Janusz Kot

Janusz Kot

analityka/zarządzanie/negocjacje
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Reklama Umiejętności analityczne Umiejętności interpersonalne Umiejętności zarządzania Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Planowanie mediów Komunikacja w Social Media Start-upy Myślenie strategiczne, wykorzystanie dostępnych zasobów do realizacji celu analityka, negocjacje, zarządzanie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Prezes zarządu
ALPHABET sp. z o.o.
Doradztwo w zakresie realizowania polityki marketingowej spółek
Własna działaność
Właściciel
Doradztwo w zakresie realizowania polityki marketingowej spółek.
Logo
Dyrektor Działu Marketingu
Marteks
koordynacja i decydowanie o współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi,
analiza rynku oraz konsumenta wobec celu identyfikacji możliwości szans rynkowych,
kierowanie przygotowaniem materiałów informacyjnych, reklamowych i opakowań produktów,
kreowanie i dbałość o wizerunek firmy,
współpraca z działem badań i rozwoju.
Kefirek S.A.
Dyrektor Działu Marketingu
przygotowywanie planów i strategii marketingowych;
nadzór nad przeprowadzaniem analiz i badań rynkowych;
monitorowanie skuteczności działań reklamowo – promocyjnych we wszystkich kanałach sprzedaży;
zarządzanie budżetem marketingowym;
koordynacja i decydowanie o współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi;
analiza rynku oraz konsumenta wobec celu identyfikacji możliwości szans rynkowych;
kierowanie przygotowaniem materiałów informacyjnych, reklamowych i opakowań produktów;
kreowanie i dbałość o wizerunek firmy;
analizowanie raportów z badań marketingowych;
rebranding placówek handlowych;
obsługa programów partnerskich/lojalnościowych dla partnerów biznesowych (sklepów franczyzowych);
organizacja targów branżowych;
Grzegorz W.
Grzegorz W. · podwładny
wystawiono
O Januszu jako przełożonym mogę powiedzieć, że posiada zdolność jasnego określania wymagań, nie ograniczając przy tym kreatywności. Posiada cechy dobrego leadera, który inspiruje i od którego można zawsze liczyć na pomoc.
Praca pod kierownictwem Janusza to czysta przyjemność.
serpol
Dyrektor Działu Marketingu
nadzór nad przeprowadzaniem analiz i badań rynkowych,
zarządzanie budżetem marketingowym,
koordynacja i decydowanie o współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi,
kierowanie przygotowaniem materiałów informacyjnych, reklamowych,
kreowanie i dbałość o wizerunek firmy,
analizowanie raportów z badań marketingowych,
współpraca z działem badań i rozwoju,
obsługa programów partnerskich/lojalnościowych dla kluczowych klientów,
organizacja eventów firmowych.
Sławomir Sobula
Sławomir Sobula · współpracownik
wystawiono
Janusz to bardzo sympatyczna i konkretna osoba. Posiada bardzo rozległą wiedzę, którą chętnie się dzieli i uczy innych. Wiele nauczyłem się od niego w życiu zawodowym. Również prywatnie doradzał i podrzucał cenne i trafne uwagi. Gorąco polecam współpracę z Januszem.
Krzysztof Śpiewla
Krzysztof Śpiewla · podwładny
wystawiono
Najlepszy przełożony, jakiego dotąd miałem. Jasna i szczera komunikacja, skupienie na problemach i rozwiązaniach, bystry i otwarty umysł. Skupiony na tym co istotne.
serpol
Manager Projektu
planowanie, organizowanie oraz koordynowanie projektów,
ustalanie celów i zadań poszczególnych współpracowników,
wybór metodologii i monitorowanie przebiegu prac badawczych,
monitorowanie realizacji budżetu projektów,
prezentowanie wyników projektów oraz kontrola stopnia zgodności uzyskanych wyników z założonymi celami
serpol
Kierownik ds. Analiz
tworzenie narzędzi do monitorowania i prognozowania sprzedaży,
gromadzenie i analiza danych potrzebnych do oszacowanie bieżących celów sprzedaży,
przygotowanie prognoz sprzedaży,
generowanie standardowych raportów sprzedażowych,
przygotowywanie prezentacji wyników sprzedaży,
wspomaganie innych pracowników pionu przy określaniu poziomu sprzedaży i sporządzaniu prognoz,
przygotowywanie analiz i raportów dla działu sprzedaży oraz przedstawianie wniosków z dokonywanych analiz,
współpraca z działami marketingu oraz sprzedaży,
tworzenie narzędzi do oceny pracy Przedstawicieli Handlowych.
Logo
Kierownik ds. Analiz
Stoop
tworzenie narzędzi do monitorowania i prognozowania sprzedaży,
gromadzenie i analiza danych potrzebnych do oszacowanie bieżących celów sprzedaży,
przygotowanie prognoz sprzedaży,
generowanie standardowych raportów sprzedażowych,
przygotowywanie prezentacji wyników sprzedaży,
wspomaganie innych pracowników pionu przy określaniu poziomu sprzedaży i sporządzaniu prognoz,
przygotowywanie analiz i raportów dla działu sprzedaży oraz przedstawianie wniosków z dokonywanych analiz,
współpraca z działami marketingu oraz sprzedaży,
tworzenie narzędzi do oceny pracy Przedstawicieli Handlowych.
Logo
Z-ca Kierownika ds. Analiz
Stoop
gromadzenie i analiza danych potrzebnych do oszacowanie bieżących celów sprzedaży,
przygotowanie prognoz sprzedaży,
generowanie standardowych raportów sprzedażowych,
przygotowywanie prezentacji wyników sprzedaży,
przygotowywanie analiz i raportów dla działu sprzedaży
współpraca z działami marketingu oraz sprzedaży,
tworzenie narzędzi do oceny pracy Przedstawicieli Handlowych.
serpol
Z-ca Kierownika ds. Analiz
gromadzenie i analiza danych potrzebnych do oszacowanie bieżących celów sprzedaży,
przygotowanie prognoz sprzedaży,
generowanie standardowych raportów sprzedażowych,
przygotowywanie prezentacji wyników sprzedaży,
przygotowywanie analiz i raportów dla działu sprzedaży
współpraca z działami marketingu oraz sprzedaży,
tworzenie narzędzi do oceny pracy Przedstawicieli Handlowych.
serpol
Przedstawiciel Handlowy
realizowanie planów sprzedaży,
utrzymywanie kontaktów z klientami na swoim terenie,
realizowanie zawartych umów,
pozyskiwanie nowych klientów,
prowadzenie aktywnej działalności handlowej i promocyjnej,
Logo
Operator sprzętu komputerowego - magazynier
DPJ
załadunek i rozładunek towaru,
obsługa urządzeń technicznych,
dbałość o utrzymanie porządku,
stosowanie procedur minimalizacji strat.

