Janusz Kot
analityka/zarządzanie/negocjacje
Kraków,
małopolskie
Umiejętności
Reklama
Umiejętności analityczne
Umiejętności interpersonalne
Umiejętności zarządzania
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Planowanie mediów
Komunikacja w Social Media
Start-upy
Myślenie strategiczne, wykorzystanie dostępnych zasobów do realizacji celu
analityka, negocjacje, zarządzanie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Działu Marketingu
Marteks
koordynacja i decydowanie o współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi,
analiza rynku oraz konsumenta wobec celu identyfikacji możliwości szans rynkowych,
kierowanie przygotowaniem materiałów informacyjnych, reklamowych i opakowań produktów,
kreowanie i dbałość o wizerunek firmy,
współpraca z działem badań i rozwoju.
analiza rynku oraz konsumenta wobec celu identyfikacji możliwości szans rynkowych,
kierowanie przygotowaniem materiałów informacyjnych, reklamowych i opakowań produktów,
kreowanie i dbałość o wizerunek firmy,
współpraca z działem badań i rozwoju.
Dyrektor Działu Marketingu
przygotowywanie planów i strategii marketingowych;
nadzór nad przeprowadzaniem analiz i badań rynkowych;
monitorowanie skuteczności działań reklamowo – promocyjnych we wszystkich kanałach sprzedaży;
zarządzanie budżetem marketingowym;
koordynacja i decydowanie o współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi;
analiza rynku oraz konsumenta wobec celu identyfikacji możliwości szans rynkowych;
kierowanie przygotowaniem materiałów informacyjnych, reklamowych i opakowań produktów;
kreowanie i dbałość o wizerunek firmy;
analizowanie raportów z badań marketingowych;
rebranding placówek handlowych;
obsługa programów partnerskich/lojalnościowych dla partnerów biznesowych (sklepów franczyzowych);
organizacja targów branżowych;
nadzór nad przeprowadzaniem analiz i badań rynkowych;
monitorowanie skuteczności działań reklamowo – promocyjnych we wszystkich kanałach sprzedaży;
zarządzanie budżetem marketingowym;
koordynacja i decydowanie o współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi;
analiza rynku oraz konsumenta wobec celu identyfikacji możliwości szans rynkowych;
kierowanie przygotowaniem materiałów informacyjnych, reklamowych i opakowań produktów;
kreowanie i dbałość o wizerunek firmy;
analizowanie raportów z badań marketingowych;
rebranding placówek handlowych;
obsługa programów partnerskich/lojalnościowych dla partnerów biznesowych (sklepów franczyzowych);
organizacja targów branżowych;
Dyrektor Działu Marketingu
nadzór nad przeprowadzaniem analiz i badań rynkowych,
zarządzanie budżetem marketingowym,
koordynacja i decydowanie o współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi,
kierowanie przygotowaniem materiałów informacyjnych, reklamowych,
kreowanie i dbałość o wizerunek firmy,
analizowanie raportów z badań marketingowych,
współpraca z działem badań i rozwoju,
obsługa programów partnerskich/lojalnościowych dla kluczowych klientów,
organizacja eventów firmowych.
zarządzanie budżetem marketingowym,
koordynacja i decydowanie o współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi,
kierowanie przygotowaniem materiałów informacyjnych, reklamowych,
kreowanie i dbałość o wizerunek firmy,
analizowanie raportów z badań marketingowych,
współpraca z działem badań i rozwoju,
obsługa programów partnerskich/lojalnościowych dla kluczowych klientów,
organizacja eventów firmowych.
wystawiono
Janusz to bardzo sympatyczna i konkretna osoba. Posiada bardzo rozległą wiedzę, którą chętnie się dzieli i uczy innych. Wiele nauczyłem się od niego w życiu zawodowym. Również prywatnie doradzał i podrzucał cenne i trafne uwagi. Gorąco polecam współpracę z Januszem.
Manager Projektu
planowanie, organizowanie oraz koordynowanie projektów,
ustalanie celów i zadań poszczególnych współpracowników,
wybór metodologii i monitorowanie przebiegu prac badawczych,
monitorowanie realizacji budżetu projektów,
prezentowanie wyników projektów oraz kontrola stopnia zgodności uzyskanych wyników z założonymi celami
ustalanie celów i zadań poszczególnych współpracowników,
wybór metodologii i monitorowanie przebiegu prac badawczych,
monitorowanie realizacji budżetu projektów,
prezentowanie wyników projektów oraz kontrola stopnia zgodności uzyskanych wyników z założonymi celami
Kierownik ds. Analiz
tworzenie narzędzi do monitorowania i prognozowania sprzedaży,
gromadzenie i analiza danych potrzebnych do oszacowanie bieżących celów sprzedaży,
przygotowanie prognoz sprzedaży,
generowanie standardowych raportów sprzedażowych,
przygotowywanie prezentacji wyników sprzedaży,
wspomaganie innych pracowników pionu przy określaniu poziomu sprzedaży i sporządzaniu prognoz,
przygotowywanie analiz i raportów dla działu sprzedaży oraz przedstawianie wniosków z dokonywanych analiz,
współpraca z działami marketingu oraz sprzedaży,
tworzenie narzędzi do oceny pracy Przedstawicieli Handlowych.
gromadzenie i analiza danych potrzebnych do oszacowanie bieżących celów sprzedaży,
przygotowanie prognoz sprzedaży,
generowanie standardowych raportów sprzedażowych,
przygotowywanie prezentacji wyników sprzedaży,
wspomaganie innych pracowników pionu przy określaniu poziomu sprzedaży i sporządzaniu prognoz,
przygotowywanie analiz i raportów dla działu sprzedaży oraz przedstawianie wniosków z dokonywanych analiz,
współpraca z działami marketingu oraz sprzedaży,
tworzenie narzędzi do oceny pracy Przedstawicieli Handlowych.
Kierownik ds. Analiz
Stoop
tworzenie narzędzi do monitorowania i prognozowania sprzedaży,
gromadzenie i analiza danych potrzebnych do oszacowanie bieżących celów sprzedaży,
przygotowanie prognoz sprzedaży,
generowanie standardowych raportów sprzedażowych,
przygotowywanie prezentacji wyników sprzedaży,
wspomaganie innych pracowników pionu przy określaniu poziomu sprzedaży i sporządzaniu prognoz,
przygotowywanie analiz i raportów dla działu sprzedaży oraz przedstawianie wniosków z dokonywanych analiz,
współpraca z działami marketingu oraz sprzedaży,
tworzenie narzędzi do oceny pracy Przedstawicieli Handlowych.
gromadzenie i analiza danych potrzebnych do oszacowanie bieżących celów sprzedaży,
przygotowanie prognoz sprzedaży,
generowanie standardowych raportów sprzedażowych,
przygotowywanie prezentacji wyników sprzedaży,
wspomaganie innych pracowników pionu przy określaniu poziomu sprzedaży i sporządzaniu prognoz,
przygotowywanie analiz i raportów dla działu sprzedaży oraz przedstawianie wniosków z dokonywanych analiz,
współpraca z działami marketingu oraz sprzedaży,
tworzenie narzędzi do oceny pracy Przedstawicieli Handlowych.
Z-ca Kierownika ds. Analiz
Stoop
gromadzenie i analiza danych potrzebnych do oszacowanie bieżących celów sprzedaży,
przygotowanie prognoz sprzedaży,
generowanie standardowych raportów sprzedażowych,
przygotowywanie prezentacji wyników sprzedaży,
przygotowywanie analiz i raportów dla działu sprzedaży
współpraca z działami marketingu oraz sprzedaży,
tworzenie narzędzi do oceny pracy Przedstawicieli Handlowych.
przygotowanie prognoz sprzedaży,
generowanie standardowych raportów sprzedażowych,
przygotowywanie prezentacji wyników sprzedaży,
przygotowywanie analiz i raportów dla działu sprzedaży
współpraca z działami marketingu oraz sprzedaży,
tworzenie narzędzi do oceny pracy Przedstawicieli Handlowych.
Z-ca Kierownika ds. Analiz
gromadzenie i analiza danych potrzebnych do oszacowanie bieżących celów sprzedaży,
przygotowanie prognoz sprzedaży,
generowanie standardowych raportów sprzedażowych,
przygotowywanie prezentacji wyników sprzedaży,
przygotowywanie analiz i raportów dla działu sprzedaży
współpraca z działami marketingu oraz sprzedaży,
tworzenie narzędzi do oceny pracy Przedstawicieli Handlowych.
przygotowanie prognoz sprzedaży,
generowanie standardowych raportów sprzedażowych,
przygotowywanie prezentacji wyników sprzedaży,
przygotowywanie analiz i raportów dla działu sprzedaży
współpraca z działami marketingu oraz sprzedaży,
tworzenie narzędzi do oceny pracy Przedstawicieli Handlowych.
Szkolenia i kursy
2016r. PRINCE 2 FOUNDATION - PROJECT MANAGEMENT
2014r. EFFECT GROUP - PROFESJONALNE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
2013r. ARS AKADEMIA ROZWOJU SYSTEMÓW SIECIOWYCH - ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ
2011r. BERNDSON - PLAN MARKETINGOWY W TWOJEJ FIRMIE
2011r. BERNDSON - MARKETING INTERNETOWY
2011r. PROFAEA - ROZWÓJ KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH
2010r. AKADEMIA NIKONA - KURS OBSŁUGI I PRAKTYCZNEGO WYKORZYSTANIA LAMP BŁYSKOWYCH
2010r. AKADEMIA FOTOGRAFII - ZAAWANSOWANY KURS FOTOGRAFII
2010r. AKADEMIA FOTOGRAFII - ZAAWANSOWANY KURS PHOTOSHOPA
2010r. PROFAEA - BUDOWANIE ZESPOŁU I WSPOŁPRACA Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM
2010r. PROFAEA -KOMUNIKACJA I INFORMACJA WEWNĘTRZNA
2010r. MAZOWIECKIE CENTRUM SZKOLEŃ - ABC MARKETINGU
2010r. KEFIREK S.A. - MS OFFICE - POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY
2010r. KEFIREK S.A. - ZARZĄDZANIE CZASEM - ORGANIZACJA CZASU PRACY
2009r. AKADEMIA PARP - MARKETING INTERNETOWY I E-COMMERCE W MŚP
2009r. FRDL MISTiA - ZARZĄDZANIE MAŁĄ FIRMĄ
2008r. ORACLE UNIVERSITY - INTRODUCTION TO ORACLE 10G SQL
2007r. ORACLE UNIVERSITY - ORACLE DATABASE 10G: PROGRAME WITH PL/SQL
2004r. AKADEMIA NAUKI - KURS SZYBKIEGO CZYTANIA I TECHNIK PAMIĘCIOWYCH
2002r. ARTAX KURS GARFIKI KOMPUTEROWEJ - COREL DRAW, ADOBE PHOTOSHOP
2002r. ARTAX - INSTALACJA I KONFIGURACJA WINDOWS 9X
2000r. CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO - PROJEKTANT STRON WWW
2014r. EFFECT GROUP - PROFESJONALNE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
2013r. ARS AKADEMIA ROZWOJU SYSTEMÓW SIECIOWYCH - ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ
2011r. BERNDSON - PLAN MARKETINGOWY W TWOJEJ FIRMIE
2011r. BERNDSON - MARKETING INTERNETOWY
2011r. PROFAEA - ROZWÓJ KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH
2010r. AKADEMIA NIKONA - KURS OBSŁUGI I PRAKTYCZNEGO WYKORZYSTANIA LAMP BŁYSKOWYCH
2010r. AKADEMIA FOTOGRAFII - ZAAWANSOWANY KURS FOTOGRAFII
2010r. AKADEMIA FOTOGRAFII - ZAAWANSOWANY KURS PHOTOSHOPA
2010r. PROFAEA - BUDOWANIE ZESPOŁU I WSPOŁPRACA Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM
2010r. PROFAEA -KOMUNIKACJA I INFORMACJA WEWNĘTRZNA
2010r. MAZOWIECKIE CENTRUM SZKOLEŃ - ABC MARKETINGU
2010r. KEFIREK S.A. - MS OFFICE - POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY
2010r. KEFIREK S.A. - ZARZĄDZANIE CZASEM - ORGANIZACJA CZASU PRACY
2009r. AKADEMIA PARP - MARKETING INTERNETOWY I E-COMMERCE W MŚP
2009r. FRDL MISTiA - ZARZĄDZANIE MAŁĄ FIRMĄ
2008r. ORACLE UNIVERSITY - INTRODUCTION TO ORACLE 10G SQL
2007r. ORACLE UNIVERSITY - ORACLE DATABASE 10G: PROGRAME WITH PL/SQL
2004r. AKADEMIA NAUKI - KURS SZYBKIEGO CZYTANIA I TECHNIK PAMIĘCIOWYCH
2002r. ARTAX KURS GARFIKI KOMPUTEROWEJ - COREL DRAW, ADOBE PHOTOSHOP
2002r. ARTAX - INSTALACJA I KONFIGURACJA WINDOWS 9X
2000r. CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO - PROJEKTANT STRON WWW
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Fotografia reklamowa
Zapraszam do uczestnictwa i dyskusji wszystkie osoby zajmujące się zawodowo ( i nie tylko) fotografią reklamową oraz wszystkich zainteresowanych tą dziedziną fotografii.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.