Jan Mierzejewski

Manager ds. nowych technologii w Wydawnictwo JUKA-91 Sp. z o. o.

Umiejętności

Copywriting Komunikacja korporacyjna media eletroniczne Redagowanie Final Cut Pro Dziennikarstwo relacje z mediami nowe media Gazeta komunikaty prasowe Public Relations publikowanie Radio Social Media Social Media Marketing narracja telewizja Wideo Edycja wideo Produkcja wideo

Doświadczenie zawodowe

Wydawnictwo JUKA-91 Sp. z o.o.
Manager ds. nowych technologii
• Tworzenie nowych rozwiązań technologicznych dla wsparcia procesu edukacji (m. in. system TABklasa http://www.edupress.pl/aktualnosci/art,540,tabklasa-wsrod-najlepszych-produktow-edu-trendow.html)
• Tworzenie specyfikacji, ofert, wycen i umów aplikacji (nowych i portowanych) na PC i urządzenia mobilne;
• Nadzór, testowanie i wdrażanie nowych i portowanych aplikacji, stron www, gier etc.;
• prowadzenie warsztatów i szkoleń w zakresie edukacji multimedialnej dla nauczycieli i handlowców;
• monitorowanie oraz analiza rynku nowych technologii (hardware i software ) ze szczególnym uwzględnieniem ich zastosowania w edukacji, realizacja budżetu;
Media Production Sp. z o.o.
Marketing & PR Coordinator
• Przygotowyanie prezentacji, umów, wycen, ofert, planów marketingowych;
• Komunikacja reklamowa, zakup mediów, bartery;
• Analiza danych telemetrycznych – przygotowywanie raportów oglądalności;
• Organizacja imprez, patronaty;
• Social marketing, zarządzanie stroną www, stworzenie systemu komunikacji widzów z prowadzącym in real time;
• Koordynacja PR kanału: tworzenie, zlecanie, dystrybucja informacji prasowych (tekst, wideo), współpraca z dziennikarzami i mediami;
• Współpraca przy planowaniu ramówki.
Media Production Sp. z o.o.
Planning Executive
• Przygotowywanie media-planów, kontakt z Centralą na Węgrzech w sprawach dystrybucji, promocji i ramówki;
• Organizacja i koordynacja pracy studia TV;
• Tworzenie i aktualizacja ramówki dla programów Sportklub i Sportklub+ – kontakty z prasą;
• Social marketing;
• Pisanie tekstów promocyjnych, tworzenie media-planów i raportów dotyczących oglądalności;
• Zarządzanie stroną www, firmowy helpdesk;
TVP
Wydawca/Redaktor
TVP
• Wydawca wortalu publicystyka.tvp.pl;
• Przygotowanie do publikacji treści redakcyjnych i multimedialnych (VOD) prezentowanych na portalu TVP oraz w serwisach tematycznych;
• Redagowanie, tworzenie i aktualizacja treści publikowanych na portalu oraz wszystkich serwisach tematycznych;
• Współpraca z jednostkami programowymi TVP w zakresie przygotowywania i opracowywania treści do projektów powstających w Redakcji Mediów Interaktywnych;
• Promocja marek TVP w Internecie.
TVP
Redaktor WWW
TVP
• Praca w systemie CMS i Workflow;
• Redagowanie i moderowanie serwisów iTVP ;
• Obsługa redakcyjna transmisji i wideoczatów;
• Zarządzanie banerami strony głównej itvp.pl.;
• Praca koncepcyjna i nadzór merytoryczny przy powstawaniu nowych serwisów.;
• Organizacja i obsługa konkursów internetowych ;
• Nadzór nad merytoryczną spójnością katalogu na stronie WWW;
• Kontakt z użytkownikami serwisu.
TVP
Helpdesk Support Specialist
TVP
• kontakt z użytkownikami serwisu: obsługa klienta;
• dbałość o prawidłowe funkcjonowanie serwisu www.itvp.pl obecnie www.tvp.pl;
• moderacja serwisów iTVP.

Szkolenia i kursy

Kursy:
- Grywalizacja w edukacji

Edukacja

Logo
Informatics, magisterskie
Polish - Japanese Institute of Information Technology
Logo
Sociology, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Grupy

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie