Umiejętności
Digital Marketing
Google Analytics
Marketing
MCSA
SEM
Ecomerce
Multichannel Commerce
Doświadczenie zawodowe
Country Omni Channel Manager
Bata akciová společnost
Praca w międzynarodowym zespole odpowiedzialnym za wzorst sprzedaży
przez internet, call center i Store to Home na terenie Europy.
- strategiczne planowanie akcji online marketingu, sprzedaży, promocji
- przeprowadzanie analiz, nawiązywanie współpracy z zewnętrznymi dostawcami
- ścisła współpraca z działem IT. Zgłaszanie błędów, nowych funkcjonalnościi
- ścisła współpraca z działami online marketingu, merchandisingu, graficznym
- wdrażanie nowych usług - np. Click&Collec, Call Center
- opracowanie nowego modelu funckjonowania e-sklepu
przez internet, call center i Store to Home na terenie Europy.
- strategiczne planowanie akcji online marketingu, sprzedaży, promocji
- przeprowadzanie analiz, nawiązywanie współpracy z zewnętrznymi dostawcami
- ścisła współpraca z działem IT. Zgłaszanie błędów, nowych funkcjonalnościi
- ścisła współpraca z działami online marketingu, merchandisingu, graficznym
- wdrażanie nowych usług - np. Click&Collec, Call Center
- opracowanie nowego modelu funckjonowania e-sklepu
Website and Ecommerce Specialist
Rozwój i bieżąca administracja sklepu internetowego oraz strony www, obsługa klienta.
- merytoryczne administrowanie sklepem internetowym oraz stroną www
- ścisła współpraca z europejskimi działami e-commerce i IT firmy w celu
- wypracowywania wspólnej polityki rozwoju sprzedaży on-line,
- przygotowywanie oraz graficzne opracowywanie kampanii promocyjnych
- wprowadzenie systemu motywacyjnego zwiększającego zainteresowanie
personelu sklepów stacjonarnych wynikami sprzedaży on-line
- stała obsługa klientów i współpraca z Biurem Obsługi Klientów
- merytoryczne administrowanie sklepem internetowym oraz stroną www
- ścisła współpraca z europejskimi działami e-commerce i IT firmy w celu
- wypracowywania wspólnej polityki rozwoju sprzedaży on-line,
- przygotowywanie oraz graficzne opracowywanie kampanii promocyjnych
- wprowadzenie systemu motywacyjnego zwiększającego zainteresowanie
personelu sklepów stacjonarnych wynikami sprzedaży on-line
- stała obsługa klientów i współpraca z Biurem Obsługi Klientów
Edukacja
zarządzanie w informatyce
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Jakość produkcji internetowych
Badamy, analizujemy, testujemy produkcje internetowe: serwisy, portale, strony, także w technologii flash... Naszym celem jest opisanie czym jest jakość w realizacji internetowej.