Janusz Dreziński

Pełnomocnik Zarządu, Kierownik Projektu, Product Owner

Wypowiedzi

  • Janusz Dreziński
    Wpis na grupie A jak zarobić pierwszy milion. w temacie Startupowy portal społecznościowy - linkpoint.co

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy A jak zarobić pierwszy milion.

  • Janusz Dreziński
    Wpis na grupie Marketing Internetowy w temacie Jak i gdzie reklamować startup: linkpoint.co
    21.01.2014, 02:24

    Witam,

    Stworzyliśmy i puściliśmy live nową stronę (http://linkpoint.co) umożliwiającą zbieranie, grupowanie oraz dzielenie się (ulubionymi) linkami. Strona ma charakter społecznościowy czyli można zapraszać swoich znajomych do obserwowania swoich prywatnych zakładek, itp.

    Portal ma bardzo duży potencjał, ale jest jedno ale... należy z nim dotrzeć do Użytkownika w ten sposób aby ten się zarejestrował i poklikał po nim - skorzystał z niego przez chociaż krótki czas - wtedy raczej już nie usunie konta.

    Jeżeli chodzi o grupę docelową to w zasadzie wszyscy, którzy mają styczność z internetem.

    Uruchomiliśmy już Fanpage na FB i zbieramy fanów: https://www.facebook.com/www.linkpoint.co
    Stworzyliśmy pierwszy poradnik na YT: https://www.youtube.com/watch?v=OhXaRf1GH-U
    Puściliśmy reklamę na FB i w Adwordsach. Staramy się o możliwość wystąpienia w lokalnym radiu.

    Pytanie gdzie Waszym zdaniem jeszcze powinniśmy się pojawić lub jakie akcje powinniśmy wykonać aby to się "sprzedało"?

  • Janusz Dreziński
    Wpis na grupie Księgowość nudna? A może jednak nie! w temacie Pytanie odnośnie wystawiania faktur VAT i e-płatności w...
    10.12.2013, 17:13

    Zakładam, że będą tu 3 grupy "płatników" do późniejszego rozliczenia przeze mnie:
    1) Ci, którzy zapłacą i nie będą chcieli faktury,
    2) Ci, którzy zapłacą i będą chcieli fakturę:
    a) przedsiębiorca,
    b) konsument.

  • Janusz Dreziński
    Wpis na grupie Księgowość nudna? A może jednak nie! w temacie Pytanie odnośnie wystawiania faktur VAT i e-płatności w...
    8.12.2013, 22:05

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące tego jak powinienem najlepiej rozwiązać problem wystawiania faktur i ich rozliczeń - schemat działania opisuję poniżej:

    1) zamierzam stworzyć portal (darmowy) jednak, na którym użytkownicy będą mogli wykupić pewne usługi dodatkowe korzystając z systemu e-platności - nie rozróżniam ich podczas rejestracji w żaden sposób czy to firma czy nie (i nie wiem czy dobrze robię czy jednak nie powinienem ich rozróżniać ze względu na sprawy księgowe).
    2) czyli, użytkownik rejestruje się u mnie na portalu i loguje, a następnie za jakąś drobną opłatą, załóżmy 5 zł wykupuje jakąś usługę na określony czas - załóżmy na 3 m-ce,
    3) i teraz pytanie, czy ja powinienem mu ZAWSZE dostarczyć e-fakturę (lub dać mu możliwość wygenerowania jej w systemie)? czy istnieją jakieś przypadki kiedy nie musiałbym mu jej dostarczać, a tylko rozliczyć potem się z US?
    4) jak powinno odbywać się rozliczenie z US? czy mogę takie opłaty zebrać do jednego "garnka" z jednego miesiąca i wtedy je rozliczyć? jeżeli tak to w jakie koszty powinienem je zaliczyć ? - firma pośrednicząca w "przyjmowaniu" wpłat użytkowników oczywiście wystawiałaby mi fakturę TYLKO na kwotę, z której biorą prowizję za pośrednictwo, a reszta rozliczeń należy do mnie...
    5) na jakim etapie i jakie dane powinienem zbierać - normalnie podczas rejestracji chciałem zbierać tylko jakieś podstawowe typu email + np. wiek, ale żadnych imion, nazwisk, adresów, NIPów, itp. te chciałem zbierać dopiero na etapie kiedy użytkownik będzie chciał abym wystawił mu fakturę, ale pytanie czy to dobre rozwiązanie?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Janusz

