Janusz Barszcz

Łuków, lubelskie

Umiejętności

Prawo jazdy kat B Prawo pracy znajomość prawa farmaceutycznego Eurosoft Apteka Kamsoft KS Apteka

Doświadczenie zawodowe

Logo
Manager Regionu ds. Sieci Aptek
Apteki Dr. Optima
- nadzorowanie pracy 16 aptek w woj. Lubelskim, Mazowieckim, Podlaskim Podkarpackim
- zarządzanie pracąkierowników aptek i podległego personelu (120 osób);
- tworzenie okresowych planów sprzedażowych
- odpowiedzialność za realizacja celów w zakresie: sprzedaży, masy marzy, kosztów w tym kosztów personalnych
- nadzór nad odpowiednim stanem magazynowym poszczególnych Aptek
- budowanie pozycji Aptek na rynku lokalnym i udział w kreowaniu strategii marketingowej
- współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie tworzenia materiałów promocyjnych
- wdrażanie i utrzymywanie standardów spółki w zakresie Merchandisingu
- rekrutacja pracowników
- szkolenie pracowników z zakresu technik sprzedaży, budowania relacji z pacjentem, zarządzania czasem
- odpowiedzialność za właściwie wdrażanie standardów obowiązujących w sieci
Logo
Koordynator ds. Rozwoju Sieci Aptek
Apteki Pharma Centrum
- tworzenie okresowych planów sprzedażowych oraz odpowiedzialność za ich realizację
- planowanie polityki cenowej
- nadzór nad odpowiednim stanem magazynowym poszczególnych Aptek
- współpraca z wybranymi hurtowniami oraz przedstawicielami farmaceutycznymi - prowadzenie negocjacji handlowych
- współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych
- współtworzenie systemów motywacyjnych i wynagrodzenia personelu aptecznego
- szkolenie nowych pracowników z zakresu technik sprzedaży, budowania relacji z pacjentem
Prosper S.A. Hurtownia Farmaceutyczna
Regionalny Manager Sprzedaży
- realizowanie planów sprzedażowych i polityki handlowej firmy.
- pozyskiwanie nowych rynków sprzedaży
- negocjowanie warunków handlowych.
- wdrażanie i kontrolowanie programów lojalnościowych
- analiza rynku pod kątem konkurencyjności
- sprzedaż i wdrażanie narzędzi marketingowych w aptekach (Apteka Dobrych Cen)
Pelion S.A.
Przedstawiciel farmaceutyczny
- negocjowanie warunków handlowych.
- pozyskiwanie nowych rynków sprzedaży
- analiza rynku pod kątem konkurencyjności
- budowa oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami

Szkolenia i kursy

• Jak skutecznie łączyć misjęFarmaceuty z roląsprzedawcy, czyli efektywna obsługa pacjenta - Krzysztof Pytel
• Zarządzanie powierzchniąi połkąapteki z uwzględnieniem celów dla kategorii i marek – Krzysztof Pytel
• Kształtowanie relacji pracowniczych, organizacja pracy, systemy wynagrodzeń i wartościowania pracy - Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania
• Trening profesjonalnych negocjacji, sztuka budowania relacji, nowa psychologia sprzedaży - Europejski Instytut Psychologii Biznesu
• Skuteczne negocjacje w sprzedaży - Polska Grupa Farmaceutyczna
• Badania kliniczne, rejestracja leków, działania niepożądane - Novartis
• Czy marketing farmaceutyczny ma wpływ na zdrowie społeczeństwa? - Novartis

Edukacja

Logo
Zarządzanie zasobami ludzkimi, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe