Janusz Burdak

Manager z doświadczeniem
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Managerial Finance Zarządzanie projektami Zarządzanie zespołem negocjacje handlowe Zarządzanie Sprzedażą koordynacja projektów komunikatywność Umiejętność aktywnego słuchania People Management empatia Uczciwość Motywowanie zespołu kreatywność i samodzielność w działaniu motywowanie i rozwój pracowników Sprzedaz,marketing, zarzadzanie sprzedaza a rynkach zagranicznych, dora znajomosc komputera,prawo jazdy kat b, zarzadzanie zmianami sprzedaz, negocjacje sprzedaz prod. finansowych Wdrażanie i audytowanie HACCP, GMP, GHP, ISO 9001, ISO 22000 Powerfull

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

K.C.B. Interlight Sp. z o.o.
Prokurent / Dyrektor Produkcji / Zakupu Materiałów i Surowców / Logistyki i Magazynowania
I. OBSZAR PRODUIKCJI

1. Bieżący nadzór nad prawidłową realizacją zakresu czynności i obowiązków
wynikających z SKP pracowników nadzoru produkcyjnego, a w szczególności:
a/ kierowanie działalnością Zakładu w zakresie produkcji maszynowej i ręcznej, identyfikowanie wąskich gardeł, optymalizacja procesów.
b/ zabezpieczanie terminowego wykonania przyjętych do realizacji zamówień produkcyjnych oraz zapewnienie wymaganej jakości wyrobów, współpraca ze służbą techniczną w obszarze prawidłowej eksploatacji parku maszynowego i organizacji gniazd produkcyjnych .
c/ przestrzeganie reżimu technologicznego procesów produkcyjnych, modyfikacje bądź opracowywanie nowych technologii gwarantujące poprawę jakości wyrobów, ich unowocześnianie (np. opakowania) i obniżkę kosztów wytwarzania.
d/ kontrola zgodności rzeczywistego zużycia w procesie produkcyjnym materiałów bezpośrednich i pomocniczych z zakładowymi normami materiałowymi. Nadzór nad terminowym i merytorycznym wyjaśnianiem powstałych różnic. Analiza przyczyn i wdrażanie działań korygujących zmierzających do ich zminimalizowania.
e/ utrzymanie ciągłości produkcji poprzez kontrolę planowanych dostaw niezbędnych surowców, opakowań, materiałów w ilościach i terminach wynikających z planów produkcji i warunkujących wymaganą jakość wyrobu finalnego
f/ prowadzenie racjonalnej gospodarki kadrami pracowników bezpośrednio produkcyjnych i podległego personelu pomocniczego.
g/ optymalizację obowiązujących w firmie norm pracy, prowadzenie bieżącej analizy efektywnego czasu pracy pracowników produkcyjnych, weryfikacja i zatwierdzanie przyczyn niewykonania norm ilościowych, kontrola wydajności procesów
h/ analizę źródeł i minimalizację odpadów produkcyjnych i technologicznych
2. Optymalizacja procesów.
3. Nadzorowanie efektywnego wykorzystania zasobów ludzkich.
4. Nadzór nad prawidłowym wykorzystywaniem materiałów.
5. Współpraca ze służbami technicznymi w przypadku pojawienia się problemów.
6. Nadzór nad schematami produkcyjnymi.
7. Kontrola zapasów na wydziałach produkcyjnych.
8. Prowadzenie analiz m.in. wydajności, rozliczania materiałów po zakończonych
zleceniach i innych na potrzeby podległych działów oraz a polecenie Zarządu.

II. OBSZAR LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA

1. Bezpośredni nadzór nad prawidłową realizacją zakresu czynności i obowiązków wynikających ze SKP pracowników magazynów.
2. Kontrola obiegu dokumentów magazynowych, opracowywanie raportów ze stanu zapasów.
3. Współpraca z centrami logistycznymi i nadzór nad magazynami najmowanymi. Negocjowanie umów.
4. Kontrola i optymalizacja stanów magazynowych. Monitoring zapasów zalegających w magazynie, redukcja kosztów utrzymywania zapasów .
5. Okresowa kontrola jakościowa zapasów i przygotowanie do inwentaryzacji zapasów magazynowych.
6. Koordynacja i monitoring przepływów produktów pomiędzy magazynami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Minimalizacja kosztów tych przepływów.
7. Koordynacja dostaw materiałów, surowców i półfabrykatów do magazynów - dostawy just in time. Współpraca z działem planowania .
8. Nadzór nad pracami za i wyładunkowymi w magazynach. Odpowiedzialność za prawidłową organizację i terminowość.
9. Planowanie i koordynacja transportu wewnętrznego. Współpraca z działem SH w przypadku wynajmu transportu zewnętrznego.

III. OBSZAR ZAKUPÓW MATERIAŁÓW I SUROWCOW

1. Planowanie, organizowanie i nadzór działu zakupów zgodnie z obowiązującymi procedurami, instrukcjami, zarządzeniami oraz z wykorzystaniem najnowszej wiedzy i trendów z tego obszaru.
2. Czynny udział w procesie tworzenia oraz aktualizacji dokumentacji systemowej.
3. Nadzór nad prawidłowym bieżącym bilansowaniem potrzeb materiałowych na podstawie zbiorczych bilansów obłożenia maszyn (portfel zamówień), planów miesięcznych i planów tygodniowych
- planowanie dostaw materiałów just in time (szczegółowe terminy reguluje procedura zakupów) ścisła współpraca w powyższym temacie z działem planistycznym
4. Nadzór nad prawidłowym procesem zakupów : zbieranie ofert zakupu, prowadzenie negocjacji handlowych w celu optymalizacji ceny (optymalizacja ceny zakupu obejmuje: cenę nabycia, jakość, terminowość, czas realizacji zamówienia ,minimalna ilość [mini batch ] itp.).
5. Ciągła optymalizacja procesów zakupowych (poszukiwanie alternatywnych dostawców, śledzenie trendów i postępu technologicznego na rynku surowcowym itp.).
6. Zapewnienie, iż zakupione materiały/wyroby będą spełniały wymagania wynikające z rozporządzenia REACH, normy RAL i innych certyfikatów KCB
7. Znajomość wymogów standardów wdrożonych w KCB (ISO 9001/ISO14001). Czynny udział w procesie tworzenia/ aktualizowania dokumentacji systemowej w obszarze realizowanych/nadzorowanych procesów.
8. Bieżące monitorowanie/analizowanie podległych obszarów/procesów. Wdrażanie skutecznych działań korygujących eliminujących stwierdzone niezgodności.
9. Raportowanie z zakresu odpowiedzialności do Dyrektora Spółki
10. Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego.
11. Przestrzeganie obowiązków osoby kierującej pracownikami zgodnie z art. 212 Kodeksu pracy.
Logo
Dyrektor Sieci Sklepów Własnych
Grupa Kapitałowa SPECJAŁ
OBSZAR HANDLOWY
- odpowiedzialność ,bieżąca ocen i kontrola funkcjonowania sklepów , wyników handlowych i finansowych,
- opracowywanie planów sprzedażowych i finansowych,
- odpowiedzialność za osiągany wynik finansowy,
- odpowiedzialność za realizacje planów zatrudnienia zgodnym ze schematem organizacyjnym i budżetowym,
- kreowanie i zatwierdzanie działań marketingowych i promocyjnych,
- planowanie i realizowanie inwestycji remontowych, kreowanie i nadzór nad aranżacją powierzchni handlowych sklepów, przygotowywanie nowych obiektów pod działalność handlową,
- odpowiedzialność za rozwój firmy: poszukiwanie nowych lokalizacji, poszukiwanie i ocena potencjału już działających sieci i możliwych do przejęcia,
- tworzenie narzędzi motywacyjnych oraz wspieranie Regional Manager-ów, Kierowników Sklepów w realizowaniu ustalonych celów,
- przygotowywanie i prowadzenie spotkań, sporządzanie raportów i analiz,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród klientów, pracowników i kontrahentów,
- szkolenie, tworzenie procedur, regulaminów, instrukcji i standardów pracy na poszczególnych stanowiskach,
- analiza rynku i konkurencji,
- nadzór nad pracą i wynikami Działem Zakupów Sklepów Własnych,
- ścisła kontrola kosztów związanych z funkcjonowaniem sieci,
- współpraca z wewnętrznymi strukturami GK Specjał.

OBSZAR PERSONALNY - realizowanie polityki personalnej,
- właściwe tworzenie grafików pracy, ewidencji czasu pracy,
- współpraca z Działem HR w celu efektywnej rekrutacji,
- nadzór nad terminowością dostarczania przez sklepy dokumentacji kadrowo płacowej,
- nadzór nad szkoleniami wstępnymi, BHP, HACCP, szkoleniami okresowymi , przestrzeganiem regulaminów i prawa pracy,
- motywowanie i zwiększanie efektywności i jakości pracy,
- oceny okresowe i kontrola przestrzegania standardów,
- współpraca z zewnętrznymi i wewnętrznymi organami kontrolnymi,
Logo
Business Development Manager
D&D Trading / Visaron Global sp. z o.o
Firma D&D Trading powstała w 2013 roku. Siedziba firmy znajduje się Bydgoszcz. Firma posiada również swoje oddziały zagraniczne. Głównymi obszarami działalności firmy jest: magazynowanie, organizacja transportu, dystrybucja towaru, przeładunki , co-packing, doradztwo w handlu międzynarodowym.

Moim zadaniem w firmie DD Trading i jej zagranicznych oddziałach będzie wspieranie polskich firm w poszukiwaniu kontrahentów zagranicznych, oraz poszukiwanie klientów zagraniczny do współpracy w charakterze generalnego przedstawicielstwa na terenie Polski i oddziałów zagranicznych.
Proszę o zapoznanie się ze stroną internetową firmy www.ddtrading.com.pl
Zapraszam do kontaktu i współpracy.
Pozdrawiam
Janusz
Logo
Business Development Manager
Prterscosmet LTD / GB
Na zlecenie prywatnego inwestora został opracowany i wdrożony proces zaprojektowania ,wyprodukowania i wprowadzenia na rynek głownie zagraniczny kosmetyków męskich "halal healthy".
Logo
Dyrektor Operacyjny
Supermarkety Sano
Dyrektor Operacyjny odpowiedzialny jest za sprawne funkcjonowanie Działu Sprzedaży. Podlega bezpośrednio Zarządowi.

- kontrolowanie funkcjonowania sklepów oraz tworzenie alternatywnych rozwiązań audytowych,
- realizacja celów wskazanych przez Zarząd dotyczących działalności handlowej firmy,
- budowanie i wdrażanie systemów i procedur pozwalających na bieżącą analizę danych sprzedażowych, monitorowania konkurencji i raportowania,
- kontrola i analiza wyników sprzedaży, dążenie do maksymalizacji sprzedaży, odpowiedzialność za wyniki sprzedaży, planowanie i rozwój biznesy w zarządzanym obszarze,
- realizacja założeń ekonomicznych, wskaźników operacyjnych i finansowych,
- opracowywanie, aktualizowanie oraz budowanie wieloletniej strategii firmy, opracowanie planów rozwoju firmy,
- wdrażanie strategii sprzedaży ukierunkowanej na poprawienie jakości obsługi klienta,
- współtworzenie polityki asortymentowej,
- planowanie i nadzór nad otwieraniem nowych supermarketów,
- sporządzanie corocznego budżetu zgodnie z założeniami firmy, przedstawianie budżetu do akceptacji Zarządu,
- odpowiedzialność za optymalizacje kosztów i procesów zachodzących w supermarketach,
- opracowywanie projektów usprawniających funkcjonowanie Działu Sprzedaży,
- wykonywanie założonych zadań zawodowych w sposób innowacyjny oraz rozwiązywanie problemów w zakresie zarządzania i monitorowania sklepów, samodzielność w planowaniu własnego uczenia się, komunikowania się z otoczeniem uzasadniając swoje stanowisko,
- budowanie i wdrażanie systemów i narządzi zarządzania siecią supermarketów,
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z partnerami biznesowymi i otoczeniem firmy,
- organizacja oraz zarządzanie Działem Operacyjnym i podległymi Koordynatorami Regionów,
- efektywne zarządzanie podległym zespołem, organizacja pracy i wsparcie merytoryczne,
- zarządzanie zespołem Kierowników Supermarketów ( bezpośrednio lub pośrednio ),
- odpowiedzialność za zmiany dotyczące wprowadzania nowych produktów oraz przygotowanie akcji promocyjnych w supermarketach,
- organizacja spotkań i szkoleń z Kierownikami Sklepów i Koordynatorami Regionów,
- przeprowadzanie rocznych ocen podległych pracowników i ich raportowanie do Działu HR oraz Zarządu Spółki,
Unum Życie TUiR S.A.
Sales Manager
- przeprowadzanie szkoleń z zakresy procesu sprzedaży i produktów firmy,
- rekrutacja i szkolenie nowych pracowników ,
- zarządzanie sprzedażą oraz wskaźnikami operacyjnymi powierzonego zespołu,
- dbałość o obecnych klientów i zdobywanie nowych klientów firmy,
Logo
Sales Manager
JB Supporting Group
-doradztwo w handlu zagranicznym i krajowym,
- poszukiwanie i pozyskiwanie nowych rynków i klientów,
- optymalizacja sprzedaży, kosztów i procesów,
- ocena ryzyka i potencjału rynkowego,
- poszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych kontrahentów,
- określanie możliwych kierunków rozwoju w oparciu o możliwości produkcyjne, finansowe i sprzedażowe firmy,
- nawiązywanie kontaktów handlowych z partnerami nowoczesnego i tradycyjnego kanału dystrybucji ( sieci handlowe, hurtownie ),
- analiza sprzedaży i kosztów z tym związanych,
- negocjowanie cen zakupu towaru ,
- reprezentowanie firmy podczas rozmów handlowych,
- przygotowywanie prezentacji dotyczących firmy i produktów,
- przygotowywanie i uczestniczenie w targach branżowych,
- reprezentowanie firmy podczas rozmów z sieciami handlowymi,
- kontakty z klientami, odbiorcami rynku tradycyjnego i nowoczesnego,
- szkolenie pracowników z procesów i metod sprzedaży,
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Dyrektor Hali Makro / Store General Manager - Rybnik
- Odpowiedzialny za rozwój biznesu zgodnie ze strategią firmy.
- Nadzór nad realizacją KPI ( operacyjnymi i finansowymi )
Obszary wpływu & odpowiedzialności:
-Indywidualne Potrzeby Klienta
Odpowiedzialność za identyfikację, rozpoznanie, odpowiedź na indywidualne potrzeby klienta.
-Świadomość rynku i rozwój biznesu.
Odpowiedzialność za rozwój biznesu szczególnie poprzez rozwijanie świadomości rynkowej i orientację rynkową zespołu.
-Odpowiedzialność za wielkość sprzedaży i organizację wszelkich procesów operacyjnych.
-Przywództwo.
Zapewnienie optymalnego wykorzystania potencjału ludzkiego w ramach kultury organizacyjnej.
-Zewnętrzne relacje.
Odpowiedzialność za budowanie wizerunku firmy na lokalnym rynku.
-Administracja zasobami.
Odpowiedzialność za ekonomiczne wykorzystanie powierzonych zasobów materialnych oraz za zgodność działania z prawem i standardami wewnętrznymi.
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Zastępca Dyrektora Hali Makro / Assistant Store General Manager w Warszawie i S
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Project Manager Makro Point / Kierownik Projektu Makro Punktów
- odpowiedzialność za przygotowanie i implementacje nowego formatu hurtowni spożywczej,
- tworzenie procedur związanych ze sprzedażą, logistyką, ochroną, obsługa klienta,
- badanie potencjału rynkowego,
- dobór asortymentu ze wskazaniem na artykuły lokalne,
- nadzór nad wskaźnikami kosztowymi, operacyjnymi i finansowymi związanymi ze sprzedażą i funkcjonowaniem poszczególnych hurtowni i całego projektu,
- nadzór nad funkcjonowaniem, wynikami sprzedaży Działu Kontaktów z Klientami ( Przedstawiciele Handlowi ds. Klientów Traders i Horeca ),
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Store Development Manager / Kierownik w Dziale Rozwoju Hal Makro w Warszawie ( Head Office )
- nadzór nad procesem inwestycyjnym związanym z budową, wyposażeniem i zatowarowywaniem wielkopowierzchniowych obiektów handlowych ( powierzchnia od 8 do 12 000 m2)
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Kierownik Działu Sprzedaży Food i Non Ford Art. / Sales Departament Manager w Bydgoszczy
- odpowiedzialność z funkcjonowanie, sprzedaż, ubytki, dostępność towaru i inne wskaźniki operacyjne działu sprzedaży; w tym stoisk: nabiał, wędliny, mięso, mrożonki, owoce i warzywa, konserwy i przetwory, napoje i alkohole, ryby świeże,
- kontakty z kluczowymi klientami,
- bezpośredni nadzór i współpraca z kierownikami stoisk,
- zamawianie towaru,
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Kierownik Stoiska Food i Non Food / Departament Manager w Sosnowiec, Kraków, Gdynia.
Logo
Współwłaściciel
Budrex - firma remontowo budowlana
Logo
Sprzedawca Sprzętu Elektronicznego
EWMARK Katowice
Logo
Pracownik Bazy Sprzętu Technicznego
Mostostal Będzin

Szkolenia i kursy

Analyzing & Managing Company Performance - House of Training Royaumont Francja 04/2013
Customer Excellence - House of Training Royaumont Francja 04/2011
Techniki prowadzenia spotkań i szkoleń dotyczących marek wewnętrznych - Centrum Szkoleniowe JET 02/2004
Zarządzanie zapasami - Centrum Edukacji Logistycznej w Poznaniu 03/2004
Trening twórczego myślenia i działania - Image 05/2004
Jak być skutecznym managerem. Zasady prawa dotyczące sprzedaży - RES Consulting 11/1997
Inteligencja emocjonalna gwarancją sukcesu w biznesie - Globar Bussines Center 09/2005
Coaching i Mentoring - Instytut Rozwoju Biznesu 05/2012
Wywieranie wpływu na ludzi - Image 08/2003.
Psychologia Szefa Szef to zawód - OSH Sp z o.o. 10/2004
Przywództwo I i II - Instytut Rozwoju Biznesu – 03 i 06/2013
Leadership for growth - Szkolenie wewnętrzne 09/2013
Podstawy systemu HACCP - Silliker 05/2007
Kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej - Poznańskie Centrum EUiP 09/2006
nauki zawodu
Prawne aspekty reklamacji i rękojmi - RES Consulting 04/2004
Szkolenie dla pracodawców i osób kierujących pracownikami - Vademecum 01/2013
Team Work - Invictus 09/2004
Misja firmy.
ISO Dbałość o Klienta.
Teambilding.
Szkolenia z zakresu marketingu w sprzedaży.
Audytor wiodący Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001,2015

Edukacja

Logo
Ekonomia I Zarządzanie / Finanse Przedsiębiorstw, magisterskie
Politechnika Gdańska
Logo
Ekonomia , licencjackie
Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Sprzedaż - FMCG
Inne
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie

Zainteresowania

golf, joga, zdrowe odżywianie

Inne

Obsługa komputera ( pakiet office, internet.... )
Prawo jazdy kat.B.
Język angielski na poziomie B2 w trakcie doskonalenia.

Grupy

Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami! -miejsce spotkań "Łowców Talentów" -informacje o ciekawych wakatach -informacje od kandydatów będących do wzięcia Daj się poznać!