  • Janusz Dreziński
    Wpis na grupie KSIĘGOWOŚĆ w temacie Pytanie odnośnie wystawiania faktur VAT i e-płatności w...
    8.12.2013, 21:32

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące tego jak powinienem najlepiej rozwiązać problem wystawiania faktur i ich rozliczeń - schemat działania opisuję poniżej:

    1) zamierzam stworzyć portal (darmowy) jednak, na którym użytkownicy będą mogli wykupić pewne usługi dodatkowe korzystając z systemu e-platności.
    2) czyli, użytkownik rejestruje się u mnie na portalu i loguje, a następnie za jakąś opłatą, załóżmy 5 zł wykupuje jakąś usługę na określony czas - załóżmy na 3 m-ce,
    3) i teraz pytanie, czy ja powinienem mu ZAWSZE dostarczyć e-fakturę (lub dać mu możliwość wygenerowania jej w systemie)? czy istnieją jakieś przypadki kiedy nie musiałbym mu jej dostarczyć, a tylko rozliczyć potem się z US?
    4) jak powinno odbywać się rozliczenie z US? czy mogę takie opłaty zebrać do jednego "garnka" z jednego miesiąca i wtedy je rozliczyć? jeżeli tak to w jakie koszty powinienem je zaliczyć ? - firma pośrednicząca w "przyjmowaniu" wpłat oczywiście wystawiałaby mi fakturę TYLKO na kwotę, z której biorą prowizję za pośrednictwo.
    5) na jakim etapie i jakie dane powinienem zbierać - normalnie chciałem tylko jakieś podstawowe typu email + np. wiek, ale żadnych imion, nazwisk, adresów, itp. nie chciałem zbierać, ale może się okazać, że ... muszę.

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Janusz

  • Janusz Dreziński
    Wpis na grupie Fani Excela w temacie Import danych od prawej do lewej
    16.12.2010, 00:48

    PROŚBA DO ADMINA o przeniesienie tego pytania do wątku: http://www.goldenline.pl/forum/733688/makra-i-visual-b...

    *****************

    Mam takie dane...

    b.f.d
    d.t.a.w
    z.r.w.t.g
    j.p

    Excel importuje mi te dane tak...
    A | B | C | D | E
    b | d
    d | t | a | w
    z | r | w | t | g
    j | p

    A chcę żeby importował (lub już po imporcie żeby wyglądało) tak...

    A | B | C | D | E
    ----------->b | d
    --->d | t | a | w
    z | r | w | t | g
    ----------->j | p

    Litery: d w g p powinny znaleźć się w kolumnie E; litery: b a t j w kolumnie D; etc. czyli od prawej do lewej.

    Jak powinno/mogłoby wyglądać do tego makro?Janusz D. edytował(a) ten post dnia 22.12.10 o godzinie 13:33

  • Janusz Dreziński
    Wpis na grupie Tłumacze - oferty w temacie Poszukujemy tłumaczy do współpracy – branża IT (ang->pol)
    6.02.2010, 17:44

    Witam,

    Poszukujemy tłumaczy (ang -> pol) do długotrwałej i cyklicznej (częstej) pracy przy tłumaczeniach tekstów z branży IT. W związku z tym proszę zainteresowanych o przesłanie bezpośrednio do mnie informacji o:
    1. Dostępności czasowej (dni, godziny, etc.).
    2. Stawki za jeden znak tekstu źródłowego (tylko takie rozliczenie wchodzi w rachubę).
    3. Sposób rozliczania się - rachunek, faktura VAT, itp.
    4. Możliwości ustalenia rabatów (podać liczbę znaków tekstu źródłowego przy jakiej byłaby taka możliwość i od razu stawkę za jeden znak tekstu źródłowego po rabacie).

