanych kompetencji,
• prowadzenie szkoleń dla pracowników
• współpraca z lokalnymi partnerami sprzedaży
• prowadzenie działań marketingowych na lokalnym rynku
• planowanie i organizacja działań marketingowych w ramach wyznaczonego budżetu,
• monitoring i analiza wyników badania jakości obsługi klienta,
• przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych,
• kontakt z kluczowymi klientami,
• podejmowanie decyzji kredytowych w ramach nadanych kompetencji,
• prowadzenie szkoleń dla pracowników
• współpraca z lokalnymi partnerami sprzedaży
• prowadzenie działań marketingowych na lokalnym rynku
Doradca Klienta MSP
- obsługa i pozyskiwanie nowych klientów z segmentu Mikro SME,
- sprzedaż produktów depozytowych i kredytowych,
- obsługa rachunków depozytowych i kredytowych klientów zgodnie z regulacjami
- doradztwo w zakresie oferowanych przez bank produktów i usług
- podejmowanie decyzji w ramach posiadanych kompetencji.
- sprzedaż produktów depozytowych i kredytowych,
- obsługa rachunków depozytowych i kredytowych klientów zgodnie z regulacjami
- doradztwo w zakresie oferowanych przez bank produktów i usług
- podejmowanie decyzji w ramach posiadanych kompetencji.
Doradca Klienta Korporacyjnego
- obsługa i pozyskiwanie nowych klientów z segmentu Mikro i SME,
- sprzedaż produktów depozytowych i kredytowych,
- obsługa rachunków depozytowych i kredytowych klientów zgodnie z regulacjami
- doradztwo w zakresie oferowanych przez bank produktów i usług
- podejmowanie decyzji w ramach posiadanych kompetencji.
- sprzedaż produktów depozytowych i kredytowych,
- obsługa rachunków depozytowych i kredytowych klientów zgodnie z regulacjami
- doradztwo w zakresie oferowanych przez bank produktów i usług
- podejmowanie decyzji w ramach posiadanych kompetencji.
Starszy Doradca Klienta Korporacyjnego
- obsługa i pozyskiwanie nowych klientów z segmentu Mikro i SME,
- sprzedaż produktów depozytowych i kredytowych,
- obsługa rachunków depozytowych i kredytowych klientów zgodnie z regulacjami
- doradztwo w zakresie oferowanych przez bank produktów i usług
- podejmowanie decyzji w ramach posiadanych kompetencji.
- sprzedaż produktów depozytowych i kredytowych,
- obsługa rachunków depozytowych i kredytowych klientów zgodnie z regulacjami
- doradztwo w zakresie oferowanych przez bank produktów i usług
- podejmowanie decyzji w ramach posiadanych kompetencji.
Szkolenia i kursy
2015 - kurs kasjera złotowo-walutowego
2014 - szkolenie dla osób ubiegających się o wpis do rejestru agentów ubezpieczeniowych (zakończone egzaminem i wpisaniem do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych) organizowane przez CONCORDIA TUW
2013 - Motywowanie przez docenianie
2013 - Kompleksowe szkolenie kadry kierowniczej w zakresie zarządzania, kierowania
zespołem pracowników
2012 - Coaching z elementami obsługi klienta zewnętrznego(Coaching Center)
2012 - Zaawansowana ocena ryzyka kredytowego (SME Finance Facility)
2011 - Profesjonalna obsługa klienta
2011 - Wpływ jakości obsługi na poziom sprzedaży. Jak uczyć i motywować doradców do stosowania jakości obsługi (Kontrakt OSH)
2010 – Przywództwo coachingowe
2010 - Wdrożenie wymogów Dyrektywy MiFID
2009 – Motywacja i motywowanie pracowników
2009 – Zarządzanie wynikami i rozwojem pracowników
2007 – Zarządzane ludźmi – od wyznaczania celów do oceny (ArchiveGlobal)
2007 - Zasady udzielania nowych kredytów preferencyjnych z dopłatami do oprocentowania z ARiMR
2006 - Umiejętność sprzedaży doradczej (AchieveGlobal)
2006 - Profesjonalne techniki sprzedaży (ArchiveGlobal)
2005 - Ocena efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych dla podjęcia decyzji kredytowej (Międzynarodowa Szkoła Bankowości i Finansów w Katowicach)
2005 - Aktywna sprzedaż (PROFES)
2004 - Programy pomocowe Unii Europejskiej (Warszawski Instytut Bankowości)
2004 - Zarządzanie projektami oraz przygotowanie wniosku o współfinansowanie z funduszy strukturalnych (Międzynarodowa Szkoła Bankowości i Finansów w Katowicach)
2003 - Mastering Credit (organizator EBOR)
2000 - Best Services z modułem Aktywizacja sprzedaży (Bank Śląski)
1998 - szkolenie i egzamin na Certyfikowanego sprzedawcę jednostek Uczestnictwa Funduszy Powierniczych PKO/CREDITT SUISSE
2014 - szkolenie dla osób ubiegających się o wpis do rejestru agentów ubezpieczeniowych (zakończone egzaminem i wpisaniem do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych) organizowane przez CONCORDIA TUW
2013 - Motywowanie przez docenianie
2013 - Kompleksowe szkolenie kadry kierowniczej w zakresie zarządzania, kierowania
zespołem pracowników
2012 - Coaching z elementami obsługi klienta zewnętrznego(Coaching Center)
2012 - Zaawansowana ocena ryzyka kredytowego (SME Finance Facility)
2011 - Profesjonalna obsługa klienta
2011 - Wpływ jakości obsługi na poziom sprzedaży. Jak uczyć i motywować doradców do stosowania jakości obsługi (Kontrakt OSH)
2010 – Przywództwo coachingowe
2010 - Wdrożenie wymogów Dyrektywy MiFID
2009 – Motywacja i motywowanie pracowników
2009 – Zarządzanie wynikami i rozwojem pracowników
2007 – Zarządzane ludźmi – od wyznaczania celów do oceny (ArchiveGlobal)
2007 - Zasady udzielania nowych kredytów preferencyjnych z dopłatami do oprocentowania z ARiMR
2006 - Umiejętność sprzedaży doradczej (AchieveGlobal)
2006 - Profesjonalne techniki sprzedaży (ArchiveGlobal)
2005 - Ocena efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych dla podjęcia decyzji kredytowej (Międzynarodowa Szkoła Bankowości i Finansów w Katowicach)
2005 - Aktywna sprzedaż (PROFES)
2004 - Programy pomocowe Unii Europejskiej (Warszawski Instytut Bankowości)
2004 - Zarządzanie projektami oraz przygotowanie wniosku o współfinansowanie z funduszy strukturalnych (Międzynarodowa Szkoła Bankowości i Finansów w Katowicach)
2003 - Mastering Credit (organizator EBOR)
2000 - Best Services z modułem Aktywizacja sprzedaży (Bank Śląski)
1998 - szkolenie i egzamin na Certyfikowanego sprzedawcę jednostek Uczestnictwa Funduszy Powierniczych PKO/CREDITT SUISSE
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Zainteresowania
polityka międzynarodowa, ekonomia, historia, sport (rower, bieganie, pływanie, narty), motoryzacja, muzyka
Inne
- prawo jazdy kategorii B
Osiągnięcia:
- zajęcie 20 miejsca w rocznym rankingu mikroregionów PAS za 2014r (na 115 mikroregionów)
- zajęcie 20 miejsca w rocznym rankingu Oddziałów Operacyjnych PAS Oddziałów Operacyjnych (na 115 mikroregionów)
- zajęcie 3 miejsca w Polsce (na 115 Dyrektorów) w IV kwartale 2014r w zakresie realizacji celów SWS MBO
- zajęcie 16 miejsca w ogólnopolskim rankingu PAS wśród Małych Mikroregionów w 2013r
- realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego Wydziału MSP w 2007 r.
- realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego Wydziału MSP w 2008r.
- realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego Wydziału MSP w 2009r.
- realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego oddziału i mikroregionu w 2010r
- realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego Mikroregionu w 2011-2014r.
Osiągnięcia:
- zajęcie 20 miejsca w rocznym rankingu mikroregionów PAS za 2014r (na 115 mikroregionów)
- zajęcie 20 miejsca w rocznym rankingu Oddziałów Operacyjnych PAS Oddziałów Operacyjnych (na 115 mikroregionów)
- zajęcie 3 miejsca w Polsce (na 115 Dyrektorów) w IV kwartale 2014r w zakresie realizacji celów SWS MBO
- zajęcie 16 miejsca w ogólnopolskim rankingu PAS wśród Małych Mikroregionów w 2013r
- realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego Wydziału MSP w 2007 r.
- realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego Wydziału MSP w 2008r.
- realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego Wydziału MSP w 2009r.
- realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego oddziału i mikroregionu w 2010r
- realizacja powierzonych zadań, wyniku ekonomicznego Mikroregionu w 2011-2014r.