Jan Ściegienny

Account Director, Hill and Knowlton Poland
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Hill and Knowlton
Account Director
Account Director działu Technology w sieciowej agencji Public Relations - Hill and Knowlton Poland. Odpowiedzialny za całość realizowanych działań dla klientów z branży IT, Consumer Electronics i nowych technologii. Koordynuje prace zespołu obsługującego następujące marki: Nokia, Qualcomm, Wacom, TomTom, CA
Hill+Knowlton Strategies
Senior Account Manager
Pełnił obowiązki Szefa Działu Elektroniki Użytkowej w H&K Poland. W H&K rozpoczął pracę na stanowisku Account Executive, od września 2005 r. do grudnia 2007 r. jako Account Manager, następnie jako Senior Account Manager. Odpowiedzialny za opracowanie i realizowanie strategii komunikacji klientów działu CE – Nokia, Samsung, Nikon, TomTom oraz Wacom. Uczestniczył w tworzeniu strategii dla następujących klientów Agencji – Era, Pepsi, Kompania Piwowarska. Koordynował działania Digital PR prowadzone w ramach obsługiwanych przez Agencję projektów.
TVN24
redaktor
staż w telewizji informacyjnej TVN24. Pracował na stanowisku redaktora, do jego obowiązków należało przygotowywanie materiałów filmowych do emisji (montaż merytoryczny i techniczny), tworzenie materiałów tekstowych, obróbka materiałów przygotowanych przez reporterów.
Instytut Spraw Publicznych
koordynator projektu
pracował na samodzielnym stanowisku jako Koordynator Projektów Programu Europejskiego w Instytucie Spraw Publicznych. Zajmował się przygotowywaniem, organizowaniem, realizacją projektów w ramach działalności ISP. Koordynował następujące projekty:
- Społeczny wizerunek i odpowiedzialność biznesu;
- Duchowieństwo polskie w obliczu zachodzących przemian społecznych;
- Przed referendum europejskim – absencja, sprzeciw, poparcie – publikacja – raport – dotycząca sytuacji społecznej panującej w Polsce w przeddzień referendum akcesyjnego; projekt zakończony konferencją połączoną z prezentacją raportu;
- Irlandzkie referenda – wnioski dla Polski – organizacja konferencji eksperckiej dotyczącej irlandzkich doświadczeń w przygotowywaniu kampanii referendalnych;
- Przygotowanie ekspertyzy dla komisji ustawodawczej Sejmu RP na temat możliwych sposobów zmniejszenia tzw. „absencji technicznej”;
- Duchowieństwo parafialne a integracja europejska – badanie ilościowe, zakończone publikacją raportu i konferencją;

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
DAVE MATTHEWS BAND GROUP -:)
DAVE MATTHEWS BAND GROUP -:)
WSZYCY CI KTÓRZY NIE POTRAFIĄ OBOJĘTNIE PRZEJŚĆ KOŁO ENERGII TEJ MUZYKI!! - TEKSTY MUZYKA ENERGIA INFO
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Instytut Socjologii UW
Instytut Socjologii UW
Grupa dla absolwentów i studentów Instytutu Socjologii UW na Karowej.
IT Professionals
IT Professionals
Zapraszamy do kontaktu specjalistów IT poszukujących pracy: www.rekruter.IT
Marketing i PR w IT
Marketing i PR w IT
Marketing i PR w branży IT i New Media