    Bardzo wskazane jest doświadczenie w tłumaczeniach. Jeśli warunki finansowe okażą się do przyjęcia wyślemy małą próbkę tłumaczenia do weryfikacji.

    Poszukujemy osób dyspozycyjnych, kontaktowych i, co bardzo ważne, terminowych.

    Ze swojej strony gwarantujemy płynność tłumaczeń i płatności.

    Pozdrawiam,
    Janusz

    Zamykam wątek - ogłoszenie w tej chwili jest już nieaktualne.Janusz D. edytował(a) ten post dnia 13.02.10 o godzinie 10:53

  • Janusz Dreziński
    Wpis na grupie Excel w temacie Jak zrobić? - Wklejanie z kilku komórek do jednej
    22.11.2009, 21:38

    Maciek Głuszak:
    Dżizas, w sensie że mają się pojawić entery w komórce zamiast jedna komórka pod drugą ?

    W takim właśnie sensie.
    A po co Ci taka patologia ?

    Tak sobie wymyśliłem.
    To makro trzeba napisać, w pętelce skleić wartości komórek dodając do nich chr(10)

    Dzięki.

  • Janusz Dreziński
    Wpis na grupie Excel w temacie Jak zrobić? - Wklejanie z kilku komórek do jednej
    22.11.2009, 19:36

    Chodziłoby po [Enterach] czyli dokładnie tak jak kopiuję wiersze tylko wszystko co wklejam powinno się znaleźć w jednej komórce, np.:

    Komórka A1:
    Abc

    Komórka A2:
    D
    E
    F

    Komórka A3:
    Tralalala

    Wynik w komórce, np. A5:
    Abc
    D
    E
    F
    TralalalaJanusz D. edytował(a) ten post dnia 22.11.09 o godzinie 21:32

  • Janusz Dreziński
    Wpis na grupie Excel w temacie Jak zrobić? - Wklejanie z kilku komórek do jednej
    22.11.2009, 19:05

    Mam pytanie jak po zaznaczeniu kilku wierszy ich zawartość wkleić tylko do jednej komórki bez utraty i zmiany zaznaczonych danych.

  • Janusz Dreziński
    Wpis na grupie Fani Excela w temacie drukowanie z excella do pdf
    19.06.2009, 12:34

    Tomasz Jarzyna:
    office 2007

    Kolego :) Trzeba było tak od razu. W Ex07 a w zasadzie w pakiecie Office'a 2007 dorzucono możliwość zapisu do plików PDF bezpośrednio z opcji "Zapisz jako...".

    Jeżeli nie masz tej opcji przy zapisie to musisz zainstalować sobie ze strony MS Dodatek pakietu Microsoft Office 2007: Microsoft Zapisz jako PDF lub XPS.

    Przy zapisywaniu pliku (opcja "Zapisz jako...") musisz:
    1) wybrać na liście rozwijanej "Zapisz jako typ" -> "Plik PDF (*.pdf)",
    2) kliknąć przycisk "Opcje...", który pojawi się poniżej, i ustalić jakie strony chcesz mieć w pliku PDF oraz czy wszystkie Arkusze, cały Skoroszyt, etc.

    W razie gdyby ktoś chciał więcej informacji na temat Off07 i plików PDF to odsyłam na stronę: Zapisywanie pliku w formacie PDF.

  • Janusz Dreziński
    Wpis na grupie Fani Excela w temacie drukowanie z excella do pdf
    19.06.2009, 01:19

    Tomasz Jarzyna:
    Zawsze robiłem tak...

    Jakiej wersji Office'a używasz?

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do