Umiejętności
Internet
Pakiet MS Offiece
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik zespołu
- organizacja pracy oraz motywowanie podległego zespołu
- kierowanie zespołem liderów w celu osiągania wyników zgodnie z przyjętymi normami jakościowymi i ilościowymi
- nadzór nad przebiegiem rozmów z klientem i kontrolowanie jakości pracy telemarketerów
- monitorowanie pracy indywidualnej i zespołowej w oparciu o wyznaczone cele dla danego zespołu
- kontrola obsady call center
- kierowanie zespołem liderów w celu osiągania wyników zgodnie z przyjętymi normami jakościowymi i ilościowymi
- nadzór nad przebiegiem rozmów z klientem i kontrolowanie jakości pracy telemarketerów
- monitorowanie pracy indywidualnej i zespołowej w oparciu o wyznaczone cele dla danego zespołu
- kontrola obsady call center
Kierownik Zespołu Telemarketerów
- tworzenie i realizacja planow sprzedażowych
- przygotowanie oraz przeprowadzanie szkoleń i treningów z zakresu technik sprzedaży
- organizacja pracy oraz motywowanie podległego zespołu
- nadzór nad wydajnością zespołu poprzez definiowanie błędów, uchyleń w procesie, proponowanie i wprowadzanie zmian, ulepszeń
- kierowanie zespołem telemarketerów w celu osiągania wyników zgodnie z przyjętymi normami jakościowymi i ilościowymi
- nadzór nad przebiegiem rozmów z klientem i kontrolowanie jakości pracy telemarketerów
- monitorowanie pracy indywidualnej i zespołowej w oparciu o wyznaczone cele dla danego zespołu
- kontrola obsady call center
- przygotowywanie raportów sprzedażowych w trybie dziennym, tygodniowym i miesięcznym
- przygotowanie oraz przeprowadzanie szkoleń i treningów z zakresu technik sprzedaży
- organizacja pracy oraz motywowanie podległego zespołu
- nadzór nad wydajnością zespołu poprzez definiowanie błędów, uchyleń w procesie, proponowanie i wprowadzanie zmian, ulepszeń
- kierowanie zespołem telemarketerów w celu osiągania wyników zgodnie z przyjętymi normami jakościowymi i ilościowymi
- nadzór nad przebiegiem rozmów z klientem i kontrolowanie jakości pracy telemarketerów
- monitorowanie pracy indywidualnej i zespołowej w oparciu o wyznaczone cele dla danego zespołu
- kontrola obsady call center
- przygotowywanie raportów sprzedażowych w trybie dziennym, tygodniowym i miesięcznym
Starszy specjalista ds. ubezpieczeń - telemarketer
- telefoniczna sprzedaż ubezpieczeń
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- nawiązywanie i podtrzymywanie telefonicznego kontaktu z Klientem
- bieżące raportowanie wyników pracy własnej
- szkolenia nowych pracowników z zakresu produktu i aplikacji
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- nawiązywanie i podtrzymywanie telefonicznego kontaktu z Klientem
- bieżące raportowanie wyników pracy własnej
- szkolenia nowych pracowników z zakresu produktu i aplikacji
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
gry planszowe, sport, coaching, literatura motywacyjna
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.