Szkolenia i kursy

2016r. PRINCE 2 FOUNDATION - PROJECT MANAGEMENT
2014r. EFFECT GROUP - PROFESJONALNE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
2013r. ARS AKADEMIA ROZWOJU SYSTEMÓW SIECIOWYCH - ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ
2011r. BERNDSON - PLAN MARKETINGOWY W TWOJEJ FIRMIE
2011r. BERNDSON - MARKETING INTERNETOWY
2011r. PROFAEA - ROZWÓJ KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH
2010r. AKADEMIA NIKONA - KURS OBSŁUGI I PRAKTYCZNEGO WYKORZYSTANIA LAMP BŁYSKOWYCH
2010r. AKADEMIA FOTOGRAFII - ZAAWANSOWANY KURS FOTOGRAFII
2010r. AKADEMIA FOTOGRAFII - ZAAWANSOWANY KURS PHOTOSHOPA
2010r. PROFAEA - BUDOWANIE ZESPOŁU I WSPOŁPRACA Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM
2010r. PROFAEA -KOMUNIKACJA I INFORMACJA WEWNĘTRZNA
2010r. MAZOWIECKIE CENTRUM SZKOLEŃ - ABC MARKETINGU
2010r. KEFIREK S.A. - MS OFFICE - POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY
2010r. KEFIREK S.A. - ZARZĄDZANIE CZASEM - ORGANIZACJA CZASU PRACY
2009r. AKADEMIA PARP - MARKETING INTERNETOWY I E-COMMERCE W MŚP
2009r. FRDL MISTiA - ZARZĄDZANIE MAŁĄ FIRMĄ
2008r. ORACLE UNIVERSITY - INTRODUCTION TO ORACLE 10G SQL
2007r. ORACLE UNIVERSITY - ORACLE DATABASE 10G: PROGRAME WITH PL/SQL
2004r. AKADEMIA NAUKI - KURS SZYBKIEGO CZYTANIA I TECHNIK PAMIĘCIOWYCH
2002r. ARTAX KURS GARFIKI KOMPUTEROWEJ - COREL DRAW, ADOBE PHOTOSHOP
2002r. ARTAX - INSTALACJA I KONFIGURACJA WINDOWS 9X
2000r. CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO - PROJEKTANT STRON WWW

Edukacja

Logo
Zarządzanie projektami + szkolenie i certyfikacja PRINCE2®, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Logo
Grafika reklamowa i prasowa, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie
Logo
Zarządzanie biznesem, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie - The Polish Open University
Logo
Zarządzanie informacją w biznesie, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie - The Polish Open University

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

12 wszystkich wypowiedzi
3 plusy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Fotografia reklamowa
Fotografia reklamowa
Zapraszam do uczestnictwa i dyskusji wszystkie osoby zajmujące się zawodowo ( i nie tylko) fotografią reklamową oraz wszystkich zainteresowanych tą dziedziną fotografii.
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Photoshop
Photoshop
Grupa zrzeszająca osoby korzystające z programu Photoshop.
Projektowanie graficzne
Projektowanie graficzne
Dla projektantów, grafikow, art directorów itp :)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką